Nettitreffeillä vain samat naamat

Missäuudetmiehet

Viitisen vuotta sitten pyörin jonkun aikaa Suomi24 treffeillä. Parisuhde löytyi muuta kautta ja jätin nettideittailun. Nyt olen taas sinkkuna ja yllätyin kun selasin treffejä (Tampereen seutu). Siellä on samat miehet edelleen. Monet ovat samalla nimimerkillä, osa on vaihtanut nimimerkkiä tai kuvaa, mutta samoiksi tunnistaa. Osalla on ainakin osittain samaa profiilitekstiäkin kuin silloin monta vuotta sitten. Löysin jopa yhden jonka kanssa tuli yritettyä tavata livenäkin.

Kun ensimmäisen kerran selasin treffejä, tarjonta vaikutti valheellisen "uudelta" kun ei tiennyt kuka on ollut siellä vuosikaudet pyörimässä . Luulin että vuosien aikana olisi treffeillä enemmän vaihtuvuutta. Oikeassa elämässä tuntemani sekä miehet että naiset ovat löytäneet parisuhteen sellaista hakiessaan, jotain kautta. Tekevätkö nettitreffit ihmisistä nirson? Vai onko he pariutuneita mutta jäävät treffeille "testaamaan"? Vai onko naisia nettitreffeillä liian vähän? Oletteko naisia etsivät henkilöt huomanneet että naisetkin pysyy samana vuodesta toiseen, kun itse olen selannut vain miehiä? Mikä on se mikä saa samat naamat jäämään treffeille vuodesta toiseen? :/ ja missä uudet miehet ovat? Eikö nettitreffit ole enää suosittu tapa yrittää tavata kumppani?

12

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljainenhaamune

Yliarvioinko tosiaan ihmisten älykkyyttä ja mielikuvitusta? Vissiin..

Vaikea silti yrittää saada kiinni tuosta logiikasta. :D
      Aivan kuten sinä olet ollut pois "markkinoilta" niin samoin ovat voineet olla he muutkin, mitkä silloin aikanaan näkyivät treffeillä. On voinut olla parisuhdetta, tapailuja ja suhteen alkuja mutta ikävä kyllä ne eivät ole syystä tai toisesta sujuneet. -> siispä päätyneet takaisin nettiin.. Yksinkertaista? Eikö?
      Aika paha luonnevika näyttää vaivaavan ja ehkä hivenen jopa ylimielinen asenne muita sinkkuja/eronneita kohtaan.

Minustakin piakkoin voi jotkut asennevammaiset päätellä (jos naama muistuu) olleeni jo peräti 10 vuotta treffeillä roikkumassa.. Vaikka välissä on 9 vuoden avioliitto, joka kariutui vastoin toiveitani.

Kannattaa opetella ajattelemaan erilailla eikä het alkuun muista ilkeästi. ;) Voihan joku ollakin ollut jatkuvasti netissä mutta silloin vain ei ole tuuri ollut hänen puolellaan ja se on surullista. Ehkä onni löytyy kuitenkin joskus.. Meille "roikkujillekin"! Huh..

• ihmetystä

Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa.Olen monesti miettinyt,että onko kaikki edes elossa enää,kun minkäänlaista liikettä ei näy.Luulisi,että jos on parisuhteessa vuosia,niin siksi aikaa poistaa profiilinsa ja jos tulee takaisin,niin olisi laittaa uusi kuva ja uutta tekstiäkin.Aiheellista olisi tehdä palstalle jotain toimenpiteitä.

• ei.miesten.vika

Miesten on pakko roikkua nettideiteissä pitkään kun kukaan nainen ei anna vastakaikua. Naisten nirsous=vika

• ei-naistenkaan-vika

Ihan sama vika on kyllä miehissäkin. Pari viestiä tulee ja sitten ei enää kuulu mitään vaikka näkee että ne siellä roikkuu koko ajan... Miehet ovat ihan yhtä nirsoja kun naisetkin.

• Niintainäinkö

Ehkä moni niistä miehistäkin on ollut välillä poissa nettideitistä ja nyt palattuaan miettii, että vielä sinäkin olet siellä, etkä ole löytänyt ketään.

• jukkapp

Ei minunkaan ollut tarkoitus viipyä treffeillä,mutta aina,kun löysin sopivan,niin häipyi yhtäkkiä tai poisti ilmoituksensa,kun ehdotin treffejä?Sitten taas samat naiset on pyörinyt vuosia,mutta ei ole minun hakemani kaltaisia. Ei yhtään nättiä leveälanteista,edes seikkailevaa rouvaa? Monta olisi ollut nättejä,kuin enkeli,mutta 18-22v ,mihin muut kaunottaret on hävinnyt,joilla on pitkät hiukset,nätit kasvot,reitevä ja leveähköt lanteet,eikä juoppo. Täällä naiset sallii juomisen miehellä,mutta tupakointi on pahe,vaikka pitäisi olla toisinpäin. Olen antanut sähköpostinikin,enkä tosiaan hae fitnes naista tai kuntosalilla juoksevaa luurankoa,vaan naista,muodokasta,155-175cm. Ehkä se joku päivä ilmestyy,jos ei muualla,niin kaupan kassajonossa,kapakoista en lähde etsiin,kun en harrasta niitä. Kaikki kaunottaret,sp:[email protected] ja en hae maksullista seuraa,niitä tarjouksia tulee joka päivä

• 41v-sinkkumies

Joo, samat naiset nettideiteissä kun 6 vuotta sitten. Ovat vaan vähän lihonneet mutta vaatimukset silti kasvaneet että mies ei saa olla ylipainoinen, eikä työtön vaikka naiset itse ovat sairaita, on kaikenlaista mielenterveys ongelmaa ja muuta.

• ExTreenDeittailija

Ettei me vaan tapailtais? Joo itse olen vuosia roikkunut nimenomaan suomi24.lla ja tampereen seudulla ihan vaan siitä syystä että naisille hyvin harvoin kelpaa vaikka olisi kuinka asiat elämässä mallillaan ja jopa yhteisiä arvomaailmoja naisten kanssa joille viestin laittaa. Sanotaanko näin että 99 prosenttia niistä tamperelais naisista joita lähestyin ei vastanneet viesteihin mitään ja se yksi prosentti että ei kiinnosta. Olen kuitenkin seurustellut tässä välissä muutamaankin kertaan ja ollut pois deiteiltä mutta jutun päätyttyä tullut takaisin. Monen silmissä siis olen roikkunut siellä vuosia kun olen laittanut piilotetun profiilini takaisin.
      Ja mitä niihin naisiin tulee vastaavasti niin samat naamat siellä vuosia roikkuvat. Ihmettelen että miksi koska ovat kyllä ihan vetävän näköisiäkin osa ja tilastojen mukaan viestitkin vaihtuu sadoissa jopa tuhansissa lukemissa joten aikaakin siellä käyttävät mutta eikö vain kelpaa kukaan ja testaavat pelkkää vetovoimaansa. Yleisemmin jos palstalle tuli uusi nainen hän vietti siellä aikaa viikon kaksi ja poisti profiilinsa eli ilmeisesti löysi jonkun.
      Joo itsekin viisi vuotta sitten tapailin yhtä jonka löysin muuta kautta mutta juttu loppui ilman mitään ihme syytäkään. Hän löysi minut uudestaan suomi24.lta ja aloimme tapailemaan. Hauskinta sinällään että tarina on lähes identtinen kertomasi kanssa ja epäilisin tekstiä hänen tekemäksi mutta kun katson päivämäärää ja kellonaikaa niin ollaan molemmat nukuttu viime yönä silloin tiiviisti toistemme kainalossa joten aikakaan ei viittaa hänen nettikirjoitteluun mitenkään. Ja enään en ole siellä roikkumassa sinun kiusaksikaan edeltämainitusta syystä. Tosin olen varma että olet yksi niistä jotka kanssa katsoivat pelkän kuvan ja totesit että "ei oo kemiaa ja tuolle en ainakaan vastaa"

• weiopwiopek

Olethan sinäkin siellä taas... Moni muukin heistä on välillä saattanut olla parisuhteessa/parisuhteissa 1-5 vuotta, ja palanneet takaisin siitä positiivisesta syystä, että aiemminkin löysivät sitä kautta kumppanin. Vaikka siis edellinen suhde olisikin vuosien päästä kariutunut, kuten sinullakin, niin se ei ole syy hylätä nettideittailua.

Minä olin nettideiteissä aikoinaan ikuisuus sitten, ja löysin suhteen joka kesti 3 vuotta. Tuon jälkeen olin pari vuotta jälleen nettideiteillä sinkkuna, ja löysin nykyisen mieheni. Yhteiseloa nyt takana 5 vuotta. En usko että eroamme, mutta jos joskus niin kävisi, niin tulevaisuudessakin kokisin nettideittailun parhaana vaihtoehtona löytää kiinnostava kumppani.

Nirso minä kyllä olen, netissä tai sen ulkopuolella. Siksi nykyisen puolison löytymiseen menikin se pari vuotta.;)

• 24vMies

Suurin osa kelle olen viestiä laittanut ei ole vastannut mitään. Lisäksi niistä jotka vastasivat(2 kpl) ei kuulunut ekan kahvittelun jälkeen mitään ja molemmat poistivat tunnuksensa... Samat naamat siellä naisillakin on ollut nyt 3 vuotta, varmaan sama kuin miehilläkin että etsitään kuuta taivaalta.
      Kai sitä joku liekki palaa tuon suhteen että jaksaa toivoa että joku sinne tulisi.
      Ei kuitenkaan iso vaiva käydä muutama kerta vilkaisemassa viikossa profiiliaan.

• sinkkumies333

Minä olen ollut sinkkuna kohta 2 vuotta, eikä käy mielessäkään laittaa profiilia mihinkään deittipalstoille! Kohtaan ihmisiä livessä ja niitä kohtaamisia syntyy varsin usein ja luonnollisesti. Olen siksi edelleen sinkku, koska ei kiinnosta mikään parisuhteilu ja ystäviä on löytynyt ihan live-elämästä.

• Kohta 8 vuotta takana yhtäjaksoista nettitreffeillä pyörimistä, sivusto vain vaihtunut muutamaan otteeseen, ja aika usein törmää samoihin naamoihin.
      En sanoisi itseäni nirsoksi, jotkut kriteerit tosin löytyy. Ongelma on se etten täytä naisten kriteereitä ja vaikka muutama sopiva löytyisikin, niin he eivät vaan kiinnostu minusta. Sinkkuna olen ollut koko ikäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3125
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1314
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1283
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe