Nyt se selvisi
Se johtuu yksinkertaisesti siitä että ei aivan oikeasti ole niin vähän painanutkaan.Siinä käy niin kun ihminen on ollut liian vähärasvaisella ruokavaliolla pitempään ja alkaa syömään normaalisti ja välillä isokalorisesti.Sen seurauksena paino nousee 3 kg ja vyötärön ympärysmitta kasvaa.(kokeiltu on,monesti ennenkin asia on ihmetyttänyt)
Niin nopea lihominen ei voi olla mitenkään oikeasti mahdollista.Vaikka ihminen söisi kilon suklaata,siitä ei liho kiloa,vaan muutamia grammoja.
Selitys nopealle lihomiselle on se ettei oikeasti ole ollutkaan niin laiha.Ja se taas johtuu siitä että on laihduttanut väärällä ruokavaliolla.Eli käyttänyt liian vähän rasvaa.
Liian pieni määrä rasvaa sotkee hormoonit,ja miehillä testosteroditasot laskee.
Ravinnosta n 40%energiasta tulisi tulla rasvoista.
http://www.terve.fi/aikuisten-lihavuus/elimisto-tarvitsee-rasvaa
Esimerkiksi 2000 kilokaloria päivässä tarvitsevan rasvantarve on 66 grammaa.
Mistä johtuu nopea painonnousu,rasva,hormoonitaso
ttt22
1
135
Vastaukset
- ttt22
Vielä painonnoususta sen verran.Painon saa tasaantumaan kun siirtyy pikkuhiljaa normaaliin ruokavalioon.Ylimääräiset nesteet lähtee pois,ja olo kevenee.Hiilihydraatti ja rasvatankkaus on kuitenkin hyvä tehdä aina välillä.Kun jatkossa syö kohtuullisesti n 2500 kal pv niin painonkin pitäisi pysyä samassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882