Mikä oli tässä vuodessa hyvää ja mikä huonoa?

Kyselijä-

Onko tämä ollut hyvä vuosi sinulle?

15

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää oli duunin kevätretki Mallorcalle. Huonoa oli se etten saanut yhtään nais kontaktia.
      Viime vuosi oli huomattavasti parempi, muutamat treffit ja yksi yhdenyönjuttu.

• erika-täti

Juu tosi hyvä, olen mellastanut palstalla enkä tehnyt mitään järkevää.

Tämmönen täti minä olen. Onko ihme jos ketään ei kiinnosta?

• Sanonpahan_vaan

Trollin typerät jutut ei kiinnosta.

• crux

Oli kyllä vaikea vuosi. Mutta niinhän ne vuodet tuntuvat muuttuvan aina vain surullisempaan suuntaan kun ikää tulee. Käytännön tasolla tässäkään vuodessa ei ollut suurempia ongelmia, mutta elämän tarkoitus ja merkitys katosivat entistäkin kauemmaksi. Luulisi että ajan myötä elämään tottuisi ja oppisi vain elämään tätä merkityksetöntä elämää mutta ei se ihan helppoa ole.

• whyyy

Miksi se on merkityksetöntä?

• crux
        whyyy kirjoitti:

Miksi se on merkityksetöntä?

Ihminen syntyy sattumalta, elää olosuhteiden armoilla ja kuolee usein yhtä sattumanvaraisesti kuin on syntynytkin. Kaikki siinä välillä on se mitä elämäksi kutsutaan. Ei ole mitään pysyvyyttä, mistään ei jää sellaista jälkeä joka ei kohta haihtuisi. On vain hetkiä joihin pitäisi tarttua elämäntapaoppaiden innoittamana hulluna kiinni ja sitten huomaa että elämä vierähti ohi näitä pieniä ajan murusia jahdatessa. Sitten pitäisi vielä olla onnellinen...

• kypsääkauraa

minulla oli sekä että en löytänyt rakkautta mutta siemenen sain itämään töitä on se jo iso plussa että en ole työtön mutta terveys puoli oli miinusta ja on edelleen en uskalla ajatellakkaan ensi vuotta mitä sekin tuo tullessaan kaikkine muutoksineen varmaankin konkurssin.

• No tämä vuosi on ollut mulle varmasti ääripäistä ääripäihin menemistä. Alkuun lähti menemään ensimmäisestä päivästä lähtien päin peetä. Puolessa välissä taas tapahtui jotain maagista ja kokonaisuuteen olen tyytyväinen. Ensi vuodesta odotan enemmän tasaisempaa ja rakentavampaa.
      Joskus sitä kai vaan pitää sotkea aikansa suossa, että voi kohta taas pinkoo pitkin pikitien laitaa, vai miten se meni? :D

• Rumasinkkumies-

Lihoin 5 kiloa tänä vuonna ja se on huono juttu. Hyvä juttu on että sain paljon rahaa.

• Tämä oli mulle hyvä vuosi, vaihdoin työpaikkaa ja otin loppuvuoden lunkimmin.

Tuntuu kuin olisin uudestisyntynyt.

• parisuhdemies-

Otin loparit paskasta työstä, elän sossurahoilla. Saan ola tekemättä mitään tai tehdä jotain se on parasta.

• Aika tasainen vuosi. Eli hyvä. Ei mitään isoja suruja tänä vuonna. Kaikki on sujunut - no, on sujunut. Vähän turhankin seesteinen, luultavasti vuonna 2017 ravistelen rutiinejani. Ainakin sellaisia suunnitelmia vähän olisi.

• neuvoja52

HYVÄ VUOSI NIIN OLI KUN SAIT PEPUN KUVAN LÄHETETTYÄ PALSTA MIEHELLE JA NYT SE KUOLAA SINUA VARMASTI OLI HYVÄ VUOSI AINAKIN EILINE PÄIVÄ

• Tämä oli aika hyvä vuosi, etenkin loppuvuosi. Viime vuoden myllerrys tasaantui. Asiat alkavat järjestyä :)

• blondichka

Huonoa: exä jätti, menetin työni

Hyvää: sain uuden työn, laihduin 5kg, hankin auton, opin ajamaan, matkustelin paljon, käytin rahat itseeni, löysin itselleni sopivamman tapailukumppanin vaikkei (vielä) suhteessa ollakaan. Eli plussan puolelle taisi tämä vuosi kuitenkin mennä vaikka ensimmäiset 10 kuukautta oli helvettiä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe