Niin, mitä mieltä on palstan naiset tuommoisesta minitalosta:
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/talotehtaat-vastaavat-pikkutalojen-kysyntaan-33-nelion-muuttovalmis-omakotitalo-68-000-eurolla-24143915
Jos joku sinkkumies onnistuneiden treffien jälkeen veisikin teidät tuommoiseen minitaloon pan...iltakahville olisiko se hirveä turn-off? Olisiko se teille merkki siitä että tuohan on ihan luuseri koko jätkä, varmaan ei ole naistakaan saanut kun pikkukopperossa asustaa. Paljonko olisi riittävä määrä neliöitä teille?
Kelpaisiko palstan naisille minitalo?
14
197
Vastaukset
- MrHedgehog
Minä katselin joskus tämmöisiä. Harmi kyllä hinta nousee äkkiä korkeaksi, kun ottaa kaikki syntyvät kulungit laskuihin. Näissä sitä olisi tyyliä.
http://www.thelittleloghousecompany.com/our-little-log-houses/
Tuskin montaakaan naista kiinnostaisi asua minitalossa, mutta väliäkö sillä.- fytsk6raso6
ihana! voisin asua lopun elämän ihanan miehen kanssa :)
- Ikis..M
Siistejä, itsekin olen ajatellut että joku huvilamallistosta löytyvä hirsijuttu n. 50m2 pohjaltaan ja siinä joku parvi olisi täysin riittävä mutta tosiaan kun ei varmaan saisi edes rakennuslupaa välttämättä ja sitten kun muutenkin ne kustannukset tosiaan nousisi niin ei "kannata".
- MrHedgehog
Ikis..M kirjoitti:
Siistejä, itsekin olen ajatellut että joku huvilamallistosta löytyvä hirsijuttu n. 50m2 pohjaltaan ja siinä joku parvi olisi täysin riittävä mutta tosiaan kun ei varmaan saisi edes rakennuslupaa välttämättä ja sitten kun muutenkin ne kustannukset tosiaan nousisi niin ei "kannata".
Jep. Loppuhinta on äkkiä kovin lähellä isompaa taloa, ja lupasotkut kaupan päälle. Rajoittaa kummasti halua poiketa standardiasumisesta.
- Ikis..M
MrHedgehog kirjoitti:
Jep. Loppuhinta on äkkiä kovin lähellä isompaa taloa, ja lupasotkut kaupan päälle. Rajoittaa kummasti halua poiketa standardiasumisesta.
Joo, se on jännä kun joka paikassa vouhotetaan energian kulutuksesta, etsitään muka vaihtoehtoja asumiseen sun muuta mutta käytännössä kaikki on kuitenkin pirun vaikeaksi tehty vaikka aika pienillä liikkeillä voitaisiin paljon järkevöittää asumisen malleja kun ihan vaan höllättäisiin lupakäytäntöjä ja vaatimuksia. Olisi edes vaikka joku nettisivu jonka kautta voisi kaupungilta ilmaiseksi kysyä että "voiko tuonne rakentaa tämmöisen onnistuuko luvan saanti?", saattaisi monella madaltaa kynnystä kun olisi edes epävirallinen "lupa" harkita muutakin kuin jotain perinteistä talomallia/kokoa.
No onhan tuo nyt vähän isompi kuin minun vuokrayksiöni, mutta jos minä tuonne kaikki rojuni kantaisin, niin jäisi siinä miehen elintila kyllä aika pieneksi. Meillä sinkkunaisilla sitä katsos on kuin onkin harrastuksia, jotka vaatii välineitä, jotka vaatii tilaa. :)
- Ikis..M
Sitä katsos kun voisi varmaan jonkun pihavajan sitten laittaa naisen rojuille :D
- ei.sen.kummempaa
sopu tilaa antaa eli kummaltakin puolet ja puolet ja loput roskiin ja sit sen jälkeen yhteiset hankinnat mutta jonnin joutava roskiin ja huu haa harrastukset lopetetaan
Sinullehan tuommoinen minimökki olisikin varmasti ihan passeli ratkaisu, kun et halua muuttaa kenenkään kanssa saman katon alle. Ensin saat kullankaivajanaisen kiinnostumaan kun kehut omistavasi omakotitalon, mutta sitten kun suhde alkaa syvenemään, niin sanot vain että eipä ole tilaa kahdelle, no can do.
- Ikis..M
stellaria81 kirjoitti:
Sinullehan tuommoinen minimökki olisikin varmasti ihan passeli ratkaisu, kun et halua muuttaa kenenkään kanssa saman katon alle. Ensin saat kullankaivajanaisen kiinnostumaan kun kehut omistavasi omakotitalon, mutta sitten kun suhde alkaa syvenemään, niin sanot vain että eipä ole tilaa kahdelle, no can do.
Tuo muuten on hyvä pointti mutta se nainen saattaisi suutahtaa vedätyksestä. Ehkä asiasta puhuttuassa sanoisi aina "Mulla on semmoinen peini mökki tuolla" silleen ovelasti muka vaatimattomasti että nainen kuvittelisi sen oikeasti tarkoittavan isoa mökkiä niin se ei sitten voisi kuitenkaan suuttua vaikka se ei vastaisikaan odotuksia :D Sitten jos olisi riittävän vähän kaappitilaa tosiaan ja muutenkin vähän ahdasta niin se ehkä sitten ei olisi sinne änkeämässäkään muuta kuin kylään, ovelaa, kiitos vinkistä :D
- minnalle.kelpaa
jos vaan tinder miehelle kelpaisin ja se huolis minut naisekseen mutta eipä minna 36v kelpaa tinder miehille kuin hetken huviksi niin tinder jätkät on kovii paneen tinderistä löytyy kovimmat jäbät ne osaa hässii
- Rumasinkkumies-
Naurettavaa rakentaa tuollaisia. Luulisin että ei kukaan halua asua tuollaisessa koko elämää, joutuu myymään ja sitten jotuu korottamaan vuokraakin jos sitä vuokraa ja kun kulut nousee tulevaisuudess niin ei ole hyvä bisnes
- Isontalonemäntä
Isossa talossa on puolensa, kun toiseen päähän joutuu huutamaan. Ompa molemmilla oma tilansa. Ei tarvi aina nähdä. Omaakin rauhaa löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807