UMK arvostelut

viisukatsoja

Arvioidaas euroviisujen menestymisen kannalta mahdollisuuksia!

Näistä ehdokkaista finaaliin voisi päästä:

Emma; circle of light -ruotsihumppa, jolle löytyy joka ikisissä skaboissa paljon massaäänestäjiä. Kuulostaa ja näyttää kivalta JOS lavaesitys onnistuu näyttämään katu-uskottavalta.

Club la Perse- pääsee finaaliin ellei muita vitsikappaleita samassa lohkossa. Sen jälkeen vitsi on nähty. Homo-ja transuhuumorin aika on muuten armotta out.

Norma John, Blacbird -keräisikö tuomariääniä hyvällä laululla? Kappale olisi kärkikahinatasoa, jos live saataisiin jotenkin vaikuttavaksi.

6

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.mutta

      Näkevätkö vanhat silmäni oikein.... onko tuolla ruotsalainen Gunther laulamassa, siis Suomen UMK:ssa?

    • plalalaa

      Blackbird on viiltävän kaunis. Ehkä se riittää, ehkä ei. Kauniilla laululla on voitettu monta kertaa. Minusta tämä vaatii ehdottomasti kohokohdan, sellaisen, jota Eini ehdotti TV:n esikuuntelussa. Silloin siitä tulisi iso biisi. Edellisvuosien tapa, että raati kuuntelee ja antaa ohjeita biisin parantamiseksi, olisi parempi. Osallistujista kuitenkin suuri osa on tehnyt vain vähän biisejä. Useimmissa maissa ammattilaiset tekevät kilpailubiisit.

    • ari_zwag

      Mikä toi ihmeen nimi on, se on pahempi kuin John Elton.?

      • menetiedä

        Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?


      • menetiedä
        menetiedä kirjoitti:

        Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?

        No niin, ja oikeassa olin minäkin osittain duon nimen suhteen (kuten oli Antti Holmakin :). Tässä loput selitykset duon nimestä: http://www.voice.fi/viihde/a-138281


    • countdownstarts

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe