Viesteihin vastaamattomuus?

aroushedstudwithcunt

Olen viestitelly parin naisen kanssa kuluvan kuukauden aikana ja toinen lopetti viestittelyn kun kysyin ulos ja toinen lopetti muuten vaan muutaman päivän jälkeen. En tiedä onko vika Tinderissä, mun huonossa nettiliittymässä vai eikö nämä naiset todellakaan voi vastata edes "sori mutta ei kiinnosta"? Aina pitänyt naisia miehiä empaattisempina ja ymmärtäväisempinä, mutta nää seikat vie mun näkemystä ihan toiseen suuntaan.

Voiko tosiaan olla niin, että eivät viitsi ilmottaa että ohi on vaan pitävät mykkäkoulua ja antavat toisen (minun) ihmetellä asiaa

9

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfghfghjfghjfg

      Tinderissä tuo on täysin normaalia että ei vastata mitään treffikutsuun.
      Olen käyttänyt tinderiä ja muita nettideittejä todella pitkään enkä ole koskaan kuullut ei-sanaa. Naisilta puuttuu ihan kokonaan ei-sana sanakirjasta, jos nainen ei halua treffeille niin saat hiljaisuuden tai mikä pahempaa, jonkun tekosyyn/valheen. Kerran treffien jälkeen kysyin naiselta haluaisiko nähdä uudestaan ja hän selvästi halusi sanoa ei mutta sanoikin "voinko miettiä asiaa".. :D

      Mulle on tänä vuonna käynyt jo 6 kertaa niin että treffeille oli aika ja paikka sovittuna ja nainen peruuttaa sen flunssaan vedoten, eikä ota enää yhteyttä sen jälkeen.
      Tinderissä tällainen huoleton meininki on täysin normaalia, miehenä et ole minkään arvoinen. Nainen saa miehiä niin helposti että etsii jatkuvasti parempaa.

    • Eikosketa

      Naiset saavat kyllä yrittää, mutta ei onnistu.

    • ainatätä

      Sama asia kuin liikenteessä jos edessä varsinkin ohituskaistalla kuppaa auto niin lähes varmasti kuskin penkillä istuu nainen. Ja jos ihmettelet kun viesteihin ei vastata niin toisessa päässä kuppaa viestejä nainen.

    • nopeatsyöhitaat

      Miksi tällaista edes mietit?

      Itse toimin niin naisten kanssa viestitellessä, että jos hän jättää yhteenkin viestiin vastaamatta, lopetan kokonaan yhteydenpidon ja poistan naisen yhteystiedot itseltäni.

      Sitten vain uutta naista putkeen, jos huvittaa. Ei noita menneitä kannata murehtia!

      • turhaavinkua

        Asiaa! Juuri näin.


    • EdesUnissa

      Miksi viestittelet kahden naisen kanssa yhtäaikaa ? Joudut hankalaan tilanteeseen kun molemmat haluavat sinut treffeille ja tapaamisiin päivittäin. Alat keksiä tekosyitä lykätäksesi tapaamisia ja se tulkitaan kiinnostuksen puutteeksi. Sitten molemmat kalat uivat karkuun.
      Vai onko se normaalia tuossa nettideittailussa että siinä viestitellään usealle ja yritetään tehdä joku valinta näkemättä toista livenä ? Kuulostaa täysin luonnon vastaiselta. En ostaisi edes autoa kuvan ja teknisten tietojen perusteella, miksi sitten valitsisin naisen tällä tavoin ?

      • Sihi_nasta_juoma_on

        Hän tekee sitä, koska on älykäs ja aikaa säästävä mies, ja miehille sosiaalisen responssin saaminen naisilta etenkin Suomen kaltaisessa kusisukkakutomossa ovat taistelua, jota et pysty koskaan ymmärtämään. Hän ei saa tuhatta aloitetta automaattisesti ja vaivaa näkemättä pelkällä tissikuvalla.


    • Jepajeekivaollan

      Itselle ainakin saattoi sadella viestejä mätseiltä kymmeniä päivässä, joten tiputin vain vähiten kiinnostavat pois. Ihan sama, kuin kaverin kanssa lopettaa keskustelun. Ei siihen tarvitse erikseen ilmoittaa "lopetan nyt, moikka". Se vain tyrehtyy.

      Ja nätisti sanottuna tuo on paljon mukavampi tapa, koska ikävän moni mies vetää hirveät herneet nenään kun kerrotaan, ettei hän kiinnosta. En nyt sano, että sinä olet sellainen, mutta varmasti kaveripiirissäsi jo löytyy tuollainen ihminen, joka alkaa huorittelemaan ja kertomaan, kuinka paska nainen on koska juuri hän ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Valitettavasti tämä ei koske vain naisia, samaa piirrettä on myös miehissä.

      Vaikka olenkin kärsivällinen ja muutakin elämää on kuin vain deittailu, on se oma raja laitettava johonkin jotta itsekunnioitus säilyy. Olen itsekin viestitellyt useamman kanssa yhtä aikaa - mutta vastannut kaikille 😄

      Siksi tuntuu aivan hullulta, että viestisovelluksesta näkee, että viesti on luettu mutta ei vastata. Kun vielä keskustelun alussa ollaan oikeasti online ja käydään keskustelua.

      Puuttuuko ihmisiltä nykyään käytöstavat vai mikä, en tiedä. Ehkä kiinnostun vain vääristä tyypeistä. 🤷

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe