Muistaako kukaan Barbarella -nimistä yhtyettä/duoa? Tai yhtään Barbarellan kappaletta?
Itse muistan kuunnelleeni joskus 80-luvulla heidän musiikkiaan. En kuitenkaan muista ainuttakaan kappaletta nimeltä.
Barbarella?
7
1198
Vastaukset 7
- Miksu
:) Juu, kyllähän tuo kuulostaa tutulta. Taisivat olla kuvioissa joskus 90-luvun alussa. Muistaakseni siinä oli 3 naista. Mulla taitaa levykin taitaa olla jossain vintillä tallessa. Don´t Stop The Dance tais olla joku niitten kappale, ei kyllä tule yhtään mieleen mimmonen se ois ollu.
- tinja
oli yks 90-luvun alun hitti ainakin...meni jotenkin näin: I am naa naa naa, I`m a sucker for your love, what you do do do, what you do to me...joku hollantilainen tyttötrio se oli muistaakseni
- www.nollayzi.tk
www.nollayzi.tk
- Tuutikki
Kiitos vastauksista! Mukava kuulla, että joku muukin muistaa kyseisen yhtyeen. Ja nyt kun on edes yhden kappaleen nimi tiedossa voin yrittää löytää tietoa siitä.
- m33Hki
Johanna Raunio levytti tuon Sucker for your love suomeksi v. 94...
- Anonyymi00006
Muistan kyllä. Sucker for your love, Don't stop the dance. Jälkimmäisen kappaleen sama yhtye esitti ohjelmassa Pulttibois.
- Anonyymi00007
Kyllä vain he julkaisivat kaksi samannimistä albumia Sucker For Your Love ja Don't Stop The Dance vuonna 1990 niin lyhyeksi jäi trion ura katosivat musiikkikuvioista kokonaan eikä Barbarellasta ole sen koommin kuultu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401772Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6991177- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34771