On niin outoa, ettei voi digata musiikista esim. Metalli, jazz, soul, blues, klassinen, rock, pop. Suomi neidot on humppakansaa, jotka kuuntelee suomi iskelmää ja hoilaavat sanoja mukana autossa ja wc:ssä istuessaan. Vaikka olen hoitoalalla, herkkä, puhun ja pussaan ei nämä elämäänsä kyllästyneet, kauniita ja rohkeita katsovat naiset kiinnosta. Rakastan ruoan laittoa, mökkeilyä, kirjojen lukua, elokuvia, teatteria jne. Naisille ei riitä, että käy salilla, lenkillä ja huolehtii mitä laittaa nenänsä alle. Olen miehekäs mies 188/92. Voi teitä naiset. Minne jäi elämän intohimo?
59v Motörhead ja rock diggari on out
1
186
Vastaukset
- Ysiad
Musiikkimakuhan voi parisuhteessa olla aivan erilainen, eikä se haittaa. Mutta toisaalta konserteissa käyminen voi olla yhteinen harrastus ja intohimo.
Ehkä voisit löytää samanlaisesta musiikista pitävän naisen juuri konsertista?
Itse juuri eroamassa ja mietin uskallanko lähteä rokkikonserttiin yksin. Naispuolisista ystävistäni ei taida kukaan innostua kun kyseessä on 60-luvun musiikki ( Animals, Ccr jne).
Ja niinhän se taitaa olla olla että useimmat ikäseni naiset ( yli 50-v.) tykkäävät enemmän Jari Sillanpäästä ja Juha Tapiosta kuin heavystä. Mutta poikkeuksiakin löytyy. Älä luovuta vaan jatka etsintää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931