Mies vaikuttaa muuten mukavalta ja hyvältä, mutta juurikin se kuva ei miellytä. Miten kieltäydytään kohteliaasti...?
Tiedän, että tämä on iänkaikkinen kysymys. Olen valitettavasti huono näissä asioissa. :(
Miten treffit-sivulla kannattaa antaa pakit?
4
428
Vastaukset
- syyt_ja_seuraukset
Yksinkertaisin tapa on olla puhumatta. Näin kun monet naiset tekee.
Toinen tapa on sano ettei haluaa olla tekemisissä. Sanot ystävällisesti ettet halua olla tekemisissä ja löysit jonkun muun miehen.
"Anteeksi, mutta en ole kiinnostunut jatkamaan tätä keskustelua. Onnea sinulle kuitenkin jatkamaan etsintöjä" - TäyttäSarkasmia
Joo näinhän se on.
Juurikin se ulkonäkö takaa pitkän ja hyvän parisuhteen, ei mikään muu.
Itsekin etsin äärimmäisen kaunista kusipäätä, koska en todellakaan usko, että tavisnäköisen/ulkonäöltään keskinkertaisen ja mukavan naisen kanssa mulla ei ole mitään tulevaisuutta. - SaapasNahkaa
Ulkonäöltään hieman vajavaiset naiset ovat loistavia luonteeltaan, heille on kehittynyt terve ja aidosti vahva itsetunto vaikka eivät he niitä korosta.
He ottavat miehen toiveetkin huomioon aivan erinlailla kuin hyvän-näköiset itsekkäät torvet ! Missityypille en koskaan menis kertomaan toiveitani ;( - peruskohtelias
Netissäkin on hyvä pitää jonkinlaiset tavat.
"Kiitos viestistä. En näe meidän välisessä tapaamisessa mitään mahdollisuuksia jatkoon. Joten jätetään tämäkin väliin."
Jos viestittely jatkuu, bannia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335117Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194161- 583783
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513510
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413235Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42687Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232396
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377