Barbarella?

Tuutikki

Muistaako kukaan Barbarella -nimistä yhtyettä/duoa? Tai yhtään Barbarellan kappaletta?
Itse muistan kuunnelleeni joskus 80-luvulla heidän musiikkiaan. En kuitenkaan muista ainuttakaan kappaletta nimeltä.

7

1195

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu

:) Juu, kyllähän tuo kuulostaa tutulta. Taisivat olla kuvioissa joskus 90-luvun alussa. Muistaakseni siinä oli 3 naista. Mulla taitaa levykin taitaa olla jossain vintillä tallessa. Don´t Stop The Dance tais olla joku niitten kappale, ei kyllä tule yhtään mieleen mimmonen se ois ollu.

• tinja

oli yks 90-luvun alun hitti ainakin...meni jotenkin näin: I am naa naa naa, I`m a sucker for your love, what you do do do, what you do to me...joku hollantilainen tyttötrio se oli muistaakseni

• www.nollayzi.tk

www.nollayzi.tk

• Tuutikki

Kiitos vastauksista! Mukava kuulla, että joku muukin muistaa kyseisen yhtyeen. Ja nyt kun on edes yhden kappaleen nimi tiedossa voin yrittää löytää tietoa siitä.

• m33Hki

Johanna Raunio levytti tuon Sucker for your love suomeksi v. 94...

• Anonyymi00006
      UUSI

Muistan kyllä. Sucker for your love, Don't stop the dance. Jälkimmäisen kappaleen sama yhtye esitti ohjelmassa Pulttibois.

• Anonyymi00007
        UUSI

Kyllä vain he julkaisivat kaksi samannimistä albumia Sucker For Your Love ja Don't Stop The Dance vuonna 1990 niin lyhyeksi jäi trion ura katosivat musiikkikuvioista kokonaan eikä Barbarellasta ole sen koommin kuultu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1424
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      505
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe