Vaimolla on lupa viihtyä ja kokea intohimoa. Minusta on kiihottava ajatus, kuinka hän nauttii vieraasta miehestä, mutta..... (Itsekin saan maistaa vierasta jos haluan)
Paneminen ei haittaa mua, mutta se että vaimo asettaa ihastuksensa korkeimmalle jalustalle vituttaa.
Tilanne siis se, että vaimo on korviaan myöden ihastunut ja nyt aika juoksee kuin täi tervassa.
Oletko kohdannut saman?
Ongelma: Ihastuminen
6
575
Vastaukset
- toivotonjätkä
En ole - en anna mahdollisuutta ;)
- SexMess
Ota puheeksi. Ole avoin. Sinulla on oikeus tuntea niin kuin tunnet. Kerro että ihastus överit tuntuu ärsyttävältä. Voi puhdistaa tunnelmaa. Ole kuitenkin rehellinen itsellesi, jos sinua ärsyttää oikeasti vaimon seikkailut ylipäätään, niin myönnä se.
Voihan olla, että vaimosi huomaa olla hienotunteisempi. Hän ei ehkä ole tullut ajatelleeksi asiaa sinun kannaltasi, koska et puhu ääneen asiasta.
Puhuminen kannattaa. - kummallistatämä
Ihme parisuhde teillä, ehkä hetkellistä, keinustuolissa joskus hyvä muistella menneitä
Ainut että olen ihastunut mieheen. Mutta oma mieheni mollaa minua ja kehuja ei anna ikinä. Sitten löysin miehen joka suunnilleen palvoo minua sellaisena kuin olen, ja kelpaan hänelle tällaisena
En tiedä vielä, tällä hetkellä ainakin vielä molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760