naiset neuvokaa minulla on ongelma

se.on.iso

niin ongelma on että minulla on iso kikkeli eikä se mahdu alkkareihin ja jos ei pistä kuin löysät housut jalkaansa ja se housun pulttiin niin äkkiä tulee siltikin rakko joko reiteen tai siihen ja jos seisoo tai kävelee niin naiset vahtaa etumustani mitä tehdä

26

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Mulla on sama ongelma. Sen kanssa täytyy vaan oppia elämään.

• Mahtuuko se kenkään sisään?

• kaisanoasaa
        virtasenposti kirjoitti:

Mahtuuko se kenkään sisään?

En ole kokeillut vielä kenkää.

• Tarkoitin kenenkää. Heh he, katso alla. Imettiin ja nuoltiin Rouvan kanssa Herralle helpotus kun ei tahtonut mahtua Rouvan sisään.

• Lääkärimies

Onko oikeasti noin iso? Voinko tulla imemään?

• palstalainen

Ex-tissuttaja oletko se sinä?

• itse.en.tajunnut

tänäänkin useampi tuntematon nainen tuli kysymään saanko kätellä no ajattelin mikäs siinä ja tarjosin kättäni mutta sanoivat ei sitä vaan sitä joka on housuissasi ja punastuivat ja moni nainen tulikin hyllyjen välissä päin muka vahingossa ja kikatutti ja totesi on se iso

• AvioATmies

Käytä kilttiä. Ilman alushousuja. Luulis tilan riittävän.

• Nainen.neuvoo

Pukeudu hameeseen.

• Harmi etten ole nähnyt

• Harmi etten minäkään.

• virtasenposti kirjoitti:

Harmi etten minäkään.

olisin utelias😂 ollut

• valtakunta kirjoitti:

olisin utelias😂 ollut

Kukapa ei olisi...

• Richard_Dawkins

Taas yksi todiste tiedepiireissä kiistellyn ja ihmiskäsityksemme mullistavan ns. vammaiskulliteorian puolesta. Teorian mukaanhan Luojalta muuten saamaan jääneillä vammaisilla on isot vehkeet, mutta empiirisesti havainnoidun ilmiön selityksestä ei toistaiseksi ole varmuutta.

On muun muassa arveltu, että ihmislajissa evolutiivinen valinta on suosinut sekä älyä että isoja peniksiä. Niinpä sellaisissa sukulinjoissa, joissa on esiintynyt enemmän kehitysvammaisuutta, jälkeenjääneisyyttä sun muuta kuolaamista ja sikiöasennosta käsin mölisemistä, on tarvittu poikkeuksellisen kookkaita elimiä, jolloin sekä vammaisuudelle että isolle varustukselle suosiolliset geenit ovat voineet siirtyä eteenpäin: näissä tapauksissa naarasta ei ole hurmattu yläpäällä.

• yhtäläisyyksiäonmuitakin

Joku linkitti jonkun apina tutkimuksen jossa kerrottiin kyseisen lajin naaraiden kasvattaneen älyä ja urospuoliset lajikumppanit taas penistä jolla houkuttelevat naaraita pariutumaan. Eli urospuolisten apinoiden äly ei ollut kasvanut mutta peniksen koko oli.

• Hihihih

Voisko sitä pienentää leikkauksella .

• kolmasjalkaontotta

Mikäs ongelma se tuo on. Mulla tulee lahkeen puntista ulos ja todella hankala kävellä ettei astu päälle. Ikävä myös talvella kun laahaa kylmää maata ja olen vielä ympärileikattu.

• PaaKorvaan

Työnnä se korvaan!

• sioso

Joku löysä vittuinen kurppa varmaan haluis nussia sun kanssa.

• Hankala paikka. Suosittelisin rentoa pukeutumista, paita housun päällä.
      -Itselläni on ihan keskiverto vaikkakin poikkeuksellisen vaalea. Työharjoittelussa kehuin Rouvalle vapaamielisyyttäni. Nainen oli hyvin seksikäs mutta minua vanhempi. Sain kuulla Herralla olevan niin kookas että sen saaminen pilluun oli aina hankalaa. Ilmoittauduin heti nuolemaan ja imemään jos kerran on poikkeuksellisen suuri. Pidin juttua vitsinä. Halusin vain Rouvan tulee mukaan.
      Ei ollut vitsi. Nuoltiin sitten rouvan kanssa vuorovedoin.

• mies194cm

Mullakin vastaavia ongelmia, sen lisäksi oon pitkä ja komea. Naiset syö mua silmillään joka paikassa missä liikun. Välillä olis kiva olla huomaamaton mutta mahdotonta ilmeisesti. Tästä pitäis osata vaan ottaa ilo irti :)

• millainenvonkale

Olisi kiva nähdä miten iso on kyseessä, millainen vonkale.

• mies194cm

Ulkomaille ei voi mennä muutakuin hirveessä kännissä koska varsinkin tuolla eteläeuroopassa naiset ei oo pidättyväisiä kuten suomessa jossa tyydytään hiplaan hiuksia, muualla hiplataan jotain ihan muuta. Ihan sama miten oon tyyliäni muuttanut vuosien varrella, rauhassa ei saa olla missään. Jopa sellasesta pulsutyylistä sanottiin että "sulla niin hyvä maku pukeutumisen suhteen" :D

• torveloo

Mies voi tietää ehkä paremmin.

• OmpelijaTäti

Menet ompelijatädin luokse, ja kerrot, että haluat alkkarit, joissa on kolme punttia. Niin että sen keskimmäisen voi vielä kiinnittää haluamaansa asentoo/paikkaan.
      Voisit saada jopa kotitalousvähennystä, ja työllistäisit pienyrittäjää.
      Vai antaako Kela maksusitoumuksen?

• SamaTäti

Sen kolmannen puntin lenkin voi kiinnittää joko niskalenkkiin (kuten lasten tumput aikoinaan) tai henkseleihin. Tai kietaista polven ympärille? Mutta sitten tarvitset myös housut, joissa toinen lahje leveämpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe