Autohuolto kariste

Kiukkuinen

Vein autoni autokorjaamo Kariste Oy:n. Oltiin sovittu, että auton voi tuoda aamulla klo. 9:ään mennessä. Olin paikalla sovittuna aikana. Huollon piti kestää max 4 tuntia, eli työn piti olla valmis viimeistään klo. 13.00. Annoin puhelinnumeroni sitä varten, jos tulee jotain kysyttävää niin voi soittaa. Mitään soittoa ei kuulunut ja menin liikkeeseen klo 13.30 ja huoltoa autooni ei ollut edes aloitettu eikä vaivauduttu tästä ilmoittamaan puhelimella !!!
Kysyttyäni miten liike hyvittää tämän mokan toimitusjohtaja kysyi kiukkuiseen sävyyn, että pitäisikö minun maksaa siitä, että saan tehdä huollon. Johon vastasin, että sitäkö tarkoitin sinun mielestä....
Pääkaupunkiseutu on onneksi pullollaan autonhuolto firmoja.

3

4317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisinkinpäin

Minulla oli herätyskello muuttanut väärään aikaan ja myöhästyin kai jotain puolituntia aamulla. Olivat ystävällisiä kuin mitään ei olisi tapahtunut, voi olla muutenkin työnjakoon tms mennyt aikaa, mutta heti ottivat sisään.

Toisessa puljussa lähes aina jotain ongelmia, muttereita unohtunut auki, hävittävät osia, rikkovat auton varusteita, varastavat jopa bensaa autoista. Yhdessä laittoivat väärän osan autoon, piti merkkiliikkeessä selvittää missä vika, piti vielä maksaa vaihtamisestakin, mutta en viitsinyt alkaa tappelemaan. Asiakkaitahan ne menettää huonolla palvelulla.

• Anonyymi

Näiden puljujen kanssa on tullut huomattua, että työllistävät lähinnä poikkeuksetta ihmisiä, joita ei kiinnosta asiakkaiden tyytyväisyys ollenkaan. Tästä syystä olenkin vaihtanut lähes vuosittain pajaa, missä auton huollatan. Ikävä kyllä, vaikka ajattelisi, että asiakkaat vaihtavat muualle huonojen kokemuksien jälkeen, on tullut huomattua, että palvelu on ollut tasalaatuisen surkeaa kaikissa n. 15 huollossa missä olen autoani käyttänyt

Tämä paikka oli myös tasaisen tappavaa autopaja -matskua. Astelin aamulla sisään toimistoon, morotin tiskin takana olevaa kaveria joka räpläsi puhelintaan ja joka halusi lukea uutisia vielä minuutin ajan ennen kuin vaivautui nostamaan katsettaan ylös ja vastaamaan mitään. Tämän jälkeen kävimme läpi, mitä työtä autolle oli tarkoitus tehdä. Hessu tiskillä mainitsi, että huollon ja renkaiden vaihdon lisäksi olen ottanut renkaiden pesun. Tähän vastasin, että sähköpostissa olen maininnut auton pesusta ja renkaiden pesua en tarvitse. Hän jäi tästä väittämään vastaan, että heillä järjestelmässä lukee renkaiden pesu. Sanoin, että jättäkää sekä auto että renkaat pesemättä ja vien auton jonnekkin muualle pesuun.

Lopuksi kysyin milloin auton voisi tulla hakemaan. Sähköpostissa oli puhetta, että samana iltapäivänä onnistuu, mutta tämän auto-Maken kanssa keskustelu meni suurinpiirtein näin:

Minä: Osaatko sanoa suunnilleen milloin auto olisi valmis
      ASPA: Öö.. me ollaan yhteydessä..
      Minä: Joo... mutta osaatko arvioida monelta se voisi olla, että pystyn töissä huomioimaan suunnilleen milloin pitäisi autoa lähteä noutamaan?
      ASPA: No... tää nyt on vikana jonossa tänään...
      Minä: Eli joskus päivän päätteeksi?
      ASPA: Öö.. no me ollaan yhteydessä..
      Minä: No mutta auton saan kuitenkin tänään, eikö niin?
      ASPA: Ehkä.. Se on vikana jonossa.. kattoo kauan tässä menee
      Minä: Tarvitsen autoa illalla ja alunperin sähköpostissa luvattiin samalle päivälle
      ASPA: No... kyllä se varmaan onnistuu

Loppujen lopuksi huoltamosta ei tietenkään otettu yhteyttä, silloin kun auto oli valmis vaan sain soitella sinne puoli viideltä perään kun ei ollut mitään kuulunut. Auto oli silloin valmis ja sain kiirehtiä sitä hakemaan, kun laittavat pillejä pussiin tasan viideltä. Työt oli kuitenkin hoidettu sovitusti ja hintakin paremmasta päästä, mutta maksaisin vitutuksen välttämisestä mieluusti jopa vähän enemmän.

Aivan käsittämätöntä mätisäkkiä otettu tuonnekkin töihin. Toivottavasti puljun omistaja jaksaa seurata vähän foorumeita kun kuitenkin omalla nimellään sitä pitää, eikä kyse ole mistään Länsi-Autosta.

1/5

• Anonyymi

Joo. Meidän loma siirtyi maanantaihin. vaikka luvattiin hoitaa perjantaina. Perjantaina vielä istutti N.1.5h, väittäen että kuntoon tulee. EI TULLUT. Maanantaina hoiti osan... Loput piti hoitaa loman jälkeen.... Otti auton sisään... Ei tehnyt MITÄÄÄÄÄÄN. Soitti iltäpäivällä et voi voi, Ei tehdä mitä Luvataan. Pyysin jotain hyvitystä. URPO osoitti minulle tyhjää tuolia sanoen että siinä on omistaja. Aikaisempi kokemus oli että tiivisteet oli liian pieniä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe