Mitä flirtti deittisivulla tarkoittaa? Siis jos toinen käyttäjä flirttaa sillä flirttivalikolla.
suomi24 treffit - mitä flirtti tarkoittaa?
17
3002
Vastaukset
Riippuu paljon siitä käyttäjästä. Toisille se on keino näyttää että "hei sie olet mielenkiintoisen oloinen henkilö" toisille se on vain yksi tapa lisää saada kävijöitä omaan profiiliin.
Tuossa taannoin ko s24 treffit sivustolla olin, niin aika usain nämä muiden maksullisten sivustojen mainostajat lähettelivät flirttejä, jotta kävisit hänen profiilissaan ja näkisit mitä sivustoa mainostetaan.
Flirttejä kun pystyi lähettämään rajattomasti. Ennen fuota flirttien lähettämistä rajattomasti heidän tapanaan oli ostaa s24 treffeiltä "plus"-profiili ja lähetellä näin rajattomasti mainos viestejä. Nyt kun plussalaisilla on 100 viestiä/pv, niin flirtit ovat tehokkaampi tapa lähestyä mainostettavia.Jos taasen tarkoitit kysymykselläsi mitä tapahtuu kun painaa flirtti namiskaa, niin sitä kun painaa, niin sille toiselle lähtee normaali viesti jossa lukee että "Henkilö X flirttasi sinulle."
- Tekniikkaflirttaaja
Kuulostaa tosi oudolta. Ehkä oudolta siksi, että yllättäin flirttiin on ilmestynyt kolmas osapuoli.
😁
- Uusipalstoilla
Joo, kiitos - tarkoitin just että millähän mielellä niitä lähetellään. Tää ei ollut mainostaja vaan toinen käyttäjä. Sinänsä ihan kivan oloinen tyyppi, vaikka ei ehkä ihan sellainen mitä itse hakisin ainakaan suhdemielessä - ehkä kaverina joo... Mutta kuuluuko flirttiin vastata kohteliaisuussyistä vai tulkitaanko se heti deitti-kiinnostukseksi?
Olen ihan uusi tällaisissa ja etiketti hiukan hakusessa. En haluaisi olla tyly mutta en myöskään vaikuttaa pleijeriltä.Ma veikkaisin, että useimmat jättävät vastaamatta mitään, jos eivät ole kiinnostuneita deitti mielessä, sillä viestejä kun on rajallisesti.
Itse lähtisin siitä, että mitä mieltä itse olet jos tilanteet olisivat käännetty. Eli jos itse olisit lähettänyt flirtin, niin haluaisitko toisen laittavan viestiä siitä huolimatta ettei ole kiinnostunut. Vaikkakin vain sanoakseen että "Kiitos flirtistä, mutta ei kiitos." Vai sopisiko siulle että et saisi mitään reaktiota?
Itse lähettäisin vastausviestin, vaikka en olisi kiinnostunutkaan. Niihin flirtteihin, jotka tulivat selkeästi mainostajilta en vastaillut. Nämä erotti erittäinkin hyvin sentyylisistä virkkeistä kuin "rohkeampia kuvia löydät täältä #######.###"- etikettimies
pete_pjn kirjoitti:
Ma veikkaisin, että useimmat jättävät vastaamatta mitään, jos eivät ole kiinnostuneita deitti mielessä, sillä viestejä kun on rajallisesti.
Itse lähtisin siitä, että mitä mieltä itse olet jos tilanteet olisivat käännetty. Eli jos itse olisit lähettänyt flirtin, niin haluaisitko toisen laittavan viestiä siitä huolimatta ettei ole kiinnostunut. Vaikkakin vain sanoakseen että "Kiitos flirtistä, mutta ei kiitos." Vai sopisiko siulle että et saisi mitään reaktiota?
Itse lähettäisin vastausviestin, vaikka en olisi kiinnostunutkaan. Niihin flirtteihin, jotka tulivat selkeästi mainostajilta en vastaillut. Nämä erotti erittäinkin hyvin sentyylisistä virkkeistä kuin "rohkeampia kuvia löydät täältä #######.###"Itse en ole koskaan vastannut flirttiin, jos toinen osapuoli ei ole kiinnostava. Jos toinen laittaa ihan viestin niin sitten olen kohteliaisuuttani vastannut, kiittänyt kiinnostuksesta ja sanonut, ettei kuitenkaan kiinnosta. Jos kiinnostavan oloinen nainen laittaa flirtin niin laitan hänelle vaan suoraa viestin.
- oiuoioi
Flirtti tarkoittaa myös sitä, ettet ollut niin kiinnostava, että toinen olisi tuhlannut viestejään sinuun. (Itse ostin aina tuon paketin -näin heti, kuinka suosittu/aktiivinen toinen osapuoli on..)
:) No juu... kyllähän tuon voi noinkin tulkita.
Ja kieltämättä Plus käyttäjänä oli kyllä se hyvä puoli, että näki kuinka aktiivinen toinen on ollut viestittelyssä.
- Pillujen-asiantuntija
Flirtti on ulkonäkö. Kun ei sitä toista vielä tunne niin näkee kuvan ja pitää siitä ja sitten laittaa flirtin toivoen että toinen ottaa yhteyttä.
- miten.menee.pete
Oletko vieläkään löytänyt seuraa? Kävin joskus muutama vuosi sitten palstalla viimeksi ja muistaakseni kirjoittelit jo silloin. Ulkonäöllisesti olet ihan ok näköinen, mutta taisin sanoa silloin, että voisit vähän hankkia massaa lisää.
miten.menee.pete kirjoitti:
Oletko vieläkään löytänyt seuraa? Kävin joskus muutama vuosi sitten palstalla viimeksi ja muistaakseni kirjoittelit jo silloin. Ulkonäöllisesti olet ihan ok näköinen, mutta taisin sanoa silloin, että voisit vähän hankkia massaa lisää.
Herne.
Hämärästi muistan että taisi joku mainita noina aikoina miulle massan hankkimisesta. Tosin niin on kyllä muutama muukin. :)
Sinkkuna sitä vielä ollaan. Tosin kyllä tässä parin vuoden sisällä sellasta parisuhderintamalla on tapahtunnu, että tuossa viime kesällä muutaman kuukauden tapailin erästä naista, jossa kumpikin meistä tiesi ettei jutusta voi tulla pitkäaikaista ja vakavaa, sillä meillä oli liian erilaiset elämäntilanteet.
Vuoden jälkipuoliskolla tapasin toisen naisen, jonka kanssa toivoin että juttu luistaisi ja syntyisi jotain pysyvää. Harmittavasti vain syvempien tunteiden syntyminen jäi toispuoleiseksi.
Mutta opettavaisia tilanteita olivatten jokatapauksessa.
:D Ja mitä tulee massan nousuun, niin eipä tuota ole tullut hankittua lisää. Ainakaan tietoisesti.- salionjees
pete_pjn kirjoitti:
Herne.
Hämärästi muistan että taisi joku mainita noina aikoina miulle massan hankkimisesta. Tosin niin on kyllä muutama muukin. :)
Sinkkuna sitä vielä ollaan. Tosin kyllä tässä parin vuoden sisällä sellasta parisuhderintamalla on tapahtunnu, että tuossa viime kesällä muutaman kuukauden tapailin erästä naista, jossa kumpikin meistä tiesi ettei jutusta voi tulla pitkäaikaista ja vakavaa, sillä meillä oli liian erilaiset elämäntilanteet.
Vuoden jälkipuoliskolla tapasin toisen naisen, jonka kanssa toivoin että juttu luistaisi ja syntyisi jotain pysyvää. Harmittavasti vain syvempien tunteiden syntyminen jäi toispuoleiseksi.
:D Ja mitä tulee massan nousuun, niin eipä tuota ole tullut hankittua lisää. Ainakaan tietoisesti."Ja mitä tulee massan nousuun, niin eipä tuota ole tullut hankittua lisää. Ainakaan tietoisesti. "
Eikö kannattaisi? Lisäisi mahdollisuuksia naisrintamalla. Ei ole edes kauhean kova homma, jos syöt vähän enemmän ja salilla käyt kasvattamassa lihaksia. salionjees kirjoitti:
"Ja mitä tulee massan nousuun, niin eipä tuota ole tullut hankittua lisää. Ainakaan tietoisesti. "
Eikö kannattaisi? Lisäisi mahdollisuuksia naisrintamalla. Ei ole edes kauhean kova homma, jos syöt vähän enemmän ja salilla käyt kasvattamassa lihaksia.Saattais lisätäkkin, mutta en tykkää käydä salilla.
- petefan
pete_pjn kirjoitti:
Herne.
:D Ja mitä tulee massan nousuun, niin eipä tuota ole tullut hankittua lisää. Ainakaan tietoisesti.Hyvä Pete!! Todella mukava lukea tuollaisia kuulumisia!!
petefan kirjoitti:
Hyvä Pete!! Todella mukava lukea tuollaisia kuulumisia!!
"Todella mukava lukea tuollaisia kuulumisia!! "
Ai, mukava kuulla että tapailut eivät muuttuneen parisuhteeksi ja sinkkuna olen taas. :D :D
Juu juu... Ymmärrän kyl mitä tarkoitat. :D Kiitoksia.
- silver1412
Mä en mitään flirteä ole lähettänyt, naiset ovat innokaita flirtti lähettäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511