Ongelma: Ihastuminen

Rakkausonrumasana

Vaimolla on lupa viihtyä ja kokea intohimoa. Minusta on kiihottava ajatus, kuinka hän nauttii vieraasta miehestä, mutta..... (Itsekin saan maistaa vierasta jos haluan)

Paneminen ei haittaa mua, mutta se että vaimo asettaa ihastuksensa korkeimmalle jalustalle vituttaa.

Tilanne siis se, että vaimo on korviaan myöden ihastunut ja nyt aika juoksee kuin täi tervassa.

Oletko kohdannut saman?

6

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotonjätkä

En ole - en anna mahdollisuutta ;)

• SexMess

Ota puheeksi. Ole avoin. Sinulla on oikeus tuntea niin kuin tunnet. Kerro että ihastus överit tuntuu ärsyttävältä. Voi puhdistaa tunnelmaa. Ole kuitenkin rehellinen itsellesi, jos sinua ärsyttää oikeasti vaimon seikkailut ylipäätään, niin myönnä se.
      Voihan olla, että vaimosi huomaa olla hienotunteisempi. Hän ei ehkä ole tullut ajatelleeksi asiaa sinun kannaltasi, koska et puhu ääneen asiasta.
      Puhuminen kannattaa.

• kummallistatämä

Ihme parisuhde teillä, ehkä hetkellistä, keinustuolissa joskus hyvä muistella menneitä

• Ainut että olen ihastunut mieheen. Mutta oma mieheni mollaa minua ja kehuja ei anna ikinä. Sitten löysin miehen joka suunnilleen palvoo minua sellaisena kuin olen, ja kelpaan hänelle tällaisena

• Hienoa että löysit. Aiotko pitää kummankin miehet vai ainoastaan jälkimmäisen.

• En tiedä vielä, tällä hetkellä ainakin vielä molemmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe