Suunnitelmia 2017 vuodelle

Vuosi räjähti iloisesti käyntiin täällä meilläpäin, ilotulitteita on ammuttu runsaasti ja homma jatkuu aamuvarhain kun kesken illan väsähtäneet juhlijat huomaavat käyttämättömät ilotulitteensa kaljakorin vierestä.

Itsellä on tässä konjakkilasin äärellä aika kulunut joutuin, olen pienissä sievissä ryhtynyt suunnittelemaan askelmerkkejä alkaneelle vuodelle. Ensimmäiseksi olen päättänyt pitää ennallaan ne asiat elämässäni joihin olen tyytyväinen, lopuille pitää tehdä parannuksia.

Mulla on hyvä työpaikka ja vuokra-asunto, niihin en ole tekemässä muutoksia. Auto on siinä ja siinä, kesällä teen päätöksen vaihdanko uuteen, tuttu automyyjä soittelee parin viikon välein ja pyytää koeajamaan edustamaansa automerkin uusinta mallia, nykyään pitää kuulemma olla hybridiauto. Katsotaan nyt..

Elämäntaparemontin aloitin vaiheittain jo 2014, tuolloin päätin hoitaa verenpaineen kuntoon ja otin avioeron sekä muutin nykyisen ex-vaimoni luota pois. 2015 joulukuussa lopetin 27 vuotta kestäneen pikkusikarien tupruttelun, ja 2009 ulosottomies oli jo kieltänyt mallasviskit.

Sikaroinnin lopettaminen on johtanut vuodessa lievään keskivartalolihavuuteen, mahassa ja perseessä on yli 10 kiloa ylimääräistä. Kova stressi ja epäterveet elämäntavat ovat johtaneet jatkuviin mutta lieviin sydämen rytmihäiriöihin, joten liikunta voisi olla liian vaarallista laihduttamiseen. Olen päättänyt lopettaa maitotaloustuotteiden käytön kokonaan sekä vähentää sokerin ja muiden nopeiden hiilihydraattien käyttöä. Laihdutan siis ruokavaliomuutoksella jotten kuolisi sydänkohtaukseen.

Viimeisen 5 vuoden ajan olen tehnyt liukuvaa työaikaa, eli en ole varannut itselleni riittävästi laadukasta vapaa-aikaa viikolla vaan tehnyt laiskasti työtä aamusta iltaan ja keskelle päivää jättänyt tyhjää aikaa joutavaan kuljailuun. Otan siis itseäni niskasta kiinni ja alan tekemään työni tehokkaammin ja yhtäjaksoisesti jolloin pystyn tekemään arki-iltaisinkin jotain hyödyllistä.

Alan tietenkin harrastamaan jotakin missä tapaan mukavia ja nättejä noin ikäisiäni naisia, tarkoituksena tietenkin löytää joku mukava nainen vierelleni elämää sulostuttamaan. Mikäli löytämäni daami sattuu olemaan minua nuorempi ja haluaa lapsia, olen valmis antamaan siihen siemenen. Mitään kasvissyöjiä en huoli ja lemmikkieläimet (tahi kotieläimet) eivät tule kuuloonkaan.

Palstailua en tule lopettamaan, mutta tulen muuttamaan keskustelutyyliäni kepeämpään ja viihteellisempään suuntaan nykyisesta raskaasta tiedottamisesta. Olen lisäksi päättänyt opetella pärjäämään paremmin palstalla epämääräisillä nikeillä trollaavien homopoikien kanssa.

53

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsytsetä

Avasimme melko saman tyypiset ketjut, olisin hyvin voinut kirjoittaa oman suunnitelmani tähän. Olithan sellaiset 4 minuuttia nopeampi :)

Ehkä minun ketjuni voi ignoorata, tämä on parempi. Minun suunnitelmani:

Minä lupaan itselleni karkoittaa HC-ätmiyden. Olen tavallaan jo päässyt siitä eroon, siis en ole näkymätön jokaiselle naiselle. Mutta jossain mielen sopukoissa vanha tottumus ja uskomus elää...enkä usko vaikka joku selvästi olisi kiinnostunut.

Tästä aion päästä eroon. Tasokkaammat voivat tietää, minun on uskottava. Uskottava että ihan selvät kiinnostukset merkit ovat sitä, eikä kuvitelmaa. Peikko on karkoitettava...lopullisesti.

Minulla on hyvät fiilikset nyt. Alan päästä tilanteeseen jossa en välitä kokemattomuudesta, tajuan etten ole mikään luuseri vaan minussa on paljon hyviä puolia joista naiset tykkäävät. Tämä ilta vahvisti käsitystäni entisestään.

Työasioissa tilanne on hyvä, asunto on myös ok samoin kuin auto. Ystävät ovat mukavia. Elämä on ylipäätään mallillaan, ainoa mikä puuttuu on usko siihen että olen parantunut hc-ätmiydestä.

• Sun pitää muistaa että sulla on vain voitettavaa. Lähestyt naisia vaikka ehkä jännittäisi, tiedostat sen että ilman yritystä ei voi tulla onnistumisia.

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Sun pitää muistaa että sulla on vain voitettavaa. Lähestyt naisia vaikka ehkä jännittäisi, tiedostat sen että ilman yritystä ei voi tulla onnistumisia.

Kiitos neuvosta. Lähestymisessä vaikeaa on että pitää tutustua ennen kuin tietää onko kiinnostunut, ja sitten käykin niin että nainen tulkiotsee kaveriksi.

Otan kyllä omaan piikkiini, olenhan jättänyt ne lähestymiset naisille. Ja sittenkin joko antanut pakit tai reagoinut toivottoman hitaasti. Kun nainen osoittaa kiinnostuksensa eikä siihen vastaa heti, niin kyllähän tilaisuus on menetetty.

Minussa taitaa olla demiseksuaalin vikaa. Ja kyllähän sitä alitajuisesti jännittää mahdollista seksiä, vaikka muuten olenkin melko itsevarma. Seksiä olisi sinänsä aika helppoa saada jos tavoitteena olisi päästä neitsyydestä mahdollisimman pikaisesti.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Kiitos neuvosta. Lähestymisessä vaikeaa on että pitää tutustua ennen kuin tietää onko kiinnostunut, ja sitten käykin niin että nainen tulkiotsee kaveriksi.

Otan kyllä omaan piikkiini, olenhan jättänyt ne lähestymiset naisille. Ja sittenkin joko antanut pakit tai reagoinut toivottoman hitaasti. Kun nainen osoittaa kiinnostuksensa eikä siihen vastaa heti, niin kyllähän tilaisuus on menetetty.

Minussa taitaa olla demiseksuaalin vikaa. Ja kyllähän sitä alitajuisesti jännittää mahdollista seksiä, vaikka muuten olenkin melko itsevarma. Seksiä olisi sinänsä aika helppoa saada jos tavoitteena olisi päästä neitsyydestä mahdollisimman pikaisesti.

Hoida se poikuus ammattilaisen kanssa pois, niin tulet itsevarmemmaksi.

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

En oikein keksi miksi menisin maksulliselle? Saisin kyllä seksiä, viimeksi tänään kun vain olisin lähtenyt mukaan.

Mieluummin kuitenkin seksiä joka perustuu siihen että toinen haluaa minua eikä rahojani. Ainoa peruste maksulliselle olisi etten haluaisi tuottaa pettymystä, yhden yön suhteessa kun ei ole aikaa opetella.

• Neitsytsetä kirjoitti:

En oikein keksi miksi menisin maksulliselle? Saisin kyllä seksiä, viimeksi tänään kun vain olisin lähtenyt mukaan.

Mieluummin kuitenkin seksiä joka perustuu siihen että toinen haluaa minua eikä rahojani. Ainoa peruste maksulliselle olisi etten haluaisi tuottaa pettymystä, yhden yön suhteessa kun ei ole aikaa opetella.

Maksullisessa on se etu että sä huomaat ettei seksiin liity mitään magiikkaa.

Seksihän on vain sitä että osaat huomioida kumppanin tarpeet.

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Niin, tai ainakin tulkitsen niin että jos ensimmäistä tapaamani nainen rapsuttelee "huomaamatta" selkää ja hiuksia istuessaan vieressä saunassa, niin jotain siinä on mielessä.

Olenko väärässä? :D

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Maksullisessa on se etu että sä huomaat ettei seksiin liity mitään magiikkaa.

Seksihän on vain sitä että osaat huomioida kumppanin tarpeet.

Varmasti suhteessa asia on noin, kun huomioi toisen niin kaikki on opittavissa. Mutta yhden yön jutussa olen ymmärtänyt niin että moni odottaa sujuvia ja määrätietoisia otteita.

Se onkin yksi syy miksi en lähtenyt tänäänkään mukaan leikkiin, kun tiesin ettei nainen olisi sellainen jonka kanssa olisi paljoakaan yhteistä. Täytyy kyllä myöntää että kiusaus oli suuri, ja kokemuttomuudesta eroon hankkiutuminen kävi mielessä.

• cybermanfan

Neitsytsetää pitäisi vetää nekkuun.

Moni ätmi haaveilee seksistä eikä olisi kranttu naisen tason suhteen, ja sitten joku munapää esiintyy täällä hc-ätminä vaikka oikeasti vain antaa pakit kaikille.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Niin, tai ainakin tulkitsen niin että jos ensimmäistä tapaamani nainen rapsuttelee "huomaamatta" selkää ja hiuksia istuessaan vieressä saunassa, niin jotain siinä on mielessä.

Olenko väärässä? :D

Kyse on siitä minkälainen valta sulla on naiseen nähden.

Jos mieheltä puuttuu panomiehen uskottavuus, niin nainen voi puhdistaa nenäliinallaan miehen siittimen kiihottumatta asiasta.

• cybermanfan kirjoitti:

Neitsytsetää pitäisi vetää nekkuun.

Moni ätmi haaveilee seksistä eikä olisi kranttu naisen tason suhteen, ja sitten joku munapää esiintyy täällä hc-ätminä vaikka oikeasti vain antaa pakit kaikille.

Ymmärrän sun raivon, mutta otetaan rauhallisesti ja puhutaan asia selväksi.

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Jos mieheltä puuttuu panomiehen uskottavuus, niin nainen voi puhdistaa nenäliinallaan miehen siittimen kiihottumatta asiasta.

Ne se varmasti puuttuu.

Mutta vähän kummastuttaa että miksi puolituntematon nainen tulisi saunaan viereen kiehnäämään, silittelemään ja silmiin tuijottelemaan ellei mielessä olisi taka-ajatuksia?

Totta kai saattaa olla niinkin että jos olisin yrittänyt mennä mukana niin olisin mokannut, juuri siksi kun se uskottavuus puuttuu. Ihan mahdollista, ja huonompi juttu sitten kun tapaa naisen josta on oikeasti kiinnostunut :/

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Niin, ja nainen tosiaan siirtyi siihen viereen kun muut poistuivat jo saunasta.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Ne se varmasti puuttuu.

Mutta vähän kummastuttaa että miksi puolituntematon nainen tulisi saunaan viereen kiehnäämään, silittelemään ja silmiin tuijottelemaan ellei mielessä olisi taka-ajatuksia?

Totta kai saattaa olla niinkin että jos olisin yrittänyt mennä mukana niin olisin mokannut, juuri siksi kun se uskottavuus puuttuu. Ihan mahdollista, ja huonompi juttu sitten kun tapaa naisen josta on oikeasti kiinnostunut :/

Meet aamulla ammattilaiselle hoitaan asiat kuntoon.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Niin, ja nainen tosiaan siirtyi siihen viereen kun muut poistuivat jo saunasta.

Jäit silti ilman...

• cybermanfan
        Pertti-setä kirjoitti:

Ymmärrän sun raivon, mutta otetaan rauhallisesti ja puhutaan asia selväksi.

Ei tässä ole enää mitään puhumista. Toi on yksi ärsyttävimmistä postaajista täällä.

• Amalai_
        cybermanfan kirjoitti:

Ei tässä ole enää mitään puhumista. Toi on yksi ärsyttävimmistä postaajista täällä.

Ollaanko homokamui

• Neitsytsetä
        Pertti-setä kirjoitti:

Jäit silti ilman...

Niin...kun hätistin naisen irti ja lähdin suihkuun :D Tahdikkaasti kylläkin, nainen yhä hakeutui seuraani myöhemmin.

En ymmärrä miksi nainen käyttäytyi noin, en ole mikään erityisen komea mies. Ehkä joku minussa vetosi, sitähän yritän tässä uskoa että jotkut naiset ovat kiinnostuneita.

Nyt ajattelen että olisiko pitänyt mennä mukaan. Varmaankin olisi.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Niin...kun hätistin naisen irti ja lähdin suihkuun :D Tahdikkaasti kylläkin, nainen yhä hakeutui seuraani myöhemmin.

En ymmärrä miksi nainen käyttäytyi noin, en ole mikään erityisen komea mies. Ehkä joku minussa vetosi, sitähän yritän tässä uskoa että jotkut naiset ovat kiinnostuneita.

Nyt ajattelen että olisiko pitänyt mennä mukaan. Varmaankin olisi.

Teit oikein kun et mennyt mukaan, sä et ollut valmis.

• Zönggöfuck_off

Joo, voitais olla frendei, ei me homot olla pahoi

• Amalai_

Gäy meizzillekki

• Homo_mäkin
        Amalai_ kirjoitti:

Gäy meizzillekki

Ihahaa, pertti on ihanaa

• oletko_expua

oletko kirjoitellut dog hater tai expua nimimerkeillä?

• Zönggöfuck_off

Kiva homo, puspus

• Mulla on tavotteita urheilupuolella. Ehkä alan vähän enemmän tosissani treenaamaan. Mulla on nostetta näin laiskana suklaanmussuttajanakin, niin varmasti saisin kovia tuloksia tiukemmallakin ohjelmalla. Etenkin, kun saan samanhenkistä porukkaa mukaan.

Sitten lupaan että osallistun enemmän illanviettoihin. Olen missannut aika monta hyvää tilaisuutta tutustua lähemmin ihaniin ihmisiin, joiden kanssa olis todennäköisesti kehittynyt jotain enemmänkin. Liikuntaharrastukset on tehneet hyvää mun itsetunnolle, olen rennommin ihmisten parissa.

Kämpän raivaus. Tää on paha. Mutta haluaisin vähän remontoida jossain vaiheessa, ja ennen sitä pitäisi päästä eroon turhasta roinasta. Olis myös kiva voida pyytää tuttuja kylään useammin. Nykytilassa tää räjähtää hetkessä käsiin siivouksen jälkeen.

• Mä tiedän mitä sä tarviisit mutta jätän kertomatta.

Tavoitteet on hyviä, toivottavasti homma alkaa rullaamaan.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mä tiedän mitä sä tarviisit mutta jätän kertomatta.

Tavoitteet on hyviä, toivottavasti homma alkaa rullaamaan.

No minähän kerroin sen ihan itse, taisi olla vaan liian sievistelevästi ilmaistu :). Pelkkä seksisuhde ei ole mua varten, tarvitsen siihen muuta ympärille.

• LinerT.2 kirjoitti:

No minähän kerroin sen ihan itse, taisi olla vaan liian sievistelevästi ilmaistu :). Pelkkä seksisuhde ei ole mua varten, tarvitsen siihen muuta ympärille.

En mä tarkoittanut seksisuhdetta sanoessani että tiedän mitä sä tarvitset.

Se on itsestäänselvää että haluat täyden suhteen jos rupeat tapailemaan jotakin könsikästä.

• Pertti-setä kirjoitti:

En mä tarkoittanut seksisuhdetta sanoessani että tiedän mitä sä tarvitset.

Se on itsestäänselvää että haluat täyden suhteen jos rupeat tapailemaan jotakin könsikästä.

Sitten et tiennyt mitä tarvitsen, en ole irtopanojenkaan perään.

En myöskään halua mitään perinteistä "täyttä" suhdetta. Mulla on oma elämä josta en aio luopua. Ihmiset on vaan niin rajoittuneita, ettei ne näe kun muutaman yleisesti hyväksytyn vaihtoehdon parisuhteen toteuttamiselle.

• elämisenvapaus

Tästä olen samaa mieltä. Pitää uskaltaa elää omannäköistä elämää.

• LinerT.2 kirjoitti:

Sitten et tiennyt mitä tarvitsen, en ole irtopanojenkaan perään.

En myöskään halua mitään perinteistä "täyttä" suhdetta. Mulla on oma elämä josta en aio luopua. Ihmiset on vaan niin rajoittuneita, ettei ne näe kun muutaman yleisesti hyväksytyn vaihtoehdon parisuhteen toteuttamiselle.

Apua mä olen pulassa, voisiko joku auttaa....

En ole laittamassa sanoja suuhusi ja koetin vain olla hauska sanoessani että tiedän mitä tarvitset...en oikeastaan edes halua puida julkisesti kenenkään haaveista silloin kun mennään asiaan tunteella.

Sanot vain mulle milloin olen mennyt kommentoinnissa niin pitkälle ettet koe sitä mukavaksi, niin mä vetäydyn.

• Pertti-setä kirjoitti:

Apua mä olen pulassa, voisiko joku auttaa....

En ole laittamassa sanoja suuhusi ja koetin vain olla hauska sanoessani että tiedän mitä tarvitset...en oikeastaan edes halua puida julkisesti kenenkään haaveista silloin kun mennään asiaan tunteella.

Sanot vain mulle milloin olen mennyt kommentoinnissa niin pitkälle ettet koe sitä mukavaksi, niin mä vetäydyn.

Pois pulasta :) Mulla ei ole mitään hätää, kaksi tervettä kättä, pattereita ja rikas mielikuvitus.

Tuo on vaan osoittautunut ongelmalliseksi, kun ihmisillä on niin kangistuneet käsitykset siitä millainen parisuhteen kuuluisi olla.

• LinerT.2 kirjoitti:

Pois pulasta :) Mulla ei ole mitään hätää, kaksi tervettä kättä, pattereita ja rikas mielikuvitus.

Tuo on vaan osoittautunut ongelmalliseksi, kun ihmisillä on niin kangistuneet käsitykset siitä millainen parisuhteen kuuluisi olla.

Luojalle kiitos ihanista käsistäsi, kestopattereista ja rikkaasta mielikuvituksestasi.

Että tiedänkö minä jotakin siitä kuinka kangistuneita käsityksiä ihmisillä on parisuhteista? Minä tiedän sen, olen tälläkin palstalla tehnyt kieli poskessa monioita aloituksia "toiveistani ja haaveistani" ja saanut niistä paskaa niskaani.

• Pertti-setä kirjoitti:

Luojalle kiitos ihanista käsistäsi, kestopattereista ja rikkaasta mielikuvituksestasi.

Että tiedänkö minä jotakin siitä kuinka kangistuneita käsityksiä ihmisillä on parisuhteista? Minä tiedän sen, olen tälläkin palstalla tehnyt kieli poskessa monioita aloituksia "toiveistani ja haaveistani" ja saanut niistä paskaa niskaani.

Täällä nyt saa paskaa niskaansa ihan mistä kirjoituksesta tahansa.

Taidan lähteä kokeilemaan, miten tällä jouluturvotuksella jaksaa kiipeillä köyttä pitkin katonrajaan. Saan muuten puristettua vatsan kohdalta käsiini rinkulan höttöä. Onpas erikoinen tuntemus. En kyllä tykkää, toi tulee lähtemään. Lisätään heti alkuvuoden tavoitteisiin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Täällä nyt saa paskaa niskaansa ihan mistä kirjoituksesta tahansa.

Taidan lähteä kokeilemaan, miten tällä jouluturvotuksella jaksaa kiipeillä köyttä pitkin katonrajaan. Saan muuten puristettua vatsan kohdalta käsiini rinkulan höttöä. Onpas erikoinen tuntemus. En kyllä tykkää, toi tulee lähtemään. Lisätään heti alkuvuoden tavoitteisiin.

Tavoitteita on hyvä olla, mutta tärkeintä on sisin.

Ole varovainen kiipeillessäsi ettei satu vahinkoja, joutuisin muuten tuomaan sulle suklaatia sairaalaan.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tavoitteita on hyvä olla, mutta tärkeintä on sisin.

Ole varovainen kiipeillessäsi ettei satu vahinkoja, joutuisin muuten tuomaan sulle suklaatia sairaalaan.

Kiitos vaan huolenpidosta, ei käynyt kuinkaan. Hyvin jaksoin vielä ruhoni kiskoa katonrajaan parikymmentä kertaa. Eikä tuo vastamakkarakaan ole oikeastaan kuin nakki, kun seisoessa en saa siitä kun sormilla kiinni. Istuessa lysyssä sen saa käsiin. Jännä, mulla ei ole ennen ollut tuollaista...

• LinerT.2 kirjoitti:

Kiitos vaan huolenpidosta, ei käynyt kuinkaan. Hyvin jaksoin vielä ruhoni kiskoa katonrajaan parikymmentä kertaa. Eikä tuo vastamakkarakaan ole oikeastaan kuin nakki, kun seisoessa en saa siitä kun sormilla kiinni. Istuessa lysyssä sen saa käsiin. Jännä, mulla ei ole ennen ollut tuollaista...

Vähän elättelin toiveita, mutta hyvä näin. Pääasia että voit hyvin.

Vatsamakkaroita tulee ja menee, ne ei ole vakavaa. Pääasia että lihasta on enemmän kuin läskiä, silloin energia palaa paremmin.

Tuo köysikiipeily kiinnostaa, vedätkö itsesi kattoon silkalla käsivoimalla vai käytätkö jalkojasi apuna siinä vaiheessa kun otat otteen ylempää köydestä?

• LinerT.2 kirjoitti:

Minä jännitin vatsalihakset, ja kädellä tiukkasin vatsanahkaa, niin sixpäkki näkyi

• Pertti-setä kirjoitti:

Vähän elättelin toiveita, mutta hyvä näin. Pääasia että voit hyvin.

Vatsamakkaroita tulee ja menee, ne ei ole vakavaa. Pääasia että lihasta on enemmän kuin läskiä, silloin energia palaa paremmin.

Tuo köysikiipeily kiinnostaa, vedätkö itsesi kattoon silkalla käsivoimalla vai käytätkö jalkojasi apuna siinä vaiheessa kun otat otteen ylempää köydestä?

Kiipeillä voi sekä että. Ilman jalkoja on aika rankka käsille, mutta pääsen niinkin. Nyt nostin jaloilla. Molemmilla keinoilla sujuu helpommin kun (jos) hallitsee tekniikan. Ihan hauskaa tuotakin kokeilla joskus, ei ihan perinteistä reeniä. Youtubesta löytyy hyviä tekniikkavinkkejä.

Mulla on liikaa lihasta ja nyt vielä tuo läskirinkula. Tää vie mun yöunet. Onks tää nyt joku neljänkympin kriisi?

• LinerT.2
        pujottelija kirjoitti:

Minä jännitin vatsalihakset, ja kädellä tiukkasin vatsanahkaa, niin sixpäkki näkyi

Mullakin näkyy noin. Kovan treenin jälkeen näkyy nahkaa kiristämättä. Mutta mulla on nyt joku joulu- ja uudenvuoden pöhö. Tai sitten olen alkanut lihomaan.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kiipeillä voi sekä että. Ilman jalkoja on aika rankka käsille, mutta pääsen niinkin. Nyt nostin jaloilla. Molemmilla keinoilla sujuu helpommin kun (jos) hallitsee tekniikan. Ihan hauskaa tuotakin kokeilla joskus, ei ihan perinteistä reeniä. Youtubesta löytyy hyviä tekniikkavinkkejä.

Mulla on liikaa lihasta ja nyt vielä tuo läskirinkula. Tää vie mun yöunet. Onks tää nyt joku neljänkympin kriisi?

Olet aika rautaisessa kunnossa jos pelkillä käsivoimilla pääset kattoon asti, tällä ruholla tuo ei onnisuisi multa enää.

Neljänkympin kriisikö? Se riippuu iästäsi, jos olet neljänkympin huikuvilla niin se on mahdollista. En silti usko että sun kannattaa valvoa ton takia öitäsi, lihaskunnostasi päätellen siihen ei ole todellakaan syytä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mullakin näkyy noin. Kovan treenin jälkeen näkyy nahkaa kiristämättä. Mutta mulla on nyt joku joulu- ja uudenvuoden pöhö. Tai sitten olen alkanut lihomaan.

Pitäs vielä vatsatreeniä yrittää, viime vuonna jo piti, aika lyhyeen loppui

• pujottelija kirjoitti:

Pitäs vielä vatsatreeniä yrittää, viime vuonna jo piti, aika lyhyeen loppui

Mä en juurikaan tee erikseen vatsoja. Ne tulee isommissa liikkeissä, kun pitää hallita koko kroppa. Esim. takakyykyissä pitää olla keskikropan paketti kasassa että pääsee kyykystä ylös hyvällä tekniikalla.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mä en juurikaan tee erikseen vatsoja. Ne tulee isommissa liikkeissä, kun pitää hallita koko kroppa. Esim. takakyykyissä pitää olla keskikropan paketti kasassa että pääsee kyykystä ylös hyvällä tekniikalla.

Sinähän oletkin miltei ammattilainen, minä kipeytän vatsalihakseni muutaman liikkeen jälkeen, ei ne onneksi kauaa ole kipeät

• pujottelija kirjoitti:

Sinähän oletkin miltei ammattilainen, minä kipeytän vatsalihakseni muutaman liikkeen jälkeen, ei ne onneksi kauaa ole kipeät

Kipeiksi niiden pitää tullakin, silloin treeni on ollut riittävää. Kun ne paranee, lisää treeniä :) Usein kipu helpottaa, kun treenaa niitä kipeitä lihaksia ihan kevyesti välipäivinä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kipeiksi niiden pitää tullakin, silloin treeni on ollut riittävää. Kun ne paranee, lisää treeniä :) Usein kipu helpottaa, kun treenaa niitä kipeitä lihaksia ihan kevyesti välipäivinä.

Aiempien kokemuksien mukaan kipu häviää muutamassa päivässä, jos treenaa jokapäivä

• pujottelija kirjoitti:

Aiempien kokemuksien mukaan kipu häviää muutamassa päivässä, jos treenaa jokapäivä

Tuossakin on perää, mutta silloin voi myös nostaa reeniä rankemmaksi, kroppa on voinut tottua siihen tasoon. Joka päivä ei kannata treenata, ainakaan kovaa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Tuossakin on perää, mutta silloin voi myös nostaa reeniä rankemmaksi, kroppa on voinut tottua siihen tasoon. Joka päivä ei kannata treenata, ainakaan kovaa.

Toivottavasti kehitystä tapahtuu, niin voin laittaa tänne kehuskelukuvan

• Kiltti-ja-kunnollinen

Tänä vuonna saan pillua. Se onkin minun ainoa tavoite.

• Kuulostaa hyvältä. Itselläni on ollut myös mietinnässä joitakin muutoksia vanhaan.

Kaikenlaista urheilua olen harrastanut koko ikäni, siihen ei tule muutosta. Jatkan siis treenaamista, ehkä lisään yhden vapaan viikkoon, olen ollut itseäni kohtaan aika piiskuri.

Tuosta painosta sen verran, että yleensä miehille kerääntyy ylimääräistä yleensä juuri vatsaan ja jenkkakahvoihin. Olet siitä ehkä harvinaisempi, jos laardia tulee näkyvästi myös pyllyyn. 10 kiloa saa aika näppärästi pois, jos aineenvaihdunta on kunnossa ja syö useita aterioita päivässä. Itselläni tulee kaikki ylimääräinen kyllä alakroppaan, mutta mielummin sinne, kuin vatsaan.

Tykkään olla kesällä hieman "kireämmässä" kunnossa, otan yleensä itse noin 5 kiloa painoa pois keväällä. Se käy yleensä aika kivuttomasti, karsii turhat rasvat ja hiilarit vaan pois. Tämän teen tänäkin vuonna. Näin talvella, kun saan olla hieman muodokkaampi, saan syödä mitä haluan. Se on kivaa.

Työstäni pidän itsekin, pidemmällä tähtäimellä haluan kyllä edetä, mutta siinä minulle ole kiirettä. Tätä silmällä pitäen olen kuitenkin miettinyt hankkia lisäkoulutusta.

Tänä vuonna olen muutenkin päättänyt uskaltaa enemmän ilman turhia ylianalysointeja.

Ystävien kanssa on suunnitteilla muutama mukava reissu. Ja kodissani aion toteuttaa muutaman muutostyön. Sisustamiseen aion varata myös rahaa.

Mielen aion pitää positiivisena. Näin täällä ✋😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2493
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1324
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1069
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      902
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      210
      866
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe