Mustalaiset kunnioitti vanhusta raiskaus ja ryöstö

femakkossuvakit

"Tapahtumat saivat alkunsa lokakuussa Hangossa, kun 16- ja 19-vuotiaat miehet saapuivat yöaikaan uhrin ovelle vaatimaan alkoholia ja tupakkaa. Mies pyysi nuorukaisia häipymään, eikä avannut ovea. Uhrin kertomuksen mukaan hän ojensi nuorukaisille tuuletusikkunan kautta viskipullon, jotta he poistuisivat paikalta.

Tämä ei kuitenkaan yöllisille vieraille kelvannut. He mursivat lukkopesän uhrin ovesta.

Sisälle päästyään miehet kaatoivat uhrinsa eteisen lattialle. Toinen miehistä löi uhria nyrkillä päähän, toinen potki vatsaan. Väkivallalla uhaten he saivat uhrin kertomaan pankkikorttinsa tunnusluvun

19-vuotiaan Linus Manuel Lundbergin katsottiin syyllistyneen ryöstöön ja maksuvälinepetokseen. Lundberg sai kahden vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeustuomion, ja hänet passitettiin vankilaan suorittamaan rangaistustaan. Tuomiossa otettiin huomioon myös jäännösrangaistus, joka Lundbergillä oli kontollaan aiemmasta rikoksesta.

Hän oli päässyt ehdonalaiseen vapauteen kymmenen päivää ennen Hangon tapahtumia.

Mukana ollut 16-vuotias kertoi olleensa tapahtumien aikaan humalassa. Käräjäoikeus katsoi hänen syyllistyneen nuorena henkilönä tehtyyn ryöstöön ja maksuvälinepetokseen. Lisäksi hänen katsottiin kuljettaneen kulkuneuvoa oikeudetta nuorena henkilönä. Käräjäoikeus tuomitsi hänet vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.

Uhrin kertoman mukaan 16-vuotias oli hänelle entuudestaan tuttu, koska tämä oli aiemminkin käynyt varastamassa häneltä tavaraa."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612272200045531_uu.shtml

Tämäkin aloitus sensuroitu.

10

2094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femakkosuvakit

Tämähän on sama tapaus missä työnsivät myös harjanvarren vanhuksen peräsuoleen eli selvä raiskaus. Jos kyseessä olisi ollut nainen ja tekijä suomalinen mies, tuomio olisi ollut pelkästä raiskauksesta vähintään 4 vuotta vankeutta, mutta suomalaisille miehille akat tai vähemmistöt saa tehdä mitä tahansa, raiskausta ei edes mainita koko tuomiossa.

• Timo3T

Ei o sama tapaus!?
        Tosta tuomittiin 18-vuotias Robert Rainer Svart!

• mainekaaloja-hänkii
        Timo3T kirjoitti:

Ei o sama tapaus!?
        Tosta tuomittiin 18-vuotias Robert Rainer Svart!

Mitenköhän "Virvelinvapa-Roopertin" aika on kivitalossa mahtanut kulua?

Kävikö pikaisesti kääntymässä kongilla vai vietiinkö suoraan liskopuolelle?

• näköjään

• Sekinvielä

No eikö ne sitten syyllistyneet törkeään kotirauhan rikkomiseen ollenkaan?
      Jos minun oveni lukko murretaan ja sisään tulee manneväkeä
      niin he syyllistyvät kotirauhan rikkomiseen ja minä syyllistyn kotini puolustamiseen rikastuttamiselta.

• Jooppelis

HahahahahhaHHhahah ei kyllä oo mustalaisia tunnen molemmat kyllä

• Valheita-päästelet

Jos tyypin nimi on "Linus Manuel Lundberg", niin siitä voi jokainen tehdä oman johtopäätöksensä ja olla uskomatta netissä esiintyvää nimetöntä "tuttuvaa".

Ja mustalaisia ne on myös "puolikkaat" ja "vartit", ei se verenperinnöstä minnekään katoa vaikka kaaleen kieli ja heimotavat olisikin jo täysin vieraita.

• kgofigfjg

Viime sunnuntaina soitti kansanradioon joku nainen, joka melkein itki, miten ihania ja vanhuksia kunnioittavia ja auttavia ihmisiä romanit ovat. Suomen yhteiskunta vain ei muista kiittää vanhuksia kunnioittavasta käytöksestä näitä hyvä ihmisiä.

• xsdhvgbhj

Taisi valehdella.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe