TE-sentraalin työntekijä ei osaa kirjata oikein

RAMUTYÖTÖN

Käväisinpä pitkästä aikaa vilkaisemassa MOL:n sivustostalta omat tiedot-osiotani, niin kyllä niin satasilla ärsyttää, kun pitkästä listastani työpaikkakokemuksistani on jätetty mainitsematta eli alkupään työpaikkojani valmistumiseni jälkeen.
Mikä mättää, ettei ole voinut kirjata niitäkin ylös, mitkä olen heille kyllä ilmoittanut jo aikoja sitten, ikityötön kun olen.
Onko se kyseistä kirjannutta työvoimavirkailijaa niin paljon ottanut pattiin, kun itsellään ei ole liki pitäenkään niin paljon työkokemusta ja etenkin yksityissektorin puolelta kuin mitä minulla on, vaikka nyt olen työtön ollutkin ja kauan.
Helkkarin töppöjä koko toimisto täynänsä. Nähty on vuosien ajan jo! Jos yksityisellä olisi tuollaisia tunareita, niin olisivat pihalla alta aikayksikön, mutta eihän vakivirasta valtiolla niin vaan lennetä ulos.
Ja eihän työttömillä mitään arvoa olekkaan muuta kuin olemmehan me kaikki työttömät valtion palkkokarjalle aihe olla työvoimavirkalijan asemassa tekevinään mukamas oikeita töitä!!!!!

Toisekseen aikoinaan vallalla ollut tarveharkinnaisuus työmarkkinatukeeni lopetti multa työnhaun innokkuuden kuin seinään, koska se oli pyöreä nolla euroa, jaa, että valtiovalta ajatteli minun vielä työnhaun kulutkin maksattavani ansiotyössä olevalla puolisollani???? Haistakoot pitkät koko sen aikainen eduskunta puolueineen, jotka senkin kyseisen lain aikoinaan kasaan kyhäsivät pudottamalla meitä työttömiä nollille puolison bruttotulojen vuoksi, mutta onneksi edes muutama vuosi sitten tuon älyttömän lain saivat jotkut aktiiviset puolueet muutettua inhimmillisemmäksi ja oikeudenmukaiseksi.
Nyt kylläkin minun kohdallani on peli jo menetetty, sillä olen ensinäkin liian iäkäs kuin myös tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana tulleiden terveydellisten ongelmieni vuoksi työntekoon kykyni menettänyt, mutta kun Suomessa pitäisi olla aivan puolikuollut raato ennen kuin työtön päästetään työkyvyttömyyseläkettä edes hakemaan lääkärin lausuntoineen vaan erikoislääkärikin viitsikin kiusata oireilevaa työtöntä ihmisparkaa tokaisemmalla eräälläkin lääkärikäynnilläni, että "En kyllä sinua eläkkeelle laske", vaikka ei edes saanut selville tutkimuksiensa perusteella, mistä ilmiselkeät kymmenien kuvauksien ja magn.kuvien perusteella näkyvien vaurioiden aiheuttajat johtuvat!!! Valitteli vaan, että kun ei tässä pikkusairaalassa ole menetelmiä ja välineitä tutkia paremmin vaurioitunutta kohtaani elimistössäni; mutta ei kuitenkaan ollut valtuuksia lähettää yliopistolliseen sairaalaan suoraan parempiin tutkimuksiin.
Ja nyt tuokin edellä mainittu "sikarikas" erikoislääkäri lekottelee jo itse eläkepäivillään ja siirsi minut toiseen pikku-sairaalaan jatkotutkimuksiin, jossa tasokkuus myös tutkimusten ja hoitojenkin suhteen aivan surkeaa tasoa!

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TSEMPPIÄKUITENKIN

Voi, että. Kohtalo on monella sama. Työttömät saavat turhaan monta vuotta odotella töitä. Moni tarvitsisi kanssakulkijan rinnalle jopa työnhakuun. Miksi paikalliset työllistämistyöt poistettiin? Se on raha kun motivoi.

• Rotta1234

Tämä ei ole täysin oma mielipiteeni, vaan olen kuullut sen "asiantuntijoilta", mutta se saattaa olla vastaus kysymykseesi... Ensinnäkin, jos sinulla on jo ikää ja kokemusta, nuoruuden kesätöitä ja hanttihommia ei ole enää aiheellista mainita työnhakudokumenteissa. Lisäksi työkokemus valitettavasti vanhentuu nopeasti. Eli jos olet vaikka 15v sitten työskennellyt jossakin tehtävässä, osaamisesi ei enää ehkä ole ajan tasalla ja suoraan hyödynnettävissä. Vanhat kokemukset ovat lähinnä kiva muisto ja triviatieto, mutta eivät oleellisia työnhaussa jos sinulla on sen jälkeen muutakin vankkaa kokemusta. Tuoreimmat ovat olennaisempia. Omasta mielestäni kaikki työkokemus kertoo jotakin ihmisestä ja hänen kehittymisestään. Mutta se ei kaikkia kiinnosta, halutaan sitä kovaa osaamista.

• RAMUTYÖTÖN

Pitääköön "kovat osaamisensa" ihan mun puolesta koko saatanan järjestelmä luojineensa, mä väistyn suosiolla kentältä, ja jos ei eläkkeelle, niinpä ollaanpa sitten tällä kämäisellä tmt:lla normieläkeikääni saakka, jos pysyn näet hengissä, jos taasen kuolen, niin so what? Suurkapitalistin ns. ilmaistyöntekijäksi en kyllä suostu!!!!! Naurettava 9 ekua tmt:n päälle ja jotain kuusi tuntia päivässä töitä, ei saatana kiitos koko saatanallinen valtiovalta, ja työministeriö Jarinensa!!!
        JA JOS PAKOTTAVAT JA JOKU HULLU TYÖNANTAJA OTTAA MINUT ORJAKSEEN, NIIN TEEN KYLLÄ HETI ENSIMMÄISENÄ PÄIVÄNÄ SEMMOSTA VAHINKOA, ETTEIVÄT ENÄÄ TOISTA PAKOTTAMISTA TULE KARENSSIN UHALLA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe