Paavo Hiltunen Mitä Toronto ilmiö paljastaa

rukiistaleipää

14

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN

Suositeltavaa kuunneltavaa! Paavon kaltaisia on harvassa tänään, hänen varoituksensa on jo 90luvulta!

• sitä.mietin

Onko uskonnollisissa piireissä joku 70v alaikäraja vai miks kaikki on sellaisia, joilla on jo toinen jalka haudassa?

• Hopeahiukset

Raamattu kertoo selvästi, miten 'vastapelastuneiden' tulisi pitää vanhaikäisten opetusta jalossa arvossa! Siltikin, kaikki on koeteltava Sanan valossa.

• sitä.mietin
        Hopeahiukset kirjoitti:

Raamattu kertoo selvästi, miten 'vastapelastuneiden' tulisi pitää vanhaikäisten opetusta jalossa arvossa! Siltikin, kaikki on koeteltava Sanan valossa.

Kyllä se niin vaan menee, että nuoret ovat useimmiten paremmin perillä asioista.
        Jokainen sukupolvi on paremmin kartalla kuin edellinen.

• helisevävaski
        sitä.mietin kirjoitti:

Kyllä se niin vaan menee, että nuoret ovat useimmiten paremmin perillä asioista.
        Jokainen sukupolvi on paremmin kartalla kuin edellinen.

Ei se välttämättä niin mene. Raamatun sana pysyy muuttumattomana. Jokainen sulupolvi kuvittelee olevansa viisaampi kuin ed mutta Jeesus on sana eilen, tänään ja iankaikkisesti. Ei ole mitään "uutta" evankeliumia

• sitä.mietin
        helisevävaski kirjoitti:

Ei se välttämättä niin mene. Raamatun sana pysyy muuttumattomana. Jokainen sulupolvi kuvittelee olevansa viisaampi kuin ed mutta Jeesus on sana eilen, tänään ja iankaikkisesti. Ei ole mitään "uutta" evankeliumia

Kyllä se nyt vaan menee niin, sanoi Raamattu mitä tahansa siitä asiasta.

• että.näin
        sitä.mietin kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan menee niin, sanoi Raamattu mitä tahansa siitä asiasta.

" sanoi Raamattu mitä tahansa siitä asiasta."

Tässä ketjussa oli kyllä kyse nimenomaan RAAMATUN KANNASTA, ei sinun mutustasi.

Ja kyllä elämä ihmistä opettaa muutenkin, nuoret LUULEVAT tietävänsä, mutta mitä vanhemmaksi tulee, ymmärtää myös sen miten rajallinen tietomme on.

• Kirjakääröt

Muuttumattomana? 1Moos.8:19. Biblia (1776). Kaikkinaiset eläimet, kaikkinaiset matelevaiset, kaikkinaiset linnut, ja kaikki kuin maalla matelevat: läksivät arkista, kukin kaltaisensa tykö.

• ei.ummarra

Mitenhän tuo liittyi aloitukseen ?

• mikkelinmies1

Paavo Hiltunen oli hyvä saarnamies ja tietokirjailijakin Raamatun pohjalta. Hannu Vaurula on hyvä saarnamies ja kertoo myönteisen kokemuksensa Torontosta youtubessa. Molemmat Kouvolasta.

• RukoillaanKääntymystä

Hannu Vaurula on eksynyt tässä asiassa pahojen henkivoimien vietäväksi. Ei saa antaa hämätä itseään sillä, että joku miellyttävä ja aiemmin hyvin käyttäytynyt ihminen opettaakin sittemmin Raamatun vastaisten asioitten olevan ok. S.aatanakin osaa muuttaa itseään kuin valkeuden enkeliksi, niin myös ne, jotka ovat hänen palvelijoitaan, usein tietämättään ja itse sitä tajuamattaan.

Toivottavasti Hannu Vaurula on tullut katumukseen ja kääntymykseen pimeyden voimien toimille torontolaisuudessa altistuessaan. Moni torontolaisuuteen sortunut on myöhemmin katunut ja kääntynyt ja julkisesti tunnustanut syntinsä. Kiitos tästä Jumalalle, joka voi auttaa pimeimmästäkin eksytyksestä pois!

Rukoillaan torontolaisuuden pimeyteen sortuneiden puolesta!

• Rulvftikn
        RukoillaanKääntymystä kirjoitti:

Hannu Vaurula on eksynyt tässä asiassa pahojen henkivoimien vietäväksi. Ei saa antaa hämätä itseään sillä, että joku miellyttävä ja aiemmin hyvin käyttäytynyt ihminen opettaakin sittemmin Raamatun vastaisten asioitten olevan ok. S.aatanakin osaa muuttaa itseään kuin valkeuden enkeliksi, niin myös ne, jotka ovat hänen palvelijoitaan, usein tietämättään ja itse sitä tajuamattaan.

Toivottavasti Hannu Vaurula on tullut katumukseen ja kääntymykseen pimeyden voimien toimille torontolaisuudessa altistuessaan. Moni torontolaisuuteen sortunut on myöhemmin katunut ja kääntynyt ja julkisesti tunnustanut syntinsä. Kiitos tästä Jumalalle, joka voi auttaa pimeimmästäkin eksytyksestä pois!

Rukoillaan torontolaisuuden pimeyteen sortuneiden puolesta!

Enpä tiennytkään että Vaurula on ollut noissa mukana. Pettymys oli. Eipä sitten tiedä mikä on miehen nykyinen kanta.

• KestäväJuoksuPerille

"molemmat Kouvolasta"? Paavo Hiltunen asusti pitkään Helsingissä, Laajasalossa. Loppuaikansa Herransa huolenpidossa, Järvenpäässä. Kouvolan suunnalla ollee vieläkin kesäasuntonsa, kelle sitten käyttöön jääneenä.

nm mikkelinmies, ällös yritäkään yhdistellä Vaurulaa ja Totuuden palvelija Paavo Hiltusen muistoa! Paavolta erittäin ruokaisia kirjoja, muitakin. Esim "Marian kolmet kasvot", autuas se jolla se teos on, ei taida saada enää mistään?
        "Sulkasato" myös hengellistä elämää rakentava kirja.

Kiitos Herralle Hiltusestakin!

• valvotaan

Hiltusella on myös hyvä ja erittäin ajankohtainen kirja "Siunauksia syvyydestä".
      Kannattaa lukea, jos vanhan kirjan vielä löytää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe