Pyydä myös aina korkotarjous!

Liikkeissäoneroja

Ja voit säästää tuhansia euroja. Vain idiootti maksaa 5,9% eli todellista yli 8% vuosikorkoa yleensä. Pyydä aina korkotarjous sillä liike kyllä saa pienemmänkin koron aikaiseksi. Kamuxilla se onnistuu ainakin helposti. Älä ole tyhmä ja tyydy isoihin rahoituskuluihin. 80% ostaa yli 40 tonnin autot rahoituksella ja sitä halvemmalla ei juuri autoja saa, jotain koirankoppeja ja meluisia itälinttoja. Helpointa on tietty valita suoraan sellainen liike jossa julkinen korkotarjous päällä niin ei varmasti maksa liikaa. 40 auto voi meinaan olla rahoituksella ostettuna 8% korolla jopa yli 50 tonnin auto sittenkun se on maksettu...voit miettiä sitten sitä:)

21

2815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neantaafyrkkaa

Kun ottaa asuntolainan, siihen saa kytkettyä esim 50000€ auton ostamiseen tarkoitettua rahaa, korko lähellä nollaa.

• pankkilainaa

Juu mutta muistakaa että asuntolainaa ei saa käyttää autoon vaan esim asunnon remonttiin. Kuitit pitää löytyä tarvittaessa. Johtuu verotus korkovähennyksestä. Yksi tapaus on lähipiirissä kun verottaja huomasi. Kysykääpä pankista. Pankki ei saa antaa edes lainaa jos sanotte että autoon menee. Näin meille kävi kun rehellisesti sanottiin. Näin Tampereella.

• Asunnonomistajaa

Joo minä olen ostanut moottoripyörän asuntolainalla ja kaksi autoakin. Ei niitä kukaan ole katellu ja aikaa tästäkin jo 15 vuotta. Kaikki maksettu jo pois ja varallisuutta tuosta lainasta jäi 350tuhatta euroa...kannattaa asua vuokralla vai mitä?:))

• huijarit

Milloinkas YKSITYINEN olisi rehellinen?

• rehellinen1

En teistä tiedä, mutta itse pyrin rehellisyyteen niinkuin suurin osa normaaleista ihmisistä .

• vakuusok
        Asunnonomistajaa kirjoitti:

Joo minä olen ostanut moottoripyörän asuntolainalla ja kaksi autoakin. Ei niitä kukaan ole katellu ja aikaa tästäkin jo 15 vuotta. Kaikki maksettu jo pois ja varallisuutta tuosta lainasta jäi 350tuhatta euroa...kannattaa asua vuokralla vai mitä?:))

Meille pankki puutui asiaan kun sanottiin että menee autoon . Ja talous ja vakuudet täysin kunnossa .

• Huhheijjaaa

Kyllä korkotarjous on hyvä pyytää. 5,9% ryöstökoron saa tiputettua ainakin 3,9% mutta usein vieläkin alemmas. Itse ostan autot joka kerta länsiauton korkotarjouksia käyttäen. Todellinen vuosikorko huitelee huikeassa 1,56% kuluineen kun esim tuo 5,9% korko menee todellisena vuosikorkona 7,89% ainakin eräässä tarjouksessa, joskus se on jopa yli 8%. Mieti huviksesi paljonko lopulta autosta maksat kun ostat sokeana kallista rahoitusta käyttäen. Autot voi ostaa käteisellä joo mutta mulla ei ollu 76 tonnia käteistä viimeksi niin jouduin turvautumaan rahoitukseen....onneksi käyn töissä niin on varaa lyhentää 1400e kuussa....jonka tosin kuittaan kilsakorvauksilla kun työnluonteeni on sellainen.

• MietippäTätä

Länsiauto on muuten hyvä, mutta tuo korkotarjous on huomioitu rankasti auton hinnassa :( Näin ollen, lopputulos on toisessa paikassa isommalla korollakin halvempi, kun ostohinta on paljon halvempi. Harva kuitenkaan autoa koko maksuaikaa pitää, niin korkojen osuus esim parissa vuodessa 2% erolla on aika mitätön.

• Ksksksksks

Et voi olla tosissasi? 32 tonnin auto tulee maksamaan n.40 tonnia isolla yli 8% tod vuosikorolla. Ja 1,56 korolla tulee ehkä 1500e korkokuluja. Länsiautossa ei todella ole niin paljoa kalliimpaa että kannattaisi ostaa vaikka 2 tonnia halvemmalla jostain muualta maksaen ison koron jolla hinta karkaa. Tämä korostuu toki 50-60 autoissa ihan eri tavalla vielä ja nämä korkotarjoukset eivät myy autoja 5-10 tonnia kalliimalla kuitenkaan. Voi siinä olla joku 1-2 tonnin heitto jos on mutta silti halvempaa. Tuontiautoja on turha verrata sitten koska niiden jälleenmyyntiarvo on muutenkin heikompi. Ja viimeistään kun sellasta meet myymään niin huomaat ettei arvosteta. Liikehän aina puhuu tuontiautoja puolustellen mutta meeppä tarjoo heille vaihdossa niin on heti tapetilla "ei tästä voi maksaa kun on tuontiauto". Näin se menee.

• LueJaYmmärrä
        Ksksksksks kirjoitti:

Et voi olla tosissasi? 32 tonnin auto tulee maksamaan n.40 tonnia isolla yli 8% tod vuosikorolla. Ja 1,56 korolla tulee ehkä 1500e korkokuluja. Länsiautossa ei todella ole niin paljoa kalliimpaa että kannattaisi ostaa vaikka 2 tonnia halvemmalla jostain muualta maksaen ison koron jolla hinta karkaa. Tämä korostuu toki 50-60 autoissa ihan eri tavalla vielä ja nämä korkotarjoukset eivät myy autoja 5-10 tonnia kalliimalla kuitenkaan. Voi siinä olla joku 1-2 tonnin heitto jos on mutta silti halvempaa. Tuontiautoja on turha verrata sitten koska niiden jälleenmyyntiarvo on muutenkin heikompi. Ja viimeistään kun sellasta meet myymään niin huomaat ettei arvosteta. Liikehän aina puhuu tuontiautoja puolustellen mutta meeppä tarjoo heille vaihdossa niin on heti tapetilla "ei tästä voi maksaa kun on tuontiauto". Näin se menee.

Osaatko lukea, tai ymmärrätkö lukemaasi?

Puhuin varsin selvästi 2% korko heitosta ja siitä, jos autoa ei pidä koko laina aikaa, vaikka 2vuotta maksimissaan, mikä tänä päivänä todella yleistä, niin puhutaan koron osuuksissa satasien häviöstä ja jos taas saat auton useamman tonnin halvemmalla muualta, niin tuolla korkotarjouksella voi pyyhkiä persettä !

Niin ja tiedoksesi, länsiautokin tuottaa paljon autoja ulkomailta, niin ei sielläkään pelkästään mitään mätiä Suomiautoja ole !

Vaihda liikettä, jos joku irvistelee tuontiautoa, tänä päivänä 90% liikkeistä kuitenkin myy tuontiautoja, niin valinnan varaa varmasti löytyy kuka tuontiautosta normi hyvityksen antaa.

• Minullanäin

Aijaa mä olen ostanut länsiautosta autoja nyt 3 ja kaikki suomiautoja. Myös muut ehdokkaat sieltä on ollu aika länsiautoja sekä suomiautoja eli skodaa en kokeillut. Ja tosiaan jos sulla on isolla korolla auto niin tiesitkö ettei se auto lyhene niin kauheen hyvin kun maksat ekana vuonna korkoa enemmän? Jos koron osuus on pieni on käytännössä rahoituskulut joku 50-70e kuussa jos auto n50 tonnia..riippuen käsirahan määrästä ja 5 vuoden maksuajalla erän ollessa 677e

• seppo999

Persaukiset idiootit tarvii autoo varten lainaa .Kantsii ostaa semmonen auto mihin on rahulit lompsassa.

• Semmostaseon

Eli meinaat koko elämän säästää autoon 50-60 tonnia? Hahah hölmö. Minä olen aina ostanut kaiken velaksi ja alkaa omaisuutta olemaan kivasti. Toki sun on vaikea ostaa muutakun niitä mihin on varaa eli muutaman tonnin autoja koska pienten tulokesi takia et saa pankista lainaa kunnon autoon. Minä taas tienaan hyvin ja on varaa ottaa velkaa. Olen aina elänyt niin ja nyt on kivaa kun on maksettuja aduntoja 2 joista toinen vuokralla ja sitten mulla on yli 80 tonnin auto kokonaan velaksi. Enkä aijo sitä maksaa koskaan pois. Vaihdan aina autoa vuoden välein ja taas on uusi ja mielenkiintoinen auto alla. Sulla se on sitä tonnin pommejen ihmettelemistä koko elämä muttei se ole kuin oma syy. Kaikkein köyhimmät aina selittää että pitää ostaa sitä mihin on varaa..koska köyhällä ei ole koskaan varaa velkaan ja se vasta harmittaakin kun muilla on ja itellö ei.

• Ranskanpulla

Metro-Auto mainostaa rahoitukselle 0,2% korkoa nykyään. Tämä on jo aika saakelin halpaa rahaa.

• Autonostaja

Itse tuli MetroAutosta rahoitus otettua, kun oli niin halpa. En tiedä onko tämä joku jatkuva tarjous vai mikä, mutta tuolla korolla jo kannattaa auto ostaa rahoituksella ja sijoittaa muut ylimääräiset rahat. Jaa...näkyykin olevan 31.12.2016 asti tuo tarjous. Onneksi ehdin :)

• MainostuksestaPäivää
        Autonostaja kirjoitti:

Itse tuli MetroAutosta rahoitus otettua, kun oli niin halpa. En tiedä onko tämä joku jatkuva tarjous vai mikä, mutta tuolla korolla jo kannattaa auto ostaa rahoituksella ja sijoittaa muut ylimääräiset rahat. Jaa...näkyykin olevan 31.12.2016 asti tuo tarjous. Onneksi ehdin :)

Huh, itse en Metro-auton hintoja maksaisi autoista ikinä, vaikka saisi ilmaisella korolla! Haisee muutenkin taas niin oman talon porukan mainostukselta, että hohhoh...

• PelkkääMainostusta
        MainostuksestaPäivää kirjoitti:

Huh, itse en Metro-auton hintoja maksaisi autoista ikinä, vaikka saisi ilmaisella korolla! Haisee muutenkin taas niin oman talon porukan mainostukselta, että hohhoh...

Ranskanpulla ja Autonostaja on yksi ja sama henkilö kirjoitusten takana, vai meinaako joku, että 3min sisällä löytyi sattumalta juuri kaveri kuka ostanut korkotarjouksella auton, mistä oli juuri puhetta 3min aikaisemmin.

• Siinäeroa

No samanhintaisia ne uudet autot on metroautossa kuin kilpailijallakin että kyllähän 0,2% korolla ostettaessa auto on tuhansia eiroja halvempi kuin muilla kun kummiskin ostat rahoituksella...niinkun kaikki ostaa nykyään.

• Korko_Uhkasakot

Jokainen voi vertailla autojen hintoja.
      Melkeinpä säännönmukaisesti (poikkeus vahvistaa säännön) käytetty auto on edullisimmin ostettavissa pienestä autoliikkeestä ja jos sen hankintaan tarvitsee rahoituksen, se on näissä normaalia korkokikkailematonta autokauppaa tuottavissa liikkeissä normaalilla 4,9%-6,9% luottokorolla. SILTI auto jää edullisemmaksi, kuin samanlainen auto "halpakorko" merkkiliikkeestä hankittuna, koska siellä myyntihinta on jo lähtökohtaisesti tuhansiakin kalliimpi.

Mielenkiintoinen uutisointi "korkokikkailusta", josta KULUTTAJA-ASIAMIESKIN ärähti:
      http://www.anpdm.com/article/414658437446455F477744455D4071/17998682/3988679

Korkokikkailusta mainonnassaan uhkasakkoja ja huomautuksia on saaneet mm. seuraavat ISOT toimijat:

Auto-Bon Oy, Toyota Auto Finland Oy sekä Toyota Finance Finland Oy, Forso Finance Oy/Ford Creditin, General Motors Finland Oy sekä LänsiAuto Oy, Nordea Rahoitus Suomi Oy ja Santander Consumer Finance Oy, Delta Motor Group Oy, Jarmo Rinta-Jouppi Oy, Danske Finance Oy, Pohjola Pankki Oyj...
      KKV/510/14.08.01.05/2016 Auto-Bon Oy
      KKV/511/14.08.01.05/2016 Santander Consumer Finance Oy
      KKV/399/14.08.01.05/2016 Nordea Rahoitus Suomi Oy
      KKV/304/14.08.01.05/2016 Jarmo Rinta-Jouppi Oy
      KKV/469/14.08.01.05/2016 Forso Finance Oy/Ford Credit
      KKV/248/14.08.01.05/2016 Toyota Finance
      KKV/224/14.08.01.05/2016 Toyota Auto
      KKV/328/14.08.01.05/2016 General Motors Finland Oy
      KKV/300/14.08.01.05/2016 LänsiAuto Oy
      KKV/427/14.08.01.05/2016 OP Yrityspankki
      KKV/306/14.08.01.05/2016 Danske Finance Oy

• Korko_Uhkasakot

Sama uutisoitu Iltalehdessäkin. Törkeetä asiakkaan pettämistä "korkotarjouksilla" ja näihin haksahtanut hömppä asiakas luulee, ettei koron näennäistä "halpuutta" olisi muka hinnan sisään leivottuna ylihintana.

http://www.iltalehti.fi/autot/201612212200043951_au.shtml

Voivoi. Aina on hintaan leivottu tuhansiakin ylihintaa versus oikein ja edullisesti autonsa hinnoitteleviin autoliikkeisiin nähden toivoen tietenkin, ettei ostaja kiinnitä huomiota itse tuotteen hintaan vaan ainoastaan "halpaan" korkoon.
        Höh? Autoahan sitä kai ollaan ostamassa, eikä lainarahaa?

• Nauretaanyhessä

"autonsa edullisesti hinnoitteleva autoliike"- mikä se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe