Lahjat palstalalisille

Tonttu_Tomera

Bimbolle melodika
Montelle kilo raakaa härkää
Anzzylle uusi kumiankka
Lääkelehtiselle hotaa
Tositypylle betonivibra
Kihniön persuille vitsakimppu
YB:lle kanootti
Rickhartille kengät
Ratikalle HLS:n lippu
Mettikselle voileipiä

Jatkakaa...

21

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos lahjasta. Olen tietysti mielissäni, mutta myös hämilläni erikoislaatuisesta lahjaideasta. Täytyy tarkkaan miettiä, mitä ihmeen käyttöä tuolla vempaimella voisi olla?
      Ehkä annan ilon kiertää ja lahjoitan sen eteenpäin alkuperäisessä paketissa. Vaikka naapurin Penalle. Se ilahtuu varmasti. :)

      Pakollinen joulubiisi, vastalahjaksi ap:lle. Jouluiloa. :)
      https://www.youtube.com/watch?v=B_7xqqt1Vgs

    • Minulla on hyvä kokoelma kärpäsiä. Voisin jakaa ne palstalaisille.

      elisaketulle matka Karibialle.

    • Kiitokset nöyrät melodikasta

      • soitamme---

      • Hyvät joulut kaikille ja erityisesti oy_bimbo_ab:lle! Hänelle toivoisin joulurauhaa ja kivoja hetkiä perheen kanssa!

        Itse sain kaikille sukulaislapsille paketoitua tänään paketit. Jotenkin oli tärkeä muistaa jokaista lasta! Pienenä oli jännä saada paketteja. Nyt haluaa sitä antaa kaikille lapsille. Seuraavana jouluna ilmeisesti pitää muistaa kaikkia, myös aikuisia!

        <:-) HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA! <:-)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hyvät joulut kaikille ja erityisesti oy_bimbo_ab:lle! Hänelle toivoisin joulurauhaa ja kivoja hetkiä perheen kanssa!

        Itse sain kaikille sukulaislapsille paketoitua tänään paketit. Jotenkin oli tärkeä muistaa jokaista lasta! Pienenä oli jännä saada paketteja. Nyt haluaa sitä antaa kaikille lapsille. Seuraavana jouluna ilmeisesti pitää muistaa kaikkia, myös aikuisia!

        <:-) HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA! <:-)

        Kiitos. Sinne samoin joulua hyvää & Iloist vuotta uutta


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Kiitos. Sinne samoin joulua hyvää & Iloist vuotta uutta

        Toivottavasti joulu oli ihana ja uusi vuosi?

        Itselläni nicki vaihtui taas. Oikeastaan tämä TÄHTI92 on poistettu jo 1.1.2017 täältä. Lopetin kyseisen nickin ja aloin kirjoittelemaan tällä. Ilmoitan suoraan kuvauksessa sen, että olen mies, mutta ehkä nickini on Faith Hope-Love. Edellinen on naisen nimi ja jälkimmäiset englanninkielisenmaailman sukunimiä. Tunnetuin Faith taitaa olla Faith Hill, laulaja. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=BwyWmqV_RJc

        https://www.youtube.com/watch?v=dls_cBmUt7Q

        Hyvää alkavaa vuotta! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Toivottavasti joulu oli ihana ja uusi vuosi?

        Itselläni nicki vaihtui taas. Oikeastaan tämä TÄHTI92 on poistettu jo 1.1.2017 täältä. Lopetin kyseisen nickin ja aloin kirjoittelemaan tällä. Ilmoitan suoraan kuvauksessa sen, että olen mies, mutta ehkä nickini on Faith Hope-Love. Edellinen on naisen nimi ja jälkimmäiset englanninkielisenmaailman sukunimiä. Tunnetuin Faith taitaa olla Faith Hill, laulaja. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=BwyWmqV_RJc

        https://www.youtube.com/watch?v=dls_cBmUt7Q

        Hyvää alkavaa vuotta! :)

        Joulu & vaihtunut vuos hyvin sujui & talos rauha taas.

        Hyvää jatkoa vuodelle 2017


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Joulu & vaihtunut vuos hyvin sujui & talos rauha taas.

        Hyvää jatkoa vuodelle 2017

        Minulla vuoden vaihde on seitsemän päivän välein juhlaa: ensi jouluaatto, uusivuosi siitä seitsemän päivän jälkeen ja seitsemäntenä päivänä tammikuuta syntymäpäivä.

        Kaveri osti monta synttärilahjaa mistä tuli hyvä mieli: sain Fazerin Sinisen, kymmenen viikon kestolottorivin, syntymäpäiväkortin ja syntymäpäiväaterian Subwayssa. Päivän parhaan lahjan sain lauantaipäivän viime hetkillä viime minuuteilla vaa'alta. Mittasin painoni ja se oli - 103,7 kg, kun Uutena vuotena seitsemän vuorokautta aikaisemmin keskiyöllä olin saanut 106,3 kiloa. Olin siis laitunut siis kaksi ja puoli kiloa! :) Olen 194 cm pitkä miksi paino ei ole vielä paha, mutta nyt olen onnessani menossa hyvään suuntaan. Aamu paino oli jotain 102,6 kiloa tänä aamuna. Pian olen alle sata kiloa ja ihannepainossa! :) Laihtumisen syynä on se, että jätin sokerin jokseenkin kokonaan pois. Olen saanut pidettyä sokerinhimo kurissa! :)

        Sinä varmaan olet ihannepainossa tai ainakin sinne päin? Kuntoilet ja harrastat liikuntaa milloin kerkiät? :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minulla vuoden vaihde on seitsemän päivän välein juhlaa: ensi jouluaatto, uusivuosi siitä seitsemän päivän jälkeen ja seitsemäntenä päivänä tammikuuta syntymäpäivä.

        Kaveri osti monta synttärilahjaa mistä tuli hyvä mieli: sain Fazerin Sinisen, kymmenen viikon kestolottorivin, syntymäpäiväkortin ja syntymäpäiväaterian Subwayssa. Päivän parhaan lahjan sain lauantaipäivän viime hetkillä viime minuuteilla vaa'alta. Mittasin painoni ja se oli - 103,7 kg, kun Uutena vuotena seitsemän vuorokautta aikaisemmin keskiyöllä olin saanut 106,3 kiloa. Olin siis laitunut siis kaksi ja puoli kiloa! :) Olen 194 cm pitkä miksi paino ei ole vielä paha, mutta nyt olen onnessani menossa hyvään suuntaan. Aamu paino oli jotain 102,6 kiloa tänä aamuna. Pian olen alle sata kiloa ja ihannepainossa! :) Laihtumisen syynä on se, että jätin sokerin jokseenkin kokonaan pois. Olen saanut pidettyä sokerinhimo kurissa! :)

        Sinä varmaan olet ihannepainossa tai ainakin sinne päin? Kuntoilet ja harrastat liikuntaa milloin kerkiät? :)

        Onnittelut myöhäiset.

        Hyvä kii pitää tavotteist, yhden lipsues tavoitteet muutki lipsuu saattaa.
        Kuntosalis puoli hyvä se, kropast kiinteempi tulee.

        Mukavaa viikkoo


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Onnittelut myöhäiset.

        Hyvä kii pitää tavotteist, yhden lipsues tavoitteet muutki lipsuu saattaa.
        Kuntosalis puoli hyvä se, kropast kiinteempi tulee.

        Mukavaa viikkoo

        Kiitos myöhäisestä onnittelusta.

        "Kuntosalis puoli hyvä se, kropast kiinteempi tulee."

        Huomenna hankin puoleksi vuodeksi kuntosalikortin. Elokuussa on tarkoitus olla erittäin hyvässä kunnossa. Toukokuussa alkaa lenkillä juokseminen. Ensiviikolla kuntosalilla käyminen. Kuntosalikortti on oma myöhäinen syntymäpäivälahja itselleni! :)

        Nyt tulee tätä kirjoittaessa katsottua Game of Thronesia. Onko tuttu? Itse en ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutta nyt tulee kuudetta kautta viisi jaksoa peräkkäin. Taidan loput ajastaa.

        Hyvää viikon jatkoa Sinulle!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos myöhäisestä onnittelusta.

        "Kuntosalis puoli hyvä se, kropast kiinteempi tulee."

        Huomenna hankin puoleksi vuodeksi kuntosalikortin. Elokuussa on tarkoitus olla erittäin hyvässä kunnossa. Toukokuussa alkaa lenkillä juokseminen. Ensiviikolla kuntosalilla käyminen. Kuntosalikortti on oma myöhäinen syntymäpäivälahja itselleni! :)

        Nyt tulee tätä kirjoittaessa katsottua Game of Thronesia. Onko tuttu? Itse en ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutta nyt tulee kuudetta kautta viisi jaksoa peräkkäin. Taidan loput ajastaa.

        Hyvää viikon jatkoa Sinulle!

        Thornesit aikaan väärään tulee & tallentavan levy täynnä ohjelmii muita, ehdi katsoa niitäkään.
        Juoruuvat, ettei kandee kerral ekal liikaa rehkii, mielenkiinto lopahtaa saattaa.

        Kliffaa loppuviikko


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Thornesit aikaan väärään tulee & tallentavan levy täynnä ohjelmii muita, ehdi katsoa niitäkään.
        Juoruuvat, ettei kandee kerral ekal liikaa rehkii, mielenkiinto lopahtaa saattaa.

        Kliffaa loppuviikko

        "Juoruuvat, ettei kandee kerral ekal liikaa rehkii, mielenkiinto lopahtaa saattaa."

        Hankin sen kuntosalikortin, mutta aloitan sen kuntoilun varovasti maanantaina. Tarkoitus on olla kesällä sitten hyvässä kunnossa! :) Kiitos neuvosta.

        Hyvää loppuviikkoa myös Sinulle ja perheellesi! :)


    • Anzzy

      Otan lahjaxi pilua, kuten ennekin...

      ei tartte tuodakaan

      kyl niit muutenkis siunaantuu

      vähän liikaakin

      • bäckdoormän_anzzy

        .

        "HeHE bäckdoormän anzzy vauhdissa"

        har!11

        .


      • joulupilut

        Viime Joulun ruuhkan välttämisexy

        voi ensijoulun piluja toimittaa jo nyt


      • takapihalla---

        .

        #HE # anzzy on nyt takapihalla *bäckjaardmäään*

        har!11

        .


    • Kukaan ei halua lahjoa minua...voi surkeus:(

      Nyt alan ripotella tuhkaa hiuksiini ja harkitsen ranteiden viiltämistä:(

      • päivätöissä_ja_kaikki

        .

        "Ni mut sä oletkin ainoa joka käy normaaleissa # PÄIVÄTÖISSÄ #"

        har!11

        .


      • Valon_lapsi

        Saat säkillisen valoa pirttiisi.


      • Valon_lapsi kirjoitti:

        Saat säkillisen valoa pirttiisi.

        Kiitti:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      267
      8906
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2806
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2066
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1840
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    8. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1694
    10. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1649
    Aihe