Kuin te tälle palstalle eksyitte?

Eli ihan mielenkiinnosta utelen. Mitenkä te muinoin tälle palstalle eksyitte höpöttelemään?

Muistaakseni itselläni kyseessä oli tilanne, jossa tulin tänne kommentoimaan aikoinaan tuo treffi puolen toimimattomuutta. Huomasin, että tämä sinkut palsta on aika aktiivinen ja ajattelin että josko sitä tätä kauttakin katsoisi mimmossia tyyppejä täällä on.

24

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnnnainenn

      Päädyin 100% sattumalta tänne jonkun google hakuni seirauksena. Siksi en ole aina ollut sinkku enkä ollut silloin. Koukuttava huumoripalsta. :)

      • "Koukuttava huumoripalsta. :) "

        Itsehän olet ehkä palstan parhain vitsi.


    • Aluksi kirjoittelin nettideittailu palstalle, eräs nainen oli houkuttimena, sieltä sitten ajauduin tänne

    • 720

      Pitkällä saikulla ollessa tartti jotain ajantappoa. Kuten mainitsit, tämä palsta on aktiivisin. Muilla palstoilla kommentointi oli niin verkkaista, ettei niistä oikein ollut "tappamaan aikaani".

      Sinkku en ollut silloin, enkä nykyään. Siinä mielessä siis olen väärällä palstalla.

      • Ei sen väliä oletko sinkku, pääasia että haet aktiivisesti seuraa.


      • 720
        Pertti-setä kirjoitti:

        Ei sen väliä oletko sinkku, pääasia että haet aktiivisesti seuraa.

        "Haen aktiivisesti seuraa"?
        Mä ymmärrän aktiivisen seuranhaun sellaiseksi, että pyritään oikeasti treffaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia.
        En todellakaan olisi arvannut satunnaisen vierailun anonyymipalstalla, olevan "aktiivista seuranhakua". Olen ällistynyt.


      • 720 kirjoitti:

        "Haen aktiivisesti seuraa"?
        Mä ymmärrän aktiivisen seuranhaun sellaiseksi, että pyritään oikeasti treffaamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia.
        En todellakaan olisi arvannut satunnaisen vierailun anonyymipalstalla, olevan "aktiivista seuranhakua". Olen ällistynyt.

        Ehkä suurentelen asioita...


    • Ikis..M

      Yhdenn suhteen jälkeen taisin "löytää" tämän sillä tavalla että aloin kirjoittelemaan, olin kyllä aiemminkin joskus vilkaissut mutten pahemmin osallistunut keskusteluun.

      • No juu... kyllähän miekin tätä palstaa taisin pikaisesti vilkaista sillon joskus yliopistoaikoina, jotain 2006-2008, mutta eipä sitä silloin tullu jäätyä tänne keskustelemaan.


      • korjaan 2003-2006


    • Mua ei itseä ollut koskaan pariutuminen hirveästi kiinnostanut, joten rupesin lukemaan palstaa tarkoituksenani selvittää, miten muut (normaalit) ihmiset asioista ajattelevat. Nyt mä tiedän!

      • Missä sä näihin normaaleihin oot törmännyt.


    • Mä pölähdin tänne ihan sattumalta katsellessani mitä kaikkea täältä löytyy.

      Rupesin tutustumaan palstaan selvittääkseni minkälaisia sinkut on.

    • ei-sinkku

      Hakusana vei toiseen osioon, ja katsoin sitten mitä kaikkea täällä Suomi24:ssa on.

    • Mulla oli hetken profiili tuolla treffeillä. Siinä samalla ja sen jälkeen katselin mitä muuta täällä on. Taisin ensin lueskella nettideittailu-palstaa, sitten huomasin tämän.

      • Yhdyn häneen.


      • yhtyminenlihottaa
        Mahtavaaa kirjoitti:

        Yhdyn häneen.

        Muista ehkäisy.


    • sinkku--

      Monelle tämä palsta on jo elämäntapa että tänne on pakko tulla joka päivä kommentoimaan jotain.

      • ei-sinkku

        Kauhea kohtalo.. :)


      • Nnnnnainennn
        ei-sinkku kirjoitti:

        Kauhea kohtalo.. :)

        Voi sitä pahempiakin olla. Itse vertaan tätä siihen että jotkut lukee aku ankkaa vessanpöntöllä. Itse en ole aku ankkaa ikinä lukenut mutta uskon palstan olevan yhtä jännä. :D


    • 30jajotain

      Jotain 10vuotta sitten ekan kerran tänne eksynyt mutta todella harvoin täällä tullut käytyä ja hyvin hyvin harvoin mitään kommentoinnut. Nyt on tullut enemmän täällä poikettua.

    • Googlasin jotaki.

    • laamanen_

      rehvit palstan kautta

    • Toukokuussa 2016 tulin kirjoittelemaan "suhteet" osioon. Minä liikuin ylätasolla kirjoittelin vähän sinne sun tänne, myös sinkku-palstalle. En tunnistanut aluksi se, että olin sinkkuosiossa vaan minulle kaikki oli suhteet alla olevaa juttua. Vasta joskus joulukuussa 2016 ymmärsin sen, että täällä porukat saattavat olla jakautuneena sellaisiin, jotka kirjoittelevat vain sinkkupalstalla ja jotkut esimerkiksi suhteet/tunteet/ikävä -palstalla. Tavallaan siis tulin tänne kirjoitteleeksi vähän kuin vahingossa sinkut osioon liikkuen "suhteet" ylätasolla ja katsoen sieltä - mitä täällä yleensä kirjoitettiin kaikkialla suhteitten alla.

      Hyvää uutta vuotta! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3019
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      877
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      832
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      790
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      656
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      42
      618
    Aihe