Istuva presidentti

tvstänähnyt

Uutisissa puhuttiin että joissakin maissa on istuva presidentti.Suomessa presidentin koirakin välillä nousee seisomaan kahdella jalalla.

12

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.no

      Presidenteillä on varaa ostaa hyvin istuva mittatilauspuku. Meikäläinen joutuu tyytymään huonosti istuvaan massatuotantopukuun. Jos puku ei istu, niin vaikea sitä on itsekään väkisin istua. Mun pyjamakin on niin halpa, että se ei makaa hyvin, vaan yöt menee väkisinmaatessa.

      • Väkisin makaaminen on hirveetä jos ei nukuta.


      • a.no

        Mitä tapahtuu, kun törmää autolla virtahepoon? Kolme ja puoli tonnia painoa, säkäkorkeus puolitoista metriä. Jalat 20 cm. pitkät. Jos autolla on nopeutta 60 km/h ja merkiltään se on Honda Civic. Tälläisen unen näin väkisinmaatessani, voisiko joku vastata?


    • Edesmennyt amerikkalainen presidentti:

      http://www.tunturisusi.com/wildwest/istuvakarhu.htm

      "SITTING BEAR - ISTUVA KARHU (n. 1800 - 1871)

      Set-ankeah eli Setangya - Istuva Karhu oli arvostettu kiowa-soturi ja tietäjä. ...
      Istuva Karhu vangittiin vuonna 1871 ja hänet surmattiin, kun hän kävi vartijoidensa kimppuun. "

      • Ja istuva härkäpää.


      • mulligans

        Onkohan Istuva Härkä jr olemassa?


    • Stondaava presidentti. Myöskin teeveessä nähnyt.

    • Harvoin presidenttejä näkyy ympäriinsä istuskelemassa, yleensä ne patsastelee ja pönöttää poseeraamassa kaikenlaisissa kissanristiäisissä.

      • ehkä.kaksikin

        Halajaisin työntee sormen sun pyllyyn :D


      • Älä tuu aina kiusaamaan! Hys, pois siitä surisemasta!!!!


    • Sirkka_Pesonen

      Sauli Niinistö ei ole edes presidentti. Pelkkä B-luokan kyläjuristi ja pankkimies.
      Ei olisi ollut mikään pakko äänestää tuota höpö-höpö setää presidentiksi.

      Lue taustoja sosiaalisesta mediasta tässä www-osoite

      https://www.facebook.com/todellisuus

      Suomalainen, järkevöidy jo. Älä äänestä enää Sauli Niinistöä. Hän kuuluu jo eläkkeelle.

      • a.no

        Presidentillä ei ole mitään valtaa enää Suomessa! Pelkkä edustustehtävä. Armahdusoikeuskin taitaa nyt siirtyä oikeuslaitokselle. Kannattaisi siis valita joku bikiniasuinen, hyvävartaloinen, nuori blondi. Se olisi parasta PR:ää maallemme!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe