Varattu mies antoi pusun otsalle?

enymmärränyt

Meillä on töissä eräs (ihana) mies, jota en näe kovin usein työpaikallani, ja jonka kanssa flirttailemme/härnäämme toisiamme aina nähdessämme...

Noh, meillä oli firman juhlat ja ko. mies antoi jossain vaiheessa iltaa pusun otsalle, millaisessa tilanteissa miehet yleensä pusuttelette naista otsalle? Voiko otsapususta päätellä jotain... Myös useita kertoja talutti minua alaselästä kiinni pitäen. Olen niin ymmälläni ko. ihmisen käytöksestä...

17

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestöistäsi

      Haluan vain panna sua, eikä muuta.

    • miestöistäsi

      Haluan vain härnätä sua, en mitään muuta.

    • 2110

      No, suutele sinä huulille ja katso mihin se johtaa. Pahinta mitä voi seurata on "Minä olen jo shuteessa".

    • Teekutentahdot

      Ei varattu suutele toista naista mitenkään eikä pidä kättään toisen iholla. Mitä et ymmärtänyt selkeästi hakee seksiä. Pidä varasi saat töissä helposti " jakarin maineen jos alat varatulle antamaan. Muista että sillä pitkän ajan vaikutus sinuun ja sinun maineeseen. En suosittele haarojaan aukaisemaan tuolle varatulle. Pysy kaukana siitä ja ole kunnon nainen. Nuo kakkosnaisen maineet eivät ole oikein mairittelevia.

    • enymmärräen

      Oliskin noin yksinkertasta... Itse olen tietenkin mennyt ihastumaan ko. mieheen jo aikaa sitten, en vain pysty olemaan ajattelematta häntä. Mies minua useamman vuoden vanhempi, kuitenkin alle 10vuotta. Ja siksi en vain osaa lukea häntä, ja käytöstään.. Pusukin tuli niin yllättässä tilanteessa. Ja ei, mies ei edes yrittänyt saada seksiä ko. iltana, tai sitten olin liian humalassa.

      • Potentiaali

        Jos olet ihastunut niin katso sopiva päivä seksin suhteen. Tee hänelle lapsi. Silloin et ole jakari vaan yh. Ja sillä on iso ero. Miehelläkin on aikaa 9kk miettiä miten elämänsä järjestää.

        Olisin mielelläni tuo mies mutta en taida olla hän.


    • katosvaan

      Yleensä naista suudellaan otsalle siinä vaiheessa, kun hän on kuollut ja makaa arkussa.

    • Leikkiävaan

      Minusta kuulostaa siltä että hänellä varmaan jotain tunteita onkin, mutta ei halua mennä härnäämistä ja viatonta suukkoa pidemmälle.

      Hän voi siis hyvinkin olla ihastunut, mutta jos haluaisi pettää kumppaniaan niin olisi varmaan tehnyt paljon muutakin kuin suukottanut otsalle.

      • xxxcccvvv

        Ai että vieraiden naisten otsalle suukotteluko ei ole pttämistä. Vaaditaanko siihen penetraatio vai kuinka?


      • Pelkkäsuukko
        xxxcccvvv kirjoitti:

        Ai että vieraiden naisten otsalle suukotteluko ei ole pttämistä. Vaaditaanko siihen penetraatio vai kuinka?

        Eiköhän jokainen pari määrittele pettämisen ihan omalla tavallaan. Jotkut asiat satuttavat myös enemmän kuin pettäminen.


      • perusjutut

        Kyseessä on esileikki. Ensin suukotellaan, sitten myöhemmin pannaan kunhan pannu on ensin tarpeeksi kuuma.


      • enymmärränyt
        perusjutut kirjoitti:

        Kyseessä on esileikki. Ensin suukotellaan, sitten myöhemmin pannaan kunhan pannu on ensin tarpeeksi kuuma.

        Pannu taitaa olla jo kuumana, liian kuumana :(. Mies vain ei tätä tiedä... Enkä uskalla näyttää/kertoa fiiliksiäni.


    • pettäjäsiatjasiattaret

      On varmasti tosi ihana mies kun varattuna pussailee muita naisia.

    • filoso

      Mitä erikoista tuossa ette ymmärrä...
      Mies tykkää susta ja antaa merkkiä siitä. Täällä yritetään tehdä asioista liian vaikeita. Eikö varatulla ole oikeutta kokea tunteita ja näyttää niitä?

      • Enymmärräen

        Eli mielestäsi miehet eivät suukota naista, mikäli nainen on yhdentekevä?

        Olisikin näin. Itse en ota miehestä selvää...

        T:aloittaja


    • filoso

      En usko että mies suukottaisi naista jos tämä on yhdentekevä. Hän halusi sinun kokevan jonkinlaisen tunteen häntä kohtaan ;) Jos mä antaisin pusun naisen otsalle niin taatusti sen taustalla olisi ajatus että haluan naisen kokevan minun välittävän hänestä. Ja nyt on sinun vuorosi tehdä siirto ;)

    • ivebeenthere

      On selvästikin sinusta kiinnostunut, mutta mitä sekään tarkoittaa. Kenties kaipaa sähköistävää flirttiä, no se selviää aikanaan mitä tuleman pitää. Ihanan säkenöivää tuollainen tilanne, parasta mitä voi olla. Mieti, mihin itse olet valmis. Jotkut varatut halauvat flirttisuhteen, jotkut seksiäkin. Jotkut tietävät jo valmiiksi, etteivät tule jättämään puolisoaan, vaikka pelaavatkin muiden kanssa. Jotkut varatut taas ovat valmiita heti heittämään vakisuhteensa sivuun ja hyppäämään uuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe