mies jätti ja olen raskaana...

särkynytilluusio

Tämä on typerää kun olen onnistunut antamaan exälleni monta mahdollisuutta suhteelle exäni kanssa. Meillä on kaksi lasta ennestään ja odotan kolmatta. Olemme onneksi olleet vuoden avoerossa, mutta sinä aikana olemme olleet vaihtelevasti yhdessä. Hän aina on minut halunnut takaisin. ensimmäisen kerran kun erosimme 1,5 vuotta sitten minä halusin eroa. Toisilla kerroilla se on ollut hän kun on sanonut ettei kykene suhteeseen ja aina hän on luikerrellut takaisin elämääni vannoen suurta rakkautta. Eihän se rakkautta ole? läheisriippuvuutta korkeintaan. Exälläni on myös peliriippuvuus ja hän on pahasti velkaantunut. Ei mikään unelmien poikamies.

Nyt mietin että tarvitsen voimaa etten vain ota häntä enää takaisin, vaikka TAAS tein päätöksen etten häntä takaisin ota. Se on niin helppoa ottaa hänet takaisin kuin käsitellä eron tuntemuksia. Lapsille toivoo ydinperhettä ja miten pärjää yksin kohta kolmen kanssa kun oma suku on kaukana.

Omat voimat ja itseluottamus pitäisi saada takaisin. Olla itsensä oman elämänsä herra. En halua uutta suhdetta. Haluan olla onnellinen yksin lasteni kanssa. Se on vain helpommin sanottu kuin tehty.
Mistä sitä voimaa saa kaiken tämän keskellä? Olen lukenut paljon "oppaita" eroon.. miten olla ehjä ihminen ja itsenäinen... Tukea vielä omia lapsia, jotka oireilevat erosta ja erosta isästään.

1

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Anna syntymäton lapsesi adoptioon. Sitten sterilisoi itsesi . Pysyvästi.
      Pysy idiooteista erossa, tiedät varsin hyvin että olet varsinainen idioottien mangneetti! Sinulla ei ole oikeutta tuhota jo tekiemiesi pienikaisten elämää typerillä valinnoillasi. Lapsesi ovat sinun tärkein ja arvokkain sijoitus ja VELVOLLISUUTESI.
      Ellei sinulla olisi lapsia, voisit huitoa ja pilata elämäsi niin täydellisesti kuin ikinä haluat. Mutta mutta... lastesi takia sinun on aivan pakko keskittäytyä heihin, EI idiootti aikuisiin miehiin!

Joten nyt adoptioilmoitus esiin ja sitten, tietäessäsi että uusi tekemäsi ihminen saa paremmat lähtokuopat elämälleen kuin mitä sinä (kertomasi mukaan) pystyt antamaan, keskittäydy 110% omiin lapsiisi. Ja VAIN heihin. takaa heille luotettava ja turvallinen koti jossa sinä voit täysillä rakastaa, opettaa ja ohjata heitä. Jossa he saavat turvallisuuden tunteen takaisin (jos sitä koskaan edes on aiemmin ollutkaan!!!) Jossa sinä omalla esimerkilläsi joka päivä näytät mikä on oikea tapa elää, miten antamalla yhteiskunnalle, saa paljon enemmän takaisin itselleen, kuinka menestyä koulussa ja oppia luottamaan itseesä ja muihin.

Sinulla on isot kysymykset ja vastaukset edessäsi. hoida ne nyt oikein niin saat vidoinkin lastesi ja oman elämän oikeille raiteilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe