Onko tämä ollut hyvä vuosi sinulle?
Mikä oli tässä vuodessa hyvää ja mikä huonoa?
15
313
Vastaukset
Hyvää oli duunin kevätretki Mallorcalle. Huonoa oli se etten saanut yhtään nais kontaktia.
Viime vuosi oli huomattavasti parempi, muutamat treffit ja yksi yhdenyönjuttu.- erika-täti
Juu tosi hyvä, olen mellastanut palstalla enkä tehnyt mitään järkevää.
Tämmönen täti minä olen. Onko ihme jos ketään ei kiinnosta?- Sanonpahan_vaan
Trollin typerät jutut ei kiinnosta.
- crux
Oli kyllä vaikea vuosi. Mutta niinhän ne vuodet tuntuvat muuttuvan aina vain surullisempaan suuntaan kun ikää tulee. Käytännön tasolla tässäkään vuodessa ei ollut suurempia ongelmia, mutta elämän tarkoitus ja merkitys katosivat entistäkin kauemmaksi. Luulisi että ajan myötä elämään tottuisi ja oppisi vain elämään tätä merkityksetöntä elämää mutta ei se ihan helppoa ole.
- whyyy
Miksi se on merkityksetöntä?
- crux
whyyy kirjoitti:
Miksi se on merkityksetöntä?
Ihminen syntyy sattumalta, elää olosuhteiden armoilla ja kuolee usein yhtä sattumanvaraisesti kuin on syntynytkin. Kaikki siinä välillä on se mitä elämäksi kutsutaan. Ei ole mitään pysyvyyttä, mistään ei jää sellaista jälkeä joka ei kohta haihtuisi. On vain hetkiä joihin pitäisi tarttua elämäntapaoppaiden innoittamana hulluna kiinni ja sitten huomaa että elämä vierähti ohi näitä pieniä ajan murusia jahdatessa. Sitten pitäisi vielä olla onnellinen...
- kypsääkauraa
minulla oli sekä että en löytänyt rakkautta mutta siemenen sain itämään töitä on se jo iso plussa että en ole työtön mutta terveys puoli oli miinusta ja on edelleen en uskalla ajatellakkaan ensi vuotta mitä sekin tuo tullessaan kaikkine muutoksineen varmaankin konkurssin.
No tämä vuosi on ollut mulle varmasti ääripäistä ääripäihin menemistä. Alkuun lähti menemään ensimmäisestä päivästä lähtien päin peetä. Puolessa välissä taas tapahtui jotain maagista ja kokonaisuuteen olen tyytyväinen. Ensi vuodesta odotan enemmän tasaisempaa ja rakentavampaa.
Joskus sitä kai vaan pitää sotkea aikansa suossa, että voi kohta taas pinkoo pitkin pikitien laitaa, vai miten se meni? :D- Rumasinkkumies-
Lihoin 5 kiloa tänä vuonna ja se on huono juttu. Hyvä juttu on että sain paljon rahaa.
Tämä oli mulle hyvä vuosi, vaihdoin työpaikkaa ja otin loppuvuoden lunkimmin.
Tuntuu kuin olisin uudestisyntynyt.- parisuhdemies-
Otin loparit paskasta työstä, elän sossurahoilla. Saan ola tekemättä mitään tai tehdä jotain se on parasta.
Aika tasainen vuosi. Eli hyvä. Ei mitään isoja suruja tänä vuonna. Kaikki on sujunut - no, on sujunut. Vähän turhankin seesteinen, luultavasti vuonna 2017 ravistelen rutiinejani. Ainakin sellaisia suunnitelmia vähän olisi.
- neuvoja52
HYVÄ VUOSI NIIN OLI KUN SAIT PEPUN KUVAN LÄHETETTYÄ PALSTA MIEHELLE JA NYT SE KUOLAA SINUA VARMASTI OLI HYVÄ VUOSI AINAKIN EILINE PÄIVÄ
Tämä oli aika hyvä vuosi, etenkin loppuvuosi. Viime vuoden myllerrys tasaantui. Asiat alkavat järjestyä :)
- blondichka
Huonoa: exä jätti, menetin työni
Hyvää: sain uuden työn, laihduin 5kg, hankin auton, opin ajamaan, matkustelin paljon, käytin rahat itseeni, löysin itselleni sopivamman tapailukumppanin vaikkei (vielä) suhteessa ollakaan. Eli plussan puolelle taisi tämä vuosi kuitenkin mennä vaikka ensimmäiset 10 kuukautta oli helvettiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511