Arvioidaas euroviisujen menestymisen kannalta mahdollisuuksia!
Näistä ehdokkaista finaaliin voisi päästä:
Emma; circle of light -ruotsihumppa, jolle löytyy joka ikisissä skaboissa paljon massaäänestäjiä. Kuulostaa ja näyttää kivalta JOS lavaesitys onnistuu näyttämään katu-uskottavalta.
Club la Perse- pääsee finaaliin ellei muita vitsikappaleita samassa lohkossa. Sen jälkeen vitsi on nähty. Homo-ja transuhuumorin aika on muuten armotta out.
Norma John, Blacbird -keräisikö tuomariääniä hyvällä laululla? Kappale olisi kärkikahinatasoa, jos live saataisiin jotenkin vaikuttavaksi.
UMK arvostelut
6
156
Vastaukset
- no.mutta
Näkevätkö vanhat silmäni oikein.... onko tuolla ruotsalainen Gunther laulamassa, siis Suomen UMK:ssa?
- plalalaa
Blackbird on viiltävän kaunis. Ehkä se riittää, ehkä ei. Kauniilla laululla on voitettu monta kertaa. Minusta tämä vaatii ehdottomasti kohokohdan, sellaisen, jota Eini ehdotti TV:n esikuuntelussa. Silloin siitä tulisi iso biisi. Edellisvuosien tapa, että raati kuuntelee ja antaa ohjeita biisin parantamiseksi, olisi parempi. Osallistujista kuitenkin suuri osa on tehnyt vain vähän biisejä. Useimmissa maissa ammattilaiset tekevät kilpailubiisit.
- ari_zwag
Mikä toi ihmeen nimi on, se on pahempi kuin John Elton.?
- menetiedä
Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?
- menetiedä
menetiedä kirjoitti:
Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?
No niin, ja oikeassa olin minäkin osittain duon nimen suhteen (kuten oli Antti Holmakin :). Tässä loput selitykset duon nimestä: http://www.voice.fi/viihde/a-138281
- countdownstarts
Norma John on lähtenyt Kiovaan - onnea ja menestystä!
http://www.iltalehti.fi/viihde/201704292200115290_vi.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977