1) Millaisia vaatteita pidät?
2) Onko työpukeutumisesi erilainen kuin vapaa-ajan pukeutuminen?
3) Kuinka kauan pidät samoja vaatteita pesemättönä päälläsi?
4) Kuinka usein ostat uusia vaatteita?
5) Millainen budjetti sinulla on vaateostoksillesi?
Miten pukeudut?
27
1311
Vastaukset
- Bi-nainen__
T-paitoja, toppeja, kauluspaitoja, bleisereitä, huppareita, farkkuja, reisitaskuhousuja...
Ei, mut molemmat tilannesidonnaisia.
Päällysvaatteita max. 4 päivää, alusvaatteet vaihdan päivittäin. Farkut voi olla pidempäänkin pesemättä.
Parin kuukauden välein tulee jotain ostettua.
Suosin käytettyä muissa kuin kengissä ja alusvaatteissa, eli en hirveästi maksa. 1) Millaisia vaatteita pidät?
Vapaalla ja harrastuksissa pääosin urheiluvaatteita.
On.
Päivän tai yhden käyttökerran. Ainakin niitä, jotka ovat suoraan ihoa vasten. Yleensä muitakin, jos ovat päällä koko päivän, käytetty vaate on heti jotenkin... tunkkainen.
Tarpeen mukaan.
Ei ole budjetoitu. Ostan kun tarvitsen jotain.- Nnnainennnnnn
Millaisia vaatteita pidät?
Jos olet sinkku niin tässäpä syy sille.
Jos käytät arjessa ihania aistillisia vaatteita, on helpompi saada arjessa selvinpäin olevilta miehiltä kontaktia. Nnnainennnnnn kirjoitti:
Millaisia vaatteita pidät?
Jos olet sinkku niin tässäpä syy sille.
Jos käytät arjessa ihania aistillisia vaatteita, on helpompi saada arjessa selvinpäin olevilta miehiltä kontaktia.Mun arkeni on pääasiassa treenaamista ja kotimatkaa. :) Saan kyllä huomiota hikisenä ja mangnesiumjauhoisenakin, kumma kyllä. En vaan näe mitään mieltä tuntemattomien lähentelyissä. Mulla on ihan ok tuttavapiiri.. :)
Vaatteeni on ensinnäkin mukavia, sitten sään ja olosuhteiden ja tilanteen mukaisia ja noudattavat tarkkaa värikarttaa.
Yleensä en vaihda vaatteita työn ja vapaa-ajan välillä. Kauluspaita saattaa vaihtua pois työpaivän jälkeen ja pitkät housut kesällä työpäivää varten.
Pesu tarpeen mukaan, alusvaatteet päivittäin, housut suunnillleen viikottain, joku villapaita menee vaikka vuoden jos ei ole ketsuppia rinnuksilla.
Ostan vaatteita harvoin, yleensä kun pitää hetki odottaa jotakin. En ole kiinnostunut muodista ja olen lisäksi aina saman kokoinen, joten voin käyttää ostokseni "loppuun".1) Millaisia vaatteita pidät?
Farkut ( sellaiset tiukat, joita täällä homofarkuiksi kutsutaan)
Paitapusero ja tai neule
Tennarit
Joskus töissä pikkutakki ja joskus pikkukengät
Alushousut, aluspaita, sukat vaihdan joka päivä. Farkut muutaman päivän välein ja paita parin päivän välein.
Epäsäännöllisin väliajoin. Muutaman kerran vuodessa. Varmaan joulun jälkeen tulee mentyä seuraavaksi kaupoille katsomaan housuja, talvikenkiä ja paitoja
Ei varsinaista budjettia, mutta esimerkiksi
Paitapusero saa maksaa 40-100 €
Pikkukengät max n. 100 €
Farkut siinä 60-70 € paikkeilla
Talvikengät voi olla ylikin satasen.
Talvitakki 100-200 €
Neulepaita 30-80 €
Yleensä pyrin ostamaan vaatteeni alennusmyynneistä.- Nnnainennnn
Olet makuuni.
- tinderissäkin.olen
olen korkeasti koulutettu ja työ ja vapaa ajan asut on melko samoja ja ostan vuodessa useita pitkiä harmaita bopliini takkeja ja saappaita niin vapaa ajalla on saappaiden kanssa hyvä rämpiä metsissä pusikoissa yms ja pelkässä bopliinissa liikun on hyvä aukaista vyö ja on hyvä aukaista molemmin käsin takki auki ja töissä on pakko pitää joku paita ja housut päällä mutta vapaa aika asuni on yleensä bopliini takki ja saappaat tai saappaat ja saunatakki muuta en tarvi oon korkeasti koulutettu ja tykkäisin kun näytän itseni niin ihmiset sanoisivat viisaita ja älykkäitä sanoja ja syvällistä keskustelua oon viisas
- 3plus16
En jaksanut lukea tuon "olen korkeasti koulutettu.." jälkeen :D älä poika viitsi!
- hihat_takaa_solmuun
3plus16 kirjoitti:
En jaksanut lukea tuon "olen korkeasti koulutettu.." jälkeen :D älä poika viitsi!
Todellisuudessahan välimerkitön mies pukeutuu tai tarkemmin sanottuna puetaan laitosvaatteisiin.
- kaljaakin.otan
3plus16 kirjoitti:
ja olen urheilullinen jos sovin treffit tinderissä niin autoa en käytä kuin pakosta eli jos nainen on jostain päin suomea niin ajan lähistölle ja loppu matkan kävelen tai juoksen välillä vilautellen ja sit treffeille niin bobliinissa on iso tasku mahtuu hyvin kortsu paketti mukaan ja treffeillä naidaan ja sit häivyn taas vilauttelemaan ja voi olla että en käytäkkään kumia niin tyttö saa yllärin 9 kk päästä ja tyttö ei saa enään minuun yhteyttä mut saappaita kuluu 1-2 paria kuukaudessa naitin ulkoilusta en ole koti hiiri vaan meneväinen ja matkustelevainen
- miksi.ilkeilet
hihat_takaa_solmuun kirjoitti:
Todellisuudessahan välimerkitön mies pukeutuu tai tarkemmin sanottuna puetaan laitosvaatteisiin.
tää oli hyvä vaikka ilkeillään
- iuyiuyiyuiyu
hihat_takaa_solmuun kirjoitti:
Huumormiehii ainakin..
Ja ÄLYKÄS.. Tyhmä ei tuollaista kirjoita. (Kokeile vaikka itse..) :) - makuja_on_monia
iuyiuyiyuiyu kirjoitti:
Huumormiehii ainakin..
Ja ÄLYKÄS.. Tyhmä ei tuollaista kirjoita. (Kokeile vaikka itse..) :)Muutamaan aiheeseen fiksoituneen kehitysvammaisen esittäminen kuukaudesta toiseen ei mielestäni vielä ole merkki sen enempää suuresta älystä kuin jalostuneesta huumorintajustakaan, mutta tämä on luonnollisesti vain minun mielipiteeni.
- palstailija
Ei helkutti! Totaalirepeäminen. SAIRAAN hyvää huumoria. Se onkin tärkeetä, että on akateeminen :)
Mekko, hame tai farkut ja musta tiukka paita. Kotona myös jumppavaatteet, joissa on hyvä tehdä kotitöitä.
Edellisiin lisätään bleiseri tai villatakki, jos on viileää.
Pesen tai tuuletan (villa,farkut) heti käytön jälkeen.
Noin kerran vuodessa tai pakon edessä. Inhoan shoppailua, käyn yleensä vain samoissa tutuissa kaupoissa, joista saa palvelua.
Budjettia ei ole tarvinnut määrittää, kun en tuosta shoppailusta välitä.- tällainen.mies
- Farkkuja ja slim fit kauluspaitoja. Kesällä T-paitoja.
- Ei nyt kauheastikaan. Ehkä vähän rennompi kauluspaitoja vapaa-ajalla ja jos olen kotona yksin niin olen vain T-paidassa
- Farkkuja saatan pitää aika pitkään pesemättä, mutta muut vaatteet (paidat, alushousut, sukat jne.) käytän vain kerran ennen pesua.
- Tarpeen mukaan. Kaikki sukat vaihdan kerran vuodessa. T-paitoja ja alushousuja ostan lisää, jos vanhat hajoavat, kuluvat tai muoto menee pilalle. Joskus ostan myös huvikseen uusia vaatteita, jos haluan vaihtaa vaan tyyliä.
- Talvitakkini maksoi reilut 200€, kengät 100€, kauluspaidat 60€ / kpl, farkut 100€ jne. - kunhanonpukeutunut
Suoria pitkiä housuja, vuodenajan mukaan, talvisin villakankaisia. Paitapuseroita, alle t-paita. Villatakki.
Melko vähän juhlittu, ehkä enimmäkseen pitkät housut sielläkin.
Kotona mukavat collegeasut.
Hoitotyössä ja siivoojana, työasut, työtakkeja tein itsekin joskus.
Kaksi päivää korkeintaan ihoa vasten olevia.
Noin 1000 euroa vuodessa. 1) Millaisia vaatteita pidät?
Talvisin minulla on miesten farkut jalassa ja yleensä villapaita päällä. Kesäisin mieluiten pukeudun t-paitaan ja shortseihin. Väreistä en tarkemmin sano, sillä voitaisiin teoriassa tunnistaa.
Riippuu töistä. Ollessani sihteeri minulla oli toimistovaatteet. Sanomalehtitoimittajana liikuin monesti tavan vaatteissa, mutta joskus minut määrättiin siistissä puvussa kutsuvierasmerkki rinnassa tekemään juttuja. Sanottiin, että pitää olla edustava ja juttu on koko sivun kokoinen lehden ykkösuutinen seuraavassa lehdessä.
Sukat vaihdan päivittäin. Alusvaatteet 2-3 päivän välein. Suunnilleen samaa tahti on t-paidat kesällä, mutta samaa villapaitaa saatan pitää päällä pesämättä toista viikkoa. Farkutkin saattavat olla päällä yli kuukauden pesämättä välillä.
Joka vuosi ostan jotakin. Jotkut vaatteet säilyvät vuosia!
Yleensä lähden sillä, että alle 100 eurolla pitäisi saada ostos kuin ostos. Kaikki ei tietysti sillä summalla irtoa, mutta yleensä käytän vain kymmeniä euroja vaateostoksiin kerralla. Joskus tuli ostettua vaatteita kylläkin kerralla useilla satoilla euroilla, kun oli ylimääräistä rahaa runsain mitoin.- miraela
Nimettömät, sukkikset, pillifarkut, toppi sopivat popot
- miraela
Moi,1) yleensä pukeudun rentoihin, mutta asiallisiin: kotona mekko/ hame korkkarit ja asioille pillifarkut blaiseri paitiksen/ topin kera matalat kengät/ nilkkurit. 2)Jos oisin töissä, ni asu olis samanlainen 5 -10 cm korkkarit/ saapikkaat. 3) alusvaatteet 2 x/vko, samoin toppi - kesäaikaan useammin. 4) Vaateostot ehkä 2x/ vuosi!!, 5) Bubjetti vaihtelee 20 - 500€ vuosittain. :)
- mä.näin
tynnyri
- PovertyStinks
Yleensä en pese vaatteita vaan pakastan ne
Kierrätän vaatekertoja vain ympäri.
Budjettini on noin 15 000 euroa vuodessa vaatteille. - EdesUnissa
Minulla ei ole omaa näkemystä asiasta. Työvaatteet pyydän kaupan osaavaa henkilökuntaa valitsemaan ja vapaa-ajan vaatteeni valitsee nainen. Tämä asusteiden sopivuus on mielestäni osa-alue jossa naisilla on joku synnynnäinen lahja.
Kengät 3 paria = 500,-
Takit 2-3 = 400,-
Housut 3-4 = 300,-
Paidat = 300,-
Puserot = 300,-
Vyöt,muut = 100,-
Alusvaatteet = 200,-
Arviolta noin. Kallis takki saattaa maksaa tonninkin, mutta yleensä ottaen vaatteet ovat halvempia nykyisin kuin ennen. - tällainenmies1
- Kauluspaitoja, farkkuja ja nahkakenkiä töissä. Kun säät lämpeää niin alan käyttämään vapaa-ajalla T-paitaa ja lenkkareita.
- Katso edellinen.
- Kaikki muut vaatteet vaihtuvat päivittäin paitsi farkut. Joskus olen ollut laiska ja käyttänyt samaa kauluspaitaa kaksi päivää putkeen.
- Tarpeen mukaan. Varmaan kuitenkin vähintään parin kuukauden välein
- Joskus enemmän, joskus vähemmän. Talvitakkini maksoi yli 200€ ja kauluspaidat maksavat yleensä 40-50€/kpl. Farkut ja kengät ovat noin 100€ hintaluokassa. 1) Millaisia vaatteita pidät? - Semmoisia mitkä sopii sääolosuhteisiin ja tuntuu päällä mukavilta. Inhoan kaikkea epämukavan tuntuista ja epäkäytännöllistä. Vaate saa olla ruma, muttei epämukavan tuntuinen.
2) Onko työpukeutumisesi erilainen kuin vapaa-ajan pukeutuminen? - On toki. Töissä vaatteet on aina siistit ja uusin säännöllisesti. Kotona voi olla retkuissa.
3) Kuinka kauan pidät samoja vaatteita pesemättönä päälläsi? - No ei mee kyllä päivää kahta kauempaa, kun ne on pesukoneessa. Alusvaatteet nyt joka päivä vaihdan ja sukat.
4) Kuinka usein ostat uusia vaatteita? -Harvoin, vain kun näyttää sille että oikeasti tarvitsen. Kotona ollessa nyt kovin tiuhaan tarvi vaatteita ostaa ja vaihdella.
5) Millainen budjetti sinulla on vaateostoksillesi? - Ei mulla ole. Mä ostan kun tarvin sen mitä tarvin. Eipä mun vaatteet maltaita maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516719Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402660- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021310
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921240Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173