Jos nainen on 7 vuotta vanhempi?

Lillukanvarsiako

Onko teille miehille 7 vuoden ikäero liian suuri? Siis jos mies olisi esim. 47 ja nainen 54?? Toivon rehellisiä, aitoja vastauksia.

19

1877

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No riippuu ihan naisesta. Ei se sinänsä ole numeroista kiinni, vaan ulkonäöstä, olemuksesta ja luonteesta.

      Omalla kohdallani olisi hyvin epätodennäköistä, että edes oman ikäiseni naisen kanssa seurustelisin, mutta poikkeuksiakin on.

    • Somebodyt

      Riippuu pitäköö terveydestään huolta vai ei.
      Kyllä itselle kävisi 10v vanhempikin nainen, jos jonkinlaista kunnon ylläpitoa löytyy.

    • mielipiteeni

      Aloituksen esimerkissä ei varmaankaan toimisi.
      Mutta jos mies on 18v ja nainen 25v niin sitten voi toimia ainakin siihen asti kunnes nainen on 30v.

    • AinaLuultuNuoremmaksi

      Riippuu mitä hakee... Mies minua 19 vuotta nuorempi - en olisi koskaan itsekään uskonut, että näin voisi käydä <3 Mutta aikuisia ollaan molemmat kuitenkin!

    • ok7v

      7 vuoden ikäero ei ole paljon, mutta ehdottomasti niin päin, että nainen on NUOREMPI kuin mies. En katsele nelikymppisenä miehenä yli 40v naisia.

      • pappakompleksi

        Jos olet jossain terassilla, niin et sä edes pysty sanomaan katselemastasi että onko se 39 vai yli 40. Seitsemän vuotta ei ole niin paljon, että se näkyisi välttämättä.

        Yleensä vanhoilla papoilla on se nuoruuden kaipuu, että pakko olisi saada tuoretta lihaa käsipuoleen, vaikka ei riitä potenssi eikä pappa jaksa lähteä rokkifestareille nukkumaan teltassa. Antakaa nuorempien elää nuorten elämää nuorten kanssa, sillä eläkerientoihin ehtii myöhemminkin.


      • ok7v
        pappakompleksi kirjoitti:

        Jos olet jossain terassilla, niin et sä edes pysty sanomaan katselemastasi että onko se 39 vai yli 40. Seitsemän vuotta ei ole niin paljon, että se näkyisi välttämättä.

        Yleensä vanhoilla papoilla on se nuoruuden kaipuu, että pakko olisi saada tuoretta lihaa käsipuoleen, vaikka ei riitä potenssi eikä pappa jaksa lähteä rokkifestareille nukkumaan teltassa. Antakaa nuorempien elää nuorten elämää nuorten kanssa, sillä eläkerientoihin ehtii myöhemminkin.

        Nelikymppiset eivät vielä ole pappoja. Jotakin katkeruutta olen havaitsevani kirjoituksessasi. Mistähän johtuu ongelmasi?

        Nuoruuden kaipuu on yleinen harhaluulo, mitä tulee siihen, että miehellä on 10-20 vuotta nuorempi tyttöystävä tai vaimo. Mutta todellisuus on jotakin ihan muuta. Nelikymppisellä miehellä alkaa olla kova vienti nuorempien naisten keskuudessa, jos hän on hyvässä kunnossa ja nuorekas. Pitää siis huomata, että tällaisten suhteiden syntymiseen on vaikuttamassa myös se nuorempi osapuoli, eli nuori nainen, joka haluaa parempaa seuraa kuin voi samanikäisistä miehistä saada.

        Parisuhteeseen tarvitaa kaksi osapuolta eikä se kuulu muille, mitä täysi-ikäiset tekevät keskenään. Kysykää vaikka Dannyltä ja Erikalta.

        PS. Itselläni on 13 v nuorempi tyttöystävä.


      • TotuusSattuu

        Itse en ymmärrä nelikymppisenä miehenä niitä joitain ikäisiäni miehiä jotka edelleen heilastelevat parikymppisten naisten kanssa.
        Itsellä on jo lapset varsin isoja ja vaimon kanssa on taas aikaa viettää laatuaikaa ja matkustella yms. Voi myös tässä iässä tehdä rauhassa juuri sitä mitä haluaa eikä tarvitse hillua baareissa aamuyöhön.
        Jotkut kaverit taas sitten menevät vielä niin että ovat ihan uupuneita ja yrittävät jotenkin pysyä mukana nuorison menoissa ja musiikissa yms. kotkotuksissa. Pahimmillaan se nuori nainen haluaa pian tehdä lapset ja siinä se nelikymppinen mies sitten vaihtelee vaippoja keskellä yötä samalla kun minä laitan omien nuorieni käteen parikymppiä ja lähetän elokuviin niin saadaan rauhassa vaimon kanssa rakastella pitkän kaavan mukaan ja availlaan kuohuviiniä.
        Ja normaali viriili mies myös näkee nelikymppisen naisen oikein viehättävänä kumppanina, ei ehkä ihan yhtä hehkeänä kuin aikoinaan mutta paljon kokeneempana ja taitavampana, sekä tietysti sinä rakkaana puolisona.

        Mutta jokainen tavallaan mutta itse sanon kyllä parikymppisille naisille ei kiitos...


      • ok7v
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Itse en ymmärrä nelikymppisenä miehenä niitä joitain ikäisiäni miehiä jotka edelleen heilastelevat parikymppisten naisten kanssa.
        Itsellä on jo lapset varsin isoja ja vaimon kanssa on taas aikaa viettää laatuaikaa ja matkustella yms. Voi myös tässä iässä tehdä rauhassa juuri sitä mitä haluaa eikä tarvitse hillua baareissa aamuyöhön.
        Jotkut kaverit taas sitten menevät vielä niin että ovat ihan uupuneita ja yrittävät jotenkin pysyä mukana nuorison menoissa ja musiikissa yms. kotkotuksissa. Pahimmillaan se nuori nainen haluaa pian tehdä lapset ja siinä se nelikymppinen mies sitten vaihtelee vaippoja keskellä yötä samalla kun minä laitan omien nuorieni käteen parikymppiä ja lähetän elokuviin niin saadaan rauhassa vaimon kanssa rakastella pitkän kaavan mukaan ja availlaan kuohuviiniä.
        Ja normaali viriili mies myös näkee nelikymppisen naisen oikein viehättävänä kumppanina, ei ehkä ihan yhtä hehkeänä kuin aikoinaan mutta paljon kokeneempana ja taitavampana, sekä tietysti sinä rakkaana puolisona.

        Mutta jokainen tavallaan mutta itse sanon kyllä parikymppisille naisille ei kiitos...

        No, ethänsä nyt varattuna niitä nuoria naisia ota. Mutta sinkkuna tämä on ihan sallittu huvi!


      • TotuusSattuu
        ok7v kirjoitti:

        No, ethänsä nyt varattuna niitä nuoria naisia ota. Mutta sinkkuna tämä on ihan sallittu huvi!

        Sehän se pointti olikin että näin varatun näkökulmasta se "huvikin" tuntuu vähän kyseenalaiselta. Lähinnä näyttää pakonomaiselta pyristelyltä omaa vanhenemista vastaan.


    • Vihihihgi

      Tota, ne nuoret naiset haluaa vanhemman miehen, koska haluavat lapsen ja varakkaan miehen. Näitä kakkos kierroksen. Kehitä näkee deittipalstoilla paljon. Ekasta liitosta lapset aikuisia ja siitä tokasta liitosta sellaisia kymmenen vanhoja ja isä on viiskymppinen. Yleensä aina yhteishuoltajuus ja ukolla pallo jalassa loppu iän.

    • Puuuuuuuma

      Olen 53 v. Nainen ja jatkuvasti huomattavasti nuoremmat miehet haluaisivat tutustua. En oikein innostu. Jotenkin hölmöä. Varmaan se 6-7 vuotta nuorempi olisi OK, mutta ei yhtään sen nuorempi. En ymmärrä miten nuoret pojat vonkaavat ihan jatkuvasti seksiä. Jos olisi kovat halut, ei kyllä puutteessa tarvisi olla päivääkään. Olen kuullut muidenkin ikäisteni kertovan samasta asiasta.

      • hgfsgfs

        no sä et ookaan mikään puuma


    • ikä_on_numero

      Itselläni miehet ovat olleet n. 8 vuotta itseäni nuorempia - n. 25 v itseäni vanhempia. Ja tällä hetkellä itseäni vokottelee sanojensa mukaan 25 v itseäni vanhempi mies, mutta lisäisin ikään vielä 10 v., siinä välissä ehkä totuus. Jos muut asiat eivät olisi ajaneet meitä yhteen, olisin sanonut oitis ei. Mutta hän on hyvä tyyppi, ja haluan päästä hänen lähelleen.

      Jokin aika sitten vielä ajattelin, että isohko ikäero on OK nuoruudessa, mutta keski-iästä lähtien on haettava kumppani omasta ikäryhmästä. Toisaalta on epäreilua sitoa itseensä huomattavasti eri ikäinen kumppani. Jos nainen on ylittänyt vaihdevuosi-iän, miestä ehkä jää harmittamaan lapsettomuus. Toisaalta taas vanhempi mies ei ehkä pysy fyysisesti nuoren naisen perässä ja on kiinnostunut eri aiheista. Jos nuorempaa osapuolta kiinnostaa bileistys ym., hänen on saatava elää nuoruutensa omalla tavallaan.

      Eli olen keski-ikäni alussa, mies oletettavasti elämänsä loppuvuosissa. Eniten minua arveluttaa fyysisten voimiemme erilaisuus. Saa nähdä, mitä tästä kehittyy.

      • kukavaanmies

        Todellinen syy sille, että ehkä tule toimeen keskenännä on luonteiden ero, ei ikäero. Niin kuin kaikilla pareilla. Ikäero on vain tekosyy.


    • eeee1114

      Tosiasiassa jos naine on vähänki vanhempi nii se on onni miehelle. Hoivaa tykkää hellii sua nii että et usko todeksi. ja yhteiselon kannalt a vanhemman naisen tulee ottaa aina nuorempi mies koska edelleenkin ne vaan kuolee 8v nuorempana kuin saman ikäiset naispuolet. näin tämä eläm' tasottaa tät epäkohtaa..

      • ok7v

        Mulla on jo äiti joka hoivaa. En tarvitse toista. Naisseura on muuhun tarkoitukseen.


    • Pikkupukk

      Vanhassa tavara parempi!

    • lindalolo

      "Mulla on jo äiti joka hoivaa. En tarvitse toista. Naisseura on muuhun tarkoitukseen. "

      Heh-heh-heh..... Vai on sulla äiti joka hoivaa! Luuleks että se kauankin sua hoivaa?

      Kohta sää hoivaat äitiäs ja sitten kun äitis hoiva on loppu, olet ite siinä iässä että sun naisseuras hoivaa sua, ja takuulla vähän eri tavalla kuin sä luulet. Siinähän se joutaa sun vaippojas vaihteleen. Kauankohan jaksaa? Tai paremminkin viittii, kun huomaa että tuli tehtyä vika liike kun sitoutui vanhaan mieheen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe