Tietämättåni viestittelin miehen kansa jolla olikin jo nainen. Tämä nainen tulee tapaamaan häntä kun on lomilla ja minusts hamuaa lohtua
.inhottaa ajatella että tästäkään miehestä ei ollut mihinkään. Olen pettynyt jälleen. Kaduttaa että edes kylässä kävin. Nyt joudun sietämään ikuista eron tuskaa sillä en elättele enään toiveita
laastariolin
ansaitsenrakkaudenminäki
3
340
Vastaukset
- siltätuntuu
Itselleen kävi samoin, eikkä miehistä ole mihinkään, sellaista pelleily miehet vaan halua ja kokeilu haluisia ovat.
- tämäkinpäivän
surkeaa on olla valepukin kohde. Ja surkea on valepukkikin. Hyi hitto. Ja säälitää tämä hyväuskoinen nainen joka tietämättään tuhlaa elämäänsä tuohon peluriin
Vedätti pitkään ja jatkaa edelleen. Minä tosin olen päätökseni tehnyt ja jättäydyn kelkasta. Tuskan kanssa.
- Horvikses
niin tyypillistä. Mut vedätti _ 50v mies ja teke sitä edelleen muiden kanssa.Semmosta tää eläämä nykyaikana halua olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993