On niin outoa, ettei voi digata musiikista esim. Metalli, jazz, soul, blues, klassinen, rock, pop. Suomi neidot on humppakansaa, jotka kuuntelee suomi iskelmää ja hoilaavat sanoja mukana autossa ja wc:ssä istuessaan. Vaikka olen hoitoalalla, herkkä, puhun ja pussaan ei nämä elämäänsä kyllästyneet, kauniita ja rohkeita katsovat naiset kiinnosta. Rakastan ruoan laittoa, mökkeilyä, kirjojen lukua, elokuvia, teatteria jne. Naisille ei riitä, että käy salilla, lenkillä ja huolehtii mitä laittaa nenänsä alle. Olen miehekäs mies 188/92. Voi teitä naiset. Minne jäi elämän intohimo?
59v Motörhead ja rock diggari on out
1
165
Vastaukset
- Ysiad
Musiikkimakuhan voi parisuhteessa olla aivan erilainen, eikä se haittaa. Mutta toisaalta konserteissa käyminen voi olla yhteinen harrastus ja intohimo.
Ehkä voisit löytää samanlaisesta musiikista pitävän naisen juuri konsertista?
Itse juuri eroamassa ja mietin uskallanko lähteä rokkikonserttiin yksin. Naispuolisista ystävistäni ei taida kukaan innostua kun kyseessä on 60-luvun musiikki ( Animals, Ccr jne).
Ja niinhän se taitaa olla olla että useimmat ikäseni naiset ( yli 50-v.) tykkäävät enemmän Jari Sillanpäästä ja Juha Tapiosta kuin heavystä. Mutta poikkeuksiakin löytyy. Älä luovuta vaan jatka etsintää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011