Millainen vyö sopii farkkuhaalareihin? On tulossa kaverin 20 vuotisjuhlat ja ajattelin laittaa farkkuhaalarit ja koristaa sitä vyöllä. Mies siis olen
Vyö farkkuhaalareihin?
13
329
Vastaukset
- Sonja999
Ow! En laittais vyötä - mut ehkä kyseessä retroilu? Sillon joku keltanen tai valkonen leveä vyö voi toimia. Mut farkkuhaalarit toimii paremmin ilman.
- Ajshshsh
Nahkavyötä kokeilin tossa vaa ei kyllä oikeestaan sopinu.. taijan vaan mennä ihan perus t-paita huppari Farkkuhaalari linjalla :)
- Ajshshsh
Ja siis ei ole retroilu kyseessä, Farkkuhaalari on siis ihan mun arkivaate, vaikka mies olenkin :D
- Henkseli1000
Mulla on myös arkivaatteena farkkuhaalarit ja olen myös mies.
- Ajshshsh
On kyllä mahtava vaatekappale
- Henkseli1000
Niin on. Farkkuhaalarithan on alunperin miesten vaatekin. Mikä sinua muuten kiehtoo eniten farkkuhaalareissa? Minua kiehtoo olkapäille tulevat henkselit ja runsas taskujen määrä.
- Ajshshsh
Henkseli1000 kirjoitti:
Mulla on myös arkivaatteena farkkuhaalarit ja olen myös mies.
Juuri nuo olkapäille tulevat henkselit ja lappuosat, omistan suurimman osan haalareista korkeavyötäröisinä koska se kans kiehtoo. Ja on jotenkin mukavan lapsellinen vaate.
- Henkseli1000
Minulla on myös farkkuhaalarini korkeavyötäröisenä ja tokihan lappuosa on kiva juttu, kun siihen lappuosaan naksauttaa henkselien soljet kiinni nappeihin. Käytän farkkuhaalareita kotona, joskus asioidessa kaupungilla ja esimerkiksi kesällä rockfestareilla farkkuhaalarit on kiva vaate, kun on paljon taskuja, joihin voi laittaa mukana olevia tavaroita.
Farkkuhaalarit antavat hyvin suojaa selkäpuolelta varsinkin talvella ovat lämpimät. - Ajshshsh
Itse käytän baarissa ja missä ikinä milloin käynkin. Kaupungilla saanut monesti kivoja kommentteja haalareista.
- Henkseli1000
Mulla on kanssa muutamia kivoja kommentteja tullut haalareista. Vähän tyyliin mistä olet löytänyt tuollaiset, nuo on kivat ja hauskat yms. Pari naisihmistä on sanonut mulle, että hekin haluaisivat farkkuhaalarit itselleen.
- Farkkuhaalariostoksille
Asos.comissa ja Junkyardilla näyttää olevan farkkuhaalareita. Pitää harkita.
- Ajshshsh
Suosittelen! Junkyardilta tullu monet tilattua.
- AK_K
Mun asiallisemmissa ja paremmin istuvissa, aikuiselle kaupunkivaatteeksi sopivissa, haalareissa ei edes oo vyölenkkejä. Toisissa on, mutta en ne päällä lähtisi mihinkään juhliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782