17. päivä. Jeesus huolehti äidistään

Selkeyttä

Niin voit sinäkin

Soita äidillesi nyt heti.
Tee luettelo kaikista niistä asioista, joita äitisi on tehnyt hyväksesi. Lähetä se hänelle.
Mieti, kuka elämässäsi on äidillinen hahmo, ja vie hänelle kukkia.
Auta äitiäsi ymmärtämään uudenlaista tekniikkaa.
Herätä henkiin jokin valokuva lapsuudestasi ja anna se äidillesi.
Aseta tavoite rukoilla äitisi puolesta ja kiittää hänestä joka päivä.
Tee tallenne äidistäsi hänen kertoessaan elämäntarinaansa.
Laadi sisarustesi kanssa luettelo äitisi lempisanonnoista.
Lue kertomus Vapahtajan viimeisistä sanoista äidilleen (ks. Joh. 19:26–27).

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penuela

      Satuttaa. Olen äiti. Minulla on aikuiset poika ja tytär. Minulla on 7 lapsenlasta. En ole nähnyt heitä yli vuoteen.suruni on ..kuka auttaisi minua

    • Olisipa tyttäreni. . Minun lapseni ovat hylänneet minut. Joka yö..ikävöi heitä.joka yö ..en saa unta. Määritelmä minusta. = sairas.rahaton.yksinäinen. hyljeksitty. Minulla on paheita. Tupakoin. Aina ku olivat käymässä Tupakoin liesituulettimen luona joka vie savun suoraan ulos. Pidin myös oven kiinni. Minältä tuli viesti " tuumme taas käymään keväällä kun ovet voi pitää auki..Kun polta sisällä. Kevääseen oli aikaa 8 kuukautta. No.. 2vuotta..eikä ole näkynyt..

      • Höpölöpsis

        Olen juuri oman ihanan äitini luona auttamassa häntä, kun hänen kylkensä on kipeytynyt. Hän käy tupakoimassa saunassa, vaikka tällä kertaa lapseni eivät ole mukana.
        Valitettavasti et näköjään ymmärrä miten kamalaa tupakankäry on. Se saa aikuisenkin voimaan pahoin. Liesituuletin ei todellakaan juurikaan auta.


    • Voisitko ajatella että olisit tyttäreni?

    • Evlut

      Selkeyttä eli Tapani on aikanaan kironnut vaimonsa eli lastensa äidin.

      • Selkeyttä

        Tiedätkö syyn miksi niin tapahtui? Et kai vaan tuomitse tutkimatta! Jos haluat tutkia, niin ota yhteys:
        [email protected]


      • kaksipisteto
        Selkeyttä kirjoitti:

        Tiedätkö syyn miksi niin tapahtui? Et kai vaan tuomitse tutkimatta! Jos haluat tutkia, niin ota yhteys:
        [email protected]

        Eli Korotetun ihmisen palvojat saavat pappeuden valtuudella kirota myös oman perheensä jäseniä, jos näiden kanssa tulee riitaa. Toista poskea ei tarvitse kääntää eivätkä rauhantekijät ole autuaita. Mitä kaikkea se oikea Jeesus nyt taas opettikaan...


      • Selkeyttä

        Ota yhteys, jos haluat oikeita tietoja. Motivaatiosi on kyseenalainen sävysi vuoksi. Oikeita tietoja näytät karttavan, koska etsit mahdollisimman kielteistä sanottavaa.


      • Höpölöpsis
        Selkeyttä kirjoitti:

        Ota yhteys, jos haluat oikeita tietoja. Motivaatiosi on kyseenalainen sävysi vuoksi. Oikeita tietoja näytät karttavan, koska etsit mahdollisimman kielteistä sanottavaa.

        Yleisen mielenkiinnon vuoksi voisit laittaa ne oikeat tiedot tähän palstalle. En minä itseni takia niitä kysele. Muistaakseni selityksesi oli aiemmin tuo Lorotuksen kupaus. Jos on kyse jostain muusta, voit oikaista.


      • Selkeyttä
        Höpölöpsis kirjoitti:

        Yleisen mielenkiinnon vuoksi voisit laittaa ne oikeat tiedot tähän palstalle. En minä itseni takia niitä kysele. Muistaakseni selityksesi oli aiemmin tuo Lorotuksen kupaus. Jos on kyse jostain muusta, voit oikaista.

        Perheasioiden käsittely ei kuuluu tälle palstalle. Jos tuntisit tilanteet, niin ymmärtäisit (ehkä), että asia ei ole niin yksiviivainen kuin haluat (!) nyt kuvitella.


      • Höpölöpsis
        Selkeyttä kirjoitti:

        Perheasioiden käsittely ei kuuluu tälle palstalle. Jos tuntisit tilanteet, niin ymmärtäisit (ehkä), että asia ei ole niin yksiviivainen kuin haluat (!) nyt kuvitella.

        Nimenomaan kuuluu tälle palsalle. Kyse on siitä, että miten mormonismi ja mormoniksi kääntyminen vaikuttavat käytännön elämässä ja miksi. Kyse ei ole mormonismin ulkopuolisesta perheongelmasta, koska kirosit vaimosi "pappeuden valtuudelta". Tuota "valtuutta" et ole saanut mistään muusta kuin Smithin kirkolta.

        Mutta selityksesi siis pysyy samana kuin mitä olet aiemmin jo kertonut tällä palstalla. Vaimosi kutsui sinun pyhänä pitämääsi kirjallista tekelettä Lorotuksen kupaukseksi.


    • Evlut

      Eiköhän se ole täällä jo käsitelty. Ei toisen ihmisen kiroamistavoi mitenkään puolustella. Tyttäresi on täällä kertonut että pahinta hänen elämässään oli kun käännyit mormonismiin. Vaimosi oli varmaan samaa mieltä. Hän järkyttyi kiroamisesta eikä tajunnut että mormonikirkon kirouksella ei Le mitään tehoa.

      • Selkeyttä

        Etkö uskalla ottaa tarkemmin selvää, vaan mieluummin pysyt ennakkoluuloissasi? Palautetusta Jeesuksen Kristuksen kirkosta on tullut minulle suuria siunauksia. Tuskin olisin enää elossa ilman liittymistäni. Sain mm. motivaation lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön. Olen nyt 89 vuoden ikäinen. Kristuksen seuraajia on kautta aikojen vainottu ja heistä on puhuttu valehdellen kaikkinaista pahaa.

        [email protected]


      • Höpölöpsis
        Selkeyttä kirjoitti:

        Etkö uskalla ottaa tarkemmin selvää, vaan mieluummin pysyt ennakkoluuloissasi? Palautetusta Jeesuksen Kristuksen kirkosta on tullut minulle suuria siunauksia. Tuskin olisin enää elossa ilman liittymistäni. Sain mm. motivaation lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön. Olen nyt 89 vuoden ikäinen. Kristuksen seuraajia on kautta aikojen vainottu ja heistä on puhuttu valehdellen kaikkinaista pahaa.

        [email protected]

        SINULLE tullut hyvää, mutta entä perheellesi? Eikö se olisi tärkeämpää?

        Kristuksen sauraajia on toki vainottu, mutta on vainottu myös muita, mm. aikoinaan mormonejakin.


      • kaksipisteto
        Selkeyttä kirjoitti:

        Etkö uskalla ottaa tarkemmin selvää, vaan mieluummin pysyt ennakkoluuloissasi? Palautetusta Jeesuksen Kristuksen kirkosta on tullut minulle suuria siunauksia. Tuskin olisin enää elossa ilman liittymistäni. Sain mm. motivaation lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön. Olen nyt 89 vuoden ikäinen. Kristuksen seuraajia on kautta aikojen vainottu ja heistä on puhuttu valehdellen kaikkinaista pahaa.

        [email protected]

        Et seuraa Raamatun Jeesusta joten ei sinua hänen seuraamisensa takia voi kukaan "vainota".Mormoneja on vainottu, mutta ei Raamatun Jeesuksen seuraamisen takia vaan Smithin oppien.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe