Täällä on niin paljon ätmejä ja vanhoja!

Muijalyöjä

Siis miksi täällä on ätmejä valittamassa en saa naista ja niin edelleen. Menkää ehkä kerran ulos ovesta, niin saatta tulla naisia. Myös täällä on vanhoja elämänsä käynneitä ja kuolevat aika varmaan yksin. Sitten valittavat miehistä jotka eivät lle lojaaleja, mutta panevat jokaista vento vierasta. Haluaisin vielä kysyä kun tanssin yhden naisen kanssa hän hymyili mulle ja hymyilin takas ja kattoi minua tanssin aikana onko hän kiinnostunut?

34

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletkoTyhmä

Ei ole.

• Rumasinkkumies-

Käyn joka päivä ulkona.

• rumasinkkumies-

*joku

• Mikä on ätmi?

• Ätmi on mies joka ei ole saanut naista koskaan ja elään vielä aikuisena vanhempiensa luona.

• Muijalyöjä kirjoitti:

Ätmi on mies joka ei ole saanut naista koskaan ja elään vielä aikuisena vanhempiensa luona.

Selvä, aina oppii uutta.

Seuraava kysymys: Miksi nimimerkkisi viittaa naisten pahoinpitelyyn?

Kuulostaa siltä, että olet miespuolinen, jolloin nimimerkki ei oikein voi kertoa lyövästä naisestakaan.

• kaisanoasaa
        Muijalyöjä kirjoitti:

Ätmi on mies joka ei ole saanut naista koskaan ja elään vielä aikuisena vanhempiensa luona.

Ei tarvi asua vanhempien kanssa. Minä en ole enää vuosikymmeniin asunut vanhempien kanssa, molemmat on jo aikoja sitten kuolleetkin vaan kärkeä en ole vielä päässyt kastamaan. Se riittää ätmiyteen.

• Oldie kirjoitti:

Selvä, aina oppii uutta.

Seuraava kysymys: Miksi nimimerkkisi viittaa naisten pahoinpitelyyn?

Kuulostaa siltä, että olet miespuolinen, jolloin nimimerkki ei oikein voi kertoa lyövästä naisestakaan.

En tiedä se antaa ihmisille shokin ja en jaksa vaihtaa mun nimeä.

• Muijalyöjä kirjoitti:

En tiedä se antaa ihmisille shokin ja en jaksa vaihtaa mun nimeä.

Selvä. Nimimerkkisi on kuitenkin sen verran shokeeraava, että se vaikuttaa luultavasti siihen, miten sinuun ja viesteihisi suhtaudutaan täällä. Varsinkin, kun mitään tarkempaa profiilikuvausta ei ole.

• Palstan.Rumin.Mies

Käyn jokapäivä ulkona ja uskaltaisin vahvasti väittää että omat sosiaaliset piirini ovat runsaammat mitä sinulla. Ja ainiin. En ole vanhempieni luona asunut enään lähes kahteenkymmeneen vuoteen vaan ihan omin pikku kätösin rakentamassani ok talossa. Eipä ole naiset silti kiinnostuneita kun ainiin olenhan ruma. Komealla vastaavalla miehellä olisi tapauksessani jo liuta lapsia ja pitkä avioliitto takana kuten useammalla komealla kaverillani.

• erika-täti

Hah hah, ja monilla minua rumemmilla naisilla on lapsia tupa täynnä, nyyh.

On se niin helppoa kaikilla muilla paitsi rumilla ja kauniilla. Sekin on ihan shaitanan helppoa selittää kaikki omalla ulkonäöllään: sinä olet ruma---> et kelpaa tavisnaisille. Minä olen silmiinpistävän kaunis---> en kelpaa tavismiehille.

Totuus taitaa kuitenkin löytyä jostain muualta kuin ulkonäöstä. Minulla se pohjimmainen totuus on se, että haluan suojata sisintäni pettymyksiltä ja kivulta.

Mikäs se sinun pohjimmainen totuutesi on?

• rtyryrytry
        erika-täti kirjoitti:

On se niin helppoa kaikilla muilla paitsi rumilla ja kauniilla. Sekin on ihan shaitanan helppoa selittää kaikki omalla ulkonäöllään: sinä olet ruma---> et kelpaa tavisnaisille. Minä olen silmiinpistävän kaunis---> en kelpaa tavismiehille.

Totuus taitaa kuitenkin löytyä jostain muualta kuin ulkonäöstä. Minulla se pohjimmainen totuus on se, että haluan suojata sisintäni pettymyksiltä ja kivulta.

" Minulla se pohjimmainen totuus on se, että haluan suojata sisintäni pettymyksiltä ja kivulta. " Sama juttu..

(Tiedän monia järkyttävän rumia miehiä, joilla on lapsia ja parisuhde. Ruokakaupassakin noita näkee.. )

• erika-täti kirjoitti:

"Minulla se pohjimmainen totuus on se, että haluan suojata sisintäni pettymyksiltä ja kivulta."

Jeps, parempi yksin, kuin vääränlaisen yksilön kanssa vääränlaisessa suhteessa.. ;P

Toki mitä enemmän resursseja ja statusta on, niin sitä helpommalla voi päästä lähelle sitä oikeaa ja löytää lähes sopivat.. Ehkä.. Mut se ei taida olla enää sit loppujen lopuksi sitä mitä oikeasti jotkut olisivat hakemassa/etsimässä ja mitä oikeasti on vailla ja tarvitsee.. ;P

Eli loppujen lopuksi sillä ei ole väliä, onko Trumppi tai Putin vai RutiKöyhä KirkonRotta.. Ensin mainituilla on toki resursseja etsiä ja löytää LumiHiutale, mutta samalla heillä on taakkana se, että ValeLumihiutaleita leijailee Lukemattomat määrät ympärillä.. Ja se mitä saa on Suurella Todennäköisyydellä jotain muuta, kuin sellainen LumiHiutale, jota jotkut voisivat haluta ja tarvita.. ;P

ElämäOn.. ;D

• Naisasialooser1
        erika-täti kirjoitti:

Sinä olet vanha ja ruma.

Ja PRM on täysin oikeassa eikä selittele mitään muuta kuin totuutta. Hän ei rumuuttaan kelpaa edes rumille naisille.

• erika-täti
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Sinä olet vanha ja ruma.

Ja PRM on täysin oikeassa eikä selittele mitään muuta kuin totuutta. Hän ei rumuuttaan kelpaa edes rumille naisille.

Jaa, että semmosta.

Sinä olet tyhmä, ja käyttövoimasi saat katkeruudesta. Katkeruutesi johtuu siitä, ettet ole uskaltanut elää nuoruuttasi silloin kun sen aika olisi ollut.

En miettimälläkään keksi vertaistasi, yhtä surkeaa ihmisen kuorta, joka yllyttää muita itsemurhiin ja kylvää omaa surkeuttaan joka puolelle. Phtyi!

• Naisasialooser1 kirjoitti:

Sinä olet vanha ja ruma.

Ihan varmasti lukemattomilla saman näköisillä ja vielä "rumemman" näköisillä on suhde naisen kanssa.. Joillakin moniakin ja monien naisten kanssa.. ;P

Eli tämä ei ole koko totuus tästä asiasta.. Se taas on toinen asia, että mistä se johtuu, että hänellä ei ole, eikä ole ollut.. Ehkä hän ei ole huolinut, eikä huoli sellaista suhdetta ja/tai naista minkä ovat monet muut huolineet.. Ja/tai ei anna/tarjoa samoja asioita, kuin ne muut.. Yms.. yms.. ;P

Tätä asiaa ja tietettyjä muitakin asioita on jankattu jankkaamisen perään.. Mut jostain syystä kaikki asiat häviää joka kerta hänellä muistista (ja muiltakin saman asian jankkaajilta) ja sitten alkaa taas sama jankkaaminen alusta.. Onkohan muistissa jotain ongelmaa tjmv. vai onko koko touhu pelkkää provoa/trollia ja outoilua ja persestelyä?.. ;P

Jos siis ei kelpaa samanlainen nainen, kuin lukemattomilla muillakin miehillä on ja samoilla ehdoilla, kuin lukemattomilla muillakin miehillä on ja samanlainen suhde kuin lukemattomilla muillakin miehillä on jne..jne.., niin eikö syy ole enneminkin se, että hän(kään) ei ole kohdannut sellaista naista jonka hän haluaa/tarvitsee, sellaiseen suhteeseen, jonka hän haluaa/tarvitsee?.. ;P

Eli hän noudattaa itsekin tällöin ohjetta.. Parempi yksin, kuin itselleen sopimattomassa suhteessa ja/tai itselleen sopimattoman naisen kanssa.. ;P

Ei siinä mitään vikaa ole.. MuutaKuin se, että miten hän tätä asiaa käsittelee ja millaiseksi hän se yrittää kääntää.. Se kertoo hänestä aika paljon.. Jokainen päättäkööt mitä.. ;P

• Palstan.Rumin.Mies
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Ihan varmasti lukemattomilla saman näköisillä ja vielä "rumemman" näköisillä on suhde naisen kanssa.. Joillakin moniakin ja monien naisten kanssa.. ;P

Eli tämä ei ole koko totuus tästä asiasta.. Se taas on toinen asia, että mistä se johtuu, että hänellä ei ole, eikä ole ollut.. Ehkä hän ei ole huolinut, eikä huoli sellaista suhdetta ja/tai naista minkä ovat monet muut huolineet.. Ja/tai ei anna/tarjoa samoja asioita, kuin ne muut.. Yms.. yms.. ;P

Tätä asiaa ja tietettyjä muitakin asioita on jankattu jankkaamisen perään.. Mut jostain syystä kaikki asiat häviää joka kerta hänellä muistista (ja muiltakin saman asian jankkaajilta) ja sitten alkaa taas sama jankkaaminen alusta.. Onkohan muistissa jotain ongelmaa tjmv. vai onko koko touhu pelkkää provoa/trollia ja outoilua ja persestelyä?.. ;P

Jos siis ei kelpaa samanlainen nainen, kuin lukemattomilla muillakin miehillä on ja samoilla ehdoilla, kuin lukemattomilla muillakin miehillä on ja samanlainen suhde kuin lukemattomilla muillakin miehillä on jne..jne.., niin eikö syy ole enneminkin se, että hän(kään) ei ole kohdannut sellaista naista jonka hän haluaa/tarvitsee, sellaiseen suhteeseen, jonka hän haluaa/tarvitsee?.. ;P

Eli hän noudattaa itsekin tällöin ohjetta.. Parempi yksin, kuin itselleen sopimattomassa suhteessa ja/tai itselleen sopimattoman naisen kanssa.. ;P

Ei siinä mitään vikaa ole.. MuutaKuin se, että miten hän tätä asiaa käsittelee ja millaiseksi hän se yrittää kääntää.. Se kertoo hänestä aika paljon.. Jokainen päättäkööt mitä.. ;P

No tämä "trolli" sanoo edelleen vanhan lainini eli Ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin. Tosin koko ikäni yksinäisyyteen tottuneena en osaa enään edes kaivata ketään rinnalle ja noita tuttujen parisuhteita seuranneena yksinolo vaikuttaa aina paremmalta ratkaisulta. Siksi jätin kaikki deittailut yms vuosi sitten ja elämänlaatuni koheni reippaasti valinnan tehtyäni.
        Katsos kun edelleenkään rumalla ei ole varaa valita vaikka niin ex yt miehenä/aisurina luulisit. Jos banaanipuussa on kaksi banaania. Toinen kirkkaan keltainen ja toinen tumma ja pehmeän näköinen mitä luulet kumpi valitaan? No se keltainen tietenkin vaikka on periaatteessa raaka. Se tumma on kypsä mutta ulkokuori pettää. Tällaista on elo rumana miehenä olla valittavana parisuhde markkinoilla. Olen vääntänyt tätä ja jos se ei mene niille jakeluun joilla valinnanvaraa on niin sitten luetun ymmärtäminen ja asian hahmottaminen on teille hankalaa. Ja toisekseen kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä eivät ole narsisteja tai trolleja vaikka tämä kaava onkin ilman perusteluja etenevän palstalaisen helpoin tie edetä keskustelun aiheissa.
        EEEEErika saakoot vastauksensa myös ohessa.

• Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

No tämä "trolli" sanoo edelleen vanhan lainini eli Ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin. Tosin koko ikäni yksinäisyyteen tottuneena en osaa enään edes kaivata ketään rinnalle ja noita tuttujen parisuhteita seuranneena yksinolo vaikuttaa aina paremmalta ratkaisulta. Siksi jätin kaikki deittailut yms vuosi sitten ja elämänlaatuni koheni reippaasti valinnan tehtyäni.
        Katsos kun edelleenkään rumalla ei ole varaa valita vaikka niin ex yt miehenä/aisurina luulisit. Jos banaanipuussa on kaksi banaania. Toinen kirkkaan keltainen ja toinen tumma ja pehmeän näköinen mitä luulet kumpi valitaan? No se keltainen tietenkin vaikka on periaatteessa raaka. Se tumma on kypsä mutta ulkokuori pettää. Tällaista on elo rumana miehenä olla valittavana parisuhde markkinoilla. Olen vääntänyt tätä ja jos se ei mene niille jakeluun joilla valinnanvaraa on niin sitten luetun ymmärtäminen ja asian hahmottaminen on teille hankalaa. Ja toisekseen kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä eivät ole narsisteja tai trolleja vaikka tämä kaava onkin ilman perusteluja etenevän palstalaisen helpoin tie edetä keskustelun aiheissa.
        EEEEErika saakoot vastauksensa myös ohessa.

"Ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin."

Edelleen et varmana ole ollut valmis hyväksymään ketä tahansa millä tahansa ehdoin, etkä ole ollut valmis ihan mihin tahansa suhteeseen tai saadaksesi suhteen.. ;P

Sen on huomannut ihan sun teksteistäsikin.. ;P

Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää ja mun mielestä on ihan tervettäkin vetää omat rajat tiettyihin asioihin.. Mut.. edelleen moni kuka on suhteessa tai ollut suhteessa/suhteissa, niin heillä on voinut mennä monet asiat eri tavalla, kuin esim. sulla.. ;P

Jos mielessäsi kuvittelet muilla asioiden menneen sun Kuvitelmiesi perusteella, eli sillä tavalla kuin itse haluaisit, niin suhteen luonnissa, kuin suhteessa ollessa, niin metsään menee enemmän tai vähemmän.. Omat Fantasiat eivät ole todellisuutta.. Eikä jotkut yksittäistapaukset ole Monistettavissa suurimpaan osaan suhteista.. Ja niissä yksittäistapauksissakin voi olla enemmän tai vähemmän totuus jotain aivan muuta, kuin se mitä Kulissit antavat ymmärtää.. ;P

Sähän olet muuten kehunut Resurssejasi/Varallisuuttasi monet kerrat.. Joten varmasti saat "ostettua" samalla tavalla "parisuhteen", kuin lukemattomat muutkin miehet.. Jos asut jossain sellaisessa paikassa, jossa suhteen luonti on muutenkin vaikeaa, niin sekin on sellainen juttu, että ei se naisten vika ole vaan vain ihan sun omasi.. ;P

Jos asut/asuisit jossain sellaisessa paikassa, jossa vapaita naisia vilisee ja tarjoat/tarjoaisit Auliisti Tarpeeksi Resursseja naisen käyttöön ilman liikaa Mussuttamista, niin olisit pariutunut ihan varmasti ja pariutuisit vieläkin.. ;P

Mut jatka toki jankkaamista.. Ja asioiden vääristelyä.. ;P

• uytuytuytu

"Ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin."

Edelleen et varmana ole ollut valmis hyväksymään ketä tahansa millä tahansa ehdoin, etkä ole ollut valmis ihan mihin tahansa suhteeseen tai saadaksesi suhteen.. ;P

Sen on huomannut ihan sun teksteistäsikin.. ;P

Mun mielestä siinä ei ole mitään väärää ja mun mielestä on ihan tervettäkin vetää omat rajat tiettyihin asioihin.. Mut.. edelleen moni kuka on suhteessa tai ollut suhteessa/suhteissa, niin heillä on voinut mennä monet asiat eri tavalla, kuin esim. sulla.. ;P

Jos mielessäsi kuvittelet muilla asioiden menneen sun Kuvitelmiesi perusteella, eli sillä tavalla kuin itse haluaisit, niin suhteen luonnissa, kuin suhteessa ollessa, niin metsään menee enemmän tai vähemmän.. Omat Fantasiat eivät ole todellisuutta.. Eikä jotkut yksittäistapaukset ole Monistettavissa suurimpaan osaan suhteista.. Ja niissä yksittäistapauksissakin voi olla enemmän tai vähemmän totuus jotain aivan muuta, kuin se mitä Kulissit antavat ymmärtää.. ;P

Sähän olet muuten kehunut Resurssejasi/Varallisuuttasi monet kerrat.. Joten varmasti saat "ostettua" samalla tavalla "parisuhteen", kuin lukemattomat muutkin miehet.. Jos asut jossain sellaisessa paikassa, jossa suhteen luonti on muutenkin vaikeaa, niin sekin on sellainen juttu, että ei se naisten vika ole vaan vain ihan sun omasi.. ;P

Jos asut/asuisit jossain sellaisessa paikassa, jossa vapaita naisia vilisee ja tarjoat/tarjoaisit Auliisti Tarpeeksi Resursseja naisen käyttöön ilman liikaa Mussuttamista, niin olisit pariutunut ihan varmasti ja pariutuisit vieläkin.. ;P

Mut jatka toki jankkaamista.. Ja asioiden vääristelyä.. ;P

Tähän kysymykseen et saa vastausta.
        "Yllättävää.."

Ei niitä kukkaron nyörejä nyt sentään thaikun verran avata! (Nelikymppinen = 300e/kk, nuori ja kaunis jopa 1000e. Pari lasta seuraa jossain vaiheessa molemmilla mukana.)

Ei kenenkään yksin tarvitse olla, jos rahaa löytyy..

• uytuytuytu kirjoitti:

Tähän kysymykseen et saa vastausta.
        "Yllättävää.."

Ei niitä kukkaron nyörejä nyt sentään thaikun verran avata! (Nelikymppinen = 300e/kk, nuori ja kaunis jopa 1000e. Pari lasta seuraa jossain vaiheessa molemmilla mukana.)

Ei kenenkään yksin tarvitse olla, jos rahaa löytyy..

En ymmärtänyt ainakaan täysin mitä hait takaa kommentillasi, mutta jos viittasit siihen, että thaikut on enemmän niitä "ostettavia", kuin esim. Suomalaiset naiset, niin se on ihan PötyPuhetta.. Ihan vastaavaa toimintaa ja "rakkautta" on ihan Suomalaisilla naisilla siinä kuin vaikkaa Thai naisilla.. ;P

Mut voi olla, että tarkoitit samaa kuin minä.. ;P

• iuhikjhkjhk

En ymmärtänyt ainakaan täysin mitä hait takaa kommentillasi, mutta jos viittasit siihen, että thaikut on enemmän niitä "ostettavia", kuin esim. Suomalaiset naiset, niin se on ihan PötyPuhetta.. Ihan vastaavaa toimintaa ja "rakkautta" on ihan Suomalaisilla naisilla siinä kuin vaikkaa Thai naisilla.. ;P

Mut voi olla, että tarkoitit samaa kuin minä.. ;P

Tarkoitin sitä, että kyllä sen nyt rivien välistä näkee, että ainoastaan sen tyyppiset naiset kelpaa joita kavereillakin on. (Ehkä jollekin ylipainoiselle yhärille on joskus lähetetty treffipalstalla vastentahtoisesti flirtti..)

Rakkautta ei ole ajateltu.

• iuhikjhkjhk kirjoitti:

Tarkoitin sitä, että kyllä sen nyt rivien välistä näkee, että ainoastaan sen tyyppiset naiset kelpaa joita kavereillakin on. (Ehkä jollekin ylipainoiselle yhärille on joskus lähetetty treffipalstalla vastentahtoisesti flirtti..)

Rakkautta ei ole ajateltu.

Jeps, voi olla vielä tuokin.. mutta sen lisäksi voi olla, että ainakin osa kamuista on tarjonnut naiselle vapaammin ja enemmän resursseja käyttöön, kuin mihin RPM on ollut valmis tai olisi valmis jne.. Ja tätähän RPM ei voi kiistää edes niissä tapauksissa, joissa "luulee" tietävänsä miten Just jollakin kamulla on mennyt.. Hän tietää vain Kulissit ja sen mitä ehkä on kulisseista "läikkynyt" totuutta ulos.. ;P

Ja edelleen.. jos vielä näiden asioiden lisäksi asuu ja on asunut jossain jossa vapaita naisia ei kauheasti vilise ja/tai mikä ei ole monille naisille mielekäs asuinympäristö, niin ei se nyt naisten vika ole.. ;P

• oiuojljlkj

Jeps, voi olla vielä tuokin.. mutta sen lisäksi voi olla, että ainakin osa kamuista on tarjonnut naiselle vapaammin ja enemmän resursseja käyttöön, kuin mihin RPM on ollut valmis tai olisi valmis jne.. Ja tätähän RPM ei voi kiistää edes niissä tapauksissa, joissa "luulee" tietävänsä miten Just jollakin kamulla on mennyt.. Hän tietää vain Kulissit ja sen mitä ehkä on kulisseista "läikkynyt" totuutta ulos.. ;P

Ja edelleen.. jos vielä näiden asioiden lisäksi asuu ja on asunut jossain jossa vapaita naisia ei kauheasti vilise ja/tai mikä ei ole monille naisille mielekäs asuinympäristö, niin ei se nyt naisten vika ole.. ;P

Muutaman vuoden päästä on myös paras aika käsillä -lähes kaikki miehet alkavat olla aika rumia.. NYT sitten on lyöty hanskat tiskiin. :)

• vaikealuonne
        oiuojljlkj kirjoitti:

Muutaman vuoden päästä on myös paras aika käsillä -lähes kaikki miehet alkavat olla aika rumia.. NYT sitten on lyöty hanskat tiskiin. :)

Monen kanssa näyttää tulevan tälläkin palstalla riitaa.. -vaikka se naama ei edes tänne näy..

• erika-täti

Ei ole kiinnostunut, mutta minä voisin olla ;)

• erika-täti

Pitäisiköhän sinun jo lopettaa tämä trollailu?

Oletko joku teini-ikäinen typerys?

• erika-täti

En, olen täti-ihminen.

Äläkä käytä mun nikkiä.

• erika-täti
        erika-täti kirjoitti:

En, olen täti-ihminen.

Äläkä käytä mun nikkiä.

Nyt on liian monta kokkia sopassa.

• huulipyöreenä

Niin tuntuu olevan.

• crux

Tuntematon mies ei enää kelpaa ja tutuksi ei voi tulla jos on tuntematon. Ovesta voi astua ulos, mutta silloin on ihan yhtä ulkona kaikesta kuin muulloinkin.

• Missä on muuten nainen28. Varmaan jalat kipeenä. Kun se 20 jännämiestä tyhjensivät säkkinsä sisälle.

• Ei meillä käynyt kuin yksi pukki tyhjentämässä säkit olohuoneen matolle.

• luonnossaseikkailija

Kävin ulkona mutta ei tullut naista vastaan metsässä.

• MeeMuualItkeen

Ne ätmit on sulla päässä!
      Trolollololo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2213
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      92
      1482
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1145
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      161
      1020
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      975
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      897
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      52
      853
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      831
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      810
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      749
    Aihe