Kelpaisko teille tatuoitu nainen?

Pillujen-asiantuntija

58

2836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tatuointeja kaikki naiset aina käyttää karkoittaakseen miehet.

      • Anonyymi

        Poikaiseni, meittiöspä kumpi karkottaa miestä kauuemmaksi, sheivattu vihhu vai tatskattu naama?


      • Anonyymi

        Näin on ja samalla itsekkyyden mittari. Ovat monet itseään täynnä ja vaikeasti käsiteltäviä, kun pitäisi aina vaan miellyttää heitä?


    • Ei todellakaan.

      • Uskon, että sinullekin kelpaisi suomalaisista kavereistani kaikkein suosituin, joka on mm. sanonut tapailevansa vain "tosihotteja" miehiä, ja joka on kehunut että myös raskausaikanaan hänen ympärillään pyöri jatkuvasti miehiä. Hänellä on kuitenkin muutamia tatskoja, mm. lastensa nimet ja syntymäajat.

        Itselläni ei ole tatuointeja, joten vastaukseni ei johtunut siitä. :) Ja voin samaan hengenvetoon kertoa, että se tatuoimattomuuteni ei ole auttanut miesmarkkinoilla yhtään, kuten vastaavasti tatuoinnit eivät ole yhtään vähentäneet sen suosituimman kaverini suosiota. Joten se on loppupeleissä kyllä yks hailee onko naisella tatskoja vai ei, yleinen kauneus ratkaisee enemmän.


    • kuumia

      Juu. Tatskat on kuumia. Silloin kun ne on kuumia... :P

      • puumiako

        Jep. Mut ei puumia.


    • 5plus13

      Kelpaisiko naisille tatuoitu mies?

    • PiirrustuksetPaperille

      Tatuoinnit varsinkin naisella kertoo sellaisesta arviointikyvyn puutteesta ettei todellakaan kelpaa.

    • Rumasinkkumies-

      Ei tuolla viidakossa haittaa jos naama tatuoitu. Tuskin ne käyvät yleisissä prismoissa ruokaostoksille.

    • dasfwerar

      En tykkää yhtään tatuoinneista naisella mutta välillä ne tulee yllätyksenä. Kun olet treffeillä naisen kanssa vaatteet päällä niin et edes näe onko hänellä niitä. Vasta kun olet alasti sängyssä niin näet mahdolliset tatuoinnit.
      Viimeksi sai pettyä kun paidan alta paljastui iso tatuointi :(

      • Mutteripäät

        Ja kaiken kruunnaa kun pöksyistä löytyy joku kierretangonpätkä.


    • Ehkä kelpaisi jos on hienoja tatuointeja ja nainen on mukava.

      Valitettavasti tuntemani tatuoidut naiset eivät ole psyykkisesti kovin tasapainoisia, joten mielenkiinnon puuttuminen ei johdu tatuoinneista vaan siitä tasapainottomuudesta mikä on saanut ne tatuoinnit ottamaan.

    • crux

      Kelpaisi ehkä, mutta eihän se mikään plussa ole. En minä ainakaan keksi yhtään hyvää syytä ottaa tatuointia. Jos kyse on jonkin ajatuksen taltioimisesta iholle, niin turhan paljon ihminen arvostaa sen hetkistä ajatusta ja turhan vähän jättää kasvuvaraa tuleville ajatuksille. Jos kyse on pelkästä koristautumisesta, niin se taas on pinnallista ja tatuointien tapauksessa epäonnistunutta. Hienoa tatuointia ei ole olemassa, on vain rumia ja vähemmän rumia.

    • Sinistäjapunaista

      Riippuu tatuoinnista ja naisen ulkonäöstä. Tapauskohtainen kokonaisuus.. Erään kerran ohimennen kehaisin tuntemattoman naisen tatskaa, mihin tämä kohteliaasti kiitti niinkuin hyviin tapoihin kuuluu?

    • Tatuintienpoistobisnes

      Minulla on melko perinteinen näkemys naisista. Hyviä naisten ulkonäköä parantavia tatuointeja en ole nähnyt tähän mennessä. Meillä on töissä nainen joka koristanut ihoaan tatuoinneilla melko runsaasti. Hän on kyllä sen oloinen ihminen että hänen tapauksessa voisin hyväksyä hänet tatuointeineen päivineen, tosi hyvän oloinen nainen, mutta miksi tahtoo tatuoida ihonsa se kysymysmerkki joka täytisi selvittää että miksi, mutta tosiaan jos osoittautuisi niin hyväksi naiseksi kuin miltä vaikuttaa niin hänen tspauksessaan tatuoinnit eivät ongelma, kiinnostaa. Tosin äitini olisi varmasti aivan kauhuissaan.

      Siis ei minulle erityinen suositus tai lisäpisteiden tuoja nuo tatuoinnit. Tärkeintä on kuitenkin ihminen jos oikeasti alkaa kiinnostumaan.
      Mutta mistä lie kumpuaa tuo halu sotkea pysyvästi kaunis naisen vartalo.

      Täytyy sanoa että vanhat tatuoinnit aivan hirveitä .

      Olen aika varma että tulevaisuuden bisnes on tatuintien poisto.

    • Hcf88

      Tottakai kelpaa Tatuoitu nainen on sexykäs

    • 2321123132

      Riippuu kokonaisuudesta, mutta ehdoton miinus ainakin. Joku pieni huomaamaton voi olla ok. Kuitenkin yleensä taitaa olla joku pirun iso ruma "siisti" tatuointi, johon liittyy joku tosi syvällinen stoori (sen stroorin voi kertoa myös muuten vaan?).

    • panomies.myöskin

      Ei kiitos minulle.

    • pölöjä

      Ei kelpaa. Olen heteronainen.

    • 1217

      Kysy joskus kelpaako täällä olevat tatuoidulle naiselle, saisit nähdä moniko valehtelis et kelpais. :D

    • EdesUnissa

      Tatuointiko se määrittelisi kelpaako nainen vai ei ? Ainakin toistaiseksi ovat kelvanneet, mutta en ole pois ajanut tatuoimattomiakaan.
      Taidan olla liian vapaamielinen kun kelpuutan lisäksi punapäät, brunetit ,blondit ja jopa aivan mustahiuksiset. Lisäksi olen maannut viiden eri "uskontokuntaa" olevan naisen kanssa, vaikken itse usko mihinkään Jumalaan. Jopa työttömän olen kelpuuttanut.
      Jotkut aloitukset saavat minut ärsyyntymään. Ne ovat sellaisia joissa ihmisen kelvollisuus yritetään määritellä ulkoisten tekijöiden kautta. Lukutaito on etu naiselle, muttei ehdoton vaatimukseni jos on hankkinut ymmärryksen elämästä jotenkin muutoin.

    • Riippuu naisesta..

    • Anonyymi

      Ei tosiaan kelpaa.

    • Kyllä kelpais. Niin tatuoitu nainen, kun mieskin. Ei mua häiritse tatuoinnit, jos ne ei ole jotain voimmakkaan aatteellisia, kuten hakaristit tms.

      Tai jos nyt on pärstä kuvien peitossa, niin ehkä kestäs hetken tottua. Mut onhan mullakin tatuointeja, joten tietysti toisellakin saa olla. Ei kuitenkaan täydy olla. Miten itse tykkää itseään koristella ja kehossaan viihtyy.

      En ole silleen lahkolainen missään asiassa, et jos mulla on niin toisellakin täytyy olla, mutta tietysti saa olla.

      Nyt hyvät yöt.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa, tuollainen ihminen on kuin käytettyä jätettä.

      • Anonyymi

        Mä tiedän että kelpaa sulle ainakin kun otit ton taas puheeksi. Mikä niistä nii harmittaa sinua


    • Anonyymi

      Runsaammin tatuoitu nainen on todennäköisesti enemmän tai vähemmän jännämiesten käyttämä. Ei mitään käytöstapoja, räväkkää käytöstä, todella runsasta alkoholinkäyttöä sekä erittäin suuri mahdollisuus myös laittomiin päihteisiin sekaantumiseen. Mielenterveysongelmia näillä myös usein on ja lapsia useammalle jännämiehelle.

      Ei kiitos.

    • Anonyymi

      jos menee siistimään jotain kaupungin juttuja... ajatteliasin että aika hauskaakin työtä...

    • Anonyymi

      niin en tarkoita mitenkäänj seksimielessä jotain pieni-tissistä naista sinänsä niin...

      sillei vaan niin nooh tietokone näyttä lämpöjä nyt;
      n 24.9 sisä ulko 23.7

    • Anonyymi

      Liittykö näkyviin tatuointeihin huomionhakua, jää ihmisten mieleen ,kun on merkitty..

    • Anonyymi

      minulle varmaankin tosi pitkät sääret ja sellainen.... oottas... paljonko tietokone nyt lämpöjä ulko vain

      41.6 varjossa

    • Anonyymi

      mutta niin ei täsmää aina tuo lämpö koska .....

    • Anonyymi

      jos haluaa mennä nukkumaan oikein pehmeät siloiset sääret tytöllä, jotta nukahtaa huvinkin pehmoisiin.

    • Anonyymi

      niin jooh, joku Vegas, Nevada... katoaa paljon ihmisiä aaivoikke.. vaikka ei olisikään joku pitkäsäärinen kaqunotaqtar..

    • Anonyymi

      hyvä lämpöennätys 47.0 stetta... hy co on olla joku vesipullokinmukana sittenjosjotain ;D

    • Kyllä kelpaa

      • Anonyymi

        Onko pirppiksellä tatuointeja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pirppiksellä tatuointeja?

        On, juuri siksi sanoinkin tatuoidun kelpaavan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pirppiksellä tatuointeja?

        Minulla on musta orkidea tatuoituna oikeaan olkapäähän.


    • Anonyymi

      Pakko myöntää että kertakäyttöön yleensä kelpaa, kunhan hän on nuori, hoikka ja muutoin kaunis, eikä tatskat ole sikarumia. Ilotytöillä poikkeuksetta on tatskoja.

    • Anonyymi

      Oletko ahminut jo viimeisimmätkin hedelmät tai jlookivet pelistä olet syönyt kokonaan ne kai No Moves!

    • Anonyymi

      Hänen pitäisi olla todella hyvä luonne, että kelpuuttaisin?

    • Anonyymi

      Eipä nuo tatuoinnit ole kenenkään tuntemani tatuoidun naisen kelpaamista hidastaneet. Kyllä ne ongelmat ovat ihan muualla kuin tatuoinneissa, jos niitä ongelmia on.

    • Anonyymi

      hauskaa hommaa olisi kai tytöille, jotain siistiä jotain kasveja kuin keva silllä tavoin... kuin joku tyttä oli jossain pensaikossa, kysyinkin: mitä ihmettä oikein teet siellä sinä?

      ..ootas lämpötyiloja voin helposti 27-3 ja 22.7 ulko

    • Huvittavaa millaista ennakkokäsitystä tatuoiduista naisista. Höpö höpö.

      Mulla melkein kaikki työkaverit ovat tatuoituja lihaskimppuja, Niin naiset kuin miehet. Enkä ole huomannut heillä parinmuodostusongelmia.

      • Anonyymi

        Huvittavinta on se, että tatuointien poistamisbisnes on nyt kovassa nousussa. Sellaista palvelua ostavat vain huvittavat ihmiset jotka ovat pilanneet ihonsa ottamalla tatuointeja.


    • No jos nyt ei naama ole täyteen tuutattu piirroksia tai muuten 90% kropasta ole sutattu väreillä, niin sitten ei haittaa. Ja enimmäkseenhän nainen kuitenkin pitää edes jonkin verran vaatteita päällään, niin eipä noita vartalon sarjakuvia jatkuvasti tarvitse ihailla.

      • Anonyymi

        Ihon visuaalinen pilaaminen on vain yksi ongelma. Tatuoinnin ottajalla on myös aivot pilalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihon visuaalinen pilaaminen on vain yksi ongelma. Tatuoinnin ottajalla on myös aivot pilalla.

        Katsotaanpa. Avataanpa asian logiikka auki, niin helpottaa.
        Mun iho on mun ja voin tehdä sillä mitä haluan. Sun iho on sun ja voit tehdä sillä mitä haluat.
        Noin, siinä on logiikka avattuna, joten otetaan askel eteenpäin.

        Sun kohdalla mä en tule narisemaan, että miksi otit tatuoinnin, en edes hiljaa mielessäni. Näemmä kuitenkin itse koet, että sulla on oikeus toimia toisin muita kohtaan, mitä sinulla ei todellisuudessa ole. Tai siis aina saa rutkuttaa, mutta se on yhtä hyödyllistä kuin vastatuuleen kuseksiminen.

        Logiikka avattuna nähdään, että olet väärässä, absoluuttisesti. Helppoa.


    • Anonyymi

      Jollei e ole vaatinut karvoituksen poisnyhdintää

    • Anonyymi

      Tatuoinnnit naisella on todella oksettavia. Lihakunnan leima. Mitä enemmän tatskoja, sen tyhmempi lehmä. Muutenkin osoittaa järjen köyhyyttä ottaa ihoonsa lihaleima, jota ei ilman kirurgiaa saa pois.

    • Anonyymi

      Onko tatuoidut naiset sinulle nenää nyrpistäneet? Siksikö noin ketuttaa? 💩

    • Anonyymi

      On rumia...

    • Anonyymi

      Sillä ehdolla että yksityiskohtaisesti selittää jokaisen tatuoinnin missä ja milloin otettu ja mitä tarkoittaa :D

    • Anonyymi

      ..esim. tatuointi "88" tarkoittaa Heil Hitler, koska 8. kirjain on H :D

    • Anonyymi

      Vai oikein ei EDES kuninkaalle. Mistä lähtien kuningas on ollut se minimitaso, että jos ei edes kuninkaalle kelpaa, niin sitten ei kellekään?

    • Anonyymi

      Parisuhteeseen ei kelpaa huoraleimattu vaikka olisi kaunotar, ilotytöllä saa olla.

      Usein ex-mies on vaatinut huoraleiman ottoa, tai se on otettu ex-miehen kunniaksi, tai se on otettu ex-miehen kanssa koetun muistoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe