Tämä on typerää kun olen onnistunut antamaan exälleni monta mahdollisuutta suhteelle exäni kanssa. Meillä on kaksi lasta ennestään ja odotan kolmatta. Olemme onneksi olleet vuoden avoerossa, mutta sinä aikana olemme olleet vaihtelevasti yhdessä. Hän aina on minut halunnut takaisin. ensimmäisen kerran kun erosimme 1,5 vuotta sitten minä halusin eroa. Toisilla kerroilla se on ollut hän kun on sanonut ettei kykene suhteeseen ja aina hän on luikerrellut takaisin elämääni vannoen suurta rakkautta. Eihän se rakkautta ole? läheisriippuvuutta korkeintaan. Exälläni on myös peliriippuvuus ja hän on pahasti velkaantunut. Ei mikään unelmien poikamies.
Nyt mietin että tarvitsen voimaa etten vain ota häntä enää takaisin, vaikka TAAS tein päätöksen etten häntä takaisin ota. Se on niin helppoa ottaa hänet takaisin kuin käsitellä eron tuntemuksia. Lapsille toivoo ydinperhettä ja miten pärjää yksin kohta kolmen kanssa kun oma suku on kaukana.
Omat voimat ja itseluottamus pitäisi saada takaisin. Olla itsensä oman elämänsä herra. En halua uutta suhdetta. Haluan olla onnellinen yksin lasteni kanssa. Se on vain helpommin sanottu kuin tehty.
Mistä sitä voimaa saa kaiken tämän keskellä? Olen lukenut paljon "oppaita" eroon.. miten olla ehjä ihminen ja itsenäinen... Tukea vielä omia lapsia, jotka oireilevat erosta ja erosta isästään.
mies jätti ja olen raskaana...
1
309
Vastaukset
- oppeliini1
Anna syntymäton lapsesi adoptioon. Sitten sterilisoi itsesi . Pysyvästi.
Pysy idiooteista erossa, tiedät varsin hyvin että olet varsinainen idioottien mangneetti! Sinulla ei ole oikeutta tuhota jo tekiemiesi pienikaisten elämää typerillä valinnoillasi. Lapsesi ovat sinun tärkein ja arvokkain sijoitus ja VELVOLLISUUTESI.
Ellei sinulla olisi lapsia, voisit huitoa ja pilata elämäsi niin täydellisesti kuin ikinä haluat. Mutta mutta... lastesi takia sinun on aivan pakko keskittäytyä heihin, EI idiootti aikuisiin miehiin!
Joten nyt adoptioilmoitus esiin ja sitten, tietäessäsi että uusi tekemäsi ihminen saa paremmat lähtokuopat elämälleen kuin mitä sinä (kertomasi mukaan) pystyt antamaan, keskittäydy 110% omiin lapsiisi. Ja VAIN heihin. takaa heille luotettava ja turvallinen koti jossa sinä voit täysillä rakastaa, opettaa ja ohjata heitä. Jossa he saavat turvallisuuden tunteen takaisin (jos sitä koskaan edes on aiemmin ollutkaan!!!) Jossa sinä omalla esimerkilläsi joka päivä näytät mikä on oikea tapa elää, miten antamalla yhteiskunnalle, saa paljon enemmän takaisin itselleen, kuinka menestyä koulussa ja oppia luottamaan itseesä ja muihin.
Sinulla on isot kysymykset ja vastaukset edessäsi. hoida ne nyt oikein niin saat vidoinkin lastesi ja oman elämän oikeille raiteilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841