Hei aso-tietäjät! Lähivuosina tulee ajankohtaiseksi muutto ja mulla on numero vuodelta 2002 (Vantaa). Mitähän helmiä tuollaisella numerolla löytäisi. Maunulan Kuusikkotietä aion hakea jos vaan tulee kaksioita.
Kerrostalokin käy jos alue on muuten rauhallinen, luonnonläheinen. Peltoa tai mertakin saisi olla lähellä :) Liikenteen melulle olen allerginen.
Helsinki, Espoo, Vantaa.
Kiitos jos joku viitsii auttaa :)
Vinkkaa kiva rauhallinen rivarikaksio pk-seudulta
8
435
Vastaukset
- Kauniskotiodottaa
Ilomantsissa Vaahterakujalla on kaunis kaksio.
- Ubongo
Tai siis ei sen asunnon tarvii olla kaunis :) Mutta seutu vois olla. Ja siedettävä työmatka Helsinkiin aika ehdoton.
- askdfjl
Itse lähtisin hakemaan noilla spekseillä asuntoa Jollaksesta, Tapaninvainiosta, Suutarilasta, Pakilasta tai Paloheinästä. Espoota ja Vantaata en juuri tunne, mutta sieltäkin löytyy varmasti rauhallisia ja luonnonläheisiä asorivareita. Onnea etsintään!
- Ubongo
Kiitos noi kuulostaa hyviltä vaihtoehdoilta!
- Ideoita
Mä etsin kans rauhallista taloyhtiötä, suht uusi, rivitalo, hyvät yhteydet julkisilla (ei pelkkä bussi) Helsingin keskustaan. Menikö päiväunien puolelle?
Taitaa kyllä mennä päiväunien puolelle, etsit sitten ASO:a tai omistusasuntoa. Ne alueet joihin kulkee muitakin julkisiakulkuvälineitä kuin linja-auto eivät nyt yleensä ole kovinkaan rauhallisia, tietenkin riippuu hieman siitä miten määrittelee rauhallisuuden. Kyllä esimerkiksi Kulosaari on mielestäni rauhallinen asuinalue ja sijaitsee metroradan varressa, kuitenkin paikallinnen R-kioski joutui jo kymmenisen vuotta sitten lyhentämään aukioloaikojansa tultuaan ryöstetyksi useita kertoja lyhyen ajan sisällä. Vastaavia alueita löytyy lukuisia.
Lisäksi kannattaa muistaa, että alueilla joilla julkinen liikenne rajoittuu linja-autoihin on hyvin toimiva linja-autoliikenne, niillä jotka sijaitsevat muidenkin kulkuvälineiden läheisyydessä taas vuorostaan huonot tai surkeat linja-autoyhteydet. Eli loppupeleissä tilanne on /- = 0.
- EntinenAsuja
Aurinkolahden Jasmiini (Haso) on todella hyvä ja ihana paikka asua (vaikka itse jouduinkin muuttamaan pois), vahva suositus siis jos sieltä asunnon sattuu saamaan!
- Unohda44
Enpä usko, että sellasta on olemassakaan. Aso-aasi ei tajua mitä on NORMAALI kerrostaloasuminen, vaikka lukisit sille järjestyssäännöt ääneen tziljoona kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888