intohimoinen ja tuhma....
Tämän jälkeen käänsin selkäni hänelleja lähdin.
Mitähän hän mahtoi jäädä miettimään?
Tunnemme siis jollain tavalla. Meillä on ollut paljon silmäpeliä ja juttelemme niitä näitä jonkun verran.
Mitä mieltä palstan miehet olette? Ja miksei naisetkin. Tiedän, että tämä lause oli minun suustani täysi yllätys.
Sanoin suoraan miehelle että hänen katseensa on
32
479
Vastaukset
Mies jäi miettimään onkohan Suvi-Tuulia jo tullut lomamatkaltaan kotiin.
- päätintehdäsiirtoni
Yleensä sinullakin on enemmän sanottavaa. Eikö tämä nyt ollut ihan kiva askel miestä kohti?
Eihän sitä tietenkään tiedä, mitä joku yksittäinen henkilö päässään miettii. Kysyn vain, että jos kiinnostava nainen sanoo näin, niin mikä fiilis jää.
Ja kyllä, olen kiinnostava. - askel.taaksepäin
päätintehdäsiirtoni kirjoitti:
Yleensä sinullakin on enemmän sanottavaa. Eikö tämä nyt ollut ihan kiva askel miestä kohti?
Eihän sitä tietenkään tiedä, mitä joku yksittäinen henkilö päässään miettii. Kysyn vain, että jos kiinnostava nainen sanoo näin, niin mikä fiilis jää.
Ja kyllä, olen kiinnostava."Eikö tämä nyt ollut ihan kiva askel miestä kohti?"
No ei. Käänsit selkäsi ja lähdit. Mies unohti sanomisesi sekuntien päästä lähdöstäsi. askel.taaksepäin kirjoitti:
"Eikö tämä nyt ollut ihan kiva askel miestä kohti?"
No ei. Käänsit selkäsi ja lähdit. Mies unohti sanomisesi sekuntien päästä lähdöstäsi.Muija jänisti ja nyt esittää ottaneensa askelen miestä kohti...ihan törkeää.
Kun mies katsoo intohimoisesti ja tuhmasti, naisen tulee nostaa hameenhelmaa ja näyttää pikkarit.askel.taaksepäin kirjoitti:
"Eikö tämä nyt ollut ihan kiva askel miestä kohti?"
No ei. Käänsit selkäsi ja lähdit. Mies unohti sanomisesi sekuntien päästä lähdöstäsi."Mies unohti sanomisesi sekuntien päästä lähdöstäsi."
Miehet ovat juuri tuollaisia.ouitty kirjoitti:
"Mies unohti sanomisesi sekuntien päästä lähdöstäsi."
Miehet ovat juuri tuollaisia.Miehet miettii vain seksiä, selkänsä kääntävä nainen kiinnostaa vain silloin kun nainen laskee housunsa alas ja pyllistää.
- Hyväsisko
Mainio siirto. Onnea.
- turhan.monimutkaista
Eikö ollut vähän liian valmiiksi harjoiteltu repliikki kuin jostain leffakohtauksesta? Olisit vain jäänyt juttelemaan mukavia.
- turhan.monimutkaista
Pertti-setä kirjoitti:
Tai suihinotto.
Ikuinen optimisti. Ei niitä jaella noin vain puolitutuille.
turhan.monimutkaista kirjoitti:
Ikuinen optimisti. Ei niitä jaella noin vain puolitutuille.
Noin sitä tutustuu.
Ap:lle tiedoksi että miehelle romantiikka on paljaalle pyllylle läpsäisy ja reipas jyystö.
Oisit nyt antanu suikkarin..
Suikkarista tietää että pilluakin on jossaki vaiheessa luvassa. :D- päätintehdäsiirtoni
Tää on niin turha palsta. 😂
Miehet haluaa aloitteita ja sitten kun niitä tehdään, niin ei kelpaa.
Olen varma, että tämä mies jäi todellakin miettimään minua. Tarkoitus olikin olla pysäyttävä, muttei roikkuva. Tarkoitus oli saada mies miettimään, että mitä tämä tarkoitti.
Täällä palstalla esitetään ties mitä. Roolien ja nimimerkkien taakse on helppo piiloutua, eikä antaa itsestään mitään todellista. Jos kaunis ja kiinnostava nainen sanoisi näin, varmasti jäisi mieleen. Salaa jokainen mies toivoo kohdalleen tällaista hieman salaperäistä naista.
Ja todellisuudessa tilanne ei ollut tönkkö vaan molemmat hymyili, kun lähdin pois.
Kivaa joulunodotusta kaikille ❄- 9287
Eivät ihmiset ole salaperäisiä ja vielä vähemmän ovat sitä jos seurustelevat keskenään. Miksi esittää jotain, mitä ei oikeasti ole olemassa? Ei elämä ole mikään agenttiseikkailu. Kohtalokkaan naisen rooli putoaa kyllä aika nopeasti, joten ei maksa vaivaa.
- etolejärinkiinnostava
"Tää on niin turha palsta."
Just just. Eli kun onneton flirttailuyrityksesi (tai mikä nyt mahtoikaan olla) todettiin onnettomaksi niin onkin turha palsta.
"Miehet haluaa aloitteita ja sitten kun niitä tehdään, niin ei kelpaa."
Olet siis tehnyt jonkin aloitteenkin. Siitä et olekaan vielä kertonutkaan. Kerro toki millaisen aloitteen teit. Ja ei, katseen kommentointi ei ollut eikä tule olemaankaan aloite.
"Olen varma, että tämä mies jäi todellakin miettimään minua."
Ajatteli muutaman sekunnin että nopeastipa se lähti. Siinä sinulle poistumisesi jälkeen uhratut miettimiset/pohdiskelut.
Minun mielestäni kummallisen dramaattinen repliikki, enkä (anteeksi vain maalaisuuteni) todellakaan ymmärrä mitä tuolla oikein tarkoitit. Veikkaanpa siis ettei mieskään ymmärtänyt, vaan jäi pohtimaan että onkohan tuolta karannut loputkin muumit laaksosta.
- MixuColdenShower
Ei kaikki ole sianlannalta ja paskalta haisevia maalaistolloja kuten yllekirjoittanut. Silloin voi olla myös dramaattisesti tyylikäs.
- päätintehdäsiirtoni
Miten voit tehdä tuollaisen päätelmän?
"...enkä todellakaan ymmärrä, mitä tuolla oikein tarkoitit. Veikkaanpa siis ettei mieskin ymmärtänyt"
En ole keskustellut kanssasi sanaakaan, enkä ikinä nähnyt sinua (siis oletettavasti). Rinnastat silti itsesi miehen asemaan.
Mies tiesi, mistä puhuin. Olimme keskustelleet aiheesta ja olin pantannut vastausta tähän asti. Häntä siis kiinnosti vastaus.
Aloituksessani oli lähtötietoja liian vähän, myönnän. Annetaan olla. Itsepä sen näen, mitä tapahtuu. - eiseuraajatkoa
päätintehdäsiirtoni kirjoitti:
Miten voit tehdä tuollaisen päätelmän?
"...enkä todellakaan ymmärrä, mitä tuolla oikein tarkoitit. Veikkaanpa siis ettei mieskin ymmärtänyt"
En ole keskustellut kanssasi sanaakaan, enkä ikinä nähnyt sinua (siis oletettavasti). Rinnastat silti itsesi miehen asemaan.
Mies tiesi, mistä puhuin. Olimme keskustelleet aiheesta ja olin pantannut vastausta tähän asti. Häntä siis kiinnosti vastaus.
Aloituksessani oli lähtötietoja liian vähän, myönnän. Annetaan olla. Itsepä sen näen, mitä tapahtuu."Itsepä sen näen, mitä tapahtuu."
Jep, ja kun mitään ei tuon tokaisusi johdosta tapahdu niin voit sitten keksiä raflaavan tarinan syttyneestä intohimoisesta romanssista. - päätintehdäsiirtoni
Ei ole tarvetta keksiä elämää, elän sitä todellisuudessa mieluummin.
- LutkaOlet
KERROPA MONENKO MIEHEN KÄYTTÄMÄ LUTKA OLET ?.
Aloit kiinnostamaan minua kohtalokkaine aloituksinesi, joten ajattelin että katsottaisiin kuinka tosissasi olet miehen suhteen...
"Sanoin suoraan miehelle että hänen katseensa on intohimoinen ja tuhma....
Tämän jälkeen käänsin selkäni hänelleja lähdin.
Mitähän hän mahtoi jäädä miettimään?"
Mies jäi katsomaan keinuvia lanteitasi, kapeaa uumaasi ja herkullisen pyöreää pyllyäsi miettien oliko hän liian julkea luodessaan pitkiä ahnaita katseita paidan läpi piirtyviin kauniisiin rinnan muotoihin ja nänneihin jotka näpöttivät paidan läpi kutsuvina...- Päätintehdäsiirtoni
Tämä lienee lähinnä totuutta. Tässä on nyt sen verran kauan vihjailtu puolin ja toisin jotain epämääräistä. Päätin tarttua nyt kerran elämässäni härkää sarvista ja tehdä sen mitä pitää, ettei jää harmittamaan. Kyllä me naisetkin halutessamme osataan. Omasta mielestäni hyvä ja kestävä parisuhde luodaan intohimon täyttämille perustuksille.
Ja vaikkei tämä mihinkään johtaisikaan, olen ainakin tehnyt jotakin. Päätintehdäsiirtoni kirjoitti:
Tämä lienee lähinnä totuutta. Tässä on nyt sen verran kauan vihjailtu puolin ja toisin jotain epämääräistä. Päätin tarttua nyt kerran elämässäni härkää sarvista ja tehdä sen mitä pitää, ettei jää harmittamaan. Kyllä me naisetkin halutessamme osataan. Omasta mielestäni hyvä ja kestävä parisuhde luodaan intohimon täyttämille perustuksille.
Ja vaikkei tämä mihinkään johtaisikaan, olen ainakin tehnyt jotakin."Sanoin suoraan miehelle että hänen katseensa on intohimoinen ja tuhma, ja naisena minä en voi enää hillitä itseäni vaan pyydän lopettamaan härnäämiseni ja tyydyttämään minut kuin tosimies.
Tämän jälkeen käänsin selkäni hänelle ja lähdin.
Mitähän hän mahtoi jäädä miettimään?"
Alan epäilemään että sinun mittasi täyttyi pelkkiin vihjaileviin katseisiin ja pamautit miehelle sen mitä oikeasti tarvitset.
Mies jäi miettimään onko hänestä tyydyttämään tuon alfanaaraan himoa.
- flowersreally
Mähän olen sosiaalisesti ihan urpo, mutta luulisin, että sellainen epäsuora vihjaileva tyyli puree useammin kuin suora ja tosisanallinen. Ainakin jos vastapuoli ei ole tottunut suoruuteen, kuten aloittajan mainitsemasta kommentin yllätyksellisyydestä voisi päätellä.
Epäsuora vihjaileva tyyli on taitolaji, se vaatii onnistuakseen vahvan kontaktin osapuolten välille.
Toki voi vihjailla niinkin ettei koskaan saavuteta ymmärrystä siitä mikä toisella oikeasti mielessä.- flowersreally
Pertti-setä kirjoitti:
Epäsuora vihjaileva tyyli on taitolaji, se vaatii onnistuakseen vahvan kontaktin osapuolten välille.
Toki voi vihjailla niinkin ettei koskaan saavuteta ymmärrystä siitä mikä toisella oikeasti mielessä.Aivan, se on (monelle) hankalaa. Ainakin jos ei tunne toista kovin hyvin.
Toisaalta suoraksi kommunikaatioksi katseen kuvaileminen tuhmaksi kuulostaa laimealta. Käsittääkseni tehokkaampaa olisi kuvata mitä katse saa naisessa aikaan. flowersreally kirjoitti:
Aivan, se on (monelle) hankalaa. Ainakin jos ei tunne toista kovin hyvin.
Toisaalta suoraksi kommunikaatioksi katseen kuvaileminen tuhmaksi kuulostaa laimealta. Käsittääkseni tehokkaampaa olisi kuvata mitä katse saa naisessa aikaan.Vihjaileva tyyli vaatii itsevarman katsekontaktin, katseella osoitetaan että ollaan tosissaan.
- päätintehdäsiirtoni
Ei ole meidän tilanne edennyt eteenpäin vaikka molemmat ottavat itsevarmana hyvinkin pitkiä katsekontakteja. Toisaalta näistä katsekontakteja puuttuvat sitten taas keskustelut.
Mutta mukavaahan tämä on. Kyllä sen tietää, kun molemmat on hulluina toiseen. päätintehdäsiirtoni kirjoitti:
Ei ole meidän tilanne edennyt eteenpäin vaikka molemmat ottavat itsevarmana hyvinkin pitkiä katsekontakteja. Toisaalta näistä katsekontakteja puuttuvat sitten taas keskustelut.
Mutta mukavaahan tämä on. Kyllä sen tietää, kun molemmat on hulluina toiseen.Tuossa tilanteessa ei voi enää päästä edemmäs ilman tekoja, se on vähän kuin olisitte yhdyntäasennossa alasti elimet valmiina toimintaan mutta kumpikaan ei rohkene työntää lantiota eteenpäin.
Helpoin tapa tuossa on vain kävellä toisen eteen ja katsoa suoraan silmiin. Se on päätettävä että nyt pitää päästä syleilyyn.
- naapuri.rapun.mies
tai mies tietää että aloittaja on ihastunut häneen ja katsoo välillä kun aloittaja kävelee häntä päin ja miettii mitä sanoa että ei loukkaisi sinua ja että hän on kiinnostunut toisesta naisesta ja ehkä vähän leikkii aloittajan kanssa kun näkee että toinen hulluna häneen ja sit kun vähän leikkinyt niin palaa naisensa luokse ja sanoo vähän taas pistin naapurin tytölle silmän iskua ja nainen siihen hyvä että sait vähän vanhanpiikaan eloa elämäänä ja nauroivat ja naistakin hymyilyttää aina kun näkee sinut ja tietää on ihastunut mieheeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685