Yhteydenpidon lopettaminen

hämmentynyttaas

Mikä laittaa ihmisen lopettamaan yhteydenpidon täydellisesti? Ei edes vastausta viestiin jossa selvästi kysytään\pyydetään\anellaan edes yhtä selvää lausetta : EI KIINNOSTA. Elikkäs mitä, mikä laittaa ihmisen tekemään näin? Kokemuksia?

50

4411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetajokiusaaminen

      Mikset voi jättää kyseistä tyyppiä rauhaan?
      Miksi yhä viestittelet vaikka toinen ei vastaa?
      Viestisi vastaanottaja kokee sinut niiiiiiiiiin sikarasittavana tympeenä tyyppinä, ettei sillä ole enää mitään sanottavaa sinulle.

    • kdfgjsldf

      Itse olen lopettanut yhteydenpidon pari kertaa siksi, että toisen osapuolen mielestä "ei" on tarkoittanut "jatka yrittämistä". Eli kun on kertonut, ettei kiinnosta, toinen kysyy miksi. Kun kertoo miksi, toinen väittää vastaan. Ja niin edelleen. On siis mahdollista, että toinen osapuoli on jo mielestään sanonut kyllin selvästi, ettei kiinnosta.

      • semmostasemmosta

        Jos luet aloituksen, niin siinä sanottiin että toinen osapuoli EI ole sanonut että ei kiinnosta. Miksi siis jankkaat omaasi, ihan kuin et yhtään kuuntelisi etkä ymmärtäisi mitä sanotaan?


      • lkdfjgsldf
        semmostasemmosta kirjoitti:

        Jos luet aloituksen, niin siinä sanottiin että toinen osapuoli EI ole sanonut että ei kiinnosta. Miksi siis jankkaat omaasi, ihan kuin et yhtään kuuntelisi etkä ymmärtäisi mitä sanotaan?

        Niin, eli olisiko mahdollista, että se toinen osapuoli on OMASTA mielestään sanonut selvästi ei, ja päätynyt siksi lopettamaan yhteydenpidon kokonaan?


      • semmostasemmosta
        lkdfjgsldf kirjoitti:

        Niin, eli olisiko mahdollista, että se toinen osapuoli on OMASTA mielestään sanonut selvästi ei, ja päätynyt siksi lopettamaan yhteydenpidon kokonaan?

        Aloittaja kysyi, että miksi toinen ei kerro että ei kiinnosta.

        Sehän nyt tiedetään, että moni on OMASTA MIELESTÄÄN tehnyt aloitteen kun on nostanut vasenta kulmakarvaa ja lopettanut suhteen tosi fiksusti ja selkeästi kun on jättänyt vastaamatta puhelimeen.

        Kun osio on "Suhteen lopettaminen", niin oletuksella että kyseessä on ollut suhde, tapailusta tai seksisuhteesta seurusteluun. Suhteen lopettaminen olemalla vastaamatta puhelimeen on tosi yleistä. Vaikka luulisi, että kukaan aikuinen ei moista tekisi. Mutta siinä pääsee itse helpolla ja saa kivasti vielä kidutettua toista osapuolta lähtiäisiksi. Kuulemma jotkut ovat lopettaneet avioliitonkin sillä tavalla (tätä ei ole minulle vielä tapahtunut). Mutta jos nyt vaikka ei olisikaan suhde vaan toinen vain muuten haluaa selvittää välejä, niin kai silti on kaikkien etu kertoa suoraan? Pääsee sitten toinenkin eteenpäin, ja ei se ainakaan huononna ihmisten välejä verrattuna "minä luulen että se luulee että luulen"-asetelmaan.


    • ymmärräjätärauhaan

      Se että ei halua mitään yhteyttä enää.

    • semmostasemmosta

      Luonnevika. Sadismi ja kostonhimo. Nauttii, kun kuvittelee miten toinen kärsii epätietoisuudesta.

    • rehellinen.mies

      Ei aina ole kyse siitä vaan voi olla myös epävarma toisen tunteista ovatko ne todellisia ja kestääkö kannattaako aloittaa. Hiljaisuus voi myös merkitä miettimistä asiaa todella tarkasti positiivisessa mielessä.

    • vainoaja

      Jätä, hyvä ihminen, toinen jo rauhaan! Hän teoillaan ja sanomattomuudellaan ei VOI enää selvemmin ilmoittaa ettei halua olla sinun kanssa missään tekemisissä.
      Kuinka tuo on niin vaikea ymmärtää?

      Vain, ole hyvä, jätä hänet rauhaan ja keksi itsellesi älykkäämpää ajanvietettä kuin vainota toista.

      Mene vaikka auttaamaan avun tarpeessa olevia vanhuksia ja sairaita. Tuosta saisit korkeatasoisempaa ajatuksenjuoksua!

    • näinkäyjoskus

      Yhteydenpito on loppunut, koska tämä ihminen on päättänyt jatkaa elämäänsä ilman sinua. Katsoo, ettei ole edes selitystä sinulle velkaa, joten mitäpä jos sinäkin jatkaisit elämääsi.

    • hämmentynyttaas

      Oho, tännehän oli tullut viestiä oikein kunnolla, kiitoksia. Jokainenhan nyt järjellä ymmärtää että hiljaisuus tarkoittaa ettei tahdo enää yhteydessä olla. Kuitenkin tunteet on täysin eri asia ja saa ihmisen roikkumaan ja olemaan se "säälittävä vainoaja". Kuitenkin olemme aikuisia ihmisiä emmekä tunteiden tasolla teini-ikäisiä mykkäkoululaisia joten jonkunlainen selvä lause jutun lopettamiseksi olisi ihan oikeudenmukaista, eikö? Meitä on monenlaisia. Nyt rauhassa odottelen vastausta, jos ei sitä tule on pakko jatkaa eteenpäin ilman.

      • Mlmlmlml

        Jotenkin tuntuu siltä, että olet nainen.


      • astronauttia
        Mlmlmlml kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu siltä, että olet nainen.

        Siltäkö tuntuu? Auttaako se ap:tä?


    • olet_roikkuja

      Kukaan järkevä ihminen ei vastaa stalkkaajalle-ripustautujalle, koska siitähän se saa taas vettä myllyynsä, jatkaa jankkaamista ja selityksien vaatimista, vinkuu tapaamista ja uudelleen yrittämistä. Roikkujista pääsee eroon vain katkaisemalla yhteydenpidon heti alkuunsa.

      • Stalkkaajalle

        Ap ei yksinkertaisesti kykene tajuamaan ilmiselviä asioita.
        Yksinkertaisesta päästä tulee kärsimäân koko ruumis. :(


      • Kesätuuli2

        Aikuisia ihmisiä kun ollaan..Niin ikävä maku jäi kun olimme pitäneet useamman kuukauden yhteyttä, lopuksi päivittäin treffanneet kerran..Tulimme hyvin juttuun(olen nainen). Muutaman päivän hiljaisuus viesteissä. Itse otin yhteyttä ja juttua tuli entiseen malliin..Kunnes kysyin että et halua olla enää yhteyksissä? On miettinyt....toivotti hyvää jatkoa.. eikä edes syytä miksi ei halua jatkaa yhteydenpitoa.eikö nämä asiat pitäisi ottaa heti puheeksi kun rupeaa tuntumaan.. Välimatka sieltä sitten tuli lopulta syyksi. Minulle antoi tämä kaveri itsestään negatiivista kuvaa toimimalla tällä tavoin :(


    • Jätäihmeessärauhaan

      Yleensä se joka jättää vastaamatta ei halua loukata lisää joten jättää vastaamatta. Ajanmyötä myös tuo toinen osapuoli hyväksyy yhteydenpidon lopettamisen. Ei sekään kuullostaa kivalta jos töksäyttää " ei kiinnosta" ota se ihan sillä ettei halua loukata helpottaa itseäsi.

      • semmostasemmosta

        Joo, sitten kun sun pääsi päällä roikkuu jääpuikko ja se putoaa, niin en minäkään viitsi töksäyttää että "Varo jääpuikkoa". Ei kuulosta kivalta semmoinen. Ajan myötä opit hyväksymään jääpuikon rei'än aivoissasi, ja jos se vammauttaa sinut loppuelämäksi, niin sehän ei ole minun ongelmani.

        Kun on epäselviä asioita, niin elämä jumittaa. Et lähde treffeille muiden kanssa, koska et tiedä jos toinen kuitenkin olisikin kiinnostunut. Mietit mitä oikein tapahtui, siinä kun jätettynä olisit jo päässyt yli aikoja sitten. Ja uudessa suhteessa joka kerta kun toinen ei vastaa puhelimeen heti olet varma että sinut on jätetty.


      • Kgddfhj
        semmostasemmosta kirjoitti:

        Joo, sitten kun sun pääsi päällä roikkuu jääpuikko ja se putoaa, niin en minäkään viitsi töksäyttää että "Varo jääpuikkoa". Ei kuulosta kivalta semmoinen. Ajan myötä opit hyväksymään jääpuikon rei'än aivoissasi, ja jos se vammauttaa sinut loppuelämäksi, niin sehän ei ole minun ongelmani.

        Kun on epäselviä asioita, niin elämä jumittaa. Et lähde treffeille muiden kanssa, koska et tiedä jos toinen kuitenkin olisikin kiinnostunut. Mietit mitä oikein tapahtui, siinä kun jätettynä olisit jo päässyt yli aikoja sitten. Ja uudessa suhteessa joka kerta kun toinen ei vastaa puhelimeen heti olet varma että sinut on jätetty.

        Jep. Mutta tätä eivät nämä kiduttajat tajua. Että pahemmin se vastaamattomuus saa tuhoa aikaan kuin mikä tahansa vastaus.

        Viimein lauseesi on muuten tosi.


    • hämmentynyttaas

      Olemme tapailleet n. Viisi kuukautta ja todellakaan mistään yksipuolisesta ihastuksesta ole kysymys. Ymmärrän kyllä kuitenkin joidenkin stalkkeriheitot kun en asiaani ole ehkä avannut niin selkeästi kuin olisin voinut. Avauduin kerralla kaikista tunteistani ja hän säikähti. Vastauksen sain myös tänään. Hiljaisuudessa ei ole kysymys siitä etteikö hänellä olisi tunteita minua kohtaan, vaan hän tarvitsee aikaa miettiä omat tunteensa läpi ja miten on valmis jatkamaan. Kommunikointi on se avainsana. Minua lähes suututtaa kuinka yleisesti mielipide on ok, että vaan katkaistaan kaikki yhteydet yhtäkkiä. Millaisessa maailmassa me elämme?

      • olet_roikkuja

        Aloituksestasi sai sellaisen kuvan, että toinen on lopettanut yhteydenpidon tarkoituksella. Ja toiseksi sanot anelleesi selitystä miksi toinen ei pidä enää yhteyttä. Ja kolmanneksi tunnustat olevasi "säälittävä vainoaja" joten ei ihme jos
        sinua pidetään ihmisenä joka ei ymmärrä kieltävää vastausta tai hiljaisuutta kielteisenä vastauksena.


      • semmostasemmosta
        olet_roikkuja kirjoitti:

        Aloituksestasi sai sellaisen kuvan, että toinen on lopettanut yhteydenpidon tarkoituksella. Ja toiseksi sanot anelleesi selitystä miksi toinen ei pidä enää yhteyttä. Ja kolmanneksi tunnustat olevasi "säälittävä vainoaja" joten ei ihme jos
        sinua pidetään ihmisenä joka ei ymmärrä kieltävää vastausta tai hiljaisuutta kielteisenä vastauksena.

        Täällä ne munattomat parkuu, miten toinen ei tajua että suhteen lopettaminen olemalla vastaamatta puhelimeen on niin niin korrektia. Se on just sitä sadismia, että voi kun olis ihanaa jos toinen tuskissaan riutuisi minun perääni. No, sinun tapauksessasi toinen on varmaan oikeasti onnellinen kun pääsi eroon, mutta haluaa varmistuksen siksi, että sinä et voi sitten heittäytyä marttyyriksi ja syyttää pettämisestä, kun sillä kohta onkin toinen. "Nyyhkis, se lähti toisen matkaan kun olin kuukauden vastaamatta puhelimeen, naiset on niin kieroja". Olet sairas ihminen.

        Kaikille vastaajille, opetelkaa käytöstavat. Ja toivottavasti kolisee omaan nilkkaan ensi kerralla.


      • Parempaauuttavuotta

        On se kummallista tuokin, että toinen osapuoli joutuu miettimään tunteitaan, tulee mieleen, että monenkohan kanssa tapailee samanaikaisesti. Ei kannata odotella liikoja, tunteet tulee ihmiseltä luonnostaan, jos aidosti tykkää ja ne myös näkyy.


      • Uhrilammas
        semmostasemmosta kirjoitti:

        Täällä ne munattomat parkuu, miten toinen ei tajua että suhteen lopettaminen olemalla vastaamatta puhelimeen on niin niin korrektia. Se on just sitä sadismia, että voi kun olis ihanaa jos toinen tuskissaan riutuisi minun perääni. No, sinun tapauksessasi toinen on varmaan oikeasti onnellinen kun pääsi eroon, mutta haluaa varmistuksen siksi, että sinä et voi sitten heittäytyä marttyyriksi ja syyttää pettämisestä, kun sillä kohta onkin toinen. "Nyyhkis, se lähti toisen matkaan kun olin kuukauden vastaamatta puhelimeen, naiset on niin kieroja". Olet sairas ihminen.

        Kaikille vastaajille, opetelkaa käytöstavat. Ja toivottavasti kolisee omaan nilkkaan ensi kerralla.

        Hullu olet mene hoitoon. Eivät ole kommenttisi järkeviä, lopeta vainoaminen.


    • Varattuunsekoaminen

      Jos on varattu ja ei halua jatkaa niin jättää vastaamatta....

    • olet_roikkuja

      tää vastaus on semmostasemmosta-tyypille.
      En minä ole sanonut että puhelimeen vastaamattomuus on korrektia tai edes hyväksyttävää! Mä totesin, että jos joku vainoo, niin sillon ei oo muuta mahdollisuutta kun olla vastaamatta, koska jos vastaa, stalkkaaja jatkaa ja jatkaa roikkumista ja anelemista.

      Ja mistä mä tällasen kuvan sain että ap on stalkkaaja.. siitä kun tässä aloituksessa kysyttiin, että mikä pistää ihmisen olemaan vastaamatta!!!!!!
      Ap itte sanoi, että hän aneli edes, oli isoin kirjaimin kirjoitettuna EI KIINNOSTA vastausta, mutta toinen ei vastannu siihenkään. Ap kerto vasta 3 päivää myöhemmin suhteen kestosta ja tunnustuksistaan. Minä en pysty apn enkä sunkaan pään sisälle näkeen mitä siellä on! Jos aloituksessa sanotaan, että anellaan ees jotain vastausta, niin eiks se tarkota sitä just mitä siinä lukee?

      Jos kyseessä olis oikee seurustelusuhde, ap olis menny seurustelukumppanin oven taakse, pimputtanu ovikelloo ja kysyny tyypiltä, saanko tulla käymään, jutellaan tää meidän suhde pois päiväjärjestyksestä. Siis menny fyysisesti sen tyypin luokse eikä anellu selitystä tekstarilla!!!

      Jostain syystä sä semmostasemmosta ja ap ette oo elämässänne oppinu ees sen vertaa, että sillon kun ollaan suhteessa, se jolla on epävarmuutta siitä missä mennään ja sillonkin jos joku asia hiertää parisuhteessa, se jonka kengässä on kivi, tekee fyysisen liikkeen eli menee toisen luokse ja kysyy suoraan, mikä meillä mättää, eikä mieti himassaan mitähän se toinen aattelee, pitääkö se taukoo vai onko se löytäny toisen!!!! Sillon kun on ongelmia, ei niitä tekstareilla selvitellä vaan kasvokkain.

      Joten jos ei ole edes kunnollista suhdetta olemassa, ja silti ollaan siinä vaiheessa jo noin kiinni toisessa ihmisessä, että anellaan selitystä tekstareilla, niin mitä muuta toi on kun laiskuutta tai läheisriippuvuutta.

      Mitä tohon mun sadistisuuteen, pipipäisyyteen tms. tulee, niin mä en ole koskaan jättänyt ketää tekstarilla enkä mykkyydelläkään. Mä pystyn puhuun kaikkien ihmisten kanssa kasvokkain, mä en jää himaan makaamaan ja miettiin mitä joku aattelee minusta tai miks se on hiljaa kun ei soita eikä käy. Mulla on kanttia ottaa itte yhteyttä ja kysyä suoraan epäselviä juttuja, mutta mä uskonkin yhdellä kerralla sen mitä joku mulle sanoo, en ala arpomaan tarkottiko se tuolla tätä vai tuota.

      Hyvää elämää vaan teille, opetelkaa puhuun läheistenne kanssa suoraan ja elään elämänne sellasten ihmisten kanssa joiden kanssa voi puhuu, eikä varpaillaan kulkee pitkin seinii ja miettii mitähän se viikko sitten sillä sanalla tarkotti, miks se ei nyt oo kolmeen päivään vastannu mulle mitään, onks se suuttunu vai dumpannu!!

      • semmostasemmosta

        Kuulepa sinä sekopääkirjoittelija, jonka mielestä "olet_sairas", jos soitat tai viestität ihmiselle, jonka kanssa olet suhteessa. Ymmärrän sun teinikirjoitustyylistä, että olet varmaankin aika vähällä elämänkokemuksella liikenteessä, siksi en sano sinulle enempää kuin että opettele käytöstavat ja opettele pitämään suusi kiinni kun puhutaan asioista joista et ymmärrä mitään.

        Ihminen, joka jättää olemalla vastaamatta edes puhelimeen ei avaa oveaan yhtään sen enempää. Sinun mielestäsi on stalkkausta lähettää viesti, jossa pyydetään selvittämään asioita, mutta sitten on ok mennä ovelle? Selvä.

        Vissiin sellaisen kansssa joka ei saa edes sanottua että loppuuko suhde vai ei, voi hyvinkin helposti keskustella suhteen tilasta ummet ja lammet. :D


      • olet_roikkuja
        semmostasemmosta kirjoitti:

        Kuulepa sinä sekopääkirjoittelija, jonka mielestä "olet_sairas", jos soitat tai viestität ihmiselle, jonka kanssa olet suhteessa. Ymmärrän sun teinikirjoitustyylistä, että olet varmaankin aika vähällä elämänkokemuksella liikenteessä, siksi en sano sinulle enempää kuin että opettele käytöstavat ja opettele pitämään suusi kiinni kun puhutaan asioista joista et ymmärrä mitään.

        Ihminen, joka jättää olemalla vastaamatta edes puhelimeen ei avaa oveaan yhtään sen enempää. Sinun mielestäsi on stalkkausta lähettää viesti, jossa pyydetään selvittämään asioita, mutta sitten on ok mennä ovelle? Selvä.

        Vissiin sellaisen kansssa joka ei saa edes sanottua että loppuuko suhde vai ei, voi hyvinkin helposti keskustella suhteen tilasta ummet ja lammet. :D

        Kun sun juttuja lukee, tulee mieleen että ikä ei näköjään tuo joillekin tukan alle mitään, sulla on pelkkää tyhjää aivojen paikalla.
        Mitä helvetin väliä minun käytöstavoilla on sun tai apn seurustelusuhteisiin?

        Ap itse sanoi:
        Kuitenkin tunteet on täysin eri asia ja saa ihmisen roikkumaan ja olemaan se "säälittävä vainoaja".

        Hänen omia sanojaan, ei minun!!!!!

        Jos kyseessä olisi oikee seurustelusuhde jossa toinen ei kolmeen päivään vastaa puhelimeensa eikä tekstareihin, ja tää puhelinkäyttäytyminen poikkeaa aikaisemmasta .. niin todellakin minusta on enemmän kuin oikein mennä toisen oven taakse katsomaan onko se saanut sydärin tai jonkun muun sairaskohtauksen. Piste.


      • semmostasemmosta

        Sinun käytöstavoillasi on väliä sinun omiin seurusteluihisi, koska sinusta on normaalia lopettaa suhde puhelinhiljaisuudella. On myös noloa käytöstä kirjoitella tuntemattomalle netissä, että olet_roikkuja. Ei ole roikkumista vaatia tietoa suhteen tilasta. Roikkumista on se, jos ei usko sitä saamaansa tietoa (ja sekin on enemmän miesten heiniä). Mutta eiköhän tyttöselle vielä osu omallekin kohdalle yksi näitä ihania katoajamiehiä, jonka ovea saat sitten hakata jos huvittaa (ei kannata). Niitä äijiä kun on aika paljon.

        Eiköhän aika harva löydy kotoa kolme päivää sydänkohtauksesta, varsinkaan jos käy töissä tai on lapsia. Ja mitäpä sinä sille voisit? Vai soittaisitko poliisit jos toinen ei avaa ovea, ja selittäisit että sillä on varmaan sydäri kun se ei ole vastannut mun puheluihin kolmeen päivään? :)


    • olet_roikkuja

      Mistä sä päättelet, että mä olen tyttönen?
      Ihan vaan tiedoksi, olen ollut yli 12 vuotta parisuhteessa yhden ja saman ihmisen kanssa ja sitä ennenkin seurusteltiin melkein 4 vuotta.

      Luetun ymmärtämistä saisit kehittää myös.
      Mä en ole väittänyt kertaakaan, että on normaalia lopettaa suhde mitään sanomatta.
      Vastasin pelkästään apn esittämään kysymykseen.
      AP kysyy näin: Elikkäs mitä, mikä laittaa ihmisen tekemään näin?
      Mä vastaan: Roikkujista pääsee eroon vain katkaisemalla yhteydenpidon heti alkuunsa.
      AP sanoo sen jälkeen: Kuitenkin tunteet on täysin eri asia ja saa ihmisen roikkumaan ja olemaan se "säälittävä vainoaja".
      Mä vastaan: Aloituksestasi sai sellaisen kuvan, että toinen on lopettanut yhteydenpidon tarkoituksella. Ja toiseksi sanot anelleesi selitystä miksi toinen ei pidä enää yhteyttä. Ja kolmanneksi tunnustat olevasi "säälittävä vainoaja" joten ei ihme jos
      sinua pidetään ihmisenä joka ei ymmärrä kieltävää vastausta tai hiljaisuutta kielteisenä vastauksena.

      Lopuksi: Jostain syystä apn ohella sinäkin semmostasemmosta löydät näköjään pelkkiä paskatyyppejä kumppaneiksi hyvistä käytöstavoistasi huolimatta.
      Mietipä sitä, mistä se johtuu :).

      • semmostasemmosta

        Sinä itse olet jankkaaja ja roikkuja. Et välitä tosiasioista, et kuuntele mitä sanotaan, vaan tykkäät nimitellä ihmisiä netissä ihan omien harhojesi perusteella. Heijastat oman luonteesi aloittajaan, koska et tajua, että kaikki eivät ole niin kuin sinä. Miehesi on toivottavasti samanlainen, jolloin ansaitsette toisenne. Ikäarvio perustui kirjoitustyyliisi, joka on sekä muodon että varsinkin sisällön puolesta yläasteikäisen tasoa. Ei kai nyt kukaan kolmikymppinen harrasta tuollaista teinipissisinttämistä? :)


      • olet_roikkuja
        semmostasemmosta kirjoitti:

        Sinä itse olet jankkaaja ja roikkuja. Et välitä tosiasioista, et kuuntele mitä sanotaan, vaan tykkäät nimitellä ihmisiä netissä ihan omien harhojesi perusteella. Heijastat oman luonteesi aloittajaan, koska et tajua, että kaikki eivät ole niin kuin sinä. Miehesi on toivottavasti samanlainen, jolloin ansaitsette toisenne. Ikäarvio perustui kirjoitustyyliisi, joka on sekä muodon että varsinkin sisällön puolesta yläasteikäisen tasoa. Ei kai nyt kukaan kolmikymppinen harrasta tuollaista teinipissisinttämistä? :)

        semmostasemmostalle.
        Kolmikymppinen? Nainen? :) :).
        Et vieläkään ole snaijannut, että olet_roikkuja on niki. Kai sä tiedät mikä on niki?
        Ei sillä viitata enää ap:hen eikä edes varsinaiseen asiaan. Tämä on keskustelupalsta ja täällä on .. kohteliasta.. käyttää samaa nimimerkkiä koko ketjun ajan. Ei täällä oo iällä eikä sukupuolellakaan mitään välii.

        Varmaan aika vaikee tajuta, jos ei ole siihen riittävää kapasiteettia, tämä on keskustelupalsta. Tänne saa kirjottaa kuka tahansa, just sellasella kielellä ku itsestä hyvältä tuntuu. Nää jutut ei oo kouluaineita, tämä ei oo virasto, eikä täällä tartte pyrkiä täydelliseen kieliasuun.

        Tosiasiat. Mä olen ottanu lainaukset apn omista teksteistä ja vastannu niihin.
        Miks sä väität, että sun olettamat on oikeempia kuin mun olettamat apn seurustelukumppanin mykkyydestä?

        Missä sun faktat on sun jutuille?
        Sun jutuista saa sellasen käsityksen, että sä olet ap, koska väität, että sä tiedät paremmin mitä niiden välillä on ollut?

        Tässä muutama lainaus sun teksteistä:
        Sä puhut, että suhteen lopettaminen puhelimeen vastaamattomuudella on tosi yleistä. Mistä sä tän tiedät, kuinka monen seurustelusuhteen päättymisessä olet ollut osallisena tai katossa kärpäsenä katsomassa?

        Sä sanot, että viestiin vastaamaton tyyppi on sadisti ja luonnevikainen?
        Mistä sä tämän tiedät, oletko ammatiltasi lääkäri?

        Sä satuilet, että se viestiin vastaamaton tyyppi nauttii kun toinen kärsii viestiä odottaessaan? Mistä ihmeestä sä voit tämän tietää, oletko sä itse nauttinut toisten kärsimyksestä?

        Sä puhut jääpuikoista jotka putoo odottajan aivoihin ja tekee sinne reiän ja tän kuvitteellisen reiän takii ihminen jumittaa epätietosuudessa, ei osaa alottaa uutta suhdetta eikä jatkaa elämää. Toihan on oikeesti täyttä itsepetosta.
        Sillon kun yksilöllä on terve itsetunto ja ajatteluun kykenevät aivot, tajuu jo seurustelun alussa hyvinkin pikasesti millasen tyypin kanssa kannattaa pitää yhtä ja millasen ei. Kun osaa katsoa, näkee suoraan monista pikku jutuista, sen välittääkö se parisuhteen toinen osapuoli riittävästi vai ei. Jos on epävarmuutta asiasta kuin asiasta, puhuu ja kysyy suoraan kasvokkain, ei millään tekstarilla. Kasvokkain puhuessa näkee toisen ilmeet ja elekielen, tekstariviestittelyissä ei näe yhtään mitään.

        Sinä puhut kuin ihmiset ois yhtä massaa. Puhut .. kaikista... ihmisistä.
        Mä sen sijaan tajuan erittäin hyvin etteivät ..kaikki.. ihmiset ole samanlaisia kuin minä ja myös sen etteivät ... kaikki... ihmiset ole myöskään samanlaisia kuin sinä. Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä. Olis aika kauheeta jos ne olis pelkästään sun ja mun klooneja!
        Mut hei, mulla on muuta hommaa. Uudet työt kutsuu huomenna, on reissua ulkomaille maantaista eteenpäin, joten tää oli mun puolesta tässä.
        Hyvää elämää kaikille, muistakaa olla enemmän livenä läsnä rakkaittenne luona ja unohtakaa tekstarit :).


    • Tottapuhuen-

      Miksi ei vastaa? Siksi, että hän ei välitä siitä miltä sinusta tuntuu. Toisin sanoen ei ole kovin empaattinen eikä vastuuntuntoinen ihminen. Toinen vaihtoehto on, että olet tehnyt hänelle jotain aivan hirveää, mutta siinä tapauksessa tietäisit itse mistä kyse.

    • Nuortarakkautta

      Itse jätin vastaamatta, tai vastasin vain yhdellä kirjaimella (en edes sanalla tai lyhyellä lauseella) viimeisimpään miehen kysymykseen. Sattui vaan niin liikaa, se ettei meistä tullut mitään, olen suhun edelleen varmaan ihastunut, ellen jopa rakastunut. Haluaisin pitää sua vaan hyvänä. Ajattelin et oon jo päässy yli ja voisin kohdata sut frendinä, mutta nyt ku aattelee menisin vaan vaikeeks kun en saisi sua koskea ja pitäisi peittää kaikki tunteet. En ole tarkastanut pankkitiliä, mutta tuskin ne rahat siellä on.

    • Nuortarakkautta

      Kerroit ettei kyse ole yksipuoleisesta tunteesta ollenkaan, mutta vaikka tunnetta olisi, voi tilanteen mahdottomuus, loukkaus, tai jokin tapahtuma vaikuttaa niin ettei voi pitää yhteyttä, puhua, tai mitään, menee ihan lukkoon. Ilman et sussa ois jotain vikaa. Halua olla sun kaa voi löytyä ja paljonkin mutta ei uskalla heittäytyä kun pelkää torjutuksi tulemista, valehtelua suhteesta, ei ole varma ootteko samalla aaltopituudella suhteen tilasta/tasosta tai että sulla on joku muu mielessä mutta tilanteen pakosta yrität häntä. Tiedä en.

      Ite halusin olla erään kanssa niiin paljon mutta :_(mies ei halunnutkaan, sanoi ihan muuta, ja kaikkee. En voinut lähettää hänelle normaalia viestiä takaisin, en siksi että en välittäisi, rakastaisi tai muuta mutta kun kyse on siitä, et kun välittää niin paljon ja tietää ettei saa toista osapuolta samaan, tuntuu kuin pitäisi pitää 2 metrin suojapallon päässä itsensä tyypistä ettei mee liian lähelle, henkisesti siis. Ja siks ei voi puhua ja kommunikoida tavallisesti.
      Annoin itsestäni varmasti tylyn kuvan, mutta silti hänelle on mulla aina paikka sydämessä ja rakastan häntä. En vaan voi kohdata häntä, edes viestillä. En kai osaa ilmaista itseäni. Voi kun hän vaan tietäisi...

    • Eienään

      Yks puliukko ensin ahisteli vaikka tiesi et Oon varattu....
      Kuitenkin oma parisuhde rakoili ja aloin kuuntelemaan hänen rakkauden osoituksiaan....
      Ja yhtäkkiä huomasin olevani oikeasti ihastunut häneen...
      Sen jälkeen kaikki meni pieleen...
      Ei helekutti.....miten voi olla ihminen tyhmä.....
      Oikeasti se ihminen oli joku noitaukko joka hetkeksi solmii sormensa ympärille ja sitten katoaa taivaan tuuliin.....
      No saipa tahtonsa tehtyä ja pilattua elämäni hetkeksi.....

    • speäon

      Joskus se voi oikeasti johtua kiireestäkin.

    • ihansuoraansanottuna

      Jos toinen on niin kypsymätön moukka, että lopettaa "rakkaussuhteen" radiohiljaisuuteen, niin jätetyn kannattaisi laittaa kätensä kyynärpäitä myöten ristiin, että pääsi eroon, jonka parisuhdetaidot ovat ameeban tai teinitytön luokkaa. Sori teinitytöt.

      • akkuhappo

        Samaa mieltä . Ihminen joka ei osaa edes laittaa txt että ei halua enää yhteydenottoja on ameeban tasoa henkisesti. Itsellä tuli tuollainen 1960 syntynyt ameba vastaan. ei tuollaisen takia edes kannata itkeä miettiä vaan olla onnellinen että ei kevannut hra ameeballe.


    • Pitäävastata

      Kyllä pitää pystyä aikuisen perusterveen ihmisen osata vastata puheluihin tai viesteihin ja tehdä asia selväksi vaikka sitä toista nyt voikin sattua.

      Mulle on jätetty vastaamatta ja siitä voi vaan jatkaa aikansa kunnes toteat että vastaamattomuus ei ollu unohdus eikä edes vahinko vaan tarkoitus satuttaa.
      Jos jonkun kanssa ollaan suhteessa on se lyhyt tai pitkä niin tunteetko pitäis jättää käsittelemättä ja haudata?
      Ei ne sammu kuule vuoteen ei edes vuosiin jos jää siihen vaiheeseen jossa odotat innolla sitä vastaus vielä tulee.

      Itse aikani pidin yksipuolisesti yhteyttä mutta sitten aloin siinä havahtumaan että miten on tullut odotettua niin kauan että jos edellisen tapaamisen jälkeen olisin raskaaksi tullut niin oisin jo sen saattanut tähän maailmaan eikä isukki ois tietoinen kun eihän se vastaa.
      Heräsin tähän tunteeseen itse silloin tässä jossain vaiheessa.

      Ei kannata odottaa liian kauan!
      Ongelma on sillä joka ei vastaa.
      Ehkä hän on kuollut?
      Masentunut?
      Jotain muuta?

    • Essi-Tarja
      • Artic_angel

        Ja sä oot niin tyhmä ettet osaa edes linkittää omaa avaustas siitä.


    • roikunjaroikun

      Hän saattaa olla vielä vähän epävarma tunteistaan. Kaipaa vielä sitä vanhaa mitä teillä joskus on ollut eikä halua kokonaan katkaista välejä. Olen tällaisessa tilanteessa. Mies sanoi, että katsellaan hiljalleen. Minä olisi vielä täysillä mukana ja tuntuu kamalalta. En usko että saan häntä enää kiinnostumaan minusta, mutta en minäkään osaa lopettaa. Roikun vaan ja joskus saan pienen toivonkipinän ja suurimman osan aikaa vaan jääpuikkoja sydämeen.

      Onneksi aika parantaa kaiken ja loppujen lopuksi elämää katsoo taaksepäin ja ajattelee, että ihan hyvinhän siinä kävi, vaikka välillä itkettääkin.

    • Syytajaseuraukset

      Jos se tajusi että olet saanut kiinni sen valehtelusta. Kun kyselet lisää on jo niin vaivautunut ettei uskalla vastata. Solmuun mennyt eikä enään tiedän mitä vastata. Oisko tälläisestä kyse? Ei uskalla sinua enempää suututtaa ja jättää ihmettelemään yksikseen.jos vastaisi mitä siitä seuraisi? Sanot ettei edes kommentoi ei kiinnosta. Aika tylyä olisi sinua kohtaan jos kk olette olleet suhteessa. Usko siihen että vastaamattomuus on jonkun valeen peittelyä mitä halua nolona käsitellä. Lopeta yhteys nyt jos ei vastaa. Laitat viimeisen viestin " kerta et vastaa katson sinun lopettaneen suhteemme piste.

    • Simples

      Lue rivien välistä.Jos ihminen haluaa olla tekemisissä toisen kanssa,hän ilmoittaa itsestään varmasti ja näyttää sen.Jos saat kylmäkiskoista vastakaikua pitää ymmärtää että hän haluaa olla ilman sinua.Niin yksinkertaista.

    • uusiopari55667788

      Miehellä on uusi puoliso, minkä takia hänen tarttis olla yhteydes exään (vanhaan lumppuun) ?
      Se exä soitteli tän miehen uuden suhteen aikana ja kyseli kaikennäköistä auton rempasta lähtien, mitä helvettiä se enää sille ex miehelle kuuluu ? Kyselköön uusilta miehiltään apuja kai niistä joku osaa jotain muutakin kun ---- exän kanssa ei ole edes yhteisiä lapsia mikä sitoisi, minusta on kiusallista jos tapailisivat vaikka kahvilla tai jossain muualla kenties salaa ja vielä jotkut tutut sattuis näkemään, hyi helvetti sais hävetä koko ämmä, ihme et se saa ol viä keskustas töis.

      • Ystäviäollaan

        Jos kerrot miehellesi ettet halua että pitää yhteyttä siihen on sen kunnioitettava sinua siinä. Jos vielä tapailevat sekään ei ole oikein ilman sinua. Jos taas itse kertoo tavanneensa tai yhteydessä siihen silloin voi olla rehellinen ja haluaa auttaa. Jos taas salailu jatkuu silloin ei ole asiat kunnossa tuolla ex:kään . Pitäisi se ymmärtää jos uusi kumppani on tietoisesti jo kuvioissa että jättää rauhaan. Jos haluaa jatkaa ystävyyttä tulee se myös sinun kanssa olla tekemisissä. Olen parisuhteessa ja kumppanini entinen on kaverini myös. Silloin kun käyvät kahvilla tai muutoin auttaa tiedän että ovat olleet tekemisissä. Itse aina iloisesti ilmoittaa ja tunnen että ovat rehellisesti kavereita. Joten jos mies sen salaa on siinä takana muuta.


    • Viestienvähentäminen

      Esittäminen ystävää salailun jälkeen eikö se kerro sulle ettei sitä esittämistä jaksa. Koko ajan saa miettiä mitähän se tuollakin tarkoittaa. Samoin se ettei se tunnu hyvältä yhteyttä pitää eikä kykene sanomaan sitä. Muutaman sanan kun laittaa niitä näitä ja vähentää sujuvasti loppuu se kiinnostus"joskus. Helpommin eroon pääsee loukkaamatta toista kun yhteyttä vähentää vähän kerrallaan. Jos kerta laakista hiljenee se loukkaa toista. Kun jaarittelee ihan muita asioita niin loppuu se seuraaminen pikkuhiljaa ja tajuaa itsekin ettei siinä ollut mitään. Näin minäkin teen että pääsen eroon vaikeasta ihmisestä. Itse leikkiin ryhtyi ja jatkoi roikkumista kysellen ja kommentoida niitä näitä. Tiedän sen olevan aika sinisilmäinen ja uskoo herkästi asiat.

    • xczcxcx

      Jos seurustelukumppani osoittautuu voimakkaan narsistiseksi niin ammatti-ihmistenkin neuvo on katkaista yhteydenpito täydellisesti. Narsisti ei kestä yksinoloa; hän on mentaalinen narkkari, joka tarvitsee piikkinsä joka päivä.

    • Tämäpäsullem

      Se että ei jaksa esittää olevansa kiinnostunut toisen yhteyksistä ja jos taustalla ollut valetta tai vedättämistä ei se jaksa kiinnostaa silloin. Aikansa jaksaa kun on leikissä mukana mutta joskus siihenkin kyllästyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe