Moniko palstalainen elää toimeentulotuella?

Mies_mietti

Moniko palstalla pyörivä kuukuu toimeentulotuensaajiin?

Monellako ns. ikikarenssi?

21

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuooioijoi

Tämä ketju toki vaietaan kuoliaaksi. Ainoastaan pari miestä näyttää olevan työelämässä..

• Rumasinkkumies-

Minä en ainakaan saan työmarkkinatukea.

• ahaaaaa-aaa

Onko yrittäneet laittaa kuntouttavaan työtoimintaan tai muuhun vastaavaan paskaan 9 euron päiväliksalla?

• Rumasinkkumies-

Kerran joskus 2 vuotta sitten oli joku arviointi ja työnhakusuunnitelma piti tehdä mutta en allekirjoittanut niitä papereita. Totesivat hyväkuntoiseksi terveeksi mieheksi ja sanoivat että ei mun kannata kuntouttavaan työhön mennä. Pyysin palkkatyötä vaikka jostain toimistosta ja lupasivat ilmoitellakkin mutta mitään ei ole kuulunut. Aina puolen vuoden välien pitäis työkkärin ottaa yhteyttä mutta eivät ole ottaneet kun oma asiointi palvelusta olen katsellut niitä tietoja. En sitten tiedä mikä on työkkärin homma tänä päivänä työttömien auttamisessa.

• kyselijä-

Mikä on ikikarenssi?

• Fewsdfjksdffsdsdf

Miksi muuten jengi ei eroa T&E toimistosta jos kerran on toimeentulotuella ja työtoiminta ei maita?

Siitä saisi -40% muutaman kuukauden ajaksi ja senjälkeen on vapaa velvoitteista. Työn tai opiskelun alkaminen ei olisi edelleenkään estynyt.

• Ei se nyt noin taida mennä. -40% voi alentaa vain väliaikaisesti, mutta -20% pysyvästi jos ei suostu toimenpiteisiin.

• Rumasinkkumies-

Se on ihan sama onko toimeentulotuella vai työttömyystuella. Se on samansuuruinen raha suunnilleen. Jos olet yksinasuva ja saat työttömyystukea niin joudut kuitenkin hakemaan toimeentulotukea sähkölaskuihin tai vaikka lääkelaskuihin.

• Rumasinkkumies-

Myös vuokraan voi joutua hakemaan tukia

• aitovihatipunen

Paitsi jos on saanut perintöä kuten sinä. Silloin ei saa toimeentulotukea.

• Matoluukku

Täällä kirjoittelee toisileen pääasiassa noi toimeentulotuella ja karenssillla olevat, onneksi saavat edes johonkin purkaa suurta vääryyttä kun kaikki on aina päin persettä ainaki noitten kommentoijien mielestä. Sitten on mukamas joitain lakiviisaita, joiden mielestä aina on väärin kohdeltu, jos on tuen saanti jostain syystä lakannut tai vähentynyt. Ei ainakaan missään nimessä mikään ole tuensaajan itse aiheuttamasta toiminnasta johtuvaa..

• EdesUnissa

Tämä on varmaan kompakysymys. Ei toimeentulotuella elä.
      Raadan töissä, sillä toimeentulotuki ei riittäisi edes naisystäväni kosmetiikkaan.

• Raha-on-kemia

Naisille ei kelpaa toimeentulotella elävä ätmi

• Homon-nussija

Pillujen-asiantuntija elää vammaistuella ja sugar daddyjen kustannuksilla.

• kjhkjhkhjhkhk

Vammaistuella -tosiaankin. Mieti, mikä piina toi perskärpänen on tavisnaisille baareissa..

• IltalehtiTietääKaiken

Cotillardilla on upeet tissit.

• Ruma-ätmi

Minä elin monta vuotta toimeentulotuella. Karenssia tuli koska en mennyt ilmaisiin pakkotöihin 9 euron päiväpalkalla. En nähnyt siinä järkeä että tekisin 8 tuntia töitä päivässä ilmaiseksi kun muut saa samasta hommasta 3000 euroa kuukaudessa. Olin kuitenkin niitä samoja hommia tehnyt palkalla ennenkin ja näyttänyt että osaan. Työkokoilulla yritetään korvata palkallinen työntekijä ja yritykset käyttää systeemiä hyväksi.

• Joskus on pitäny elää toimeentulotuella kun on napsahtanu karenssia..

On se niin häpeällistä ja se summa on niin pieni.

• Kaikki jotka tienaavat alle 50 000 euroa vuodessa elävät toimeentulotuella, maksaja vaan on eri.

• hienoahienoa

Olen tehnyt jo vuosia töitä yksityisellä sektorilla vakituisena työntekijänä. Pillua ei naiset siltikään anna, joten olen oikeutettu valittamaan täällä.

• Tällä hetkellä elän lainarahalla.

Pääsisinpä joskus yhteiskunnan elätiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1422
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1327
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1088
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1031
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe