Toimiiko kaverisuhde?

Pohjoisen-poika

Yritin päästä eroon naisesta ja sanoin etten voisi seurustella sen kanssa, koska minulla ei ole tunteita. Nainen sanoi että haluaa nähdä jatkossa kaverina. Epäilen että se ei osaa olla vain kaveri, koska on joskus sanonut rakastavansa minua. Parasta poikkasta välit lopullisesti?

6

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt ehkä välejä kannata poikkasta. Etäisyyttä kannattanee kuitenkin vähän ottaa ainakin näin aluksi.

    • Vaikea sanoa mikä sitten on armeliaampaa.. välien katkaiseminen voi olla parempi vaihtoehto silloin jos kaveruus on molemmille osapuolille kärsimystä. Toisaalta välien katkaiseminen pakottaa siirtymään elämässä eteen päin, mutta voi myös aikaan saada suurta surua ja katkeruutta. Ystävyys on varmankin hyvä vaihtoehto, jos kuitenkin pidät kyseisestä naisesta ihmisenä ja jos sinua ei häiritse, että sillä toisella saattaa olla tunteita sinua kohtaan. Mutta ei kai se mikään huono asia ole, jos joku rakastaa, niin kauan kun ei ala sekoilemaan.. Viimeistään siinä vaiheessa kun sinulla on uusi nainen huomaat pystyykö kyseinen olemaan oikeasti vaan kaveri. Jos ei, niin sitten on ehkä aiheellista katkaista välit, mahdollisuudenhan voi aina antaa?

    • Täällä on tätä naisen ja miehen välistä kaveruutta käsiteltykin juuri.

      Mielestäni erityisesti tässä tilanteessa kannattaisi välit viilentää, koska nainen voi oikeasti elättää toiveita sinun suhteesi.

    • En ossoo sanoa noin päin olevasta tilanteesta, mutta aatteleppa toistepäin tilanne.

      Itselleni ainakin oli hankala paikka olla useampaan kertaan kaveri naisen kanssa, jota näin miltein päivittäin ja olin jokseenkin voimakaasti tähän ihastunut. Siinä osaltaan oli iloinen että kaveri onnistui elämässään ja löysi poikaystävän, mutta toisaalta sitä oli kateellinen ja ehken osaltaan mustasukkainenkin kun olisi toivonut itsensä toisen elämään mukaan.

      Sanoisin ma että näin alkuun ainakin kannattaa pitää välit suht viileinä ja antaa ajan tehdä tehtävänsä tunteiden viilenemisessä. Ehken ajan kanssa sitten platoninen ystävyys voipi saada suuremman sijan elämäsänne.

    • Naisasialooser1

      Onko nainen minkä ikäinen ja näköinen? Kannattaahan sinun hyödyntää tilaisuus ja panna sitä, annat vain ymmärtää että nainen saattaisi kelvata myös suhteeseen.

    • Öitätänne

      Voithan kysyä naiselta, että hyväksyykö hän sen, jos alat tapailla tai seurustella jonkun toisen kanssa? Ihminen kyllä ilmeillään ja eleillään kertoo, jos ei puheellaan, mitä on asiasta mieltä. Jos on havaittavissa niitä tunteita edelleen, niin on paras pistää välit kokonaan poikki, koska hän ei pääse sinusta irti tunteissaan muutoin ja etenemään omassa elämässään ja voi myös häiritä "kaveruudellaan" sinun uusia suhteitasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe