Microblading Turku??

RoosaMimosa

Moi,

Onko jollain kokemuksia Microbladingista Turun seudulla?
Onko Turun lähistöllä joku hyvä mesta mitä suosittelette/ette ollenkaan suosittele?
Puhun siis kulmien kestopigmentoinnista :)

29

9613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annialiisa

      Samaa tiedustelisin, mahtaako Turusta löytyä? Carissimalta en löytänyt ennen jälkeen kuvia että tietäisi millainen tulos ja Eenafitissä maksoi
      vahvistuskäyntikin erikseen.

      Onko muita paikkoja?

    • HeidiV

      Itse kävin Wiimalla (Wiima Brows) Verkahovissa. Tykkäsin kovasti ja oli ihan ok hintainen, 290 euroa kaikkinensa. Hyvin löytyi ennen/jälkeen kuvia ja asiakaspalautteita nettisivuilta ja facesta. Enää ei tarvii meikata, oon tosi tyytyväinen :)

    • Helmiantero

      Minä kävin Turussa sellaisessa paikassa kuin Queenie Beauty ja olen tosi tosi tyytyväinen lopputulokseen. Hän on uusi tekijä alalla, mutta lopputulos oli todella hieno. Herttainen ja ystävällinen tekijä ja ainakin vielä teki tarjoushintaan kun haluaa referenssejä. Mutta kyllä näistä maksaisin ihan normi hinnankin. En enää osaisi olla ilman näitä kulmiani niin paljon ne helpottavat elämää. Suosittelen todellakin. Hänellä on paljon myös kuvia töistään ja niitä näytti löytyvän myös FB:stä.

    • taiskulove85

      Seurattuani paljon eri tekijöiden töitä, päädyin lopulta wiimabrowsiin ja nyt olen huoliteltu aamusta iltaan:) Aluksi toki jännitti, mutta aika nopeasti huomasin olevani ammattilaisen käsissä, joka rauhoitti mieltäni, sekä saamani esipuudute teki toimenpiteestä miellyttävän. Pari kaveria on käynyt myös sen jälkeen kun kerroin Wiimasta ja ovat olleet myös tosi tyytyväisiä. Voin suositella.

    • Ellunkellu

      Wiimalla minäkin, voin lämpimästi suositella.

    • Alieli

      Mä olen myös tutkinnut paljon turun tekijöitä.. mun lähtökohta on karvaton alien ja sen takia katsoin tarkaan tekijöiden työt. Päädyin Daina Beauty kun hänellä näkis olevan paljon samankaltaisia alieleita kun minä. Työn jälki oli mahtava! Huolellinen ja vastuulinen tekijä. Käytiin tarkaan kaikki vaiheet alku-ja loppukeskustelulla ja mikä mahtavin oli ettei sattunnut. Turhaa minä jännitin.
      SUOSITTELEN!!
      Hänellä on insta ja fb

    • KaroliinaT

      Mä kävin kesäkuussa yhdellä toisella tekijällä laittamassa kulmat.. väri ei pysynnyt kolmannen vahvitus kerran jälkeenkään. Ystäväni kävi Daina beautyssa ja kehuja tuli.. minulle ehdotettiin nanomicrobladingi, joka on hyvä rasvaiselle iholle. Terä menee jotenkin syvemmälle ihoon koneen kanssa. Samalla laitettin shadingiä päälle niin saatiin meikatumman näköiset kulmat. 2 käynillä saatiin väri pysymään . Suosittelen! 😊

    • kauniitkulmat

      Suosittelen Dainabeautya, nuori vietnamilainen asiantunteva nainen. Tekee työnsä tarkasti ja ammattimaisesti. Mulla vanha kestopigmentointi alla ja hän korjasi kulmani. Yks vinkki kaikille, KYSYKÄÄ VÄLITYÖT!! kuvat mitä netissä on, ovat heti toimenpiteen jälkeen otettuja eli varsinainen lopputulos ei ole valmis.. mä valitsin Dainan koska hänellä oli paljon kuvia välitöistä facessa. Siitä näet miten väri ym pysyneet. Mulla muutamat ystävät käyneet täällä ja sain suosituksen tänne. Oon kuullut aika paljon, että jotkut tekijät jolla ei ole kokemusta niin joko menevät terän kanssa liian syvälle ihoon ja väri leviää ja suttaantuu. Kantsii Tsekata tarkkaan minne menee.. Tämä nainen tekee kotona kotistudiona ihan laillisesti, puhtaat ja siistit työtilat.

    • VeeraKK

      Mä kävin Minnalla Unikbrowsilla ja oon ollut tosi tyytyväinen lopputulokseen. Sain luonnolliset ja kauniit kulmat, joissa väri on pysynyt hyvin! Hintakin taitaa olla yksi edullisimmista, maksoin kulmista 200€.

    • Kulmurit

      Onko Wiima Brows vielä toiminnassa kun ainakaan sivuilla oleva kalenterivaraus ei toimi?
      Muutenkin ei saa yhteyttä.

    • Kdmdn

      Ite kans koittanu tonne wiimaan olla yhteydessä, ei toimi nettiajanvaraus, puhelin on kiinni ja sähköpostiin ei vastata -.-

    • jfjdkkf

      Itse etsin myös Wiimaa, sillä olen vahvistusta vailla ja kulmat jo maksettu..

      • Työkesken

        Mulla on sama tilanne Wiiman kanssa. Vahvistus tekemättä enkä saa yhteyttä. Onkohan hänelle sattunut jotain vakavaa? Täytynee mennä muualle vahvistukseen; muuten menee tehty työ hukkaan.


      • Kldfk
        Työkesken kirjoitti:

        Mulla on sama tilanne Wiiman kanssa. Vahvistus tekemättä enkä saa yhteyttä. Onkohan hänelle sattunut jotain vakavaa? Täytynee mennä muualle vahvistukseen; muuten menee tehty työ hukkaan.

        Itsekin menen muualle vahvistukseen. Olen ollut kuluttaja-asiamieheenkin yhteydessä ja sieltä sanottiin, että Wiiman täytyy korvata keskenjäänyt työ eli säästä kuitit yms. Toivottavasti ei mitään vakavaa ole sattunut..


      • jhlhf

        Voi ei, harmillista kuulla ettette ole saaneet Wiimaan yhteyttä, toivottavasti saatte asian pian kuntoon! Hain juuri netistä palautteita Microbladingista Turusta ja muutama kk aiemmin lukeman perusteella Wiima Browsin piti olla hyvä paikka. Olin juuri varaamassa hänelle aikaa, mutta taidanpa jättää väliin. Olisiko muita suosituksia Turun paikoista?


      • Irmeli88

        Oletko yrittänyt tavoittaa häntä, mitään selitystä?


    • ErjaK

      Mä sain niin hienot kulmat Dainalta enkä voisi olla tyytyväisempi. Mulla oli vaihtoehtona Wiima, 2. Linja tai AnnikaKakko mut Anikkalle oli vaikea saada aikaa ja matka helsinkiin mietitytti. Wiiman tosin en saanut yhteyttä. Dainalla paljon työnäytteitä. Itse omin vaaleita kulmia ja hänelle mä halusin kun kuvista löytyi paljon vaaleita kulmia mitä hän on tehnyt. Suosittelen!

    • Kulmat_kurtussa

      Ei tosiaan saa Wiima Browsiin yhteyttä... nyt on Face-sivukin poistettu ja eiköhän kohta poistu tuo www-sivukin. Kyseisellä nimellä ei myöskään löydy YTJ:stä mitään. Eikä henkilön nimi ole kyllä Wiima, mikä se on, olisi kiva tietää. Olisi kyllä ollut suotavaa hoitaa sovitut diilit ja ainakin kertoa että mitkä ne paikat on Helsingissä mitä hän suosittelee, niinkuin sivuillaan lupaa. Muualle on mentävä ja olen mykistynyt että miksi ei voi rehellisesti vastata että on lopettanut toiminnan.

      • Kuluttaja-asiamiehelle

        No siinähän se nimi on sitten. Todella harmillinen juttu, hoitaisi nämä pois tavalla tai toisella, tämä on tosi tylsää tämmöinen :P


    • SiniM

      Mä yhdyn yllä olevien kanssa ja suosittelen myös Dainaa. Iloinen ja positiivinen nainen, joka osaa tehtävänsä. Tietää mitä tekee ja tekee kunnolla!

    • Kulmat

      Saiko joku rahansa Wiimalta takaisin? Itse en ole vielä saanut, vahvistus jäi siis tekemättä. Mietin tässä vain kuinka paljon jaksan nähdä vaivaa asian eteen vielä.

      • Mea44

        Onko joku käynyt AO browsissa Turussa?


      • Riia18

        En ainakaan minä ole saanut rahoja takaisin, onko sattumoisin muita wiiman huijaamaksi joutuneita? Harmittaa kyllä paljon hänen toimintansa ja esitys.


      • Nina111
        Mea44 kirjoitti:

        Onko joku käynyt AO browsissa Turussa?

        Onkohan kenelläkään kokemusta AOB:ta??


    • Kulmatharkinnassa

      Oon kans aatellut ottaa microblandingia, mut nyt täytyy miettii uudemman kerran laittaako sittenkään. Ystäväni kävi Dainalla kun kuullut paljon kehuja. Väri lähti heti samalla viikolla ja kulmat epäsymmetriset. Vahvistuksen jälkeen epäsymmetrisyys vaan korostu. Onko muilla vastaava kokemus? Mis kävitte?

    • Liilia

      Soul Sisters, Brahenkatu 9, Turku. Huippu palvelu & tulos!

    • TiiaV

      Täällä Dainan loihtimat kulmat. Huippu osaava! Mä vähän alkuun ennakkoluuloisesti miettisin kun hän tekee kotona ( mielikuvituksena jossain keskellä olkkaria 😂😂) onko osaava ja ammattilainen mutta yllätyin kuinka hieno kauneushoitola hänellä on. Iso ja avara odotustila ja työskentelytila erikseen. Siellä taitaa olla toinenkin tekijä, joka tekee muita hommia hänen kanssaan. Todella mukava ja suloinen nainen. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Kauhuissani katson kommentteja että Dainaa suositellaan! :O

      Sehän tekee kulmat suoraan muotista, ne on kaikki ihan saman näkösiä ns. "palkkikulmia", ei yhtään persoonallisuutta. Viimeinen paikka missä itse ottaisin. Lisäksi se ei kuuntele toiveita tai jos sanoo, ettei oikein tykkää jostain, niin suuttuu heti. Hänen työtään ei sitten todellakaan arvioida! Jos kaikki menee kuin haluaa, hän saa muotista tehdä palkkikulmat, jotka on tuhannella muullakin, häneltä saa hyvää palvelua. Mutta ai että kun haluatkin ihan omat kulmat tai joku viiva on mielestäsi väärässä kohtaa, niin muuttuu töykeäksi, epäasialliseksi jopa inhottavaksi. Ei jatkoon.

      Jos kelpaa palkkikulmat ylihintaan ni mene toki Dainalle.

      Ainiin. KAIKKI pieleen mennyt, liittyy se sitten ajanvaraukseen tai työhön, kaikki on asiakkaan syytä. Hänessä ei ole vikaa.

      Itseltäni lähtee ääni Studio Priimalle. Siellä kunnioitetaan myös asiakkaiden toiveita.

    • Anonyymi

      Keskustelu vanha mutta palaan tähän. Laitatin kulmat Wiima Browsissta keväällä 2017. Luotin siihen että kaikki on ok ja olin ennalta tutkiskellut tätä tekijää. Näiden piti häipyä ilman vahvistuksia noin 1,5 vuodessa. Vahvistuksia en ottanut ja tekijäkin oli kadonnut kuin pieru saharaan. Nyt olen kolme kertaa käynyt poistattamassa näitä ja varmaan pitää vielä mennä. Poistaja sanoi että on selkeästi tehty ihan liian syvälle ja siksi poistaminenkin on haasteellista. Käytetty myös jotain aineita että kulmani oli/on punaiset. Kyllä kaduttaa että lähdin tuohon hömpötykseen mukaan... eikä sitä tavis voi tietää että tekijä onkin ihan surkea... häntä kun oli oikein jossain lehdessäkin haastateltu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe