Ystäväni kodin eteiisessä näin tämän tyttären ihania piikkikorkokenkiä, joista vähän kuumuin. Onko se normaalia, että mies kiihottuu korkkareista ja tietävätkö naiset sen? Vaimolleni olen tämän kertonut, muttei hän usko, että korkkareista olisi mitään iloa miehelle tai hyötyä naiselle. Muilta naisilta en ole voinut asiasta henk.kohtaisesti kysyä. Miten on? Aikooko nainen kiihottaa miehiä korkkareitä käyttäessään?
Kommentoi korkkarifriikkiä!
6
440
Vastaukset
- Matteuspa
Onpa kumma, kun tölläkään palstalla ei kukaan osaa/halua kysymyksiini vastata.
- asdasdasdasf
Mun mieheni kaverilla on hirveästi kenkiä, jotka joskus saa sydämen lepattamaan. On maihareista sporttisiin ja prätkäbuutseista sisäpelikenkiin.
Tietääkö miehet, kuinka seksikkäältä esimerkiksi prätkävaatteet ja kengät näyttävät?
Mun mies sanoo, ettei niistä olisi mitään hyötyä minulle tai hänelle.
Muilta miehiltä en ole voinut henkilökohtaisesti kysyä.
Miten on? Aikooko mies kiihottaa naisia pukeutumisellaan?
Niin, että mitä nyt oikein halusit kommentoitavan? - että.näin
Kengät ovat osa muotia. Ei niitä käytettäessä ajatella toisia, vaan niitä käytetään siksi, että itse halutaan. Korkokengät sopivat esimerkiksi hameen kanssa paremmin kuin tennarit, kyseessä on siis ihan puhdas tyyliasia. Businesstyyliin naiselle kuuluu korkokengät, ei siinä miesten mielipidettä kysytä. Ellei sitten nainen tiedä, että juuri joku tietty mies pitää korkkareista ja käyttää niitä juuri sen takia. Mutta kaikki miehethän eivät pidä korkkareista, joku pitää eniten tennareista ja jotkut eivät välitä mistään kengistä.
Miehet ovat monesti aika itserakkaita ja luulevat että naiset pukeutuvat heitä varten. Useimpia naisia ei kiinnosta miesten mielipiteet tyylistä lainkaan. Joillakin miehillä on kenkäfetissi. Ihmetyttää, jos vaimo ei ymmärrä sitä, että näin on. Jokainen kiihottuu ihan mistä nyt kiihottuu ja ei ole mitään merkitystä, mikä on normaalia, koska se on oma asia. - Anssi6000sux
Kyllähän naiset on usein sanoneet että tuntevat olonsa super naiselliseksi korkokenkiä käyttäessään. Aika erikoista että sun vaimo dumaa korkkarit, jos vaikka ostaisit hänelle semmoiset jos siis suostuu käyttämään vaikka sängyssä niin kyllä varmaan huomisi sinusta että niissä on sitä taikaa! I feel you buddy, oon itekin omannu hc-luokan korkkarifetissin 5-vuotiaasta saakka.
Tulee osteltua netissä naisilta korkokenkiä ja saappaita, sitten laitan niitä hyllyyn esille yms. ei o heleppoa jos on korkkarifetissi. Mä olen tästä asiasta puhunut todella monelle naiselle yleensä netin kautta, moni ymmärtää kyllä asian. jotkut ei halua puhua siitä ollenkaan, mutta ne on semmosia naisia jotka painaa yli 100kg ja korkokengät he ovat mahdoton yhtälö. Naiset on suhtautunut ylensä ottaen asiaan tosi suvaitsevaisesti.
Mä toivoisin joululahjaks että te naiset käyttäisitte nyt "talvella" saappaita joissa olis vähän enemmän korkoa, lähetäänkö siitä 8cm liikkeelle..
Hyvää joulua kaikille ja suukkoja korkkareillenne hyvät naiset
T:Anssi-83.
:) - ihanaajoulua
Anssille,tosiaan ei ole helppo olla kenkäfetissinä..nykyään menee jo paremmin;). Tänäänkin naiseni piti saappaita joissa 9 cm piikkikorot. Käytiin anoppilassa syömässä ja lopuksi haudoille kynttilöitä...Olihan se mukavaa katsella,vaikka oli jo hämärää,kun vaimo siellä asteli melko pehmeissäkin olosuhteessa..tietäen että kuitenkin puhdistan saappaat mielelläni perusteellisesti kotona...koska se mun fetissin erikoisuus...
- Anssi6000suxx
Hieno juttu että teillä toimii asiat noin hyvin, olet onnekas kaveri! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853