Työkaveri, pidä välillä suusi kiinni

Kotonavastarauha

...jatkuvasti kitapurje lepattaen ja sylki suusta lentäen puhe käy ku ruoholehmän takapuoli. Ei hetken rauhaa ympäristöön työpaikalla. Tulee sönkkäämään toisen naamaan kiinni, suorastaan suuhun eikä ymmärrä edes henk.koht. reviiriä, tilan tarvetta. Jatkuva kälkätys ja hänen sylkensä silmillä ja ruokalautasella. Ruokatunnillakaan ei ymmärrä hiljentyä ja antaa toisen syödä rauhassa eikä ymmärrä hiljaisen tauon merkitystä vaan suu jauhaa jonninjoutavaa paskaa koko ajan, mikä ei oikeasti kiinnosta sori nyt vaan -ketään-. Kaikkiin hänen höpinöihinsä kuuluisi jotenkin reagoida ja jos ei reagoi, toistaa typerät juttunsa kun sitten luulee ettei häntä kuultu. Kysyy kulitko kun ei vaan jaksa enää vastata. Anna *kele joskus toisen istua rauhassa!!! Etkö tajua! Muka vitsikästä tekonaurua ym.oman elämän mukahauskoja juttuja ei jaksa kukaan. Itse työkin vaatii oman energiansa ja reagoimisen. Vessa on ainoa paikka, jossa saa suurin piirtein häneltä hengähtää eikä oikein sielläkään kun tyyppi on jo oven takana huutelemassa asioitaan. Onko tällainen ylimenevän puhumisen ja räpättämisen tarve enää tervettä? Onko hänellä joku terveydellinen vika? Todella häiritsee, väsyttää, stressaannuttaa ja uuvuttaa kanssaihmistä. Mitään ei voi tehdä ettei vaan loukkaisi.

3

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaamieltäitse

      ☺ei jumalauta!!

    • Hauskajuttu6574

      Minkä alan hommissa? Kirjotas lisää noita juttuja ☺

    • osanotto

      Pitää nyt ihan uteliaisuudesta kysyä. Kuka henkilön työt tekee? Ja eikö esimies, tai pomo itse ole huomannut minkään olevan vialla? Jos itse joutaisin hommia kun milloin on, jotain tekemään, niin kirjoittaisin kirjaa tai tekisin käsityötä.
      Mutta on vain kaksi kättä, ja jalkojenkin pitää liikkua duunissa.

      Eikö semmoisen asian, joka sinua kiusaa noin paljon työssä, voisi viedä esimiestasolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe