Eli olen nyt 13-vuotias tyttö. Tää juttu ei sentään tapahtunut jouluaattona, vaan viime viikolla. No kumminkin, tähän asti äiti on ostanut suurimman osan mun alusvaatteista. Kävin sillon viikkoa ennen joulua ostamassa itelleni uusia alkkareita, koska kaikissa vanhoissa oli korkea vyötärö, lahkeet tai ne molemmat. Okei, muutamia ihan tavallisiakin omistan, siis matalavyötäröisiä ja lahkeettomia.
Ne mun ostamat uudet alushousut peittää hyvin edestä, ne ovat mustia ja valkoisia ja peittävät perseen vain keskeltä. Sivuilla ei ole mitään nirunaruja vaan joku reilu viisi senttiä kangasta. Pitsiä niissä ei ole, joten ei taida olla stringitkään. Osaako joku muuten kertoa mitä housuja mä ostin, tai siis miksi niitä kutsutaan? Mukavat ne on joka tapauksessa, ei tarvitse aina miettiä milloin saa rauhan pikkareiden kaivamiseen perseen välistä. Ja rajat ei näy farkuista.
Äiti kuitenkaan ei ollut iloinen kun löysi ne pyykkikorista. Sanoi että sellaiset alushousut on muka liian seksikkäät seiskaluokkalaiselle. Se sanoi että heittää ne roskiin, jos näkee niitä usein pyykkikorissa. Mitä mä oikein teen? Miten saisin äidin uskomaan, että haluan käyttää sellaisia pikkareita mistä tykkään? "Kaikilla muillakin on" ei varmaan toimi vaikka se onkin totta, joten olisi kiva saada neuvoja tähän.
Ostin uusia alkkreita ja äiti veti raget
Pikkarikori
2
342
Vastaukset
- Rlakfddks
En ymmärrä äitisi logiikkaa, sanot nyt hänelle ne syyt että miksi haluat siirtyä toisenlaisiin alushousuihin (=mukavammat päällä, rajat ei näy). Itsellänikin oli samantyyppisiä ongelmia kasiluokalla, kun ostin stringit. Asuin isällä ja sain kuulla, että hänen tyttönsähän ei sellaisia pöksyjä käytä! Käytin silti, piilotin ne farkkujen sisään ja viikkasin itse pyykkini. Lopulta isä sitten antoi periksi ja sain käyttää mitä lystäsin.
- 78ghtyer
Kuuluisiko tämä kenties nuorisopalstalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16121674Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant448417Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va556135SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765762Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294796Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124477HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.764391Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm784187"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153750Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071613