mikä tuoksu uppoaa naisiin

stressman

mikä tuoksu siis on teifän naisten mielestä paras tuoksu. Itse olin ajatellut ostavani jotain ralph laurenin blueta tai jotain vastaavaa, mutta kertokaa ihan vapaasti.

40

14605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennnni

Mä tykkään siitä Egoist -partavedestä (Chanelin?), mutta se on aika maustenen tuoksu ja sopii ehkä vähän vanhemmalle miehelle. Nuorella se voi olla jotenkin kökkö.
      Ralph Laurenin tuoksut on raikkaita ja hyviä, muttei kovin omaperäisiä.

• Tyttö

Axe on musta hyväntuoksuista. Niitä on eri sortteja, mutta en ole vielä törmännyt pahalle haisevaan. Ei ole kalliskaan.

• possuliini

vielä parempi on Tommy. se vie jalat alta.... *huokailee*

• nainen32

Yksikin mies tulee eteeni axe-hajussa, niin oksu tulee. Mistähän johtuu, että kaikki halpatuotteet haisee niin voimakkaalle?! Itse suosin laatua. Ja hyvästä laadusta kannattaa maksaa. Merkkiä en pysty sanomaan, koska tuoksut muuttaa ominaishajua eri ihmisten iholla. Joskus hyväkin tuoksu muuttuu etikaksi iholla, varsinkin kesähelteellä. Muistakaa miehet, liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa!

• Nainen
        nainen32 kirjoitti:

Yksikin mies tulee eteeni axe-hajussa, niin oksu tulee. Mistähän johtuu, että kaikki halpatuotteet haisee niin voimakkaalle?! Itse suosin laatua. Ja hyvästä laadusta kannattaa maksaa. Merkkiä en pysty sanomaan, koska tuoksut muuttaa ominaishajua eri ihmisten iholla. Joskus hyväkin tuoksu muuttuu etikaksi iholla, varsinkin kesähelteellä. Muistakaa miehet, liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa!

Mua taas alkaa oksettaa naisten Eden-tuoksu. Pidin siitä aluksi, mutta huomasin pikkuhiljaa tulevani pahoinvoivaksi siitä. Se on aika intensiivinen, paksu ja keinotekoinen tuoksu.

• nainen32
        Nainen kirjoitti:

Mua taas alkaa oksettaa naisten Eden-tuoksu. Pidin siitä aluksi, mutta huomasin pikkuhiljaa tulevani pahoinvoivaksi siitä. Se on aika intensiivinen, paksu ja keinotekoinen tuoksu.

juu, ja niitä on monia muitakin. Esim Tresor on yksi pahimmista migreenin aiheuttajista. Ja sitten näiden Somali-pakolaisten käyttämät suitsukkeet saa voimaan pahoin. Millähän nekin sais kiellettyä. Kun yksikin tulee linja-autoon, mun on pakko päästä pois. Haju on niin kuvottava. Työskentelen sairaalassa, ja jos tällainen sattuu potilaaks, mun on pakko vetäytya mahdollisimman kauaks.....ihan hirvee löyhy.

• ...

Calvin Kleinin Crave on ehdottomasti seksikkäin ja huumaavin miestentuoksu, mitä tähän mennessä on valmistettu!!! Siitä kyllä naiset sulaa, minä mukaanlukien ;)

• Violator

Ralph Laurenin Safari on SE aine. Piste.
      Hyvänä kakkosvaihtoehtona ja arkikäytössä menee raikkaantuoksuinen Aqua di Roma.

• Violator

Olen siis mies, mutta monet naiset ovat tosiaan kehuneet tuon Safarin maasta taivaisiin.

• keho

tää on vaan mun mielipide, mutta se on tarpeeksi miehekäs ja mukavan raikas

• tuoksuu

mies hormoonille.nosta vaan kädet niskan taakse ja heiluttele reisiäsi niin näet mitä saat aikaan!

• Anonyymi

Rapulahiki tehoaa moneen naiseen. Se antaa miehestä sen oikean vaikutelman.

• Ehdottomasti!

Hugo Boss: Boss.

• possuliini

vanhan miehen tuoksu tuo boss...

• onko

tuolla väärinkirjoituksella joku tietty merkitys?
        : )

• En ole ko tuoksua koskaan käyttänyt. Onko se lämmin ja mausteinen, raikas ja hedelmäinen vai minkälainen? :)

Miksu

• ----

Armanin Aqua Di Gio ja Guccin Rush for Men

• minä

Mun mielestä paras tuoksu on Armanin Aqua Di Gio.

• Oscar´tar
        minä kirjoitti:

Mun mielestä paras tuoksu on Armanin Aqua Di Gio.

se se on... niin menevä ja miehekäs...puhdas..
        NAM!!!

• Vesinainen

En muista nimeä, mutta sellainen kirkas pullo, jossa vihreä "retkipullon" korkki. Tuoksu on toistaiseksi ainut, joka todella vie jalat alta, jopa älyllinen huimaus lähenee.. Ja sehän saattaa olla joskus aivan positiivista ;-)

• n82

on hyvän tuoksuista! ja sopii viel tosi hyvin teemaan, jos mies on pomo tai leikkisästi "pomo"...

• lilli

Sama homma kuin naiset ja tuoksut, sama hajuvesi saattaa tuoksua aivan erilaiselta kun eri nainen laittaa sitä. Johtuu ihojen erilaisista happamuusasteista ja muista ominaisuuksista, hormoneista. Suosittelisin että käytät jotain tuoksua joka itsestäsi tuoksuu hyvälle. Muista että ensituoksu kestää vain noin puoli tuntia, joten jos vaikka kaupassa kokeilet jotakin, haistele ihoasi myöhemmin, silloin vasta ominaistuoksu tuntuu ja sen perusteella kannattaa tehdä ostopäätös. Älä myöskään käytä tuoksua liikaa, vaikka oma nenäsi tottuu siihen, muut haistavat sen kyllä.

Ihan puhtaallekin tuoksuminen ja ominaistuoksusi houkuttelevat kyllä juuri sinulle sopivan naisen, tästähän on tehty tutkimuksiakin. Itse tykkään oman mieheni tuoksusta, kun hän on muutama tunti sitten käynyt suihkussa.

• Ikinä

CH:n 212 for men.
      Aaaahh...

• freedom*

axe on yks parhaimmista, jos sitä on käytetty todella vähän... vain sen verran et jos ihan vieressä seison niin voin haistaa sen... meinasin pyörtyä onnesta kun kerran tällainen tilanne oli!

• battery

Huugo Boss ja poolo sport

• luomunainen

Luonnollinen hiki on paras tuoksu.

• HIKIMUNA

Jos ei vedä överiksi niin totta virkat. Mulla on käyny aina eniten flaksi ilman mitään ihmeempiä dödöjä tai hajuvesiä, niiden kanssa ei vaikka ihan kohtuudella käytän aina jos käytän.

• Gallupisti
      • tuoksuu

Noh entiä mutta tyttöystävä pitää parempana axea tms rexona vaikka reilusti halvempia kuin esim. boss, ferrari joita on ollut..

• Jäsen R
        tuoksuu kirjoitti:

Noh entiä mutta tyttöystävä pitää parempana axea tms rexona vaikka reilusti halvempia kuin esim. boss, ferrari joita on ollut..

Issey Miyaken vetovoimaan ollaan turvauduttu...damn...on vaan loppumaisillaan taas kerran, laivareissu edessä..=)

• gilda

Oi! Bossin "Bottled" saa jalat veteliksi!

• n82

käyttää hillitysti voimakkaita tuoksuja! suihkauta tuoksua vaikka kerran ilmaan ja juokse tuoksun läpi, niin se tarttuu tasaisemmin ja on miedompi, ei särje päätä.

axet on kyl ihan markettikamaa, halpis on aina halpis.

• suoraan

sillä silmällä ohjelmasta kun ne gay miehet neuvo näin.se on kyl ihan hyvä nii ei tuoksu liikaa...

• sumuttaja
        suoraan kirjoitti:

sillä silmällä ohjelmasta kun ne gay miehet neuvo näin.se on kyl ihan hyvä nii ei tuoksu liikaa...

Miten kävelet deostick-pilven läpi?

Harvat tuoksut on spray-pulloissa.

Ihan parasta on suihkauttaa jotain spraytä (ei mitään väliä vaikka se ois pirtuspraytä) ja jäädä kellumaan sen pilven päälle. Sitten levitoida sen pilven kanssa baariin niin johan ihmettelijöitä riittää.

Mutta älä kelpuuta kyytiisi ketään valasta, pilvi nimittäin lytistyy ja lerpahtaa.

• sytyttää

ainakin minut ; )

• lost_in_a_contraption

kokeile rahan hajua. (tosin jotkut väittävät, että raha ei haise)

;)

• tuoksuu

seksuaalienergialle,ladatulle sellaiselle.voihan siihen sitten hiukka jotain menneniä sekoittaa;)))

• Anonyymi

Toisen naisen tuoksu, kun nainen tietää sun olevan varattu kiinnostus vaan lisääntyy

• Anonyymi

Miehen oma tuoksu on paras tuoksu ja tietenkin puhtaan miehen.

• Anonyymi

G. Bellini, Home. EdP, 6€ / 75ml. Liiteri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe