Smiley lävistys

HaBsRu

Haluaisin siis smiley lävistyksen, olisi pari kysymystä joihin haluaisin vastauksia.

Kasvaako ulos helposti? Olen kuullut että monella on kasvanut ulos nopeasti, mutta he ovatkin tehneet lävistyksen itse. Vaikuttaako se että ottaako lävistäjällä vai tekeekö itse uloskasvuun?

Voiko tuo jänne johon smiley laitetaan olla liian pieni? Omani tuntuu aika pieneltä.

Mistä niitä koruja kannattaa sitten ostaa? Ja mikä materiaali on parasta?

Hankaako se kamalasti hampaita? Kuluuko kiille? Vetäytyvätkö ikenet? Voiko estää mitenkään?

Ja sitten että olen lueskellut noista banaani koruista, niin näkyykö ne siis ollenkaan hymyillessä?

Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan! :)

1

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guggis92

Vastaan näihin mihin osaan, banaanikoruja en oo käyttäny nii en tiedä niistä :)

Kasvaako ulos helposti? Olen kuullut että monella on kasvanut ulos nopeasti, mutta he ovatkin tehneet lävistyksen itse. Vaikuttaako se että ottaako lävistäjällä vai tekeekö itse uloskasvuun?

- Ammattitaitoinen lävistäjä osaa ehkä lävistää optimaalisimmasta kohdasta, toki voi siltikin kasvaa ulos jos jänne on pieni, koru liikkuu ja hankautuu paljon.

Voiko tuo jänne johon smiley laitetaan olla liian pieni? Omani tuntuu aika pieneltä.

-Voi joillakin olla, hyvä ja kokenut lävistäjä osaa kyllä arvioida onko omasi sellainen, että siihen kannattaa koru laittaa.

Mistä niitä koruja kannattaa sitten ostaa? Ja mikä materiaali on parasta?

-Lävistäjältä tai esim. crazyfactorystä, itse suosin muovista tehtyjä koska eivät hankaa hampaita/ikeniä niin kovaa, toisaalta ne pitää myös sitten vaihtaa useammin.

Hankaako se kamalasti hampaita? Kuluuko kiille? Vetäytyvätkö ikenet? Voiko estää mitenkään?

-Riippuu sun omasta anatomiasta osin ja sitten siitä et millanen koru siinä on (koko, materiaali, malli) hammasterveyden kannalta kannattaa muistaa hygienia, sillä korun päälle (etenkin muovisiin jotka on muuten hammasystävällisempiä) kertyy myös bakteereja/plakkia samoin ku hampaisii eli suu ei oo täysin puhdas ellei koruakin putsaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe