Näitä implantteja tarjottiin myös suomalaisille.
http://explantinfo.com/category/rofil-breast-implants/
Myrkylliset implantit
5
80
Vastaukset
- järkyttävää9
Rinnoista löytyi juurikin Rofil PIP implantit. Joiden käyttö on kielletty!!!
Ylen A-Studio näytti maanantai-iltana videon, jossa suomalaisnaisen rintaimplantit paljastuvat leikkauksen jälkeen eri merkkisiksi.
Yhä useampi suomalaisnainen on huomannut joutuneensa huijauksen kohteeksi käydessään Virossa laitattamassa rintoihinsa silikoni-implantit.
Maanantaina Ylen A-Studiossa kerrottiin usean pettyneen suomalaisnaisen tarina. Heistä jokaisella oli huonoja kokemuksia Virossa toteutetuista leikkauksista.
Ensimmäiselle naiselle oli esitelty Suomessa konsultoinnissa Natrelle-implantteja. Hän oli saanut Virossa tehdyn leikkauksen jälkeen paperin, josta kävi ilmi, että hänelle oli laitettu M-implantit, joiden hajoamis- ja vuotamisriski on Natrelleja suurempi.
Toiselle naiselle oli kerrottu, että hänen implanttinsa olivat Eurosiliconit. Poistoleikkauksessa kävi ilmi, että hänellä olikin Rofil-implantit.
- Ajattelivatko ne, että en mene poistoleikkaukseen, jos he väittävät implanttien olevan Eurosiliconit, kipuiluoireista kärsinyt nainen ihmettelee.
Kolmannen suomalaisnaisen rintaimplantit olivat eri paria. Asia paljastui, kun nainen oli potilaana opetusvideolla, jossa hänen rintaimplanttinsa otettiin pois.
A-Studio näytti pätkän leikkauksesta. Videon varoitettiin sisältävän rajua materiaalia.
- Toisessa implantissa ei näy mitään tekstiä, toinen on Eurosilicon, leikkausta toteuttava nainen toteaa videolla.
Asiakkaat olivat törmänneet ongelmiin suomalaisten konsultaatioyritysten kautta järjestettyjen leikkausten jälkeen. Konsultointien takana olivat suomalaisyritykset The Look ja Laatukirurgia. Molempien taustayritykset ovat vaihtuneet, mutta toiminta jatkuu normaalisti edelleen.
Plastiikkakirurgi Asko Salmi varoittaa suomalaisia epäilyttävän edullisista implanttileikkauksista.
- Jos joku on liian halpahintaista ollakseen totta, se ei usein ole totta, Salmi sanoo Ylen A-Studion insertissä. - Johanna821
Olen epäillyt tätä koko ajan. Olin viisi vuotta sitten Tallinnassa rintojensuurennuksessa ja tammikuussa edessä proteesien vaihto tai pahimmassa tapaksessa poisto. Magneettikuvisssa näkyi toisen proteesin kuoren repeämä. Toinen proteeseista oli hajonnut ilman minkäänlaista iskua tms.
Taivastelijoille tiedoksi että vaihdon tai poiston maksan ihan itse yksityisellä puolella. Katsotaan mitä ttuolta rinnoista löytyy, vahvasti epäilen ettei ainakaan Mentorin proteesit.- SebbinMentorSilimed
Se on ihan eri asia mitkä implantit kuluttaja suomalaiselta välitystoimistolta ostaa kun mitkä implantit rintoihin leikkauksessa laitetaan. Mitään muuta et Tallinnan päässä saa kun silikonipassit. Et lääkärin allekirjoittamaa leikkauskertomusta jossa lukee minkä merkkiset implantit on laitettu.
Vaikea lähteä haastamaan jälkikäteen ketään kun missään ei näy mistä implanteista olet maksanut!
Kuullut monta eri kertomusta siitä kun implanttien vaihdon yhteydessä rinnoista on löytynyt eri merkkisiä ja kokoisia implantteja. Ts. halpoja implantteja joita ei saisi tänä päivänä edes käyttää. - RofilPIP
Unten mailla on vaikea tietää mitä sontaa kehoon laitetaan mutta pääasia on että saa halvalla
- Tukkalähtee
Juurikin näin ja valitettavasti se silikonisonta ei välttämättä aiheuta oireita heti. Muutaman vuoden kuluttua iskee autoimmuunisairaus tai implantit vuotaa. Todellista uhkapeliä. Hulluutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784