Työkaveri, pidä välillä suusi kiinni

Kotonavastarauha

...jatkuvasti kitapurje lepattaen ja sylki suusta lentäen puhe käy ku ruoholehmän takapuoli. Ei hetken rauhaa ympäristöön työpaikalla. Tulee sönkkäämään toisen naamaan kiinni, suorastaan suuhun eikä ymmärrä edes henk.koht. reviiriä, tilan tarvetta. Jatkuva kälkätys ja hänen sylkensä silmillä ja ruokalautasella. Ruokatunnillakaan ei ymmärrä hiljentyä ja antaa toisen syödä rauhassa eikä ymmärrä hiljaisen tauon merkitystä vaan suu jauhaa jonninjoutavaa paskaa koko ajan, mikä ei oikeasti kiinnosta sori nyt vaan -ketään-. Kaikkiin hänen höpinöihinsä kuuluisi jotenkin reagoida ja jos ei reagoi, toistaa typerät juttunsa kun sitten luulee ettei häntä kuultu. Kysyy kulitko kun ei vaan jaksa enää vastata. Anna *kele joskus toisen istua rauhassa!!! Etkö tajua! Muka vitsikästä tekonaurua ym.oman elämän mukahauskoja juttuja ei jaksa kukaan. Itse työkin vaatii oman energiansa ja reagoimisen. Vessa on ainoa paikka, jossa saa suurin piirtein häneltä hengähtää eikä oikein sielläkään kun tyyppi on jo oven takana huutelemassa asioitaan. Onko tällainen ylimenevän puhumisen ja räpättämisen tarve enää tervettä? Onko hänellä joku terveydellinen vika? Todella häiritsee, väsyttää, stressaannuttaa ja uuvuttaa kanssaihmistä. Mitään ei voi tehdä ettei vaan loukkaisi.

3

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaamieltäitse

☺ei jumalauta!!

• Hauskajuttu6574

Minkä alan hommissa? Kirjotas lisää noita juttuja ☺

• osanotto

Pitää nyt ihan uteliaisuudesta kysyä. Kuka henkilön työt tekee? Ja eikö esimies, tai pomo itse ole huomannut minkään olevan vialla? Jos itse joutaisin hommia kun milloin on, jotain tekemään, niin kirjoittaisin kirjaa tai tekisin käsityötä.
      Mutta on vain kaksi kättä, ja jalkojenkin pitää liikkua duunissa.

Eikö semmoisen asian, joka sinua kiusaa noin paljon työssä, voisi viedä esimiestasolle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3335
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2782
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      146
      2582
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2291
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      355
      2014
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1634
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      37
      1271
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe