http://mvlehti.net/2016/12/27/anne-bernerin-esittamaa-suomalaisautojen-satelliittivalvontaa-on-valmisteltu-taustalla-vuosikymmen/
Jorma Ollilan työryhmä on satelliittiseurantaehdotuksen takana. Myös yritysmaailmasta Ollilan ja Bernerin väliltä löytyy yhteys.
Liikenneministeri Anne Berner, joka sai Suomen kansalaisuuden vain päivää ennen, kuin ilmestyi ehdokkaaksi Juha Sipilän luotsaaman keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi viime vaaleissa, ehdottaa autoilijoille maksua teiden käytöstä.
Ehdotuksen on alunperin työstänyt Nokian entisen johtajan Jorma Ollilan johtama työryhmä. Jorma Ollila on ollut aktiivinen julkisuudelta suojassa toimivassa Bilderberg-ryhmässä vuosikausia.
Bilderberg on globalistien yhteistyöryhmä, jossa etsitään keinoja hyväksikäyttää resursseja globaalien toimijoiden hyväksi.
Vuonna 2007 Ilta-Sanomat uutisoi, että yritys nimeltä Aplicom tuo markkinoille ajoneuvojen telematiikkasovelluksiin suunnitellun monikäyttöisen ja avoimen Aplicom A1 -telematiikkalaitteiston
“Ajoneuvotelematiikan palveluiden tarjonta ja kysyntä kasvavat nopeasti. Uskon, että kymmenen vuoden kuluessa kaikissa eurooppalaisissa autoissa on telematiikkalaite.”
“Aplicom tavoittelee merkittävää osaa tästä markkinasta”, totesi Aplicomin toimitusjohtaja Vesa Helkkula tiedotteessaan vuonna 2007.
Aikataulun mukaan edetään, sillä liikenneministeri Anne Berner tekee esityksen autojen seurannasta kevään 2017 budjettiriihessä, ja jos esitys hyväksytään, hanke on vain asetusten muotoilua ja toimeenpanoa vaille valmis.
Talouselämä kertoi vuonna 2013, että yrityksistä koostuva Panda-ryhmä kaavailee pääosaan Suomea PERÄTI 6,8 sentin kilometrimaksua!!!.
Talouselämän mukaan maksu tarkoittaisi keskivertoauton verorasituksen moninkertaistumista.
“Ryhmän ovat alkujaan perustaneet Pohjola, Aplicom, Nokia, Destia ja Helpten. Myöhemmin siihen on liittynyt Taipale Telematics. Ryhmää kutsutaan PANDA-yhteistyöryhmäksi”, kirjoitti Talouselämä 4. syyskuuta 2013.
“Hallituksen ministereistä liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner (kesk) on aktiivisin yritysmaailmassa. Kaupparekisteritietojen mukaan Bernerillä on ministereistä eniten sidonnaisuuksia yrityksissä.”
“[…] Berner istuu Vallila Interiorin osakkuusyritysten hallituksissa.”
“Yksi tällainen yritys on liikkeenjohdon konsultointia harjoittava Fembition Oy. Vallila Interior omistaa Fembitionista 50 prosenttia. Kaupparekisterissä Berner on merkitty yrityksen toimitusjohtajaksi sekä hallituksen jäseneksi. Fembitionin hallituksen puheenjohtaja puolestaan on viestintäkonserni Milttonin perustaja Mathias Järnström.”
“Miltton tunnetaan muun muassa siitä, että se on erikoistunut lobbaamiseen ja yhteiskunnalliseen viestintään. Viime vuosina yritykseen on rekrytoitu liuta poliitikkojen entisiä avustajia.”
“Miltton on tehnyt töitä muun muassa Finavialle, jonka johdannais-kohun keskellä ministeri Berner on. Miltton Groupin osakas ja hallituksen puheenjohtaja puolestaan on Nokian entinen toimitusjohtaja Jorma Ollila.”
Suomea ei johdeta demokraattisesti, vaan Suomea johdetaan täysin epädemokraattisesti ja kansan tahdon ulkopuolelta ja vastaisesti.
Kun Anne Berner on tuhonsa Suomen politiikassa tehnyt, hän luultavasti muuttaa kaksoiskansalaisuutensa turvin Sveitsiin turvaan suomalaisten vihalta.
Suomesta on tehty ikään kuin yritys, jonka tarkoitus on rutistaa kansalaisista joka euro ja sentti verenimijäyritysten ja -organisaatioiden tileille veroparatiiseihin, kansan omasta hyvinvoinnista piittaamatta.
Juha Sipilä näyttää pelaavan EU:n, sukulaistensa ja uskonveljiensä pussiin.
Hänen luottonaisensa hallituksessa, Anne Berner, näyttää pelaavan kattavan yritysverkostonsa pussiin.
Petteri Orpo näyttää pelaavan vaimonsa matujen palautuksista valittavan lakifirman pussiin.
Timo Soini näyttää pelaavan omaan ja PS:n säätiön pussiin.
Ja niin edelleen. Yksikään ministeri tuskin on puhdas jonkun pussiin pelaamisesta.
Kuinka pitkään suomalaiset hyväksyvät tätä järjetöntä kuppaamista ja hyväksikäyttöä omien kansalaisten hyvinvoinnin kustannuksella, jää nähtäväksi.
Anne Bernerin esittämää suomalaisautojen satelliit
24
486
Vastaukset
- mistäsitärahhootullooo
Hyvä että poistu verot ihana nainen tuo verneri
- 74848484
Mikäs siinä. Ne jotka ajaa eniten, maksaa eniten. Reilu peli.
- Verolle_pantava_Berner
Entä kun joutuu työnsä vuoksi ajamaan vaikka vain 20 tkm vuodessa. Se tekisi 6.8 sentin kilometriverolla 1360 euron laskun.
Eipä kuulosta reilulta peliltä pienituloisille. - MRxTku
Reiluahan se on että maksetaan siitä mitä tekee.
Aivan yhtä reilua on myydä nämä Suomen kansan maksamat ja tekemät tiet sijoittajille kun suomen valtio ei osaa tätä rahaa kunnolla käyttää (kuin virkamiesten lisäämiseen ja omien palkkojen nostoon).
Jospa sitten nämäkin ulkomaiset sijoittajat alkavat arvostamaan meitä kun maksamme heidän voittonsa... - tiisseli
Voi idioottia. Se on kuule niin että jopa nyt eniten ajavat maksavat eniten veroja.....sitä on kato tuossa menoveessä vähän veroa
- IHMETOUHUA
JA SAMALLA ANNETAAN VEROVÄHENNYKSIÄ TYÖMATKAKULUISTA JA TOISELLA KÄDELLÄ VIEDÄÄN!
- veromaksaja
niinhän ne tekee nytkin ne jokka ajaa eniten maksavat polttoaineesta veroa eniten?olipas tyhmä havainto?täytyyhän muistaa että sipilän uskon veljet luksus asuntovaunuineen saa kovan kolahduksen verosta kun kotimaan automatkailu taitaa loppua kuin seinään,ja sipilän piti niin kovasti tukea yritys toimintaa minkä joku hölmö vielä uskoikin.ainut mitä se tukee on oman suvun hyvinvointi?pakolaisillekin lupasi talonsa käyttöön ja niin söi sanansa? mikään ei ole niin kiero kuin uskovainen poliitikko hyviä esimerkkejä sipilä ja soini, joku hölmö on nuo tuonne äänestäny joten olkaa äänestäjät tyytyväisiä tätähä te olette halunneet.
- lkajdfa
Kuka enää Suomessa esim. kesälomamatkailisi, jos omalla autolla liikkuminen ulkomailla tulisi todella paljon halvemmaksi.
Tosin tähänkin valtiolla on varmaan suunnitelma valmiina: autolauttavero, eli jos viet autosi autolauttaan, tarkoituksenasi vältellä Suomen korkeita liikkumisveroja, valtio ottaa sen sinulta kyllä, autolauttaverona.- berberia
Nii ja tämä kilometripohjainen verotus jonka hinta on jopa 6,8senttiä/kilometri että autoilijaa odottaa joka vuosi tuhansien eurojen lasku kilometriverosta
- MISTÄÄNEIVÄTMAKSA
JA VIRON POJAT JATKAA EDELLEEN SIIPEILIJÖINÄ KOTOSUOMESSAMME!
- ptr60
Kovapa on kiire kaupata verorahoilla rakennetun tieverkon rahastusoikeus, voitaisiin ottaa käyttöön jo 2018.
- p.e.n.t.t.i
Pääasia että väliaikainen autovero poistetaan, ketään ei kiinnosta normiduunarin liikkeet autollaan vaikka ajaisi huoratalosta toisen huoratalon kautta kasinolle ja sieltä alkon ja pornokaupan kautta kotiin.
6.8 senttiä kilometri ei ole edes paha esim 20000km verovapaasti hankitulla dieselillä ajavalle kun huom ajoneuvoverokin todennäköisesti poistetaan samalla- ahuhpentti
Voinhan sen noinkin ajatella mutta se kannattaa muistaa se asia että se autovero on siinä sun uudessa diesel kinnerissäsi jotakin 5000euron luokkaa, mutta näköjään olet täysi idiootti 6,8senttiä/kilometri niin ajoneuvoverosi olisi luokkaa 1360euron/vuosi jos ajat 20000km 5vuotta ja olet maksanut kilometriveroina enemmän kuin kinnerisi autovero olisi ollut.
- paviaanieitajuu
Höpönassu palstapaviaani ei osaa näemmä laskea, Mihis se ajoneuvovero tästä laskelmastasi jäi ?se kun poistetaan siinä samalla , nykyisillään verot on helposti 700 - 1200€ / vuodessa vs. esim tuo uuden systeemin 1360€ minkä laskit. Kumpi systeemi parempi ostaakko uusi auto 10t € halvemmalla ja maksaa vuodessa muutama satanen enempi vaiko ajella sillä vanhalla paskalla ja mumista hihaan kun ei sitä autoveroa koskaan poisteta HÄ?
- eipaljonauta
niin kauan kun tässä maasa töitä teen niin koskaaan ei ole varaa uutta autoa ostaa!
- Kevytöljyn.katku.hyi
Dieselit kielletään kokonaan, se on ihan oikein.
- herra.pipilä
Totuus Anne Berneristä?
http://mvlehti.net/2016/12/30/paivan-kuva-anne-berner/ - fdgdfhhdfj
Ajatelkaapa tätä. Jos emme saa noita maanpettureita kuriin (ja vastuuseen), vaan he myyvät meidän tiemme ulkomaille, maaseudun tiestöllä ei ole kovin paljon lypsettäviä. Joku voi siis ostaa nuo tiet hyvin pieneen hintaan. Sitten he päättävät, ettei näillä teillä lypsy kannata ja he 'luopuvat' noista teistä. Hehän voivat vaikka istuttaa metsää niiden tilalle. Kuinkas sen estämme ja missäs sitten ajamme? Ja ne kuitenkin ovat MEIDÄN teitämme. Meidän omaisuuttamme. Meidän maksamiamme teitä meidän käyttöömme. Kohtahan nuo maanpetturit varmaan myyvät talomme altamme ja meille jää vain velvollisuus maksaa aikaisemmin omistamissamme taloissa asumisesta. Näin omistusoikeus siirtyy vain valtiolle ja suurfirmoille, ja valtio ei siinä mallissa ole kansa, vaan jotain muuta.
JOS tarkoitus olisi VAIN vähentää liikkumista ja laittaa vilkkaimpien teiden käyttäjät maksamaan, niin jonkin maksusysteemin voisi ottaa käyttöön pääkaupunkiseudulla. Siellä asuvien autoihin lisämaksu, tai tietulli sinne johtaville teille, tai joku muu keino. Ja koska katsastaja ottaa kerran vuodessa ylös ajetut kilometrit, on turha valehdella, ettei muka tiedettäisi velottaa kilometreistä ihan nykyvalvonnallakin.
Jos jo nyt kerätään autoveroilla moninkertaisesti se määrä, mikä käytetään tiestön kunnostamiseen, niin minne ne ylimääräiset rahat nyt menevät? Ja miten monta kertaa yli tarpeen noita rahoja halutaan kerätä?- sotilaspassipaloi
Niinpä itse olen tehnyt päätökseni että kerta meillä on suomessa tälläisiä maanpettureita hallituksessa. Niin poltan sotilaspassini ja sodan tai muun kriisin tullen käännän selkäni tälle maalle ja hyppään vihollisleiriin,
- rikollispomo
Meetkö Sveitsiin niin kuin Berner?
- iduaaa8
Ehkäpä bernerin virka-auton kuljettajan kannattaa olla jatkossa erityisen valppaana ettei vaan löydä itseään ja berneriä virka-autonsa kanssa metsästä
- OSTAMALLAVAIKUTAN
sen jälkeen kuin bernerin aivopieruja on tullut julkisuuteen olen laittanut OSTOPOIKOTTIIN BERNERIN TUOTTEITA!saampahan paremman mielen!
- hullun.horinayhtiö
Berner heti ulos ministerin pestistä! Tulee liian kalliiksi kansalaisille ja Suomen valtiolle. Suomi velkaantuu yhtiöittämisen kautta. Kansalaiselle työmatkat käyvät kalliiksi, mutta yhtiöin tuotot valuvat sipilöiden, bernereiden ja veroparatiisiyhtiöiden taskuihin. Autoveron poistaminen ei lohduta niitä, joilla jo auto on. Autoverohan on jo maksettu eikä sitä tultaisi hyvittämään.
- pernerin_missio---
Pernerin MISSIO hallituksessa on järjestellä kivoille globalistikavereille lihavat businekset veronmaksajien rahoilla ja sitten kun tämä rahastusprojekti on toteutettu ko. rautarouva matkaa takaisin Sveitsiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859