Ostin toissapäivänä paketin Hyvän olon Konjak valmistetta ja nyt kyselisin kokemuksia ja tuloksia siitä. Eli tänne kasaan kaikki hyvät ja huonot puolet. Itsellä n.30kg ylipainoa ja ongelmana isot annokset niin ajattelin koittaa tätä tukena.
Konjak kokemuksia
5
325
Vastaukset
- Bulska
Vastaampa itse, eli nyt vko mennyt ja painoa lähtenyt 2,6kg, vie kyllä isoimman nälän pois niin ei tule syötyä liikaa.
- EiNarutettava
Minulle riitää pari lasillista hanavettä ennen ateriaa.
Täyttää vatsaa yhtä hyvin, enkä saa kaikkea kyseenalaista kemiallista
myrkkyä rasittamaan kehoani. Minä laihdun, lompakko pysyy bulskana. - Kokeillaan_nyt
Mikä tilanne nyt?
Ostin nyt kyseistä tuotetta. Ylipainoa on mutta verensokerin vuoksi lähinnä hankin.
Paastosokeri on ok.
Aterian jälkeen sokeriarvot nousevat nopeasti ja laskevat sitten nopeasti alas.
Kun sokerit menee alas, tulee hieman huono olo ja tarve ottaa jotain.
Siis tasaamaan verensokerin heittelyjä ettei tarttis alkaa tabletteja syömään.
Agarit ja vastaavat hodastavat sokeriarvojen heittelyjä. - ENU
Moi. Oon ite dieetatessa käyttänyt jenkkien monta kertaa halvempaa glucomannania https://fi.iherb.com/pr/Now-Foods-Glucomannan-575-mg-180-Capsules/6673 pillereinä sekä jauheena (tilauksesta saa vielä 5% alennusta koodilla ENU197).
Toimii vatsan täyttämisessä ja tulee kylläiseksi vähemmillä kaloreilla, mutta tosiaan veden juonti on olennainen osa että jauhe pääsee turpoamaan ja pitää muistaa ottaa tarpeeksi ajoissa ennen ruokailua.
Vihreä tee on pistänyt hien virtaamaan tehokkaammin treenatessa ja synefriini tukahduttaa ruokahalua. - veijotaaskysäisi
Bulska ja muut
Enemmän rahaa kuin järkeä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015