Miten saan parisuuhteen toimimaan?

mitensaisitoimimaan

Terve, olen 24-vuotias mies ja seurustelen 25-vuotiaan naisen kanssa jolla on lapsi. Itselläni ei ole lapsia, eikä kummoisesti kokemustakaan pitkistä parisuhteista. Olen kuitenkin todella kiinnostunut kyseisestä naisesta ja hän on minusta, minulla ei ole mitään hänen lasta kohtaan, päinvastoin ihan mukava veijari onkin.

Minulla on kuitenkin kauhean epävarma olo koko suhteesta, en halua yrittää liikaa mutta en halua yrittää liian vähääkään... Koska haluan että suhde toimii. En osaa suhtautua hänen lasta kohtaan ''vanhempana'' sillä osittain koen itsenikin vielä niin lapseksi etten ole vielä mikään ''isä hahmo''.

Miten minun kannattaisi lähestyä tässä suhteessa että saisin sen toimimaan? En yritä leikkiä lapselle isää kun hänellä jo isä on, lapsi on jo 6-vuotias. Mutta fakta on se että lapsi on myös hänen äitinsä elämässä jonka elämässä minäkin olen. Toivooko hän että esittäisin jonkinlaista isä hahmoa, vai toivooko hän että lapsi pitää mua vaan jonakin ''heppuna'' joka sattuu vaan olemaan hänen äitinsä kumppani.

Mä oon niin hukassa etten tiedä mitä tehdä...

Onko vastaavia kokemuksia ja miten ne teillä toimi?

2

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opivalitsemaan

      Terve, olen juuri tullut poispotkituksi vastaavasta tilanteesta...eli nainen tuli raskaaksi ja lähti..hänellä on jo 1 lapsi ennestään. Tällaiset naiset menevät kaikkeen lapsi edellä. Sinä tulet sijalla 2 tai 3 jne...riippuen lasten määrästä. Käytä järkeä!

    • hoit_su

      Ei sinun tarvii olla isähahmo, lapsella on jo isä. Olet vaan oma itsesi. Kerrot lapselle tykkääväsi hänen äidistään ja sanot myös tykkääväsi lapsesta. Lapset haistaa teeskentelyn hyvin herkästi. Kysyt vaikka lapselta mitä hän haluaisi kanssasi tehdä; joku leikki, ulkoilu, liikunta tms. Älä myöskään lähde lahjontalinjalle, se on loputon suo. Hyvin se menee, tunnut fiksulta kaverilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe