...jatkuvasti kitapurje lepattaen ja sylki suusta lentäen puhe käy ku ruoholehmän takapuoli. Ei hetken rauhaa ympäristöön työpaikalla. Tulee sönkkäämään toisen naamaan kiinni, suorastaan suuhun eikä ymmärrä edes henk.koht. reviiriä, tilan tarvetta. Jatkuva kälkätys ja hänen sylkensä silmillä ja ruokalautasella. Ruokatunnillakaan ei ymmärrä hiljentyä ja antaa toisen syödä rauhassa eikä ymmärrä hiljaisen tauon merkitystä vaan suu jauhaa jonninjoutavaa paskaa koko ajan, mikä ei oikeasti kiinnosta sori nyt vaan -ketään-. Kaikkiin hänen höpinöihinsä kuuluisi jotenkin reagoida ja jos ei reagoi, toistaa typerät juttunsa kun sitten luulee ettei häntä kuultu. Kysyy kulitko kun ei vaan jaksa enää vastata. Anna *kele joskus toisen istua rauhassa!!! Etkö tajua! Muka vitsikästä tekonaurua ym.oman elämän mukahauskoja juttuja ei jaksa kukaan. Itse työkin vaatii oman energiansa ja reagoimisen. Vessa on ainoa paikka, jossa saa suurin piirtein häneltä hengähtää eikä oikein sielläkään kun tyyppi on jo oven takana huutelemassa asioitaan. Onko tällainen ylimenevän puhumisen ja räpättämisen tarve enää tervettä? Onko hänellä joku terveydellinen vika? Todella häiritsee, väsyttää, stressaannuttaa ja uuvuttaa kanssaihmistä. Mitään ei voi tehdä ettei vaan loukkaisi.
Työkaveri, pidä välillä suusi kiinni
Kotonavastarauha
3
316
Vastaukset
- Samaamieltäitse
☺ei jumalauta!!
- Hauskajuttu6574
Minkä alan hommissa? Kirjotas lisää noita juttuja ☺
- osanotto
Pitää nyt ihan uteliaisuudesta kysyä. Kuka henkilön työt tekee? Ja eikö esimies, tai pomo itse ole huomannut minkään olevan vialla? Jos itse joutaisin hommia kun milloin on, jotain tekemään, niin kirjoittaisin kirjaa tai tekisin käsityötä.
Mutta on vain kaksi kättä, ja jalkojenkin pitää liikkua duunissa.
Eikö semmoisen asian, joka sinua kiusaa noin paljon työssä, voisi viedä esimiestasolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873492Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41584Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51382- 261236
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47866Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35822Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47790Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4747