Että sinua kiinnostaa seurustella miehen kanssa?
Naiset, paljonko miehellä pitää olla rahaa
48
1826
Vastaukset
- Ätmi-sinkku
Minulla on rahaa 2150 euroa. Riittääkö se naiset?
- Rahamiez
Minulla on rahaa 340 euroa
- semlai
No ihan se riittää, että on jotenkuten omavarainen eikä esimerkiksi äitinsä rahapussin varassa. Olen seurustellut työttömän miehen kanssa ja hällä oli luottotiedotki mennyt, niin tein selväksi että en halua yhdistää hänen kanssa raha-asioita jotten joudu itsekin samaan liemeen.
Ero tuli, muttei raha-asioiden takia vaan koska hänellä oli sama hällä väliä-asenne kaikkeen muuhunkin.
Ei kukaan jaksa katkeraa ihmistä kauaa kattella.- Palstan.Rumin.Mies
Monilla komeilla miehilläkin on hälläväliä asenne mutta ei sellainen tunnu naisia haittaavan. Hauskinta on ollut seurata kaveripiiristäni juurikin rahaan liittyviä parisuhde asioita. Esim komeat kaverini joilla tulot on suurimmat kuin naisillaan ovat automaattisesti kustantamassa naisenkin elämää ja menoja kuten myös naisen edellisen suhteen lapsia. Tässä vaiheessa naisella ei koskaan ole ollut tapana sanoa että kummallakin olisi omat rahat vaan yleensä kiukuttelevat raha asioista että tilin on oltava yhteinen. Sitten on pari kaveria joiden naisilla on suuremmat tulot ja kaskummaa näissä suhteissa naiset vaativat että kummallakin on oltava omat tilit ja elettävä omilla tuloillaan.
En ikinä nuorempana olisi uskonut kuinka suuressa roolissa raha sanelee parisuhdetta ja etenkin se seikka onko naisella paremmat tulot ("pidän omat rahani") tai huonommat tulot ("pitää olla yhteinen tili")
Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi että samaa kastia olet näiden muidenkin naisten kanssa. Niin kauan kun sinä itse hyötyisit miehen rahoista niin olisit valmis yhdistämään raha asiat mutta jos tilanne olisikin toisinpäin niin heti käsi pystyyn ja EI. Loppuun olikin hyvä heittää että katkeruushan se sitten syynä olikin huonoon rahatilanteeseen. Olen minäkin katkera siitä että koskaan en naista saanut mutta raha asiani ja henkoht talouteni on aina ollut paremmassa kuin erinomaisessa kunnossa. Vielä jos olis ulkonäköä suotu niin joutuisin pähkäilemään sen asian kanssa kuka nainen haluaisi talouttani käyttää vain hyväksi ja kuka oikeasti rakastaa. Kun syntyy rumaksi ei tuota huolta ole. Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Monilla komeilla miehilläkin on hälläväliä asenne mutta ei sellainen tunnu naisia haittaavan. Hauskinta on ollut seurata kaveripiiristäni juurikin rahaan liittyviä parisuhde asioita. Esim komeat kaverini joilla tulot on suurimmat kuin naisillaan ovat automaattisesti kustantamassa naisenkin elämää ja menoja kuten myös naisen edellisen suhteen lapsia. Tässä vaiheessa naisella ei koskaan ole ollut tapana sanoa että kummallakin olisi omat rahat vaan yleensä kiukuttelevat raha asioista että tilin on oltava yhteinen. Sitten on pari kaveria joiden naisilla on suuremmat tulot ja kaskummaa näissä suhteissa naiset vaativat että kummallakin on oltava omat tilit ja elettävä omilla tuloillaan.
En ikinä nuorempana olisi uskonut kuinka suuressa roolissa raha sanelee parisuhdetta ja etenkin se seikka onko naisella paremmat tulot ("pidän omat rahani") tai huonommat tulot ("pitää olla yhteinen tili")
Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi että samaa kastia olet näiden muidenkin naisten kanssa. Niin kauan kun sinä itse hyötyisit miehen rahoista niin olisit valmis yhdistämään raha asiat mutta jos tilanne olisikin toisinpäin niin heti käsi pystyyn ja EI. Loppuun olikin hyvä heittää että katkeruushan se sitten syynä olikin huonoon rahatilanteeseen. Olen minäkin katkera siitä että koskaan en naista saanut mutta raha asiani ja henkoht talouteni on aina ollut paremmassa kuin erinomaisessa kunnossa. Vielä jos olis ulkonäköä suotu niin joutuisin pähkäilemään sen asian kanssa kuka nainen haluaisi talouttani käyttää vain hyväksi ja kuka oikeasti rakastaa. Kun syntyy rumaksi ei tuota huolta ole.Olet sitten saikulla?
Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi että samaa kastia olet näiden muidenkin naisten kanssa. Niin kauan kun sinä itse hyötyisit miehen rahoista niin olisit valmis yhdistämään raha asiat mutta jos tilanne olisikin toisinpäin niin heti käsi pystyyn ja EI. Loppuun olikin hyvä heittää että katkeruushan se sitten syynä olikin huonoon rahatilanteeseen. Olen minäkin katkera siitä että koskaan en naista saanut mutta raha asiani ja henkoht talouteni on aina ollut paremmassa kuin erinomaisessa kunnossa. Vielä jos olis ulkonäköä suotu niin joutuisin pähkäilemään sen asian kanssa kuka nainen haluaisi talouttani käyttää vain hyväksi ja kuka oikeasti rakastaa. Kun syntyy rumaksi ei tuota huolta ole."En ikinä nuorempana olisi uskonut kuinka suuressa roolissa raha sanelee parisuhdetta ja etenkin se seikka onko naisella paremmat tulot ("pidän omat rahani") tai huonommat tulot ("pitää olla yhteinen tili")"
Minä olen pienituloinen enkä halua yhteistä tiliä.- Palstan.Rumin.Mies
Pertti-setä kirjoitti:
Olet sitten saikulla?
En ole. Hyödynnän joustavaa työaikaa.
- yksinäinen.mies
Minulla on ihan omat rahat enkä lainaile rahaa muualta. Luottotiedot on ihan kunnossa enkä ole koskaan velkaa ottanut.
- radeiq
Ketä kiinnostaa?
- Bi-nainen__
Sen verran pitää olla, ettei yritä elää mun siivellä. Muuten asenne elämään ja toisiin ihmisiin ratkaisee, ei rahan määrä. Jos yrittää rahalla ostaa rakkautta, ei ainakaan multa sitä saa.
- säästäväisyys
sinähän kärsit mielisairaudesta ,sut voi varmaan Diabamilla hurmata,sitten voitte alkaa säästämään Lopotomiaan niin unohtuu kierot sukupuoliperverssit,niin kun tänäänkotiin sarjassa
- rutiköyhä-atm
Vähän näyttää olevan naisia täällä enkä kyllä ihmettele miksi.
- semmottiiiiis
Taas on naisten vika, kun tää palstahan on niin täydellisiä kilttejä kunnollisia miehiä täynnä!
- Kaunis.nainen
Miehellä pitää olla noin 10000 euroa tilillä. Ei sitä tiedä milloin halua jonnekkin etelään pois pimeästä suomesta.
- kunnollinen-mies
Vitun huora saatana, pala helvetissä.
- Raha-on-kemia
Köyhän ja työttömän miehen kanssa ei kannata seurustella. Mitä köyhä muka voi antaa naiselle?
- Anonyymi
Pierun
- Anskuliini4545
Kunhan mies pysty elämisensä maksamaan niin muulla ei ole väliä.Raha ei tuo onnea,se on jo koettu.
- Rumasinkkumies-
Raha tekee minut onnelliseksi. Se valehtelee joka sanoo ettei raha tee onnelliseksi. Ilman rahaa ei ole elämää eikä pystyisi tekemään mitään. Kyllä varmaan jokainen on onnellinen jos sitä rahaa jostain saa.
Herättää pienen ongelmallisen kysymyksen, että kun raha tekee onnelliseksi, eikä toista voi velvoittaa tekemään itseään onnelliseksi, niin mitä virkaa parisuhteella oikeestaan enää onkaan?
- Lovemaatikko
Raha = Onnellisuus
Kaikki raha on velkaa
Velka kasvaa korkoa
Rahan määrä maailmassa ei kuitenkaan kasva.
Velka korot > Raha
Laskin juuri että maapallon onnellisuus vähenee.
- Envälitärahasta
Mun miehen tili oli miinuksella kun tavattiin.
- kokoa.näköä.statusta
Väkivaltaisilla jännämiehillä usein on, ei se estä naisen saamista. Löytyy muita avuja.
- Niinpä_niin
Perhettä perustettaessa tai edes sellaista harkittaessa on rahalla todella paljon väliä ja jos sitä tajua, niin pitäisi hälytyskellojen soida. Lasten menoihin kuluu valtavasti rahaa. Vanhempien rahaa menee Suomessa yhden lapsen vuosikustannuksiin keskimäärin 10 000 euroa. Kenenkään ei kannata harkitakaan perheen perustamista ennenkuin molemmilla vanhemmilla on työkuviot selvät eli on vakituinen työ, josta saatavalla palkalla elää. Jos näyttää siltä, että Suomesta ei omalta alalta millään löydy töitä, niin ei tänne kannata nuoren ihmisen jäädä työttömäksi kärvistelemään vaan muuttaa suosiolla pysyvästi ulkomaille. Missä tahansa muussa Pohjoismaassa työllisyystilanne on paljon parempi ja suomalaisella on sinne automaattisesti oleskelu- ja työlupa. Julkiset palvelut ovat vähintään yhtä hyvät ja kattavat ja verojen jälkeen käteen jäävän palkan ostovoima hieman parempi, Norjassa huomattavasti parempi. Ruotsinkielen perusteet on opittu koulussa.
Idioottihallituksemme pyrkii kaikin voimin tekemään Suomesta Pohjolan Kongon laittamalla paukut alkutuotantoon ja syyllistymällä korruptioon ja kähmintään. Elettäkään ei tehdä työttömän työnhakijan omaehtoisen täydennyskouluttautumisen mahdollistamiseksi aloille, joilla todella on hyvät työllistymismahdollisuudet. Päinvastoin, työttömiä pyritään koko ajan kovemmin potkimaan päähän ja orjatöihin byrokraattisten työkokeilu- ja muiden hämärien himmeleiden avulla. Satojentuhansien suomalaisten aikuisten arkea on veitsi kurkulla -byrokratiahelvetti tukiluukuilla ja orjatöissä viranomaismielivallan alla. - crux
En oikein ymmärrä niitä väitteitä että raha olisi naisille tärkeää. Pelkkää ulkonäköähän he katsovat, eivät ajatuksia tai rahoja. Toki on poikkeuksia, mutta luulen että heitä on yhtä vähän kuin ei-ulkonäkökeskeisiä naisia.
Noh, näkemys tuokin vaikka ei se kyllä mikään Koko totuus ole.. Varsinkaan jos puhutaan ihan oikeista Suhteista, eikä jostain PanoSuhteiluista.. ;P
- parisuhdemies-
sossu ja kela elättää todella montaa perhettä tälläkin hetkellä ja töistä ei tietoakaan. Itsellä ei perhettämutta työtön olen eikä se ole estänyt naisia saamasta. Voi olla töissäkin mutta palkka ei riitä elämiseen joten hakevat kelasta tukia. Työttömäksi joutuu joka päivä perheellisiä ihmisiä. Eroaako ne heti kun tulee työttömyys?
Kaikki on kiinni Yksilöistä suhteessa ja siitä onko Rakkaus Aitoa itse Kumppania kohtaan.. Eli onko Suhde oikeasti täysin puhdas ja aito RakkausSuhde vai enemmän tai vähemmän jotain aivan muuta.. ;P
"Joutsenella" asiat nyt vain menevät toisin, kuin joillakin muilla.. Harmi vain, että "Joutsentkin" ovat monesti suhteessa jonkun muun kanssa, kuin toisen "Joutsenen".. Tai siis se on harmi "Joutsenelle", koska Suhdehan ei ole tällöin TasaPainossa tiettyjen asioiden suhteen.. ;P- Anonyymi
Heti eroaa jos työ uhkaa loppua
On parempi erota ensim
- Söpö.tyttö
Sen verran pitää olla miehellä rahaa, että pystyy ittensä elättämään. Koska mä pystyn elättämään itseni, mutta en kahta ihmistä.
- Palstan.Rumin.Mies
Mulla on aina ollut taloustilanne sellainen että pystyn kyllä mainiosti elättämään itseni. Kun taas katson parisuhteessa olevien kavereideni tilannetta ihmettelen miten töissäkäyvillä ihmisillä voi olla rahasta tiukkaa jos ajattelee että pienimmilläänkin yhteiseen tiliin kertyisi noin 4000e/kk. Mutta kuten itsekin kirjoitit toimit samaa kaavaa noudattaen kun naiset yleensäkin eli silloin kun sinä pystyt elättämään itsesi on miehenkin siihen pystyttävä eli toisinsanoen haluat pitää tiukasti kiinni omista ansioistasi. Mutta kummallista on se että jos mies on ainoastaan töissä tai jos miehellä on paremmat tulot tarkoittaa se automaattisesti että hänen pitää silloin elättää naisensa koska hänellä jää enemmän rahaa plussalle. Tässä tilanteessa naisen ajatusmaailma ei enään sanokaan että "kummankin pitää pystyä elättämään itsensä"
- ikuinen-sinkku
Tiedän myös pariskunnan joilla on vaikeaa vaikka ovat töissä. Ovat sellaisia että eivät käytä rahaa järkevästi ja tuhlaavat palkan parissä päivässä ja sitten loppukuun elävät lainarahalla. Minä en huolis toisten rahoja olen aina pärjännyt itse.
Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:
Mulla on aina ollut taloustilanne sellainen että pystyn kyllä mainiosti elättämään itseni. Kun taas katson parisuhteessa olevien kavereideni tilannetta ihmettelen miten töissäkäyvillä ihmisillä voi olla rahasta tiukkaa jos ajattelee että pienimmilläänkin yhteiseen tiliin kertyisi noin 4000e/kk. Mutta kuten itsekin kirjoitit toimit samaa kaavaa noudattaen kun naiset yleensäkin eli silloin kun sinä pystyt elättämään itsesi on miehenkin siihen pystyttävä eli toisinsanoen haluat pitää tiukasti kiinni omista ansioistasi. Mutta kummallista on se että jos mies on ainoastaan töissä tai jos miehellä on paremmat tulot tarkoittaa se automaattisesti että hänen pitää silloin elättää naisensa koska hänellä jää enemmän rahaa plussalle. Tässä tilanteessa naisen ajatusmaailma ei enään sanokaan että "kummankin pitää pystyä elättämään itsensä"
Olet selvästi havainnut mikä on naisten ja erityisesti feministien käsitys tasa-arvosta. Yleensä nousee kova meteli jos joku erehtyy sanomaan naisia huoriksi tai parisuhdehuoriksi vaikka tilanne on enemmän kuin usein kuvailemasi kaltainen.
Isot pojat on kertoneet että 20 senttiä hyvinkin pitkälti riittää.
- vaikeakysymys
Kun naiset on täältä tehokkaasti karkoitettu, niin kirjoitellaan nyt kokemuksia poikain kesken. Omasta perspektiivistä nähtynä ei voi määrittää tuohon MINKÄÄNLAISTA korrelaatiota naisonneen. Kun naisia on vähintään yhtä moneen junaan kuin miehiäkin.
Joten En tiedä tarkkaan. Tosin pari viimeisintä exääni ovat näyttäneet vaihtaneen minut hieman varakkaamppiin (ja iäkkäämpiin) ukkoihin. Mutta en ole kade. Sen verran hankalia tapauksiksi nuo likat osoittautuivat. :D Vakka kantensa valitsee ja Toivottavasti he ovat löytäneet ne sielunkumppaninsa.
Rahaa nyt ei omassa taskussa ole kuin 3-4kk palkan verran, omaisuutta noin 35ke, ja velkaa on niin paljon kuin laki sallii. Helposti nurin puhallettava keskiluokkainen korttitalo siis. Tämmöistä se on tavallisen tallaajan elo. Joillekin oikotie ryysyistä rikkauksiin on helpommin löydettävissä kuin toisille, mutta yleensä aina jotain uhrauksia / töitä vaaditaan."Joillekin oikotie ryysyistä rikkauksiin on helpommin löydettävissä kuin toisille, mutta yleensä aina jotain uhrauksia / töitä vaaditaan."
Useimmille naisille se oikotie on käytettävissä. Ja mitä sen saavuttamiseen vaaditaan? 1. Synny naiseksi 2. Omista pillu 3. Löydä itsellesi varakas mies 4. Elä miehen rahoilla- Vaikeakysymys
super-atm kirjoitti:
"Joillekin oikotie ryysyistä rikkauksiin on helpommin löydettävissä kuin toisille, mutta yleensä aina jotain uhrauksia / töitä vaaditaan."
Useimmille naisille se oikotie on käytettävissä. Ja mitä sen saavuttamiseen vaaditaan? 1. Synny naiseksi 2. Omista pillu 3. Löydä itsellesi varakas mies 4. Elä miehen rahoillaNiin. No. Siinä on se huonopuoli, että pitäisi olla nainen. En mä varmaan jaksaisi. Tai en tiedä, kun en ole testannut. Ja mieluummin elän omilla rahoillani. Kun on aika epävarmaa, että löytääkö sellaisen jolta saisi aina halutessaan haluamansa jutut. Itse pystyy sentään vaikuttamaan näennäisesti siihee.
- Anonyymi
Seurustelu ei ole kiinni miehen rahoista.
Mielellään sen verran, että hän tulisi toimeen omillaankin, eli ei mitään lasten elatusmaksuja tai pelivelkojakaan tms. tulisi naisen maksettavaksi. - Ei miehen tarvitse olla mitenkään erityisen varakas.
Ihan perusduunari olisi hyvä 🙂
Raha ei tuo suhteeseen juuri mitään - miehen korvenväli on se, mihin ihastun. Tai myöhemmin ehkä rakastun.
Olisi toki mukavaa, kun joku jakaisi elämisen kustannuksia.. Yksin asuva voi olla aika tiukoilla nykyään.Ei kai kukaan rahan kanssa seurustele, jolloin se on täysin sivuseikka.
- Anonyymi
Täytetty nukke rahalla 500 eurosilla
100 kilon misnukke
Köyhä mies veke nukke tilalle Anonyymi kirjoitti:
Täytetty nukke rahalla 500 eurosilla
100 kilon misnukke
Köyhä mies veke nukke tilalleToiset kiinnostuu hyödykkeistä, toiset ihmisistä.
- Anonyymi
En ole ikinä ollut tietoinen yhdenkään poika-/miesystäväni omaisuudesta enkä tuloista, että asialla ei ole mitään väliä. Ainoa millä on väliä on, että on ihan omillaan elänyt ja itsensä elättänyt ja kykenee siihen.
- Anonyymi
Ei siihen mitään summaa voi määritellä, mutta sen verran toivoisin, että mies pärjää ns omillaan ja on vastuullinen rahankäyttäjä eikä esim vippaile lainoja sieltä sun täältä. Ihan normaali mies normaaline rahankäyttöineen on hyvä.
- Anonyymi
Ei rahalla ole mitään tekemistä lemmen asioiden kanssa ,jos on aikuisista kyse.Toki huijareita täytyy varoa.
- Anonyymi
Riippuu illasta ja päivästä tottakai, mut jos pystyy käyttämään päivässä rahaa arjen pyörittämiseen 200- 300 euroa (x365/v) niin on aika lähellä onnistumista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962