Hei kaikki miehet,
miehet ovat särkeneet sydämeni jo monta kertaa enkä haluaisi kokea sitä jälleen, siksi haluaisin neuvoja teiltä miehet.
Tapasin mukavan miehen vähän aikaa sitten. Hän oli minusta kiinnostunut ja koski minua selkään ja käteen. Tuon illan jälkeen minä olen lähinnä kirjoitellut hänelle jotain.
Hän on kuitenkin eronnut useamman vuoden suhteesta. Voisiko hän haluta parisuhteen kanssani vai ei? Pitäisikö minun jatkaa juttelua hänen kanssaan, pyytää ulos vai antaa sen olla?
Voiko vasta eronnut mies ruveta parisuhteeseen?
4
240
Vastaukset
- EdesUnissa
Noin teoriassa olisi kai hyvä pitää taukoa suhteiden välillä, mutta itselläni nopein vaihto on noin 4 tuntia. Otin pitkän ruokatunnin ja kävin silloisen naisystäväni kanssa keskustelun että meidän suhteemme loppuu nyt, olen harkinnut asiaa enkä palaa enää. Menin töihin iltapäiväksi ja töiden jälkeen oluelle, jossa tapasin seuraavan monivuotisen naisystäväni.
Olisi varmaan ollut hienoa pitää hetki yksinäisyyttä, ja pohtia syvällisesti elämän tarkoitusta ja perustella itselleen miksi päätin lopettaa edellisen suhteen. Mutta toisaalta 100sta naisesta vain noin 10 kiinnostaa, joten niitä kiinnostavia ei voi ohittaa olankohautuksella. Eikä pidä tarrautua menneisyyteen.
En saanut asiasta traumaa ja kaikki meni normaalisti. Tosin noin vuoden päästä tämä uusi kysyi milloin erosin tästä edellisestä, ja kun kerroin että samana päivänä niin hän kauhisteli asiaa. Muutamassa vuodessa asia jäi pois keskustelusta.
Eroaminen on jokaiselle raskasta. Jos mainitsemasi mies on vahva hän erottaa menneisyyden ja tulevaisuuden ja ei ole mitään estettä aloittaa suhdetta heti. Exiin ollaan kiintyneitä vielä eron jälkeenkin, vain rakkaus on sammunut ja aina ei sekään. On helppo ajautua takaisin exän syliin. - ajatustentonava
Mihin takoitukseen tarvitset sen miehen? Alatko samantien roikkumaan miehessä joka hakee anoastaan laastaria?
Harvoin jos koskaan on juuri eronjälkeen uusisuhde tuntemattoman kanssa se todella harkittu upea tulevaisuus...
Vältä ansa tai rahasta se eli käytä tilaisuutta ja anna tarjota ravintolassa mahdollisimman usein ja ilman pahaa omaatuntoa. - pufhjlö
Riippuu siitä, kumpi osapuoli on eroa halunnut. Jos mies on itse ollut jättäjä, estettä ei ole. Jos mies on tullut jätetyksi, hän ei ole varmaankaan päässyt yli erosta.
Voi haluta ja ruveta, mutta onko se viisasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204