Kuinka kun monella on kokemusta tästä? Millaista on seksin jälkeen toisen näkeminen työpaikalla ?
Työkavereiden välinen seksi?
40
10662
Vastaukset
- kokemustatästä
Kuinka kun monella on kokemusta tästä?
¶ arvioni mukaan n. 10%:lla maapallon aikuisista ihmisistä eli ehkä noin 300 643 000
Millaista on seksin jälkeen toisen näkeminen työpaikalla?
¶ ihan kaikista työasioista keskustelu ja sopiminen oli paljon aikaisempaa helpompaa. - monestikkin
Ei ole työkaverin kanssa, kun ovat samaa sukupuolta ,mutta asiakkaan kanssa on ihan kivaa. Ovat tykänneet hyvästä palvelusta.
- Näinminulla
Seksi ja työ erillään
- Ainajokusekstaa
Seksi työaikanakin hyvää.
- sydärivaimo
Mieshän panee naistyökaveriakin aikansa ja monia kylän varattuja naisia. Naitujen vaimojen miehille morjestaa muina miehinä, räpylä pystyssä. Ei ole hänellä ollenkaan ihmisyyttä ei niveltä peukaloissa vain himo toisten omiin kyyditsee häntä varattua miestä.
- Rautakanki165
Olen nähnyt useita ihmisiä seksinkin jälkeen tosi selkeästi. Itsekseni kun olen hyväillyt, on aamut tuntuneet hieman hämäriltä vaikka talvipäivänseisaus on jo takanapäin. Viitataanko tässä nyt sellaiseen että "runkkaus tekisi sokeaksi" -pelotteluun.
Olen jo pitkään haaveillut työelämän mukanaan tuommista seksi- iloista.
On harmillista ettei asiaa ja sen puutetta olla huomioitu työttömyyskorvauksen suuruudessa niin että esim. yksinasuvat työnhakijat saisivat ylimääräistä tukea jos sellaisen haluaisivat. Tuki voisi olla noin 15 - 20 centtiä per työttömyyspäivä sukupuolesta riippuen.
...no toi on vaan sosiaalipoliittis luontoinen ehdotus...
Terveisiä kuitenkin Hellulle, Merjalle,Maaritille, Päiville sekä Molemmille Anna ja Anne -nimisille neitokaisille & rouville. Johannaa en unohda koskaan...enkä Tiinaa ja Elinaa..ai Tuija oli kans ihan jees.
Työn Iloa edelleen.
Kerran oli lähellä pikkujouluissa, mutta ei edetty niin pitkälle. Pari ensimmäistä kuukautta oli hieman kiusallinen ilmapiiri, mutta sekin loppuu jossain kohti.
- tästäkin
Hyvin pantu nainen on työkaverina aina mukautuvampi kuin puutteessa oleva. Yksikään ei ole seksin jälkeen ollut huono työkaveri.
- jokumuuon
Sinä se et sitten ole minuuttimuna
- huonohomma
Älä tee sitä. Minä tein kaksi kertaa ja seuraavana työpäivänä toinen osapuoli leikki että ei tunne minua.
- M78x
Kahden kerran kokemuksella työkavereiden välisestä seksistä: Ensimmäisen kanssa hyvin vaikeat ja vaiteliaat seuraavat kaksi vuotta. Toisen kanssa kävi paremmin eli työpaikalla alkanut ihastus muuttui rakkaudeksi. Ja kaikki kävi luonnostaan.
- 0308
Pari kertaa on ollut lähellä. Ilmassa on ollut sähkö niin että pienikin sytyke ja olisimme repineet vaatteet toistemme päältä. Mutta molemmilla kerroilla on katsottu vain silmiin ja höyhenen kevyesti hyväilty vaatteiden päältä.
Ja lopputuloksena erittäin hyvä työpaikkasuhde. Flirttiä ja pientä vinoilua aina nähdessä. Ja ohimennen hyväilyjä... koskettelua... - Kaikenlaistaaa
Tuntuuhan se hyvältä, lähensi välejä. Asiaa lievästi häiritsee kuitenkin tieto siitä että samassa työpaikassa on myös toinen nainen, jota tämä samainen mies on paneskellut minun jälkeeni.
- SalaaSinunMäOlen
Ihanan M naisen kanssa haluaisin kokea sen kauneimman salaisesti.
Ihanalla tänään valkoinen villapaita ;) - Jubani
Ihan mukavaa eikä jäänyt mitään traumoja. Seksi oli mahtavaa ja sitä oli usein jopa keskellä viikokoa. Molemmat varattuja,eipä haitannut
- Tauditeihidasta
Ja saman oikeuden annatte kumppaneillenne. Eipä tiedä, mitä tapahtuu työssä. Joskus kortsut hajoaa, ups. :)
- B_Guggelhaim_von_Scump
Pääjohtajatasolla sitä vasta nussitaankin!!! Monesti itsellänikin ainoa asuste sihteerien (huom. minulla on niitä 4) kanssa touhutessa (aina vähintään 2 kerralla mukana) on ollut paksu havannalainen sikari. Sihteerit tosin ovat kiinnostuneita jostain vielä paksummasta ja kovemmasta...!
- Anonyymi
Hävytöntä 🤭 toki yksi nainen mielessä
- Anonyymi
Vai oliko miehelle?
- Anonyymi
Jos molemmat vapaita niin helppoa. Itse harrastin seksiä varatun työkaverin kanssa ja homma meni hieman hankalaksi. Ikimuistoisin sekstailu oli se kun pantiin toimiston suihkukopissa ja työkaverin mies odotti konttorin edessä parkkiksella vaimoaan 🙂 Hieman oli vaivaantunut morjestaa sitä toimistolta lähtiessä.
- Anonyymi
Jäi hyvä mieli??
Kaikenlaista sitä onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi hyvä mieli??
Kaikenlaista sitä onkin.Itseasiassa jäi. Työkaveri oli lapasen kanssa aviossa ja meno oli aviosängyssä kuulemma aika nihkeää. Jokainen kuitenkin tekee itse päätöksen pettääkö vaiko ei. Jos kolahtaa niin antaa mennä vaan. Kerran sitä vaan eletään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa jäi. Työkaveri oli lapasen kanssa aviossa ja meno oli aviosängyssä kuulemma aika nihkeää. Jokainen kuitenkin tekee itse päätöksen pettääkö vaiko ei. Jos kolahtaa niin antaa mennä vaan. Kerran sitä vaan eletään.
Mä just tajusin, mistä tulee nimitys lumppu. Heureka!
- Anonyymi
Työkoordinaattoria tuli vedettyä kuntouttavassa työtoiminnassa
- Anonyymi
Meillä ei edennyt ihan seksiin asti, mutta lähellä oli yhdessä työpaikan juhlassa. Olin ollut mieheen ihastunut jo pidempään, mutta hän teki aloitteen juhlissa. Tapahtuneen jälkeen mies oli pitkään todella vaivautunut töissä, mutta huomasin että salaa vilkuili minua välillä. Molemmat olemme varattuja, mutta oma parisuhteeni oli voinut huonosti jo pidempään. Puhuimme asiasta ja sovimme että juttu jää siihen, mutta silti miehen käytös oli outoa pitkään tapahtuneen jälkeen..
- Anonyymi
On kokemusta vuoden ajan ja tuli parempi puoli raskaaksi siinä touhussa ja selvisi lopullisesti työyhteisöönkin
- Anonyymi
Jaa, ei kyllä ole koskaan tullut harrastettua työkaverin kanssa mutta asiakkaan kanssa on parhaillaan fwb suhde. Ensimmäinen kyllä tämäkin ja ihan sattuma johti tähän ja on ollut oikein mukavaa molemmille. Toki molemmat vapaita niin eihän tässä loukkaa ketään.
- Anonyymi
Työpaikkanussijamies on kotona sitten sairaan mustasukkainen ja ilman aihetta. Että siihen malliin.
- Anonyymi
Vaimo samalla työpaikalla ei tiennyt yhtään tästä seksisuhteesta. Nyt ovat eronneet mutta edelleen työkavereita kaikki 3. Säälittävä heppu. Saanut kenkää kummastakin avioliitostaan eikä opi.
- Anonyymi
Olemme molemmat varattuja ja kun työmatkoilla kahdestaan niin samassa sängyssä sitä ollaan. Töissä ei tehdä siitä sen kummempaa numeroa. No kerran pikkujuhlissa meni suuseksi hommiksi
- Anonyymi
Yhden itseäni 8 vuotta nuoremman naisen kanssa kyllä. Oli kyllä hyvä päätös sille illalle, ei siitä sitten kummempaa numeroa tehty eikä uusittukkaan.
Nyt olisi kiikarissa yksi itseäni 15-20 vuotta vanhempi nainen jonka isoihin rintoihin tahdon hukkua - Anonyymi
Molemmat varattuja hoito työssä, pitkään rimpuilimme halujamme vastaan. Sovittiin lähdemme yhdessä uimaan töiden jälkeen, kalliolla annoimme haluille vapauden. Rouva seuraavana päivänä yhtä hymyä kuten ittekkin. Seksi suhde jatkunut vuoden ja toimii hyvin. T. M 32v
- Anonyymi
Sama uusiksi.
- Anonyymi
Työkaverit on töitä varten. Ja jollei ammatikseen työskentele asian parissa, niin työkaverit ei asiaan liity. Yöksis.
- Anonyymi
Pari kertaa yhden nuoremman naisen kanssa ollaan hänen luonaan pantu kunnolla.
Tahtoisin myös reilusti vanhempaa naista myös joka pistäisi tämän "pojan" ojennukseen ja ottaisi minulta mitä haluaisi - Anonyymi
Seksi ei kuulu työpaikalle ja seksi ei kuulu työkavereille. Antaisin välittömästi potkut työnantajana. Jokainen normaali ihminen pystyy hillitsemään itsensä.
- Anonyymi
Ei kai sitä työpaikalla harrasteta. Kyllä se on mamma/pappa sellanen juttu että työpaikat ovat nykyaikana täynnä pariskuntia. Työt työnä ja elämä elämänä.
- Anonyymi
Seksuaalisuutta on kaikkialla missä on terveitä ihmisiä, ja toisinaan se johtaa seksiin (seksuaaliseen tunkeutumiseen). Mitä ihmeen merkitystä sillä voisi olla "seksin jälkeen toisen näkeminen" -suhteen, että kyseessä on nimenomaan työpaikan kaunotar, verrattuna siihen että olisi koulukaunotar, opiskelukaunotar, asiakaspalvelijakaunotar. Sehän riippuu siitä kuinka hyvä (kuuma) sen kertainen hetekahetki oli.
- Anonyymi
Olisin täysin valmis ihanan M naisen kanssa sektailemaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086