mikä tuoksu siis on teifän naisten mielestä paras tuoksu. Itse olin ajatellut ostavani jotain ralph laurenin blueta tai jotain vastaavaa, mutta kertokaa ihan vapaasti.
mikä tuoksu uppoaa naisiin
40
14605
Vastaukset
- Jennnni
Mä tykkään siitä Egoist -partavedestä (Chanelin?), mutta se on aika maustenen tuoksu ja sopii ehkä vähän vanhemmalle miehelle. Nuorella se voi olla jotenkin kökkö.
Ralph Laurenin tuoksut on raikkaita ja hyviä, muttei kovin omaperäisiä. - Tyttö
Axe on musta hyväntuoksuista. Niitä on eri sortteja, mutta en ole vielä törmännyt pahalle haisevaan. Ei ole kalliskaan.
- possuliini
vielä parempi on Tommy. se vie jalat alta.... *huokailee*
- nainen32
Yksikin mies tulee eteeni axe-hajussa, niin oksu tulee. Mistähän johtuu, että kaikki halpatuotteet haisee niin voimakkaalle?! Itse suosin laatua. Ja hyvästä laadusta kannattaa maksaa. Merkkiä en pysty sanomaan, koska tuoksut muuttaa ominaishajua eri ihmisten iholla. Joskus hyväkin tuoksu muuttuu etikaksi iholla, varsinkin kesähelteellä. Muistakaa miehet, liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa!
- Nainen
nainen32 kirjoitti:
Yksikin mies tulee eteeni axe-hajussa, niin oksu tulee. Mistähän johtuu, että kaikki halpatuotteet haisee niin voimakkaalle?! Itse suosin laatua. Ja hyvästä laadusta kannattaa maksaa. Merkkiä en pysty sanomaan, koska tuoksut muuttaa ominaishajua eri ihmisten iholla. Joskus hyväkin tuoksu muuttuu etikaksi iholla, varsinkin kesähelteellä. Muistakaa miehet, liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa!
Mua taas alkaa oksettaa naisten Eden-tuoksu. Pidin siitä aluksi, mutta huomasin pikkuhiljaa tulevani pahoinvoivaksi siitä. Se on aika intensiivinen, paksu ja keinotekoinen tuoksu.
- nainen32
Nainen kirjoitti:
Mua taas alkaa oksettaa naisten Eden-tuoksu. Pidin siitä aluksi, mutta huomasin pikkuhiljaa tulevani pahoinvoivaksi siitä. Se on aika intensiivinen, paksu ja keinotekoinen tuoksu.
juu, ja niitä on monia muitakin. Esim Tresor on yksi pahimmista migreenin aiheuttajista. Ja sitten näiden Somali-pakolaisten käyttämät suitsukkeet saa voimaan pahoin. Millähän nekin sais kiellettyä. Kun yksikin tulee linja-autoon, mun on pakko päästä pois. Haju on niin kuvottava. Työskentelen sairaalassa, ja jos tällainen sattuu potilaaks, mun on pakko vetäytya mahdollisimman kauaks.....ihan hirvee löyhy.
- ...
Calvin Kleinin Crave on ehdottomasti seksikkäin ja huumaavin miestentuoksu, mitä tähän mennessä on valmistettu!!! Siitä kyllä naiset sulaa, minä mukaanlukien ;)
- Violator
Ralph Laurenin Safari on SE aine. Piste.
Hyvänä kakkosvaihtoehtona ja arkikäytössä menee raikkaantuoksuinen Aqua di Roma.- Violator
Olen siis mies, mutta monet naiset ovat tosiaan kehuneet tuon Safarin maasta taivaisiin.
- keho
tää on vaan mun mielipide, mutta se on tarpeeksi miehekäs ja mukavan raikas
- tuoksuu
mies hormoonille.nosta vaan kädet niskan taakse ja heiluttele reisiäsi niin näet mitä saat aikaan!
- Anonyymi
Rapulahiki tehoaa moneen naiseen. Se antaa miehestä sen oikean vaikutelman.
- Ehdottomasti!
Hugo Boss: Boss.
- possuliini
vanhan miehen tuoksu tuo boss...
- onko
tuolla väärinkirjoituksella joku tietty merkitys?
: ) En ole ko tuoksua koskaan käyttänyt. Onko se lämmin ja mausteinen, raikas ja hedelmäinen vai minkälainen? :)
Miksu
- ----
Armanin Aqua Di Gio ja Guccin Rush for Men
- minä
Mun mielestä paras tuoksu on Armanin Aqua Di Gio.
- Oscar´tar
minä kirjoitti:
Mun mielestä paras tuoksu on Armanin Aqua Di Gio.
se se on... niin menevä ja miehekäs...puhdas..
NAM!!!
- Vesinainen
En muista nimeä, mutta sellainen kirkas pullo, jossa vihreä "retkipullon" korkki. Tuoksu on toistaiseksi ainut, joka todella vie jalat alta, jopa älyllinen huimaus lähenee.. Ja sehän saattaa olla joskus aivan positiivista ;-)
- n82
on hyvän tuoksuista! ja sopii viel tosi hyvin teemaan, jos mies on pomo tai leikkisästi "pomo"...
- lilli
Sama homma kuin naiset ja tuoksut, sama hajuvesi saattaa tuoksua aivan erilaiselta kun eri nainen laittaa sitä. Johtuu ihojen erilaisista happamuusasteista ja muista ominaisuuksista, hormoneista. Suosittelisin että käytät jotain tuoksua joka itsestäsi tuoksuu hyvälle. Muista että ensituoksu kestää vain noin puoli tuntia, joten jos vaikka kaupassa kokeilet jotakin, haistele ihoasi myöhemmin, silloin vasta ominaistuoksu tuntuu ja sen perusteella kannattaa tehdä ostopäätös. Älä myöskään käytä tuoksua liikaa, vaikka oma nenäsi tottuu siihen, muut haistavat sen kyllä.
Ihan puhtaallekin tuoksuminen ja ominaistuoksusi houkuttelevat kyllä juuri sinulle sopivan naisen, tästähän on tehty tutkimuksiakin. Itse tykkään oman mieheni tuoksusta, kun hän on muutama tunti sitten käynyt suihkussa. - Ikinä
CH:n 212 for men.
Aaaahh... - freedom*
axe on yks parhaimmista, jos sitä on käytetty todella vähän... vain sen verran et jos ihan vieressä seison niin voin haistaa sen... meinasin pyörtyä onnesta kun kerran tällainen tilanne oli!
- battery
Huugo Boss ja poolo sport
- luomunainen
Luonnollinen hiki on paras tuoksu.
- HIKIMUNA
Jos ei vedä överiksi niin totta virkat. Mulla on käyny aina eniten flaksi ilman mitään ihmeempiä dödöjä tai hajuvesiä, niiden kanssa ei vaikka ihan kohtuudella käytän aina jos käytän.
- Gallupisti
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000093&posting=22000000004552729
Katselepa tosta mitkä ovat saaneet eniten mainintoja. Jäljessä myös se miten myyty tuote on. Tietenkin tunnetuimmat saavat eniten mainintoja. Eli jos 90% myydyistä autoista olisi Ladoja, niin 50% kertoisi parhaan auton olevan Lada.- tuoksuu
Noh entiä mutta tyttöystävä pitää parempana axea tms rexona vaikka reilusti halvempia kuin esim. boss, ferrari joita on ollut..
- Jäsen R
tuoksuu kirjoitti:
Noh entiä mutta tyttöystävä pitää parempana axea tms rexona vaikka reilusti halvempia kuin esim. boss, ferrari joita on ollut..
Issey Miyaken vetovoimaan ollaan turvauduttu...damn...on vaan loppumaisillaan taas kerran, laivareissu edessä..=)
- gilda
Oi! Bossin "Bottled" saa jalat veteliksi!
- n82
käyttää hillitysti voimakkaita tuoksuja! suihkauta tuoksua vaikka kerran ilmaan ja juokse tuoksun läpi, niin se tarttuu tasaisemmin ja on miedompi, ei särje päätä.
axet on kyl ihan markettikamaa, halpis on aina halpis.- suoraan
sillä silmällä ohjelmasta kun ne gay miehet neuvo näin.se on kyl ihan hyvä nii ei tuoksu liikaa...
- sumuttaja
suoraan kirjoitti:
sillä silmällä ohjelmasta kun ne gay miehet neuvo näin.se on kyl ihan hyvä nii ei tuoksu liikaa...
Miten kävelet deostick-pilven läpi?
Harvat tuoksut on spray-pulloissa.
Ihan parasta on suihkauttaa jotain spraytä (ei mitään väliä vaikka se ois pirtuspraytä) ja jäädä kellumaan sen pilven päälle. Sitten levitoida sen pilven kanssa baariin niin johan ihmettelijöitä riittää.
Mutta älä kelpuuta kyytiisi ketään valasta, pilvi nimittäin lytistyy ja lerpahtaa.
- sytyttää
ainakin minut ; )
- lost_in_a_contraption
kokeile rahan hajua. (tosin jotkut väittävät, että raha ei haise)
;)- tuoksuu
seksuaalienergialle,ladatulle sellaiselle.voihan siihen sitten hiukka jotain menneniä sekoittaa;)))
- Anonyymi
Toisen naisen tuoksu, kun nainen tietää sun olevan varattu kiinnostus vaan lisääntyy
- Anonyymi
Miehen oma tuoksu on paras tuoksu ja tietenkin puhtaan miehen.
- Anonyymi
G. Bellini, Home. EdP, 6€ / 75ml. Liiteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138