Profiilini oikeaksi todentaminen

Nainen34v

Täällä monet eivät usko profiiliani oikeaksi.

Keksin, miten pystymme todentamaan kuvani omakseni. Vaihdan profiilikuvakseni sellaisen kuvan, jossa näkyy osa kasvoistani, sekä ennalta sovittu tunniste. Esim. yksi sormi pystyssä, mutta jokin vaikeampi. Kuvanvaihto tehdään niin, että en pysty siihen valmistautumaan.

Minulla on koko päivä tänään menoa, joten vielä en ehdi tätä toteuttaa. Eikö tämä olisi kuitenkin hyvä keino saada selville, olenko minä kuvani henkilö?

Älkää vielä ehdottako, mitä kasvokuvaani tulee, koska nyt en ehdi kuvausta toteuttamaan.

Kivaa päivää kaikille! :)

53

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ifjdskl

Etkö käy töissä?

• ole.huoleti

Haluat siis, että Pertti-setä on sulle kiltti. Eiköhän se ajan mittaan onnistu, jos kerran nainen olet.

• 89dfsuji

Joo kova tarve hänellä todistella pertti-sedälle joka haukkui hänet jo tylsäksi.

• zönggö_off
        89dfsuji kirjoitti:

Joo kova tarve hänellä todistella pertti-sedälle joka haukkui hänet jo tylsäksi.

Pertti-ukki on itse tylsyyden perikuvaätmi.

• viissunnaamasta

Pistä mieluummin profiilikuvaksi alapääkuva? Me keksitään kyllä mitä ja kuinka monta tarviketta/tuotetta työnnät kumpaankin reikään.

• Kirjota tussilla ottaas suomi24 sinkkupalsta ja ota sitten kuva niin että silmät ja kirjotus näkyy..

• BeyondSaving

Who cares, not me.
      Mutta taisikin olla muista asioista kuin todentamisesta kyse.
      Tänne usein tulla pulpahtaa uusi naisihminen, joka aikansa haluaa todistaa olevansa mukava ja nätti (monet varmasti ovat), ja jonkin ajan kuluttua heidät ammutaan alas.
      Älä tuhlaa aikaasi täällä.

• ei-lumihiutaleille

Täällä ei heikot kestä...

• kuka.luulet.olevasi

Ketään ei oikeasti kiinnosta kuka/mikä/millainen olet. Kirjoittele rekisteröidyllä nimimerkillä, kirjoittele vaihtuvalla nimimerkillä. Aivan sama.

Luuletko tosiaan että juttusi ovat jotenkin erityisen kiinnostavia että muut pitäisi saada vakuuttuneiksi että olet mitä/kuka sanot olevasi?

• fkgjjklgdlds

Tarpeetonta ilkeilyä.

• kaakeliuuni
        fkgjjklgdlds kirjoitti:

Tarpeetonta ilkeilyä.

Mutta valitettavan totta...

• ettämitähäh
        fkgjjklgdlds kirjoitti:

Tarpeetonta ilkeilyä.

Mikä tuossa oli ilkeää tai muulla lailla asiatonta?
        Noinhan asian laita nyt vaan on, etkö ole ennen internetiä käyttänyt?

• Ei-kukaan

Näin on asian laita, kukaan ei ole mitään, ihan turha kenenkään itserakkaan pellen kuvitella olevansa joku, taatusti rankaisen välittömästi.

• Awerty

Tylyä mutta Totta.

• Ikis..M

Ihmettelen tuota kohtaamaasi epäilyä siellä toisessa ketjussa. Erityisesti huvittaa pertti-sedän ja eräketun varma näkemys huijauksesta, tosin sen tavallaan ymmärtää kun astuivat naisena esiintyneen tähti-92 nimimerkillä esiintyneen 2-metrisen karpaasiin feikkiin, ehkä se opettivähän liiankin varovaiseksi. Minä puolestani olen vain iloinen jos tulee uusi hyvä kirjoittelija palstalla, on sitten mikä on mutta jos tosiaan haluat todentaa kuvasi oikeellisuuden siinä pitäisi varmaan käyttää vanhaa kidnappaajien konstia eli joku lehti jossa näkyy tuore päiväys samaan kuvaan niin on aika hyvä todennus kyllä minusta, ei tosin välttämätön kun mulle kelpaat ihan tuollaisenakin kirjoittelemaan tänne.

• Isseasiassa minä en kirjoitellut tähden kanssa, hän oli liian tylsä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Isseasiassa minä en kirjoitellut tähden kanssa, hän oli liian tylsä.

Et kovin paljon tosiaan tainnut ehtiä, jäi vaan jotenkin mieleen sinä & eräkettu ainakin jotka lensivät lankaan siinä vedätyksessä, taisi olla muitakin ja olisin saattanut kai itsekin erehtyä jos olisin tähden kanssa "keskustellut", aika hyvinhän se veti sitä rooliaan vaikka minustakin aika pitkäveteinen oli. siksi ehkä olikin niin hyvä kun kirjoitti paljon eikä lyönyt missään "ylitse" tarinoidessaan.

• Ikis..M kirjoitti:

Et kovin paljon tosiaan tainnut ehtiä, jäi vaan jotenkin mieleen sinä & eräkettu ainakin jotka lensivät lankaan siinä vedätyksessä, taisi olla muitakin ja olisin saattanut kai itsekin erehtyä jos olisin tähden kanssa "keskustellut", aika hyvinhän se veti sitä rooliaan vaikka minustakin aika pitkäveteinen oli. siksi ehkä olikin niin hyvä kun kirjoitti paljon eikä lyönyt missään "ylitse" tarinoidessaan.

En tainnut kirjoittaa kommenttiakaan tähdelle, en pitänyt tyylistä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

En tainnut kirjoittaa kommenttiakaan tähdelle, en pitänyt tyylistä.

Sama vika, varmaan sitten olen sinun kohdalla erehtynyt siinä asiassa, jäänyt väärä mielikuva jostain kun ollutkin joku muu.

• Ikis..M kirjoitti:

Sama vika, varmaan sitten olen sinun kohdalla erehtynyt siinä asiassa, jäänyt väärä mielikuva jostain kun ollutkin joku muu.

Kaappi ja eräkettu taisivat kirjoitella eniten, mutta en mä kyllä lukenut kommentteja kun tähden tyyli ei napannut.

• Ai okei, kuulostaa erikoiselta, mutta selittänee paljon.

Sinä vaikutat reilulta ja ennakkoluulottomalta tyypiltä. Kiitos siitä.

Tuo lehtijuttu voisi olla hyvä, vaikka olen tainnut tulla toisiin ajatuksiin. Täällä on jonkin verran ilkeetä porukkaa.

• Ikis..M kirjoitti:

Ne huijarit yleensä antaa sellasta outoa vibaa..

N34v antaa outoa vibaa.. Yrittää todistella liikaa..

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Kaappi ja eräkettu taisivat kirjoitella eniten, mutta en mä kyllä lukenut kommentteja kun tähden tyyli ei napannut.

Nyt kun sanoit niin kaappihan se tosiaan taisi olla, anteeksi sinun sekoittaminen mutta sinut ja kaappi toisinaan helppo sekoittaa kun suunnilleen samoihin aikoihin tulitte palstalle ja kummaltakin tulee ihan hyvää tarinaa usein.

• Ikis..M
        Eräkettu kirjoitti:

Ne huijarit yleensä antaa sellasta outoa vibaa..

N34v antaa outoa vibaa.. Yrittää todistella liikaa..

Eipä näyttänyt tähti-92 antavan outoa vibaa ennen kuin tunnusti, tarinat upposi kettuun(kin) kuin veitsi voihin :D.

• Ikis..M kirjoitti:

Nyt kun sanoit niin kaappihan se tosiaan taisi olla, anteeksi sinun sekoittaminen mutta sinut ja kaappi toisinaan helppo sekoittaa kun suunnilleen samoihin aikoihin tulitte palstalle ja kummaltakin tulee ihan hyvää tarinaa usein.

Taidettiin tulla aika samoihin aikoihin, mutta kaappi rekkautui mua ennen.

Alkuun kirjoiteltiinkin jonkun verran samoihin ketjuihin, mutta en ole törmännyt herraan aikoihin palstalla.

• muij
        Nainen34v kirjoitti:

Ai okei, kuulostaa erikoiselta, mutta selittänee paljon.

Tuo lehtijuttu voisi olla hyvä, vaikka olen tainnut tulla toisiin ajatuksiin. Täällä on jonkin verran ilkeetä porukkaa.

Jep todella reilu ja kiva tyyppi, haukkuu kaikki palstalla olevat naiset lutkaksi. Ja myös ennakkoluuloton:D:D:D

• Ikis..M
        Nainen34v kirjoitti:

Tjoo, kyllä minä ihan oikeasti yritän olla reilu ja ennakkoluulotonkin, joissakin asioissa en varmaan joidenkin mielestä ole mutta aina arvostan hyviä kirjoittajia täällä palstalla vaikka olisivat eri mieltäkin asioista.

Juu, ei sun minusta mitään tarvitse kenellekään todistella, kirjoittele hyviä kommentteja ja itsekukin sitten uskokoon tai olkoon uskomatta ihan mitä huvittaa.

• Ikis..M
        muij kirjoitti:

Jep todella reilu ja kiva tyyppi, haukkuu kaikki palstalla olevat naiset lutkaksi. Ja myös ennakkoluuloton:D:D:D

En minä henkilökohtaisesti ketään hauku mutta jos joku yleisistä huomioistani 2000-luvun naisen lutkkudesta tuntee piston sydämessään se on hänen ongelmansa, ei kuitenkaan mikään suora henkilään kohdistuva hyökkäys. sitäpaitsi lutkakinhan voi olla kiva kaverina tai kirjoittelijana täällä, siinä ominaisuudessa voin arvostaa ketä tahansa taustasta/elintavoista huolimatta.

• Ikis..M kirjoitti:

Eipä näyttänyt tähti-92 antavan outoa vibaa ennen kuin tunnusti, tarinat upposi kettuun(kin) kuin veitsi voihin :D.

Hyvin harva näistä palstan tarinoista menee läpi. :D

Tähti92 oli parhaimmillaan kummallinen nainen. :D

• ihansamakukaolet
        Nainen34v kirjoitti:

"Tuo lehtijuttu voisi olla hyvä, vaikka olen tainnut tulla toisiin ajatuksiin. Täällä on jonkin verran ilkeetä porukkaa."

Kerropa nyt vielä että miksi koet tarvetta todistella yhtään mitään?
        Ei ketään kiinnosta paskan vertaa.

• bubbe.on.bubbeli
        Eräkettu kirjoitti:

Hyvin harva näistä palstan tarinoista menee läpi. :D

Tähti92 oli parhaimmillaan kummallinen nainen. :D

homo homon tuntee tai mies joka transvestiittiä etsii ja hyvin juttuun tuleekin mutta sitä ihmettelen miksi sen täytyy olla naisellinen transvestiitti miksi oikea nainen ei kiinnosta niin paljon eikö pimppi ole aina pimppi mutta ehkä transestiitti transestiittiä ymmärtää eikös pettiäkin kiinnosta anaaliseksi ja jossain puhui jo kimppaseksistäkin ja kikkeleistä anuksista ja ulkomaalaisista miehistä se oli niin sekavaa oikeaa tinderi keskustelua mutta neuvo tähti92 faneille kokeilkaa joskus oikeaa naista ja pimppiä niin sen jälkeen pimppit kiinnostaa eli pimppi on pimppi

• ihansamakukaolet kirjoitti:

"Tuo lehtijuttu voisi olla hyvä, vaikka olen tainnut tulla toisiin ajatuksiin. Täällä on jonkin verran ilkeetä porukkaa."

Kerropa nyt vielä että miksi koet tarvetta todistella yhtään mitään?
        Ei ketään kiinnosta paskan vertaa.

Tulin tänne siksi, että saan jakaa ajatuksiani kirjoittelemalla muiden kanssa. Tämä oleellisesti häiriintyy, jos joku ajattelee minun olevan mies.

• odottaja-
        Nainen34v kirjoitti:

Tulin tänne siksi, että saan jakaa ajatuksiani kirjoittelemalla muiden kanssa. Tämä oleellisesti häiriintyy, jos joku ajattelee minun olevan mies.

Laita vaan todistetta peliin

• Nainen34v kirjoitti:

Ma veikkaisin että aika moni on täällä vähän samanlaisista syistä. Kirjoittelemassa ajatuksiaan auki ja vaihtamassa kuulumisia, ajatuksia ja mielipiteitä mahdollisesti muiden kanssa.
        Kuten paltalla on aiemmin joidenkin toimesta todettu, "Tämä on kuin ajatusten ja mielipiteiden kaatopaikka, jonne ulostetaan kaikki se puhetulva ja mielipiteiden sotku jota sisällä tuntee." Valitettavan usein tämä palsta toimii myös oman pahanolon purkauskenttänä.

Eli tervetuloa joukkoon moninaiseen.

Tosin pittääpi kyllä hiukan ihmetellä tuota ekaa ketjua, jos tarkoituksena on kirjoitella ajatuksia muiden kanssa. Nimittäin tuo rekautumattomana kirjoittamasi ketju kieltämättä luki, kuin joku palstan 'rölleistä' olisi keksinyt taas uuden hahmon, jolla korostaa "katsokaa nyt! tällaisia kevytkenkäisiä naisia nykyään suomessa on."

Mutta jokatapauksessa toivottavast jaksat tämän palstan omituisuuksia ja saamma lisää uusia kasvoja/mielipiteitä keskusteluun. Ja mikäli alkaa käymään ressaavaks, niin pikku breikki on aina hyväks. Näin ainakin mie olen todennu.

• Munaotus
        Nainen34v kirjoitti:

Kyllä minä ainakin uskon. Olet kaunis nainen ja haluan panna sinua.

• attentionwhore
        Nainen34v kirjoitti:

Joopa joo. Sillä oikeasti ole mitään väliä luuleeko joku sinua mieheksi. Olet samaa harmaata massaa muiden kanssa. Aloituksistasi ja viesteistäsi paljastuu kyllä että olet melkoisen omahyväinen ja leuhka ihminen. Luultavasti sen takia haluat täällä kuvaasi näyttää ja huomiota kalastella.

• Eräs_trolli
        pete_pjn kirjoitti:

Ma veikkaisin että aika moni on täällä vähän samanlaisista syistä. Kirjoittelemassa ajatuksiaan auki ja vaihtamassa kuulumisia, ajatuksia ja mielipiteitä mahdollisesti muiden kanssa.
        Kuten paltalla on aiemmin joidenkin toimesta todettu, "Tämä on kuin ajatusten ja mielipiteiden kaatopaikka, jonne ulostetaan kaikki se puhetulva ja mielipiteiden sotku jota sisällä tuntee." Valitettavan usein tämä palsta toimii myös oman pahanolon purkauskenttänä.

Eli tervetuloa joukkoon moninaiseen.

Tosin pittääpi kyllä hiukan ihmetellä tuota ekaa ketjua, jos tarkoituksena on kirjoitella ajatuksia muiden kanssa. Nimittäin tuo rekautumattomana kirjoittamasi ketju kieltämättä luki, kuin joku palstan 'rölleistä' olisi keksinyt taas uuden hahmon, jolla korostaa "katsokaa nyt! tällaisia kevytkenkäisiä naisia nykyään suomessa on."

Mutta jokatapauksessa toivottavast jaksat tämän palstan omituisuuksia ja saamma lisää uusia kasvoja/mielipiteitä keskusteluun. Ja mikäli alkaa käymään ressaavaks, niin pikku breikki on aina hyväks. Näin ainakin mie olen todennu.

Moni voi olla, mutta kyllä minä ihan suoraan sanottuna vaan trollaan pelkästä trollaamisen ilosta.

• Laita pankkitunnuksesi, tunnusluvut ja käsivarsinimmari sähköpostiinini, muuten en usko vaikka olisit jääkaapissani juomassa oluitani.

• ettekötetiedäkukamäoon

Kaikki aloituksesi koskevat toistaiseksi itseäsi. Tykkäät ilmeisesti saada huomiota, mikä samalla antaa kuvan feikistä.

• Palstatietoa

Miksi pitäisi todistaa mitään? Täällä epäillään jokaista naista mieheksi. Toisekseen täällä on parempi esiintyäkin sukupuolettomana, oletusarvoisesti jokainen kirjoittaja täällä on kuitenkin mies. Jos nimimerkkisi paljastaa, että olet nainen saat paskaa niskaan sanot mitä tahansa.

• niin-odotettua

Nyt odotellaan sitten sitä todistetta (jota ei tule, koska olet feikki). Vai tuleeko?

• leikitään

Kaikkihan täällä on feikkejä.

• ei.feikki
        leikitään kirjoitti:

Kaikkihan täällä on feikkejä.

Ei kyllä ole, en ainakaan minä.

• Sun ei tarvitse mitään todistella. Ihan yhtä hyvin me voidaan syyttää sua kuvan manipuloinnista :)

Tervetuloa porukaan, ei sillä ole mitään väliä mitä me ollaan oikeasti. Minäkin olen vihreä 60-vuotias mörkö, ja sekin on ajan myötä hyväksytty.

• Pillujen-asiantuntija

Näytä perseesi ilman housuja niin uskomme

• kaisanoasaa

Etupuoli mieluummin. Ilman housuja tietysti niin nähdään onko klipattu vai luomu.

• Kboboboobobon

Onko mielenterveytesi kunnossa vai olenko minä eri planeetalta

• ei_mahdotonta

Uskon, kyllä että täällä voi kirjoitella hyvännäköisiäkin naisia. Naapurissa Miehen Logiikassakin oli muutama hyvinkin näyttävä nainen kirjoittelemassa aikoinaan. Timanttia, Yksinkertainen.Blondi, Sininen.Sitruuna ja Hunaja ja mitä kaikkia näitä olikaan.

• Pillujen-asiantuntija

Odotan kiihottavia kuvia. Olet varmaan posliini.

• tuoeinytoleuskottavaa

Oliko tuota pätkistä muka ehdotettu jossain? Tuo ei vaikuta luotettavalta. Tätä on nyt mietittävä.

Ensiksi palstalta tarvitaan joku luotettava todistaja, joka on paikalla kun valokuva otetaan, ja vain hän saa tietää todellisen henkilöllisyytesi. Sitten hän ruikauttaa spermansa naamallesi, mistä otetaan valokuva. Kuva laitetaan palstalle, ja todistaja vakuuttaa, että sperma on hänen. Mikäli kasvokuva ja sperma täsmäävät, olet oikea henkilö.

• justassking

Aika erikoisen näköinen korva sulla. Photariako käytit korvakorun poistamiseen ja aikaisemman kuvan muokkaamiseen?

• huijareitatäynnä

Palsta on täynnä tyyppejä, jotka usein osoittautuvat täysin toiseksi.
      Usein myös ilmaantuu myös erityisen huomionhakuisia ihmisiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe