UMK arvostelut

viisukatsoja

Arvioidaas euroviisujen menestymisen kannalta mahdollisuuksia!

Näistä ehdokkaista finaaliin voisi päästä:

Emma; circle of light -ruotsihumppa, jolle löytyy joka ikisissä skaboissa paljon massaäänestäjiä. Kuulostaa ja näyttää kivalta JOS lavaesitys onnistuu näyttämään katu-uskottavalta.

Club la Perse- pääsee finaaliin ellei muita vitsikappaleita samassa lohkossa. Sen jälkeen vitsi on nähty. Homo-ja transuhuumorin aika on muuten armotta out.

Norma John, Blacbird -keräisikö tuomariääniä hyvällä laululla? Kappale olisi kärkikahinatasoa, jos live saataisiin jotenkin vaikuttavaksi.

6

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.mutta

Näkevätkö vanhat silmäni oikein.... onko tuolla ruotsalainen Gunther laulamassa, siis Suomen UMK:ssa?

• plalalaa

Blackbird on viiltävän kaunis. Ehkä se riittää, ehkä ei. Kauniilla laululla on voitettu monta kertaa. Minusta tämä vaatii ehdottomasti kohokohdan, sellaisen, jota Eini ehdotti TV:n esikuuntelussa. Silloin siitä tulisi iso biisi. Edellisvuosien tapa, että raati kuuntelee ja antaa ohjeita biisin parantamiseksi, olisi parempi. Osallistujista kuitenkin suuri osa on tehnyt vain vähän biisejä. Useimmissa maissa ammattilaiset tekevät kilpailubiisit.

• ari_zwag

Mikä toi ihmeen nimi on, se on pahempi kuin John Elton.?

• menetiedä

Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?

• menetiedä
        menetiedä kirjoitti:

Mietitäänpäs... Norma Jeane Baker oli Marilyn Monroen oikea nimi ja tämän meidän ESC edustajaduon nimi on Norma John, joten oletettavasti tässä on joku sanaleikki tuosta Marilynin aidosta Norma Jeane-nimestä? En tiedä onko oikea arvaus, mutta minä olen mieltänyt duon nimen tuosta johdetuksi ja koska duossa on 1 blondi nainen (Norma) ja 1 mies (John), niin Marilynin etunimet on muutettu muotoon NORMA JEANE -> NORMA JOHN. Ehkä Marilynin ap. nimellä on joku erityismerkitys duolle?

No niin, ja oikeassa olin minäkin osittain duon nimen suhteen (kuten oli Antti Holmakin :). Tässä loput selitykset duon nimestä: http://www.voice.fi/viihde/a-138281

• countdownstarts

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5259
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2159
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1584
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      95
      948
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      319
      913
    Aihe